F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
ING Australian Grand Prix 200718 marca
Melbourne Grand Prix Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 307,574 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,408 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
 Kierowca Konstruktor Przejazd 1 Przejazd 2 Przejazd 3 
 Giancarlo Fisichella Renault Średnie Średnie Miękkie 
 Heikki Kovalainen Renault Średnie Średnie Miękkie 
 Felipe Massa Ferrari Miękkie Średnie  
 Kimi Raikkonen Ferrari Średnie Średnie Miękkie 
 Fernando Alonso McLaren Mercedes Średnie Średnie Miękkie 
 Lewis Hamilton McLaren Mercedes Średnie Średnie Miękkie 
 Jenson Button Honda Średnie Miękkie Średnie 
 Rubens Barrichello Honda Miękkie Średnie Średnie 
 Nick Heidfeld BMW Sauber Miękkie Średnie Średnie 
 Robert Kubica BMW Sauber Średnie Średnie wycofał się 
 Ralf Schumacher Toyota Średnie Średnie Miękkie 
 Jarno Trulli Toyota Średnie Średnie Miękkie 
 David Coulthard Red Bull Renault Średnie Średnie Miękkie 
 Mark Webber Red Bull Renault Średnie Średnie Miękkie 
 Nico Rosberg Williams Toyota Średnie Średnie Miękkie 
 Alex Wurz Williams Toyota Średnie Miękkie  
 Vitantonio Liuzzi STR Ferrari Średnie Średnie Miękkie 
 Scott Speed STR Ferrari Średnie Średnie wycofał się 
 Christijan Albers Spyker Ferrari Średnie wycofał się  
 Adrian Sutil Spyker Ferrari Średnie Średnie Miękkie 
 Takuma Sato Super Aguri Honda Średnie Średnie Miękkie 
 Anthony Davidson Super Aguri Honda Średnie Średnie Miękkie 
Źródło: BridgestoneMotorsport.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Piter, 18.03.2007 12:16[!]
Tak se pomyślałem że przymusowe korzystanie z dwóch rodzajów opon nie jest dobrym rozwiązaniem. Zespoły powinny mieć wolną rękę w tej kwestii.
Bablo, 18.03.2007 12:44[!]
dlaczego jest to po prostu kolejny element taktyki
O2, 18.03.2007 12:55[!]
taki uklad pewnie bedzie przy kazdym GP
kamiss, 18.03.2007 13:39[!]
czyzby wiekszosc zespolow ocenila srednie mieszanki lepsze na 1/3 dystansu? :/ wydawac mogloby sie ze jest inaczej
Jakuzo, 18.03.2007 14:27[!]
Jestem pod wrazeniem formy Massy na miekkich oponach... szok! Tyle okrazen...
marrcus, 18.03.2007 16:45[!]
To ten rekord okrązenia kimiego o ponad sekunde lepszy od pozostałych, machnał na srednich oponach.
jędruś, 18.03.2007 18:06[!]
Wszyscy na początku używają średnich, a ze znaczących zawodników tylko Massa użył miękkiej miesznki i awansował z ostatniej 22 pozycji na 6 a tysięczne sekundy dzieliły go od 5 miejsca!!!!!
Ledzion, 19.03.2007 17:45[!]
Wydaje mi sie ze zostało to wprowadzone aby zespoły chętniej stosowały taktykę dwóch lub trzech pit-stopów.
Jeżeli jedna z opon jest wyrażnie leprza to lepiej jechać nią 2/3 dystansu i zrobic dwa stopy, niż jechac leprzą tylko 1/2 dystansu.Jeżeli faktycznie przez to rozwiązanie będziemy mieli wiecej pit-stopów to jestem za.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca