F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Indianapolis.
United States Grand Prix 20062 lipca
Indianapolis Motor Speedway
Długość toru: 4,192 km
Liczba okrążeń: 73
Pełny dystans: 306,016 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,454 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:10,399 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,648 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]

Mild Seven Renault F1 Team

Giancarlo Fisichella (P3): „Jestem dosyć zadowolony z samochodu, ale nadal mamy problemy z przyczepnością i nie wiemy dlaczego”.

Fernando Alonso (P5): „Zrobiłem dzisiaj wszystko, co było w mojej mocy. Rano samochód był podsterowny i pracowaliśmy nad jego poprawą podczas treningu. W końcu zmienialiśmy ustawienia przedniego skrzydła podczas kwalifikacji i próbowaliśmy uporać się z balansem, lecz w dalszym ciągu miałem trudności z jazdą”.

Pat Symonds, szef działu inżynierii: „Po porannych treningach wydawało się oczywistym, że nie będziemy w stanie sprostać Ferrari i błędem byłoby dostosowanie strategii do walki o pierwszy rząd. Giancarlo wykonał dzisiaj kilka doskonałych okrążeń kwalifikacyjnych i zasłużył na miejsce w drugim rzędzie”.
 

Team McLaren Mercedes

Kimi Raikkonen (P9): „Nie byliśmy tak szybcy, jak byśmy chcieli być. Dziewiąta pozycja startowa nie jest idealną, ale podium powinno być jutro osiągalne”.

Juan Pablo Montoya (P11): „W trakcie mojego drugiego czasowego okrążenia natknąłem się na korek, ale zespół właściwie zareagował wzywając mnie na zmianę opon. Zabrakło nam kilku sekund, żeby wykonać przejazd, który miał okazać się decydującym. Mamy silny samochód i skupiamy się teraz na możliwie najlepszym ustaleniu strategii”.

Ron Dennis, szef zespołu: „Wiedzieliśmy, że użytkownicy opon Bridgestone będą bardzo konkurencyjni w kwalifikacjach, więc wybraliśmy strategię, która według nas da nam możliwie największe szanse na dobry rezultat”.
 

Scuderia Ferrari Marlboro

Michael Schumacher (P1): „Jestem bardzo szczęśliwy! Aby wykonać zadanie do końca, jutro musimy wygrać, co będę się starał zrealizować. Oczywiście jestem zaskoczony tak dużą przewagą nad resztą stawki. Samochód był dobrze zbalansowany, a opony Bridgestone odpowiednio przygotowane”.

Felipe Massa (P2): „Jestem bardzo szczęśliwy, że wystartuję z pierwszego rzędu. Bolid był bardzo konkurencyjny. Podczas weekendu dokonaliśmy różnych zmian w ustawieniach, co poprawiło nasze osiągi. Opony Bridgestone były dzisiaj bardzo dobre. Jutro bardzo ważnym elementem będzie dobry start i to, żeby nikt nas nie rozdzielił”.

Jean Todt, szef zespołu: „To były wymarzone kwalifikacje. Jutro mamy spore szanse na wygraną, ale mamy świadomość, że to będzie trudne zadanie”.

Ross Brawn, dyrektor techniczny: „Dzisiaj wszystkie elementy zadziałąły jak należy i mam nadzieję, że jutro też tak będzie. Mamy silny samochód a opony spisują się lepiej niż w Kanadzie. Mam nadzieję, że jutro będziemy mieli dobry start, a wtedy rozegramy ten wyścig tak jak chcemy”.
 

Panasonic Toyota Racing

Ralf Schumacher (P8): „Były to dla mnie bezbolesne kwalifikacje. W trzeciej sesji doskwierały mi problemy z przyczepnością i balansem samochodu”.

Jarno Trulli (P19 po karze nałożonej na Rosberga): „Niestety była to dla mnie krótka sesja, ponieważ pojawił się problem z tylnym zawieszeniem. Musiałem odwiedzić wagę, zanim zespół mógł zabrać się za wymianę centralnego elementu zawieszenia. Po prostu zabrakło nam czasu na wymianę części przez końcem pierwszej sesji”.

Pascal Vasselon, szef techniczny ds. nadwozia: „Wibracje, które wczoraj trapiły Ralfa, były dzisiaj mniejsze, ale nie znikły zupełnie. Sprawa zostanie zbadana w ciągu nocy”.
 

WilliamsF1 Team

Mark Webber (P12): „Potrzebujemy dużo więcej przyczepności, niż mogliśmy dzisiaj uzyskać. Opony dobrze się spisały, musimy więc popracować nad ustawieniami bolidu. Przez cały weekend zmagaliśmy się z wewnętrzną, krętą częścią toru, ustawieniami skrzydeł, maksymalną prędkością i przyczepnością”.

Nico Rosberg (przesunięty karnie na koniec stawki za nie stawienie się na pomiar wagi): „Nie czułem odpowiednio bolidu, nie miałem przyczepności, a kiedy nie czuję samochodu, nie mogę wycisnąć tych dodatkowych paru dziesiątych części sekundy, nie popełniając przy tym błędu”.

Sam Michael, dyrektor techniczny: „Nasze samochody powinny być podczas jutrzejszego wyścigu szybsze dzięki oponom i ustawieniom, jakie wybraliśmy na wyścig. Samochody nie miały żadnych problemów w kwalifikacjach i teraz musimy opracować strategię, która pozwoli nam zdobyć jakiekolwiek punkty”.
 

Lucky Strike Honda Racing F1 Team

Rubens Barrichello (P4): „Jestem naprawdę zadowolony z wywalczonej dzisiaj pozycji. Samochód jest z całą pewnością konkurencyjny”.

Jenson Button (P7): „Samochód był dobrze wyważony i sądzę, że mam dobrą strategię. Myślę, że to może być udany wyścig dla nas obu”.

Gil de Ferran, dyrektor sportowy: „Silniki sprawowały się bardzo dobrze przez cały weekend, a nocne zmiany okazały się skuteczne, czego rezultatem są dobre pozycje startowe naszych kierowców”.
-

Red Bull Racing

Christian Klien (P16): „W I bloku kwalifikacji, kiedy temperatura toru była niższa, bolid był na tyle konkurencyjny, że wywalczyłem 13 miejsce. W II bloku samochód był nadsterowny i miałem kłopoty w zakrętach”.

David Coulthard (P17): „Mój bolid podczas pierwszego przejazdu w kwalifikacjach spisywał się lepiej niż w porannych treningach, ale potem przy zmianie opon został lekko zmieniony kąt przedniego skrzydła i samochód zaczął być podsterowny”.

Christian Horner, dyrektor sportowy: „Nasze wyniki dzisiaj są równie rozczarowujące jak reprezentacji Anglii w piłce nożnej. Bridgestone przygotował naprawdę konkurencyjne opony na ten wyścig, ale wiemy, że będziemy lepsi na dłuższym dystansie, więc zobaczymy jak to jutro będzie”.
 

BMW Sauber F1 Team

Jacques Villeneuve (P6): „Jestem zadowolony. W ten weekend skoncentrowaliśmy się bardziej na ustawieniach do wyścigu niż do kwalifikacji, więc przed wyścigiem jestem pewny siebie”.

Nick Heidfeld (P10): „Byliśmy naprawdę szybcy podczas kwalifikacji. Niestety mój bolid nagle się zatrzymał i nie wiemy jeszcze co było tego przyczyną. Nie sądzę, żeby to był silnik, więc myślę, iż wystartuję z 10 pozycji”.

Mario Theissen, szef BMW Motorsport: „To najlepsze kwalifikacje pod względem przygotowania, jakie wykonaliśmy w tym sezonie. Samochód startujący z trzeciego rzędu to nasz najlepszy rezultat do tej pory. Niestety Nick miał problem w III bloku. Musimy to przeanalizować, ale wygląda na to, że to usterka elektroniki”.
 

MF1 Racing

Christijan Albers (P14): „Dzisiaj mamy powody do małego świętowania, ale nie zdobywa się punktów za kwalifikacje, dlatego musimy się skoncentrować na wyścigu. Nie jestem całkowicie zadowolony z ustawień bolidu. Musimy więc popracować przez noc i zobaczyć, co da się jeszcze zrobić, ponieważ jestem pewien, że możemy być jeszcze szybsi”.

Tiago Monteiro (P15): „Myślę, że to wspaniały rezultat dla całego zespołu. Wreszcie nasze oba samochody znalazły się w II bloku kwalifikacyjnym. Podczas mojej ostatniej jazdy straciłem kilka dziesiątych sekundy na ostatnim zakręcie, ponieważ za bardzo naciskałem, ale podjąłem takie ryzyko, ponieważ sądziłem iż mam szansę dostać się do pierwszej dziesiątki”.

Colin Kolles, dyrektor zarządzający: „Bridgestone przygotował zdecydowanie dobre opony na ten wyścig, ale nasz dzisiejszy sukces zawdzięczamy wspaniałej pracy całego pakietu, nie tylko jednego komponentu”.
 

Scuderia Toro Rosso

Scott Speed (P13): „Po raz pierwszy od kilku GP nie utknąłem w korku! Ogólnie wszystko działało bardzo dobrze. Myślę, że mamy duże szanse na zdobycie punktów”.

Vitantonio Liuzzi (P21 po wymianie silnika): „Miałem potężne problemy z podsterownością na pierwszym okrążeniu na nowych oponach. Na 8. okrążeniu najechałem na krawężnik i wyskoczyłem pół metra do góry. W wyniku tego chyba coś się złamało z przodu bolidu i nie byłem w stanie wykręcić lepszego czasu”.
 

Super Aguri Formula 1

Takuma Sato (P18): „To były fantastyczne kwalifikacje. Od treningów zrobiliśmy duży postęp, a bolid spisywał się dobrze przez cały weekend. Jestem niezmiernie szczęśliwy z rezultatu, jaki dzisiaj osiągnąłem”.

Franck Montagny (P20 po karze nałożonej na Rosberga i Liuzziego): „To był zły dzień. Podczas kwalifikacji przytrafił nam się kolejny problem, to nie może się dziać podczas każdego weekendu. Mam nadzieję, że jutro będziemy mieli lepszy dzień, jestem zawiedziony swoją pozycją startową”.

Aguri Suzuki, dyrektor zespołu: „Nasz dzisiejszy jedyny, ale za to poważny problem, to awaria elektroniki w samochodzie Francka. Nie wiem, czemu to się zawsze zdarza, ale musimy znaleźć rozwiązanie. Czas osiągnięty przez Taku jest idealny, a jego bolid spisywał się dobrze”.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
axel83, 02.07.2006 09:23[!]
teraz ja ferrari wygra to bedzie sie mowilo ze to tylko dzieki oponom;/ Jak Michaeliny sa lepsze to nikt o tym nie wspomina...
dejacek, 02.07.2006 09:24[!]
Renault rzeczywiście nie mógł zbalansować auta Alonso ślizgał się po torze a pod koniec kwalifikacji mechanicy jeszcze regulowali zawieszenie. Wg mnie tylne Micheliny są za twarde i dlatego jest problem z balansem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca