F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Indianapolis.
United States Grand Prix 20062 lipca
Indianapolis Motor Speedway
Długość toru: 4,192 km
Liczba okrążeń: 73
Pełny dystans: 306,016 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,454 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:10,399 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,648 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.36Anthony DavidsonHonda RA1061:12,013--38
2.38Robert KubicaBMW Sauber F1.061:12,8090,7960,79639
3.2Giancarlo FisichellaRenault R261:12,9330,9200,12414
4.6Felipe MassaFerrari 248 F11:13,2641,2510,33126
5.39Giorgio MondiniMidland M161:13,3271,3140,06333
6.5Michael SchumacherFerrari 248 F11:13,3461,3330,01918
7.18Tiago MonteiroMidland M161:13,3871,3740,04121
8.12Jenson ButtonHonda RA1061:13,3971,3840,01016
9.1Fernando AlonsoRenault R261:13,4741,4610,07714
10.3Kimi RaikkonenMcLaren MP4-211:13,5541,5410,0809
11.21Scott SpeedToro Rosso STR11:13,6881,6750,13426
12.9Mark WebberWilliams FW281:13,6911,6780,00315
13.16Nick HeidfeldBMW Sauber F1.061:13,7251,7120,03414
14.20Vitantonio LiuzziToro Rosso STR11:13,7351,7220,01024
15.4Juan Pablo MontoyaMcLaren MP4-211:13,8251,8120,09010
16.17Jacques VilleneuveBMW Sauber F1.061:13,8571,8440,03217
17.40Neel JaniToro Rosso STR11:13,9461,9330,08931
18.11Rubens BarrichelloHonda RA1061:14,0111,9980,06520
19.35Alex WurzWilliams FW281:14,0502,0370,03939
20.15Christian KlienRed Bull RB21:14,0842,0710,03415
21.19Christijan AlbersMidland M161:14,1692,1560,08519
22.22Takuma SatoSuper Aguri SA051:14,3912,3780,22224
23.8Jarno TrulliToyota TF106B1:14,4492,4360,05816
24.10Nico RosbergWilliams FW281:14,5622,5490,11317
25.14David CoulthardRed Bull RB21:14,6762,6630,11418
26.37Robert DoornbosRed Bull RB21:14,8392,8260,16313
27.7Ralf SchumacherToyota TF106B1:15,0633,0500,22410
28.41Sakon YamamotoSuper Aguri SA051:15,1203,1070,05733
29.23Franck MontagnySuper Aguri SA05---2
107% najlepszego czasu: 1:17,054

Anthony Davidson zdominował piątkowe treningi na torze Indianapolis, uzyskując najlepszy czas w obydwu godzinnych sesjach. Kierowca testowy Hondy w drugiej sesji okazał nieznacznie szybszy niż w pierwszej (0.07 sekundy różnicy), ale tym razem przejechał blisko 40 okrążeń. Podobnym osiągnięciem mogli się także pochwalić piątkowi testerzy zespołów BMW Sauber i Williams, Robert Kubica oraz Alex Wurz. Polak w drugiej sesji stracił niespełna 0.8 sekundy do najszybszego kierowcy, co dało mu drugą pozycję, natomiast Wurz ponownie uplasował się na odległej pozycji (19), z ponad dwusekundową stratą do Davidsona. Szybszy od Austriaka okazał się jeden z głównych kierowców Williamsa, Mark Webber (P12, +1.6s), który z pewnością będzie liczył na bardziej udany weekend niż w Kanadzie, gdzie wybór złego typu opon uniemożliwił mu uzyskanie dobrego rezultatu. Tuż za Webberem uplasował się najszybszy z głównych kierowców BMW, Nick Heidfeld. Niemiec stracił do Kubicy blisko sekundę.

Najszybszym z kierowców wyścigowych w drugiej sesji okazał się tymczasem Giancarlo Fisichella. Włoch uplasował się na trzeciej pozycji i jako ostatni zmieścił się poniżej jednej sekundy straty do Davidsona, a od swojego partnera z zespołu Renault, Fernando Alonso (P9), okazał się szybszy o ponad pół sekundy. Czwarty czas uzyskał Felipe Massa (+1.2s), a tuż za kierowcą Ferrari dosyć niespodziewanie znalazł się piątkowy tester MF1 Racing, Giorgio Mondini. Szwajcar do Massy stracił niespełna 0.1 sekundy i był dzisiaj na tyle rozochocony, że gdy w pewnym momencie miał problemy z wyprzedzeniem Michaela Schumachera, zaczął mu wygrażać ręką! Wyglądało to naprawdę niesamowicie. Schumacher ostatecznie sklasyfikowany został tuż za Mondinim na szóstej pozycji. Na potwierdzenie wyjątkowo dobrej formy ekipy Midland na torze Indianapolis siódmy czas uzyskał Tiago Monteiro (+1.3s), który przed rokiem dzięki problemom firmy Michelin stanął tutaj na najniższym stopniu podium.

Ponadto w pierwszej dziesiątce znaleźli się Jenson Button (Honda) i Kimi Raikkonen (McLaren), plasując się odpowiednio na 8 i 10 pozycji, przy czym tylko Button zmieścił się poniżej półtorej sekundy straty do Davidsona. Raikkonen był tymczasem najmniej aktywnym kierowcą z czołowych zespołów w drugiej sesji. Fin przejechał zaledwie 9 okrążeń, a mniejszym dorobkiem mógł "pochwalić" się tylko Franck Montagny (Super Aguri), który już na początku drugiej sesji popełnił błąd w tym samym miejscu toru co w pierwszej sesji Michael Schumacher, czyli w czwartym zakręcie. W efekcie Francuz także wylądował na środku żwirowiska i nie zdołał ustanowić czasu w drugiej sesji. Tymczasem jego partner Takuma Sato okazał się między innymi szybszy od kierowców Toyoty, a także od Nico Rosberga (Williams) i Davida Coultharda (RBR), kończąc dzisiejsze treningi na 22 pozycji ze stratą niewiele ponad dwóch sekund. Sakon Yamamoto stracił do Sato niespełna 0.8 sekundy i sklasyfikowany został na 28 pozycji.

Dzisiejsze treningi obyły się bez wypadków, a więc możemy chyba spać spokojnie, gdyż tym razem firma Michelin przygotowała dobre opony na wyścig w Stanach Zjednoczonych.

Pogoda
Temperatura powietrza: 30°C
Temperatura toru: 42°C
Prędkość wiatru: 1,6 mps
Wilgotność powietrza: 44%
Sucho

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

Źródło: Formula1.com, pitpass.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
im9ulse, 30.06.2006 21:16[!]
TAKU SEJTO im dolozyl :)
mkpol, 30.06.2006 21:16[!]
Nawet jeśli Robert ma silnik krecacy sie 1000 ob szybciej ni Vilus i Nick to i tak pewnie jest to mnie j obrotow niz silniki ferrari czy maka. Ergo powinni go wystawic w niedziele na probe.

Tak pewnie by napisali w superexpresie :-)

Ja powiem tylko: Dobra robora Robert
Adriannn, 30.06.2006 21:19[!]
No i Schumacher nie jest już taki mądry.
Thunder Bolt, 30.06.2006 21:21[!]
Midland mnie zaskoczył 5 i 7 pozycją wow wyrasta nam nowy mistrz hehehe :-)
axel83, 30.06.2006 21:28[!]
Giorgio Mondini nawymachiwal Szumiemu jak ten go troche przyblokowal;) koles chyba myslal ze to wyscig ...
ASAD, 30.06.2006 21:46[!]
Brawo!

PS. W TV4 Borowczyk mówił coś (jakieś dwa miesiące temu), że BMW wystawi Roberta w pierwszym wyścigu w Europie po wyścigach w Ameryce Pn. (czyli GP Francji). Wie ktoś coś więcej na ten temat?
Metalpablo, 30.06.2006 21:48[!]
Fajna tabela:D,a ten Sato heheh ale i tak 22:PP,MF1 łądine pojechał.Tabela Super:D.Brawo ROBERT:D
Adriannn, 30.06.2006 21:50[!]
ASAD---> Już napisałem kiedyś na forum.Takie informacje wsadźcie się cztery litery.Wg. niektórych to no już od GP San Marino mniał wystartować.GP USA też był taki termin.I co,i nic.Najlepiej wejdź na oficjalną strone BMW i tak powinno poisać.

Baton czemu ma pierwszy wyścig dla silnika? Przecież powinno być 2.
McLuke, 30.06.2006 22:45[!]
o kurcze... Midlandy na 5 i 7 miejscu?? czy to nie jakaś pomyłka?? widze też że Taku nieźle zaszalał.... lepszy od Williamsa i Toyoty...:-D No i znów wielkie graty dla Roberta-ponownie dobra robota(i do tego prawie 40 kółek!! jak on to zrobił??)
MadKaras...psycho fan MS, 01.07.2006 09:19[!]
tak jak Anthony:)
lubek888, 01.07.2006 09:57[!]
dlaczego renault na reklamy MILD seven na bolidach a np ferrari nie ????
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca