F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Catalunya.
Gran Premio de Espana Telefonica 200614 maja
Circuit de Barcelona-Catalunya
Długość toru: 4,627 km
Liczba okrążeń: 66
Pełny dystans: 305,256 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:14,795 - Q1, Jarno Trulli (Toyota), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:15,641 - Giancarlo Fisichella (Renault), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
209,931 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=1Fernando AlonsoRenault R26661h26m21,7592
2.15Michael SchumacherFerrari 248 F166+0:18,5022
3.12Giancarlo FisichellaRenault R2666+0:23,9512
4.=6Felipe MassaFerrari 248 F166+0:29,8592
5.43Kimi RaikkonenMcLaren MP4-2166+0:56,8752
6.212Jenson ButtonHonda RA10666+0:58,3472
7.211Rubens BarrichelloHonda RA106651 okr. (1 okr.)2
8.216Nick HeidfeldBMW Sauber F1.06651 okr. (06,766)2
9.29Mark WebberWilliams FW28651 okr. (01,363)2
10.38Jarno TrulliToyota TF106651 okr. (22,844)2
11.210Nico RosbergWilliams FW28651 okr. (00,518)2
12.1017Jacques VilleneuveBMW Sauber F1.06651 okr. (01,168)2
13.115Christian KlienRed Bull RB2651 okr. (15,509)1
14.714David CoulthardRed Bull RB2651 okr. (04,592)2
15.=20Vitantonio LiuzziToro Rosso STR163hydraulika3
16.118Tiago MonteiroMidland M16633 okr. (108,231)2
17.222Takuma SatoSuper Aguri SA05624 okr. (1 okr.)3
Niesklasyfikowani
19Christijan AlbersMidland M1648przednie skrzydło4
21Scott SpeedToro Rosso STR147silnik2
7Ralf SchumacherToyota TF10631elektronika2
4Juan Pablo MontoyaMcLaren MP4-2117wypadł z toru0
23Franck MontagnySuper Aguri SA0510półoś napędowa1
Najszybsze okrążenie: Felipe Massa (Ferrari 248 F1) - 1:16,648 na 42 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 212,075 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Verticus, 14.05.2006 22:19[!]
do kuba_new:
Dokładnie tak, niezależnie od tego czy ktoś jest fanem czy antyfanem Renault, przyzna chyba każdy rację, że mało aktorów na pierwszym planie w tym serialu... Żeby tak McLareny trochę szybciej, i na ten przykład Honda albo BMW?
SPIRIT, 14.05.2006 22:45[!]
No panowie Honda robi postepy byle tak dalej
slaweksz, 15.05.2006 08:23[!]
Nagle fani Ferrari siedza ciuchutko jak myszki i chyba zbyt szybko uwierzyliscie w powrot waszych czerownych samochodzikow. Bedac obiektywnym i powaznym sadze ze to co sie stalo w HISZPANI to winna Massy. Bo nie pomogl Schumacherowi i nie zablokowal Schumachera. hehe TO oczywiscie nawiazanie to tematu"SCHUMACHER PROSI MASSE O POMOC" Moim zdaniem GP Monacko bedzie nie tyle co przelomowym GP ale jesli nadal pozostanie taka przepasc miedzy Renault i Ferrari nad reszta to bedziemy mieli podobna sytuacje z przed roku tyle ze Mclarena zastapilo Ferrari i walka bedzie sie toczyc do samego konca. Dzisiaj mozna powiedziec ze Oba zespoly maja potencial do tego zeby walczyc ze soba.
slaweksz, 15.05.2006 08:26[!]
To dopiero 1/3 wzystkich wyscigow. Jesli Mclaren nie obudzi sie w pore to nawet w pozniejszej czesci sezonu nie beda juz w stanie odrobic strat. Beznadziejna postawa Montoy przyczynila sie do zdobycia mniejszej ilosci punktow a przeciez sa one tak potrzebne. Schumacher wczoraj lekko przygaszony podobnie jak Alonso tydzien temu chyba zrozumial ze nie bedzie jednak latwo z tym mistrzostwem w tym roku. Sadze ze JESLI SCHUMACHER nie bedzie w stanie wywalczyc mistrzostwa w tym roku ODEJDZIE. Jesli ktos jest pewien ze chce nadal jezdzic bo to kocha decyzja zapadla by juz dawno.
slaweksz, 15.05.2006 08:28[!]
Tak naprawde zadaje sobie jeszcze jedno pytanie bardzo istotne: "Dlaczego Schumacher opoznia podjecie decyzji do samego konca" Dla mnie jest to jasna sprawa. Jesli nie bedie mistrza nie bedzie Schumachera w sezonie 2007. Ale to musialo kiedys na stapic. Nie beda zlosliwym tutaj na nikogo moje zdanie jest jedno.
RENAULT MISTRZEM W SEZONIE 2006 BEZAPELACYJNIE. pozdro fani F1
Pezet, 15.05.2006 08:51[!]
Ogólnie rzecz biorąc - wyścig bez emocji.
Jak można było zauważyć, Bridgestony niezbyt były konkurencyjne. Wydaje się, że szybko się zużywały. Z tego wynikało chyba też ustawienie bolidów - Ferrari postawiło na mniejszy docisk, co było widać po prędkościach uzyskiwanych na prostej startowej.
Poza tym, myślę, że hamulce zmusiły Schumachera do spokojniejszej jazdy w drugiej części wyscigu.
Podstawowy błąd Ferrari - taktyka. Z mniejszą ilością paliwa mieliby dużo większe szanse na wywalczenie pierwszej linii w kwalifikacjach i utrzymanie miejsc w wyścigu.

Co do Renault - tym razem to oni nie popełnili błędu (oprócz oczywiście Fisichelli).

Poczekajmy jednak do GP Monaco :)

nie wiem jak Wam, ale mi brakuje wyścigów na mokrym torze. w przeszłości zdażały się od czasu do czasu, a teraz zupełna posucha
MadKaras...psycho fan MS, 15.05.2006 10:09[!]
Tak Slaweksz moze i Reno bedzie mialo Mistrza ale ktory kierowca zdobedzie tytul???
Do konca nie bedzie wiadomo ale to dobrze wiesz co nastapi bo jestes jeden z najwiekszych fachowcow tutaj...hm......wzorem Twojego myslenia powinienem powiedziec ze Fisi jechal pod Alonso...a Fernando wygral tylko dla tego ze byl to jego domowy tor:))) za niedlugo obiecuje Ci ze wszystko wroci do normy...
A wracajac do emerytury Schumachera...to on na nia odejdzie jak przestanie srubowac rekordy...Fani MS i spolka mie ucichli.Srubujemy nowe rekordy zeby kiedys sprawdzic czy Alonso bedzie godny nazywania go Mistrzem.
Mam dla Ciebie jeszcze jeden aspekt grajacy na czesc zwycietwa Alonso...otoz jak wiesz opony Michelin znaja doskonale ten tor:))) musze cos Ci jeszcze wyjasnic czy odpiszesz mi w miare rzeczowo.
Chcialbym zebys "wypowiedzial" sie rowniez w kwestii "MIszczOWSKIEGO" posuniecia Alonso w zwiazku z teamem McLaren
Adriannn, 15.05.2006 13:16[!]
MadKaras...psycho fan MS----> Alonso źle robi przechodząc do McLarena.
adams, 15.05.2006 14:56[!]
Jako fan Mclaren'a również uważam,ze Alonso robi źle przechodząc do Srebrnych
d'Angelo, 15.05.2006 21:23[!]
podsumowując chociaż nie jest to koniec wypowiedzi jestem pełen podziwu dla wypowiedzi kolegów dotyczacych szczególnie tego tematu, powiem tak wypowiedzi są fachowe i konkretne bez jakiegoś tam "bajabongo" no i kolega slaweksz o niebo lepiej az milo i przejrzyście sie zrobilo w komentarzach i tak trzymać !!!
a co do przejscia Alonso do Mc'na to Alonso za cwany jest zeby od tak sobie szahowac raz tu raz tam czuje pismo nosem w reno ida znaczne zmiany prawdopodobnie na gorsze no ale czas pokaze a Mc'ny beda zawsze stabilne i w czołówce wiec wniosek prosty...
d'Angelo, 15.05.2006 21:30[!]
.. aha jeśli Reno będzie tak jedziło jak na GP Hiszpani to przychylę się do zdania kolegi slaweksz-a że reno bezapelacyjnie .... w 2006r. ale na ocenę końcową jest jeszcze za wcześnie. Natomiast wiem że Ferrarka nie spocznie a ostatnie GP dało im do myslenia i bardziej ich zmotywuje do wyników niż azeby im skrzydełka urosły po kilku wygranych GP pod rząd!
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca