|
|
|
|
|
|
Foster's British Grand Prix 2006 | 11 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:18,233 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,739 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 218,969 km/h - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 1 | Fernando Alonso | Renault R26 | | 1:20,253 | - | - | 230,616 | 15 |
2. | 3 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-21 | | 1:20,397 | 0,144 | 0,144 | 230,203 | 15 |
3. | 5 | Michael Schumacher | Ferrari 248 F1 | | 1:20,574 | 0,177 | 0,321 | 229,697 | 15 |
4. | 6 | Felipe Massa | Ferrari 248 F1 | | 1:20,764 | 0,190 | 0,511 | 229,157 | 15 |
5. | 2 | Giancarlo Fisichella | Renault R26 | | 1:20,919 | 0,155 | 0,666 | 228,718 | 15 |
6. | 11 | Rubens Barrichello | Honda RA106 | | 1:20,943 | 0,024 | 0,690 | 228,650 | 15 |
7. | 7 | Ralf Schumacher | Toyota TF106B | | 1:21,073 | 0,130 | 0,820 | 228,283 | 15 |
8. | 4 | Juan Pablo Montoya | McLaren MP4-21 | | 1:21,107 | 0,034 | 0,854 | 228,187 | 15 |
9. | 16 | Nick Heidfeld | BMW Sauber F1.06 | | 1:21,329 | 0,222 | 1,076 | 227,565 | 15 |
10. | 17 | Jacques Villeneuve | BMW Sauber F1.06 | | 1:21,599 | 0,270 | 1,346 | 226,812 | 15 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|