F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2004
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Europy
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2004
Klasyfikacje generalne 2004
Statystyki z sezonu 2004

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Imola.
Gran Premio Foster's di San Marino 200425 kwietnia
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Długość toru: 4,933 km
Liczba okrążeń: 62
Pełny dystans: 305,609 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:20,628 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2003
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:22,491 - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,895 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.9Jenson ButtonBAR 0061:20,966--25
2.10Takuma SatoBAR 0061:21,1590,1930,19325
3.1Michael SchumacherFerrari F20041:21,1640,1980,00523
4.6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-191:21,5860,6200,42218
5.7Jarno TrulliRenault R241:21,6040,6380,01825
6.35Anthony DavidsonBAR 0061:21,6430,6770,03930
7.3Juan Pablo MontoyaWilliams FW261:21,6610,6950,01825
8.8Fernando AlonsoRenault R241:21,7880,8220,12725
9.5David CoulthardMcLaren MP4-191:21,7950,8290,00717
10.4Ralf SchumacherWilliams FW261:22,0571,0910,26224
11.2Rubens BarrichelloFerrari F20041:22,0961,1300,03920
12.14Mark WebberJaguar R51:22,1671,2010,07128
13.17Olivier PanisToyota TF1041:22,7681,8020,60122
14.16Cristiano da MattaToyota TF1041:22,7801,8140,01223
15.12Felipe MassaSauber C231:23,0432,0770,26327
16.15Christian KlienJaguar R51:23,2112,2450,16815
17.11Giancarlo FisichellaSauber C231:23,3352,3690,12428
18.37Bjorn WirdheimJaguar R51:23,4702,5040,13525
19.38Ricardo ZontaToyota TF1041:23,5002,5340,03020
20.18Nick HeidfeldJordan EJ141:23,8662,9000,36615
21.19Giorgio PantanoJordan EJ141:24,0913,1250,22519
22.20Gianmaria BruniMinardi PS04B1:25,6534,6871,56216
23.21Zsolt BaumgartnerMinardi PS04B1:25,7604,7940,10710
24.40Bas LeindersMinardi PS04B1:27,0256,0591,26522
107% najlepszego czasu: 1:26,634

Podczas popołudniowej sesji treningowej na czele klasyfikacji znaleźli się kierowcy z zespołu B.A.R – Jenson Button i Takuma Sato. Nie udało im się jednak poprawić czasu uzyskanego przez Michaela Schumachera w pierwszej godzinie (1:20.084) i to właśnie Niemiec był dzisiaj najszybszym kierowcą. Tym niemniej postawa kierowców z zespołu B.A.R jest godna podziwu i może zapowiadać kolejny udany wyścig z dużym prawdopodobieństwem na wywalczenie miejsca na podium. W czołówce nie zabrakło również kierowcy testowego stajni z Brackley – Anthony'ego Davidsona (szósta pozycja), który do przejechanych wspólnie przez Sato i Buttona 50 okrążeń dorzucił 30 kółek. W sumie podczas dzisiejszego dnia cała trójka zaliczyła przeszło 120 okrążeń, co z pewnością stanowi bardzo dobre przygotowanie do dalszych zmagań na torze Imola.

Michael Schumacher ostatecznie musiał zadowolić się trzecią pozycją, ale jego strata do Sato wyniosła zaledwie 0.005 sekundy. Poza tym biorąc pod uwagę rewelacyjny czas uzyskany przez Niemca podczas porannych treningów należy spodziewać się, iż jest on głównym faworytem do wywalczenia jutro pole position. Tymczasem pewne powody do obaw może mieć drugi kierowca Ferrari – Rubens Barrichello, który popołudniowe treningi zakończył dopiero na 11 pozycji ze stratą ponad sekundy do Buttona. Brazylijczyk narzekał na problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu F2004, ale będzie miał na to jeszcze czas podczas sobotnich treningów bezpośrednio poprzedzających kwalifikacje.

Czwarty czas uzyskał kierowca z zespołu McLaren – Kimi Raikkonen. Fin ponownie zaliczył mniej okrążeń w stosunku do najbliższych rywali, ale jego strata do najszybszego kierowcy wyniosła niewiele ponad pół sekundy. W pierwszej dziesiątce znalazł się również partner Raikkonena – David Coulthard (dziewiąta pozycja), będąc ostatnim kierowcą, który zmieścił się poniżej sekundy straty do Buttona.

Pozostałe miejsca w pierwszej dziesiątce przypadły kierowcom z zespołów Renault i Williams. Najlepiej z całej czwórki wypadł Jarno Trulli, plasując się na szóstej pozycji. Nieznacznie gorszy czas uzyskał Juan Pablo Montoya, który był tym razem najszybszym kierowcą z zespołu Williams. Tuż za Kolumbijczykiem na ósmej pozycji znalazł się drugi kierowca Renault – Fernando Alonso, mając już blisko 0.2 sekundy straty do Trullego. Tymczasem Ralf Schumacher miał blisko 0.4 sekundy straty do Montoi i musiał zadowolić się 10 pozycją.

Ostatnim kierowcą ze stosunkowo niewielką stratą do czołówki był dzisiaj Mark Webber (Jaguar). Australijczyk uplasował się na 12 pozycji i miał mniej niż 0.2 sekundy straty do Ralfa Schumachera. Kolejni dwaj kierowcy, reprezentujący barwy Toyoty Olivier Panis i Cristiano da Matta mieli już blisko dwie sekundy straty do Buttona. Na pozostałych pozycjach znaleźli się kierowcy z zespołów Sauber, Jordan i Minardi.

W drugiej sesji treningowej, która także odbywała się przy słonecznej pogodzie, udziału nie wziął kierowca testowy zespołu Jordan – Timo Glock. Niemiec rozbił swój bolid jeszcze podczas porannych treningów, jednak mechanikom z irlandzkiej stajni nie udało się go w porę naprawić. Problemy miał także kierowca testowy Toyoty – Ricardo Zonta, który ze względu na awarię układu przeniesienia napędu musiał w pewnym momencie pozostawić swój bolid na torze.

Źródło: Formula1.com

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca