F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Imola.
Gran Premio Foster's di San Marino 200623 kwietnia
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Długość toru: 4,959 km
Liczba okrążeń: 62
Pełny dystans: 307,221 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,753 - Jenson Button (BAR), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:20,411 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
212,406 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.1Fernando AlonsoRenault R261:25,043--15
2.5Michael SchumacherFerrari 248 F11:25,3710,3280,32813
3.38Robert KubicaBMW Sauber F1.061:25,4210,3780,05031
4.36Anthony DavidsonHonda RA1061:25,6990,6560,27831
5.6Felipe MassaFerrari 248 F11:25,8790,8360,18016
6.2Giancarlo FisichellaRenault R261:25,9910,9480,11215
7.8Jarno TrulliToyota TF1061:26,0290,9860,03824
8.35Alex WurzWilliams FW281:26,3281,2850,29931
9.4Juan Pablo MontoyaMcLaren MP4-211:26,3341,2910,00615
10.16Nick HeidfeldBMW Sauber F1.061:26,3871,3440,0537
11.12Jenson ButtonHonda RA1061:26,4271,3840,04012
12.3Kimi RaikkonenMcLaren MP4-211:26,5001,4570,07316
13.11Rubens BarrichelloHonda RA1061:26,6531,6100,15319
14.19Christijan AlbersMidland M161:26,7831,7400,13024
15.17Jacques VilleneuveBMW Sauber F1.061:26,7971,7540,01413
16.37Robert DoornbosRed Bull RB21:26,9171,8740,12027
17.10Nico RosbergWilliams FW281:26,9891,9460,07210
18.20Vitantonio LiuzziToro Rosso STR11:27,1282,0850,13924
19.9Mark WebberWilliams FW281:27,1572,1140,0296
20.14David CoulthardRed Bull RB21:27,5032,4600,34612
21.18Tiago MonteiroMidland M161:27,5442,5010,04120
22.7Ralf SchumacherToyota TF1061:27,6392,5960,0955
23.21Scott SpeedToro Rosso STR11:27,7192,6760,08025
24.15Christian KlienRed Bull RB21:27,9902,9470,27112
25.40Neel JaniToro Rosso STR11:28,3613,3180,37121
26.39Giorgio MondiniMidland M161:28,8333,7900,47227
27.22Takuma SatoSuper Aguri SA051:29,8704,8271,03723
28.23Yuji IdeSuper Aguri SA051:31,0425,9991,17220
107% najlepszego czasu: 1:30,996

W drugiej sesji treningowej poprzedzającej tegoroczny wyścig o Grand Prix San Marino na torze Imola najszybszy okazał się aktualny lider klasyfikacji generalnej kierowców, Fernando Alonso. Kierowca Renault nie zdołał jednak poprawić najlepszego czasu Michaela Schumachera z pierwszej sesji – zabrakło mu do tego blisko 0.3 sekundy. Siedmiokrotny mistrz świata tym razem musiał zadowolić się drugą pozycją, tracąc w drugiej sesji niewiele ponad 0.3 sekundy do Alonso. Najsłabszym punktem kierowcy Ferrari ponownie wydawał się być ostatni sektor toru, w skład którego wchodzą obydwie szykany (Variante Alta i Variante Bassa).

Trzeci czas ponownie uzyskał kierowca testowy zespołu BMW Sauber, Robert Kubica, jednak tym razem strata Polaka do najszybszego kierowcy wyniosła mniej niż 0.4 sekundy. Robert nie uniknął co prawda błędu, zaliczając w pewnym momencie efektowny piruet, ale tak czy inaczej w obydwu dzisiejszych sesjach treningowych regularnie plasował się w czołówce i w sumie przejechał 55 okrążeń, czyli niewiele mniej niż wynosi dystans wyścigu. Tuż za Krakowianinem ponownie uplasował się piątkowy tester Hondy, Anthony Davidson, mając już ponad pół sekundy straty do Alonso.

Kolejno na piątej i szóstej pozycji uplasowali drudzy kierowcy z zespołów Ferrari i Renault, Felipe Massa i Giancarlo Fisichella, a oprócz nich poniżej jednej sekundy straty do Alonso zmieścił się jeszcze tylko Jarno Trulli (Toyota), który mając nowy silnik mógł pozwolić sobie na przejechanie aż 24 okrążeń. Tymczasem partner Włocha, Ralf Schumacher, ze względu na problemy z elektroniką musiał zadowolić się zaledwie pięcioma okrążeniami i dzisiejsze treningi ukończył dopiero na 22 pozycji, tracąc do najszybszego kierowcy ponad dwie i pół sekundy.

Zdobywca drugiego czasu z pierwszej sesji, Alex Wurz, po południu okazał się wolniejszy o ponad sekundę, jeżdżąc zapewne z dużo większą ilością paliwa w baku. W efekcie kierowca testowy Williamsa musiał zadowolić się ósmą pozycją. Pierwszą dziesiątkę zamknęli tymczasem Juan Pablo Montoya (McLaren) i Nick Heidfeld (BMW Sauber). Drudzy kierowcy z tychże zespołów, Kimi Raikkonen i Jacques Villeneuve, sklasyfikowani zostali odpowiednio na 12 (+1.4s) i 15 (+1.7s) pozycji.

Poza pierwszą dziesiątką znaleźli się obaj główni kierowcy Hondy, Jenson Button (P11, +1.3s) i Rubens Barrichello (P13, +1.6s), których rozdzieliła różnica niewiele ponad 0.2 sekundy. Sporą niespodzianką na plus sprawił z kolei kierowca MF1 Racing, Christijan Albers, kończąc drugą sesję na 14 z pozycji (+1.7s). Główni kierowcy Williamsa, Mark Webber i Nico Rosberg, jak zwykle w piątek przejechali stosunkowo niewiele okrążeń i uplasowali się na dosyć odległych miejscach (P17 i P19).

Uzyskiwaniem bardzo dobrych czasów nie byli także specjalnie zainteresowani główni kierowcy Red Bull Racing, David Coulthard (P20) i Christian Klien (P24) – tylko piątkowy tester stajni z Milton Keynes, Robert Doornbos (P16), z trudem zdołał zmieścić się poniżej dwóch sekund straty do Alonso. Tymczasem Takuma Sato w drugiej sesji stracił do najszybszego kierowcy niespełna pięć sekund, poprawiając swój najlepszy czas sprzed południa o około półtorej sekundy. Drugi kierowca Super Aguri, Yuji Ide, poprawił się tylko o 0.4 sekundy, tracąc do swojego partnera niewiele ponad sekundę.

Pogoda
Temperatura powietrza: 25°C
Temperatura toru: 32°C
Prędkość wiatru: 1,4 mps
Wilgotność powietrza: 34%
Sucho

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

Źródło: Formula1.com, pitpass.com

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Adriannn, 22.04.2006 11:03[!]
Matho--> GP Malezji 2005 i GP Australi wygrał dzięki swoim umiejętnością. Może ci to trudno zrozumieć ale taka jest prawda.GP Brazyli to wtedy mniał farta.
adams, 22.04.2006 12:58[!]
Co do mistrzostwa Schum - tak jeździł jak mu sprzęt przygotowali
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca