F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Magyar Nagydij 20066 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,663 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]

Mild Seven Renault F1 Team

Giancarlo Fisichella (P7 po karze nałożonej na Buttona): „Balans samochodu na nowych oponach w kwalifikacjach był inny niż na treningach, przez co zmagałem się z brakiem przyczepności, ale poprawiło się to po zatankowaniu większej ilości paliwa przed ostatnim blokiem. Niestety udało mi się przejechać tylko jedno "czyste" okrążenie – na drugim popełniłem błędy i nie mogłem poprawić swojego czasu. Ale startuję z czystej części toru i jestem optymistą przed jutrzejszym wyścigiem w przeciwieństwie do kilku poprzednich. Bolid polepsza się z każdym przejechanym okrążeniem podczas tego weekendu”.

Fernando Alonso (P15): „To była bardzo niezwykła sesja kwalifikacyjna dla mnie. Wiemy, że Renault dobrze współpracuje z oponami Michelin, ponieważ byłem w stanie ustanowić konkurencyjne czasy okrążeń. Sądzę, że jutro będzie nawet lepiej”.

Pat Symonds, szef działu inżynierii: „Giancarlo będzie miał jutro sporo roboty z uzyskaniem dobrego wyniku po starcie z siódmej pozycji, ale dobre osiągi opon Michelin umożliwiły nam zmienić strategię, więc jego relatywna pozycja startowa po uwzględnieniu ilości paliwa jest całkiem niezła”.
 

Team McLaren Mercedes

Kimi Raikkonen (P1): „Wywalczenie pole position jest naprawdę wspaniałym uczuciem. Bolid był szybki cały weekend. Jestem pewien, że dokonaliśmy doskonałego wyboru opon Michelin. Myślę, że mamy bardzo silny samochód na jutrzejszy wyścig i mamy dużą szansę wygrać”.

Pedro de la Rosa (P4 po karze nałożonej na Buttona): „Jestem bardzo zadowolony z wyników kwalifikacji. Mamy bardzo dobry samochód ustawiony na wyścig i właściwie dobrane opony. Dobraliśmy opony z myślą o wyścigu, więc jestem nawet trochę zaskoczony naszą wysoką pozycją w kwalifikacjach”.

Ron Dennis, szef zespołu: „Wybitny występ Kimiego i Pedro jest konsekwencją ulepszeń dokonanych dzięki testom na torze Jerez. Nasza strategia na wyścig powinna zapewnić obydwóm kierowcom podium”.

Norbert Haug, wiceprezydent Mercedes Motorsport: „Niesamowicie ekscytujące okrążenie Kimiego z oszałamiającym czasem w trzecim sektorze oraz doskonały wynik Pedro”.
 

Scuderia Ferrari Marlboro

Felipe Massa (P2): „Ważne, że startuję z pierwszego rzędu. Może miałbym pole position, ale trafiłem na korek przy wyjeździe z boksów, przez co moje opony nie zdołały osiągnąć odpowiedniej temperatury. Poza tym jestem zadowolony z pakietu samochód-opony”.

Michael Schumacher (P11 po karze nałożonej na Buttona): „Wolałbym nie wracać do tego co stało się dziś rano. Wolę skoncentrować się na przygotowaniach do jutrzejszego wyścigu. Wystartuję z czystej części toru, dzięki czemu mam nadzieję na dobry start i zyskanie kilku pozycji”.

Jean Todt, szef zespołu: „Kwalifikacje nie poszły po naszej myśli. Felipe walczył do końca o pole position, ale przynajmniej udało mu się wywalczyć pierwszą linię. Pakiet Ferrari i Bridgestone jest bardzo konkurencyjny, ale Michael po karze nałożonej na niego zrobił wszystko co mógł, ostatecznie plasując się na 11 pozycji. Nie chcę komentować decyzji sędziów. Na torze, gdzie wyprzedzanie jest bardzo trudne, największe znaczenie będą miały: niezawodność, strategia, opony, zespół i przygotowanie kierowców”.

Ross Brawn, dyrektor techniczny: „Warunki toru poprawiły się i opony zaczęły zachowywać się zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Bolid jest dobrze zbalansowany. Wyścig będzie bardzo ciężki i musimy być ostrożni w opracowywaniu strategii przed i w czasie wyścigu”.
 

Panasonic Toyota Racing

Ralf Schumacher (P6 po karze nałożonej na Buttona): „Uwzględniwszy okoliczności pogodowe możemy być zadowoleni z osiągniętego dzisiaj rezultatu. Głównym problemem przy niskich temperaturach jest granulacja opon – kiedy opona pracuje w temperaturze poniżej pewnego zakresu, jej powierzchnia staje się szorstka, przez co nie osiąga dostatecznej przyczepności. Ale wydaje się, że wybraliśmy odpowiednią mieszankę”.

Jarno Trulli (P8 po karze nałożonej na Buttona): „Przez całe kwalifikacje nie miałem dostatecznej przyczepności i zmagałem się z balansem bolidu. Jutrzejszy wyścig będzie kolejnym trudnym wyzwaniem, ale ostatnio nasze osiągi są coraz lepsze, więc będziemy starali się wywalczyć jak najlepszy rezultat”.

Pascal Vasselon, szef techniczny ds. nadwozia: „Opony zawsze są bardzo ważne, ale tym razem w Budapeszcie po prostu przyćmiły wszystko inne. Niska temperatura powoduje, że opony ślizgają się i występuje ogromna granulacja. Jednakże wywalczyliśmy dobre pozycje startowe i optymistycznie patrzymy na jutrzejszy dzień”.
 

WilliamsF1 Team

Mark Webber (P5 po karze nałożonej na Buttona): „Piąte miejsce startowe jest oczywiście dobre, ale obawiam się nieco o wyścig, ponieważ samochód na długich dystansach zachowywał się podczas całego weekendu dosyć niepewnie. Jednak musimy wykorzystać dobrą pozycję startową i dać z siebie wszystko”.

Nico Rosberg (P17): „To były trudne kwalifikacje dla mnie, ponieważ spodziewałem się większej przyczepności na nowych oponach. Wszystko szło dobrze, dopóki w ostatnim sektorze mojego najlepszego okrążenia zahamowałem za późno, przez co straciłem ok. 0,6 sekundy”.

Chris Jilbert, główny inżynier Cosworth F1 Race Engineering: „Nie było żadnych ważniejszych problemów z obydwoma silnikami, więc liczymy na dobry rezultat w niedzielnym wyścigu”.
 

Lucky Strike Honda Racing F1 Team

Rubens Barrichello (P3): „Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszych rezultatów. Ważne, że będę startował z czystej części toru. Bolid jest konkurencyjny, podczas wyścigu powinniśmy zachować nasze tempo. Dokonaliśmy także dobrego wyboru opon. Liczę na dobry rezultat, to najlepsza szansa, jaka mi się zdarzyła w tym roku”.

Jenson Button (P14 po obniżeniu pozycji startowej za wymianę silnika): „Bolid spisuje się dobrze, a nasze tempo rośnie przez cały weekend. Swoje ostatnie okrążenie rozpocząłem z nadzieją na pierwszą trójkę, ale niestety przy hamowaniu w pierwszym zakręcie zablokowałem koła, przez co straciłem około 0,4 sekundy, ale byłem dalej w stanie ustanowić czwarty czas. Z powodu awarii silnika dziś rano, wystartuję dopiero z 14 pozycji, co jest bardzo frustrujące”.

Gil de Ferran, dyrektor sportowy: „To były całkiem udane kwalifikacje. Podczas porannej sesji treningowej dopracowaliśmy ustawienia do panujących niezwykłych warunków pogodowych (jak na tę porę roku na Węgrzech przyp. red.). Niestety w bolidzie Jensona mieliśmy awarię silnika. Jej przyczyna nie jest jeszcze znana. Mimo to obaj kierowcy są zadowoleni ze swoich bolidów. Nie znamy strategii pozostałych zespołów, ale jeżeli chodzi o naszą, to jesteśmy spokojni”.
 

Red Bull Racing

David Coulthard (P12 po karze nałożonej na Buttona): „Kwalifikacje nie poszły całkowicie po naszej myśli. Na każdym okrążeniu byłem coraz szybszy i finałowe kółko wyglądało dobrze, ale niestety utknąłem za Tiago Monteiro i straciłem około 0,8 sekundy, więc nawet nie skończyłem tego okrążenia”.

Christian Klien (P13 po karze nałożonej na Buttona): „Szczęśliwie udało mi się przejechać pierwszy blok tylko na jednym komplecie opon. W drugim bloku poprawiałem swoje czasy na nowych kompletach opon. Niestety bolid był dzisiaj dosyć nerwowy”.

Christian Horner, dyrektor sportowy: „David maił pecha, gdy był na swoim najszybszym okrążeniu, przez co nie mógł go ukończyć. Myślę, że awans do pierwszej 10 był dzisiaj bardzo trudny”.
 

BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica (P9 po karze nałożonej na Buttona): „Jestem zaskoczony faktem, że byłem szybszy od Nicka. W trzecim bloku kwalifikacji wydawało mi się, że ktoś machał żółtą flagą, ale okazało się, że nie był to sędzia. Jednak nie byłem pewien, więc zwolniłem, przez co mój czas w pierwszym sektorze nie był bardzo dobry. Strata do bolidu przede mną była jednak i tak za duża, a poza tym inni mogą mieć odmienną od naszej strategię. To będzie dla mnie ciężki wyścig, ale jestem optymistą. Jutro będę szczęśliwy jeśli ukończę wyścig i będę miał dobre tempo”.

Nick Heidfeld (P10 po karze nałożonej na Buttona): „Jestem nieco rozczarowany, ponieważ Robert pokazał, że można było jechać szybciej. Za pierwszym razem przeszkodził mi ustanowić dobry czas Felipe Massa, który akurat wyjechał z boksów. W drugim bloku na moim pierwszym okrążeniu pomiarowym balans bolidu był dobry. Potem przyczepność toru wzrosła, ale nie mogłem tego wykorzystać, ponieważ balans nie pasował do zmienionych warunków. Jednak jestem pewien, że wybraliśmy odpowiednie opony”.

Mario Theissen, szef BMW Motorsport: „Uwzględniając naszą strategię na wyścig jesteśmy bardzo zadowoleni z dzisiejszych kwalifikacji. Robert zadebiutował bardzo dobrze. Jego podejście było odpowiednią mieszanką agresywnej jazdy i zrozumienia tego co musi zrobić”.

Willy Rampf, dyrektor techniczny: „Nasze pozycje startowe są całkiem dobre i czujemy się dobrze przygotowani do jutrzejszego wyścigu. Robert nie miał żadnych problemów, Nick natomiast miał problemy ze sterownością bolidu, gdy warunki na torze uległy poprawie”.
 

MF1 Racing

Tiago Monteiro (P16): „Od początku weekendu mieliśmy trudności z doborem opon i ustawień bolidu, więc uzyskany rezultat to dla nas bardzo pozytywna wiadomość. Balans samochodu był dzisiaj znacznie lepszy niż wczoraj i chociaż trafiłem na korek na pierwszym okrążeniu pomiarowym, to jednak nie przejąłem się tym zbytnio i dałem z siebie wszystko na drugim przejeździe. W drugim bloku korzystałem z używanych opon, ponieważ zdecydowaliśmy, że ważniejsze jest zachowanie nowego zestawu na jutrzejszy wyścig, dzięki czemu może uda nam się zyskać jakieś miejsce”.

Christijan Albers (P22 po karze za wymianę silnika): „Wiedząc o karze zdecydowaliśmy się dzisiaj na dosyć konserwatywne podejście, które pozwoli nam oszczędzić zarówno opony, jak i samochód, więc przejechaliśmy mało okrążeń podczas porannych treningów. Moje pierwsze okrążenie kwalifikacyjne było dosyć dobre i pokazało, że posuwamy się w dobrym kierunku, ale na drugim popełniłem niewielki błąd i to kosztowało mnie on trochę czasu. Wolę jednak popełnić błąd kiedy i tak czeka mnie obniżenie pozycji startowej, a nie kiedy mam szansę na uzyskanie dobrej pozycji. Jest dobrze, wiemy że możemy być trochę szybsi, a tak naprawdę liczy się tylko jutrzejszy występ”.
 

Scuderia Toro Rosso

Vitantonio Liuzzi (P17): „Miałem spore problemy z tylnymi oponami. Przez całe kwalifikacje czułem jakbym nie miały przyczepności. Chłodna pogoda nie pomogła nam. Jutrzejszy wyścig będzie długi i ciężki”.

Scott Speed (P20 po anulowaniu najlepszych trzech czasów za blokowanie): „Wiedzieliśmy, że kwalifikacje będą dla nas ciężkie, więc skoncentrowaliśmy się na jak najlepszym przygotowaniu bolidu na wyścig. Wyprzedzanie na tym torze jest bardzo trudne, ale nie wiadomo co się może zdarzyć. Cały weekend byliśmy wolni, ale w wyścigu spodziewamy się poprawy wyników”.

Warto dodać, że zespół Toro Rosso dostał pozwolenie na zwiększenie w kwalifikacjach obrotów w swoich silnikach V10 o 300 obr./min., ale jak widać niewiele to pomogło obydwu kierowcom. Tak czy inaczej nikt nie powinien już teraz mówić, że silniki V10 dają niesprawiedliwą przewagę nad V8, bowiem obecnie jest wręcz odwrotnie.
 

Super Aguri Formula 1

Takuma Sato (P19 po karze nałożonej na Speeda): „Podczas kwalifikacji natrafiłem na korek podczas pierwszego okrążenia pomiarowego, co zaowocowało niezbyt dobrym czasem. Musiałem także zjechać na ważenie, co dodatkowo odebrało nam czas. Miałem także problemy z rozgrzaniem opon”.

Sakon Yamamoto (P21 po karze nałożonej na Albersa): „Jestem nieco rozczarowany, ponieważ popełniłem błąd po zmianie opon i nie byłem w stanie poprawić czasu uzyskanego na starych oponach. Wiele się dzisiaj nauczyłem i w Turcji już nie popełnię tego samego błędu. Ustawienia bolidu są dobre”.

Aguri Suzuki, szef zespołu: „To był trudny dzień, ale jestem zadowolony z osiągnięć Taku i Sakona. Niestety samochód nie jest wystarczająco szybki, więc musimy jeszcze poczekać do wyścigu w Turcji, gdzie będziemy mieli całkowicie nowy pakiet”.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
robi, 05.08.2006 18:14[!]
Zapowiada się jeden z najciekawszych wyścigów tego sezonu. Michael i Fernando, Którzy będą gonić, McLaren, który jest dość pewny siebie no i będziemy kibicować Robertowi żeby był jak najwyżej.
Love, 05.08.2006 18:44[!]
Alonso moze odrobi pare pozycji ale nie wejdzie do 8 nie na tych oponach ;] Schumi bedzie gdzies 6
slawek7s, 05.08.2006 19:20[!]
To na 100% będzie najciekawszy wyścig tego sezonu !!!!!!!!!!!!
rafaello85, 05.08.2006 19:52[!]
"Wolałbym nie wracać do tego co stało się dziś rano...."
Przeciwnie, ja czekam na wyjaśnienia!!! I to bardzo dokładne.
jaguar666, 05.08.2006 22:16[!]
A co tu jest do wyjaśniania? Wyprzedzał "pod flagami" i tyle.
SirKamil, 05.08.2006 22:51[!]
Dopsz, że zmieniliście styl. Kursywe cieżko się czytało.
rafaello85, 05.08.2006 22:55[!]
jaguar666....

Ja dobrze wiem, że wyprzedzał pod flagami. Niech mi wytłumaczy po co to zrobił, skoro było zabronione.
Mariusz, 05.08.2006 23:02[!]
Michael Schumacher i Rubens Barrichello włąściwie mówią to samo. ;-)

A może ktoś ma więcej info na temat tych silników V10 STR i pozwolenia?
sadektom, 06.08.2006 01:39[!]
rafaello85 - po co to zrobil? moze wytlumaczeniem jest to ze Majkel to idiota?
Bart2005, 06.08.2006 02:52[!]
sadektom---> i po co takie brednie piszesz?? Znasz go choć trochę??
MadKaras...psycho fan MS, 06.08.2006 07:57[!]
sadektom...Majkel to idiota???Moze on tych flag po prostu nie widzial. Od dawna jest problem ze flagowi albo sa nie widoczni albo za malo intensywnie machaja. Myslisz ze pedzac 250km/h kątem oka zauwazasz ludzi ktorzy stoja za bandami ochronnymi w odleglosci czasem dochodzacej do 10 metrow od trasy???Mam kolege,ktory sciga sie zawodowo w motocrossie i jak jade z nim na zawody to mu tak kibicuje ze wchodze mu nieml pod kola.Dla mnie to niesamowite przezycie byc tak blisko sportu (za taśmą). Kiedy go pytam po wyscigu czy mnie widzial to odpowiada ze przy predkosci niemal 120km/h nie widzi nic. Wiec nie zachowuj sie jak IDIOTA tylko przypusc troche myslenia zanim cos napiszesz sadektom...jakbys jeszcze mial problem z mysleniem to posluchaj Roberta:

Robert Kubica (P9 po karze nałożonej na Buttona): „Jestem zaskoczony faktem, że byłem szybszy od Nicka. W trzecim bloku kwalifikacji wydawało mi się, że ktoś machał żółtą flagą, ale okazało się, że nie był to sędzia.
piotrektk, 06.08.2006 10:06[!]
To czemu startuje w wyścigach skoro nic nie widzi??
sadektom, 06.08.2006 10:06[!]
spokojnie Mad Szumi nic nie pisal ze jej nie widzial, nie chcial tego komentowac... a poza tym w moim zdaniu jest znak zapytania wiec nie stwierdzalem ze jest. I spokojniej z przezwiskami.
stig, 06.08.2006 10:21[!]
piotrektk> a ty widziałeś??
MadKaras...psycho fan MS, 06.08.2006 10:39[!]
Piotrek daj sobie siana z takimi pytaniami. Nie bede Ci tlumaczyl jak masz ograniczone pole widzenia w kasku i pedzisz z duza predkoscia to nawet gdybys byl sokolem zawezi Ci sie pole widzenia
deZZember, 06.08.2006 10:52[!]
Do wszystkich, którzy twierdzą, że mógł tej flagi niezauważyć (a jest to jedna osoba i to na pewno nie myśląca obiektywnie...): a radio? Kierowca zawsze jest w kontakcie radiowym z zespołem, który na pewno mu mówi o zagrożeniach, żółtych flagach, tym bardziej czerwonych (i że sesja jest przerwana i żeby zjechał do boksów) itp. itd. Już dawno minęły czasy, gdy tak jak w motocrossie zawodnikowi informacja jest przekazywana <u>tylko i wyłącznie</u> poprzez flagi.

"Od dawna jest problem ze flagowi albo sa nie widoczni albo za malo intensywnie machaja" - hmmm... chyba przesadziłeś. Który kierowca kiedykolwiek ostatnimi czasy uskarżał się na to?

Z resztą o czym tu dyskutować, to była <b>czerwona</b> flaga, a nie żadna żółta. Oznacza to, że sesja jest przerwana a kierowcy zjeżdżają do boksów. Schumacher o tym wiedział, tylko po cholerę chciał zjechać szybciej do pitów??

A co do przytoczonej wypowiedzi Roberta -kłania się logika matematyczna: jeżeli Robert nie był pewien kto macha żółtą flagą (zapewne kibic Ferrari :D ) to nie znaczy, że stewardzi od flag są mało widoczni (jeżeli a=>b, to nie prawda, że b=>a), co najwyżej może to oznaczać, że mało widoczny był ten co machał.
behemot, 06.08.2006 11:26[!]
Zawsze mnie zastanawiało skąd się biorą tacy mądrale jak dzember. Wiedzą wszystko (nawet to czy Shumi dostał na słuchawy info od zespołu o fladze) i w belfroskim tonie pouczają resztę, czyli nas - niezorientowaną w tajnikach f1. Czas się trochę poleczyć kolego, bo twój wywód o Kubicy to już kompletna kompromitacja. Jakbyś człowieku za***zielał 250 km/h a przed (i za) sobą miał inne bolidy to pewnie nie widziałbyś NIC poza czubkiem bolidu, więc daruj sobie te wywody o flagach, Kubicy i Shumim.
MadKaras...psycho fan MS, 06.08.2006 11:28[!]
o rety czlowieku BRAVO!!!
Tylko ze kibice Ferrari nie machaja zoltymi flagami a Robert byl przekaonany ze to byla zolta flaga:)
Mogl spytac przez radio czy to flagowy ale "jak sie pozniej" okazalo czyli zapewne po sesji ze to jednak nie byl sedzia. I widzisz gdzie Twoja logika jezeli chodzi o radio.Radio moze zawsze zawiesc i od tego sa flagowi. Poza tym przypomnij sobie kolego bo conajmniej kilka razy w sezonie jest wzmianka o tym ze ktos nie widzial flag.
wydaje mi sie ze nawet taki MS kiedy dowiedzial sie ze scigal sie przy flagach nie mogl w to uwierzyc bo ich nie mogl widziec.pozniej w boxie sami widzieliscie przyjal to ze spokojem bo pewnie ogladnal zapis video.zreszta nie ma co komentowac jak sma Schumi tego nie komentuje. dzieki temu dzis bedzie widowiskowo
deZZember, 06.08.2006 12:04[!]
Oczywiście, że dostał informację o przerwanej sesji, bo zjechał do boksu... 8)

Dobra, nie ważne, wierzcie sobie dalej, że Schumi nie widział flag... skoro dzięki temu będzie Wam lepiej, to przyjmijmy, że tak było i radio zawiodło, stewardzi z flagami nie byli widoczni, z resztą jadąc 250 na godzinę pewnie i tak Schumi nie widział nic poza czubkiem swojego bolidu, no i do tego miał ograniczone pole widzenia, bo jechał w kasku.

Jeszcze wrócę do wypowiedzi Kubicy:
po pierwsze: behemot naucz się czytać ze zrozumieniem i nie przekręcaj moich słów, po drugie: -jeżeli uważacie, że na jej podstawie można wywnioskować, że flagowi są słabo widoczni, to tylko ręce załamać...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca