F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Suzuka.
Fuji Television Japanese Grand Prix 20068 pa?dziernika
Suzuka Circuit
Długość toru: 5,807 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 307,573 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:30,281 - Q1, Jarno Trulli (Renault), 2003
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:31,540 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
218,525 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]

Mild Seven Renault F1 Team

Fernando Alonso (P5): „[...] Wiedzieliśmy po porannych treningach, że kwalifikacje będą trudne, ponieważ nie byliśmy wystarczająco szybcy na jednym okrążeniu. Daliśmy jednak z siebie wszystko i jestem najszybszym kierowcą na oponach Michelin. Samochód wydaje się dobrze przygotowany do jazdy tutaj, więc teraz musimy wierzyć w opony Michelin i ich stałe osiągi w wyścigu. Oczywiście pozycja ta nie jest idealna do walki o mistrzostwo – ale oglądaliśmy już wielkie zmiany w tym sezonie. Nie można wykluczyć, że to się jutro znowu nie przydarzy”.

Giancarlo Fisichella (P6): „Zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy tego popołudnia w kwalifikacjach, po prostu potrzebujemy większej szybkości na jednym kółku. Poziom przyczepności nie był fantastyczny, co oznacza, że balans był trochę niestabilny – przy dużej prędkości samochód był trochę podsterowny, a w wolnych zakrętach nerwowy. Ale wraz z poprawą przyczepności to się uspokoi i wiemy, że R26 będzie równi jechał przez cały wyścig [...]”.

Pat Symonds, szef działu inżynierii: „[...] Wczoraj przy niskich temperaturach wyglądaliśmy konkurencyjnie, ale rzeczy stały się bardziej skomplikowane, kiedy temperatura toru wzrosła dzisiaj o dziesięć stopni. Z pewnością kolejność na starcie wskazuje na to, że te wyższe temperatury nie pasują zbytnio naszym oponom na jednym okrążeniu, ale trzeba być świadomym, że kwalifikacje są tylko jednym ze środków do osiągnięcia celu. Kluczem do sukcesu w jutrzejszym wyścigu będzie znalezienie odpowiedniej równowagi pomiędzy agresją i zminimalizowaniem strat […]”.
 

Team McLaren Mercedes

Kimi Raikkonen (P11): „Nieszczególnie udane kwalifikacje dla kogokolwiek w zespole i nie takie, jakich oczekiwaliśmy. Nie do końca rozumiem, co było problemem, ponieważ samochód naprawdę sprawował się nieźle. Byliśmy po prostu zbyt wolni. [...]”.

Pedro de la Rosa (P13): „Balans samochodu był w porządku, ale nie mieliśmy wystarczającej przyczepności na jednym okrążeniu na wybranych przez nas oponach. [...] Mam nadzieję, że opony, które (innym) dobrze spisały się w kwalifikacjach, nie będą już tak dobre w czasie wyścigu”.

Ron Dennis, szef zespołu: „Kwalifikacje w ogromnym stopniu zostały zdominowane przez dobór opon. Oczywistym jest, że nasz wybór (opon), który wydawał się słusznym po porannych treningach, był błędny. [...] Na przebieg wyścigu duży wpływ będzie miała pogoda i może dzięki optymalnej ilości paliwa oraz lepszym osiągom naszych opon uda nam się uzyskać dobry rezultat”.

Norbert Haug, szef Mercedes Motorsport: „[...] Po raz pierwszy w tym roku nie dostaliśmy się do pierwszej dziesiątki, co jest oczywiście rozczarowujące. W każdym razie teraz zoptymalizujemy naszą strategię i postaramy się o dużo lepszy rezultat jutro”.
 

Scuderia Ferrari Marlboro

Felipe Massa (P1): „To jest fantastyczny rezultat. Zdobycie pole position na torze, który bardzo lubię i gdzie bardzo liczą się umiejętności kierowcy, jest czymś zupełnie wyjątkowym. Byłem w stanie pojechać świetne kółko bez błędów. Start z przodu stawki będzie bardzo ważny w wyścigu. [...] Opony Bridgestone i samochód spisały się bardzo dobrze i tego samego możemy się również spodzieać jutro po południu”.

Michael Schumacher (P2): „Dwa samochody Ferrari w pierwszym rzędzie do idealna pozycja wyjściowa, zwłaszcza że nasi główni rywale są w rzędzie trzecim. Było bardzo wietrznie i nawet kiedy próbujesz cisnąć mocno, zawsze musisz myśleć o tym, aby nie przekroczyć limitu, częściowo również dlatego, że wiemy iż mamy bardzo konkurencyjny pakiet. W suchych warunkach nasze osiągi okazały się bardzo równe, co jest zasługą cennego wsparcia ze strony naszych przyjaciół w Bridgestone i dzięki temu możemy być spokojni o jutrzejszy wyścig. [...]”.

Jean Todt, szef zespołu: „Wspaniały, cały na czerwono przedni rząd, co przytrafia nam się w decydującym momencie sezonu. Felipe zdobył naprawdę dobre pole position na torze, który uwypukla talent kierowcy. Firma Bridgestone dostarczyła świetne opony tutaj i nie jest przypadkiem, że czołowa czwórka na starcie jest właśnie na japońskich gumach. [...]”.
 

Panasonic Toyota Racing

Ralf Schumacher (P3): „To było wielkie osiągnięcie całego zespołu. Po dwóch ostatnich wyścigach potrzebowaliśmy tego, aby pokazać gdzie naprawdę jesteśmy jeśli chodzi o tempo. [...] Dzisiaj z wyraźną pomocą opon Bridgestone mogliśmy pokazać, że nasz samochód jest dobry. Oczywiście mieliśmy trudności z uzyskaniem wyników w drugiej połowie tego sezonu, ale nasz samochód został w znacznym stopniu udoskonalony. [...] To jest mój ulubiony tor i o ile będziemy mieli trudny wyścig z dwoma Ferrari przed nami, o tyle zrobimy wszystko co w naszej mocy żeby ich złapać. [...]”.

Jarno Trulli (P4): „To wspaniałe być tak wysoko na starcie. Byliśmy konkurencyjni przez cały weekend, zwłaszcza dzisiaj i byliśmy przekonani, że możemy osiągnąć tak dobry wynik. Dzisiaj pogoda była bardzo wietrzna, ale balans auta był niezły przez całe popołudnie. Byłem bardzo szybki podczas kwalifikacji i mogłem wywalczyć miejsce w pierwszej trójce, ale zabrakło mi kilka setnych. Tak czy inaczej mój samochód jest dobrze przygotowany na jutrzejszy wyścig więc jesteśmy z tego powodu zadowoleni – i ja i cały zespół. Oczywiście bardzo chcemy zanotować jak najlepszy wynik podczas naszego domowego wyścigu, więc będziemy walczyć od startu do mety. [...]”.

Pascal Vasselon, szef techniczny ds. nadwozia: „To jest nasz najlepszy wynik kwalifikacji w tym sezonie i zupełnie inna historia w porównaniu z Chinami. Ale wiedzieliśmy co poszło źle w Szanghaju, a ponadto zawsze byliśmy przekonani, że stać nas na taki wynik. Na początku tego weekendu stwierdziliśmy, że auto jest dobrze zbalansowane i szybkie podczas każdych warunków (atmosferycznych). Jest to potwierdzenie możliwości naszego auta, ponieważ potrzeba dobrego auta, aby być szybkim na torze Suzuka. Potrzeba również dobrych kierowców, a zarówno Ralf jak i Jarno są dobrzy. Wykonali dobrą robotę, więc był to dla nas dobry dzień. [...] Co do wyścigu, według naszych wyliczeń mamy optymalną strategię, jesteśmy w dobrej formie i czekamy na jutrzejszy dzień”.
 

WilliamsF1 Team

Nico Rosberg (P10): „To były udane kwalifikacje dla nas, a bycie w pierwszej dziesiątce jest dobrym krokiem na przód. Byłem trzeci w pierwszym bloku i siódmy w drugim, więc najwyraźniej dokonaliśmy pewnego postępu z samochodem i to jest dobry znak na przyszły rok. Opony Bridgestone pracowały dzisiaj bardzo dobrze, więc pozytywny wynik w jutrzejszym wyścigu jest w zasięgu ręki”.

Mark Webber (P14): „Kwalifikacje okazały się dla mnie dosyć trudne, gdyż nie mogłem uzyskać takiego balansu auta, jaki bym sobie życzył. Myślę, że mogliśmy wypaść całkiem nieźle, ale ostatecznie miałem problemy w piątym zakręcie i zapłaciłem za to wielką cenę. Szkoda, ponieważ samochód był najwyraźniej szybki. [...]”.

Sam Michael, dyrektor techniczny: „Dobrze, że jeden z naszych samochodów dostał się do pierwszej dziesiątki. Jest dosyć jasne, że opony Bridgestone mają tutaj przewagę i nie mamy specjalnych problemów z samochodem, więc teraz popracujemy w nocy nad strategią i zobaczymy, w jaki sposób możemy wywalczyć jutro kilka punktów. Nico z łatwością dostał się do Q3, Mark może zatankować dowolną ilość paliwa i wszystkie systemy w samochodach pracują prawidłowo, więc liczymy na udany wyścig”.
 

Lucky Strike Honda Racing F1 Team

Jenson Button (P7): „Oczywiście chciałbym być na nieco wyższej pozycji startowej tutaj, ale na więcej nie było nas dzisiaj stać. Z małą ilością paliwa samochód był bardzo dobry, ale jak tylko nalaliśmy więcej paliwa, zaczęliśmy mieć problemy z przyczepnością tylnych kół. Z jakiegoś powodu przy tak dużym wietrze samochód nie sprawuje się tak dobrze, ale spodziewamy się, że jutro nie będzie już tak wiało. [...]”.

Rubens Barrichello (P8): „[...] Kiedy okoliczności nie są sprzyjające, jest bardzo trudno o dobry wynik, ale wykonaliśmy najlepszą pracę, na jaką było nas stać. Dzięki ciężkiej pracy zespołu byłem w stanie zakwalifikować się dzisiaj bezpiecznie w pierwszej dziesiątce. To nasz domowy wyścig, więc damy jutro z siebie wszystko, aby uzyskać jak najlepszy rezultat i zapewnić dobre widowisko naszej publiczności”.

Gil de Ferran, dyrektor sportowy: „Rezultaty uzyskane przez nas w tej sesji są satysfakcjonujące. Ostatecznie okazaliśmy się drugim najszybszym zespołem na oponach Michelin i jesteśmy na dobrym miejscu przed startem wyścigu. Zważywszy na problemy Rubensa podczas porannych treningów zdecydowaliśmy się na przeniesienie go do zapasowego bolidu. W rezultacie był znacznie bardziej zadowolony i udało mu się zakwalifikować w pierwszej dziesiątce [...]”.
 

Red Bull Racing

David Coulthard (P17): „Kocham ten tor, to wspaniałe wyzwanie, ale niestety nasz samochód po prostu nie dysponuje tak dobrą ogólną przyczepnością, jaka jest tutaj wymagana. Balans nie jest taki zły, jest tak dobry jak był na każdym okrążeniu przejechanym tutaj przeze mnie. Po prostu brakuje nam wydajności na tym typie szybkiego toru. Nie spisujemy się tak jak powinniśmy. Rok zaczął się marnie i nigdy nie udało nam się odzyskać formy, to jedno wielkie rozczarowanie”.

Robert Doornbos (P18): „Trudno jest wyciągnąć maksimum z samochodu i opon w tych suchych warunkach i mieliśmy spore trudności podczas kwalifikacji. Nie myślałem, że zakwalifikujemy się tak nisko, wydawało mi się, że z pewnością dostaniemy się do drugiego bloku. Czeka nas jutro długi dzień, nie będzie łatwo”.

Christian Horner, dyrektor sportowy: „Obaj kierowcy mieli dzisiaj trudności z osiągami na nowych oponach. Dłuższe przejazdy rano były w miarę do rzeczy, ale samochodowi brakowało szybkości na nowych oponach i jest to oczywiście frustrujące, że zakwalifikowaliśmy się dopiero na 17 i 18 pozycji. Tor wydaje się faworyzować Bridgestone w chwili obecnej, jednakże mam nadzieję, że zmienne warunki w jutrzejszym wyścigu pozwolą nam na przedarcie się przez stawkę [...]”.
 

BMW Sauber F1 Team

Nick Heidfeld (P9): „Wszystko było w porządku, kwalifikacje przebiegły zgodnie z oczekiwaniami. To oczywiste, że pierwsza czwórka jeździ na innych oponach niż my. Dlatego musimy poczekać i zobaczyć, jak wygląda ich strategia na wyścig. W ostatniej fazie kwalifikacji na wizjerze kasku pojawiły się krople deszczu, ale nie miało to żadnego wpływu na przyczepność”.

Robert Kubica (P12): „Pierwsza część kwalifikacji przebiegła pomyślnie dla mnie, ale w drugiej mój bolid stał się bardzo nadsterowny. Dwa razy prawie wypadłem z toru, ale miałem w zapasie jeszcze jeden komplet nowych opon. Na nich byłem o około 0,35 sekundy szybszy przed zakrętem numer 5, ale potem przez silny podmuch wiatru bolid wpadł w dużą podsterowność i straciłem dwie dziesiąte sekundy. Mimo to nadal mój czas okrążenia był dobry, ale w zakręcie numer 8 podłoga bolidu dotknęła wewnętrznej tarki, wyrzuciło mnie na zewnętrzną i dalej na trawę. Ślizgałem się po poboczu i było bardzo blisko do bariery. Teraz mamy nadzieję na dobry wyścig jutro. Myślę, że mamy dobre opony, chociaż ogólnie poziom przyczepności nie jest fantastyczny”.

Mario Theissen, szef BMW Motorsport: „Robert nie wszedł do trzeciej części kwalifikacji, zabrakło mu dość niewiele i na decydującym okrążeniu wypadł poza tor. Ostatecznie zajął 12. miejsce. Nick, tak jak w ostatnich wyścigach, wszedł do najlepszej dziesiątki. W trzeciej części kwalifikacji pogoda odegrałą pewną rolę, bo przez lekki deszcz przerwaliśmy nasz pierwszy długi wyjazd i wcześnie założyliśmy nowe opony. Nick zajął ostatecznie 9. miejsce i biorąc pod uwagę nasze pozycje startowe spodziewam się dobrego wyścigu”.

Willy Rampf, dyrektor techniczny: „Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pozycji startowej Nicka, daje ona sporą pewność przed wyścigiem. Mieliśmy nadzieję na zyskanie jeszcze jednego-dwóch miejsc, ale tak naprawdę nie wiemy, ile paliwa mają rywale. Może nas jutro czekać kilka niespodzianek. Po raz pierwszy Robert nie wszedł do czołowej dziesiątki, bo w drugiej fazie czasówki po wycieczce poza tor musiał przerwać drugą próbę uzyskania czasu. Dla niego to pierwszy występ na Suzuce, w piątek nie miał okazji wiele pojeździć, a dzisiejszy poranny trening to niewiele, jeśli chodzi o przygotowanie do jazdy na tak wymagającym torze”.
 

Spyker MF1 Racing

Christijan Albers (P16): „Myślę, że mieliśmy dziś fantastyczny dzień, wyciągnęliśmy jak najlepsze osiągi z samochodu, aby wykręcić kilka dobrych czasów okrążeń. Mój pierwszy przejazd był wolny z powodu dużego ruchu na torze, ale przynajmniej byłem w stanie zaliczyć szybki pod koniec pierwszego bloku. Jesteśmy naprawdę zadowoleni z dzisiejszego rezultatu, mając za sobą dwa Red Bulle i Toro Rosso. [...]”.

Tiago Monteiro (P21): „To było bardzo frustrujące dzisiaj. Jestem w F1 od dwóch lat i nigdy nie miałem tego konkretnego problemu. To zawsze był bardzo niezawodny samochód, ale niestety coś takiego teraz się stało. Problem dotyczył przodu samochodu i zacząłem mieć dziwne uczucie w połowie mojego szybkiego okrążenia. Próbowałem naciskać do końca, aby uzyskać przyzwoity czas, ale niestety miało to wpływ na osiągi auta. [...]”.

Dominic Harlow, główny inżynier ds. wyścigów i testów: „Obraliśmy bardziej taktyczne podejście do drugiego bloku i spodziewamy się udanego wyścigu jutro. Samochód jest dobrze zbalansowany na suchym torze i obaj kierowcy są przekonani, że nasze opony Bridgestone zaoferują nam dobre osiągi w wyścigu”.
 

Scuderia Toro Rosso

Vitantonio Liuzzi (P15): „Jestem całkiem zadowolony z kwalifikacji. Zarówno Q1 jak i Q2 przebiegły stosunkowo dobrze. Balans auta był w porządku i właśnie dzisiaj rano zaobserwowaliśmy, że auto sprawuje się dobrze. To jest trudny i techniczny tor, na którym jeśli mocno ciśniesz, to od razu widać efekty. Dlatego też uwielbiam ścigać się tutaj. Niestety podczas Q2 mieliśmy nieco kłopotu z dużym ruchem na ostatnim okrążeniu. Być może gdyby nie to, osiągnął bym lepszy wynik, ale dla nas już sam fakt dostania się do Q2 jest sporym osiągnięciem. [...]”.

Scott Speed (P19): „Okrążenie rozpoczęło się wspaniale i miałem dobry czas w 1 sektorze, później podczas wejścia w zakręt 9 Jenson usiłował mnie przepuścić, zbliżyłem się zbyt szybko do niego i straciłem nieco docisku. Dlatego też po wyjściu z zakrętu wjechałem na tarkę, zbyt długo na niej zostałem, potem wjechałem na trawę, złapałem brud na opony i to tak naprawdę był koniec mojego okrążenia, a tutaj masz tylko 1 okrążenie. Udało nam się uniknąć korków podczas ostatnich 5 kwalifikacji, więc pewnie dlatego dziś znowu nadszedł czas, aby przydarzyło się to nam ponownie. To był prawdziwy pech, bo samochód sprawował się naprawdę dobrze. Wykonaliśmy nieco pracy przy ustawieniach auta przed rozpoczęciem sesji, co przyniosło dobry efekt”.
 

Super Aguri Formula 1

Takuma Sato (P20): „Byliśmy dosyć zadowoleni z naszego postępu podczas porannego wolnego treningu i czuliśmy, że jesteśmy dobrze przygotowani do kwalifikacji. Jednakże podczas kwalifikacji nie byliśmy dostatecznie szybcy, więc jestem trochę rozczarowany. Pozostaje nam czekać na jutrzejszy rozwój wypadków i mieć nadzieję, że nasz pakiet na wyścig jest dobry”.

Sakon Yamamoto (P22): „Po dzisiejszej porannej sesji treningowej i na początku kwalifikacji samochód naprawdę dobrze się sprawował. Bardzo się starałem i mocno cisnąłem, ale niestety popełniłem błąd w nawrocie i silnik zgasnął. Wielka szkoda, ponieważ wiem jak ciężko przed tym wyścigiem pracowali inżynierowie i reszta ekipy, ale mam dobry powód do optymizmu przed jutrzejszym wyścigiem”.

Aguri Suzuki, szef zespołu: „Bardzo staraliśmy się rozwinąć nasz samochód na ten wyścig i przywieźliśmy na Suzukę wiele nowych elementów aerodynamicznych. Chciałbym podziękować wszystkim w zespole za całą ciężką pracę, ale musimy znacznie poprawić osiągi naszego auto, ponieważ nadal dużo nam brakuje [...]”.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zykmaster, 07.10.2006 15:54 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Ferrari jutro zdominuje totalnie wyścig.........:):):):):):) Forza ferrari.........

<i>Mile widziane jakieś argumenty.
// W </i>
waldif1, 07.10.2006 19:13[!]
Bedzie ciekawie i mam nadzieje ze wszystko bedzie fer!!!
Piter, 07.10.2006 19:43[!]
Ralf będzie miał trudny wyścig z ferrari przed nim??? Ja bym się martwił o renault za nim.
Mam nadzieję że BMW z Robertem na czele nie dadzą sobie odebrać 5. miejsca w tym sezonie. Good Luck!
Indy, 07.10.2006 19:52[!]
"potrzeba dobrego auta, aby być szybkim na torze Suzuka. Potrzeba również dobrych kierowców, a zarówno Ralf jak i Jarno są dobrzy. Wykonali dobrą robotę, więc był to dla nas dobry dzień"
Ja mam nadzieję na dobry wynik mojego ulubionego fabrycznego zespołu :)
Zykmaster, 07.10.2006 20:02[!]
Drugi blok kwalifikacji.......... 1.28.954............ Widać że konkurencja jest trochę z tyłu.......... Bridgestone też ma bardzo dobre ogumienie na ten wyścig......... MSC ma więcej zapewne paliwa, tak na 2-3 okrążenia........ Wyprzedzi wtedy zapewne MAssę.........:), o ile nie będzie żadnych niespodzianek......... Forza Ferrari.......!!!!!!!
dejacek, 07.10.2006 20:49[!]
Toyoty pewnikiem zjadą na 10-15 okrążeniu stąd wyśmienite pozycje. Kubica zaś może dotankować się na trochę więcej okrążeń i podgonić parę pozycji. Także start u niego jest całkiem niezły i nie zdziwię się jak po 1 kółku byłby przed Heidfeldem-dzieli ich tylko dwóch kierowców.
Armado, 07.10.2006 21:08[!]
To radze sie zdecydowac: Kubica albo zatankuje wiecej paliwa albo podgoni kilka pozycji. O jedno i drugie bedzie raczej trudno. Szczegolnie ze ma przed soba Kimiego, a Heidfeld nie jest gorszy od Roberta, za to jezdzi rowniej i nie popelnia tylu bledow.
kuba_new, 07.10.2006 21:46[!]
oby sie juz skonczyla ta historia z misielem
Zykmaster, 07.10.2006 22:04[!]
Hehe.......... Każdy jest pewny że Toyota ma bardzo mało paliwa........... Hmmm......... Czy to jest Panowie takie pewne? Na innych blokach kwalifikacyjnych Toyota była szybsza od Renault........ A przecież tam się jeździ praktycznie z pustym zbiornikiem paliwa, czyli każdy mniej więcej jeździ przy takiej samej ilość paliwa........ Opony mają bardzo duż wpływ na wynik Toyoty........ Może być zaskoczenie jutro.........:)
d'Angelo, 07.10.2006 23:17[!]
zgadzam się z Zykmasterem
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca