F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Nürburgring.
Grand Prix of Europe 200722 lipca
Nürburgring
Długość toru: 5,148 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,863 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:27,691 - Q1, Takuma Sato (BAR), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:29,468 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
200,160 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Fernando Alonso
McLaren 60 okr. 2h06m26,358
2.
Felipe Massa
Ferrari 60 okr. +0:08,155
3.
Mark Webber
Red Bull 60 okr. +1:05,674
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.11Fernando AlonsoMcLaren MP4-22602h06m26,3584
2.15Felipe MassaFerrari F200760+0:08,1554
3.315Mark WebberRed Bull RB360+1:05,6744
4.817Alex WurzWilliams FW2960+1:05,9374
5.1514David CoulthardRed Bull RB360+1:13,6564
6.29Nick HeidfeldBMW Sauber F1.0760+1:20,2986
7.210Robert KubicaBMW Sauber F1.0760+1:22,4154
8.14Heikki KovalainenRenault R27591 okr. (1 okr.)4
9.12Lewis HamiltonMcLaren MP4-22591 okr. (01,582)4
10.33Giancarlo FisichellaRenault R27591 okr. (00,763)4
11.38Rubens BarrichelloHonda RA107591 okr. (41,551)5
12.323Anthony DavidsonSuper Aguri SA07591 okr. (31,664)6
13.512Jarno TrulliToyota TF107591 okr. (04,076)6
Niesklasyfikowani
6Kimi RaikkonenFerrari F200734hydraulika2
22Takuma SatoSuper Aguri SA0719hydraulika3
11Ralf SchumacherToyota TF10718kolizja z Heidfeldem3
21Markus WinkelhockSpyker F8-VII13hydraulika2
7Jenson ButtonHonda RA1072wypadł z toru1
20Adrian SutilSpyker F8-VII2wypadł z toru1
16Nico RosbergWilliams FW292wypadł z toru1
19Scott SpeedToro Rosso STR22wypadł z toru1
18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR22wypadł z toru2
Najszybsze okrążenie: Felipe Massa (Ferrari F2007) - 1:32,853 na 34 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 146,567 km/h
 wyścig zatrzymany z powodu deszczu i wypadków sześciu bolidów
 wystartował z boksów na deszczowych oponach

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 5 Odśwież T- T+
lemon, 22.07.2007 19:07[!]
STM my tu nie o dziewczynach gadamy.

Uszaty22 kurna no jasne ze komplement. Zgadzam sie z toba w 100%
Uszaty22, 22.07.2007 19:10[!]
Po prostu kiedy kibicuje kieruje się GPM i moimi ulubionymi kierowcami
Hamilton
Raikonen
Kubica
Ale kiedy się tu wypowiadam staram się być maxymalnie obiektywny
Iwan, 22.07.2007 19:19[!]
No nie, NH jeszcze twierdzi że to Kubicy wina bo mu miejsca nie zostawił......Co za CHAM, chyba zapomniał że ten kto pierwszy jest w zakręcie ten ma pierszeństwo.
lemon, 22.07.2007 19:26[!]
NH twierdzi ze kubek go wywiozl na pierwszym i drugim zakrecie!!! Co za bzdury opowiada. Teraz to mnie naprawde wkurzyl. Robert powinien zrobic HN glanowanie maski za to co zrobil w wyscigu i za klamstwa po wscigu.

http://www.formul...nes/2007/7/6519.html

tutaj macie wypowiedzi
STM, 22.07.2007 19:30[!]
a tutaj macie do porownania co robil schumacher przy wyprzedzaniu, "kubika " tak sie nie zachowal:)

http://pl.youtube.../watch?v=GAmbIdwcmSo
Uszaty22, 22.07.2007 19:34[!]
lemon to jest po angielsku a ja zbytnio go nie umiem więc wrzuciłem go w translator. :D:D


Oto tekst:

Mój początek (start) nie był faktycznie zwyczajny i, niestety, w pierwszym rogu (kąt) *Robert* (*Kubica*) zmusił (zmuszony) ja na *dirt* i potem znowu w drugim rogu (kąt). był kiedy niestety dotykamy i potem mam uszkodzony samochód (samochodowy; wagon). Jednak, my był szczęśliwe co (żeby; który) wyścigi było przerywane i my byliśmy zdolni naprawiać samochód (wagon). zaspół zrobił bardzo dobra praca. Późniejszy (poźniej) w wyścigach JA było wbijane za (w tyle) *Robert*, i to było tylko przy końcu kiedy on wyrabiał błąd JA było zdolne mijać (przecinać) jego. nieszczęśliwy wypadek z *Ralf* *Schumacher* był bardzo nieszczęśliwy. On był powoli (powolny) przyśpieszający (przyśpieszenie) zza *chicane*, przy pierwszy pozostawiony (lewy) sala (miejsce) dla mnie, ale zamykany drzwi jeżeli on uświadamiał sobie (zrealizował) JA było tam. Niestety przy tym punkcie (sprawa) JA było na wilgotny (wilgoć) część tropu (droga) i *couldn*’*t* unikają zderzenia.”
wojtassss, 22.07.2007 19:35[!]
Uszaty: To być Dobre:P
lemon, 22.07.2007 19:38[!]
Uszaty to byc najlepsze translator na swiecie. congratulatons:)
Uszaty22, 22.07.2007 19:55[!]
michal5, 22.07.2007 20:06[!]
Fernando Alonso: - To był naprawdę ekscytujący wyścig zarówno dla kierowców, jak i dla fanów. Warunki były niewiarygodne, szczególnie na początku, gdy wszyscy mieliśmy aquaplaning. Na suchym Ferrari były ciut szybsze, ale w końcówce wyścigu znów zaczęło padać, byliśmy szybsi i byłem w stanie wyprzedzić Felipe by objąć prowadzenie. Podczas tej walki dwukrotnie się dotknęliśmy, ale takie są wyścigi, a my walczyliśmy o wygraną.

- Było blisko na pitlane podczas mojego ostatniego postoju, gdy był niezły korek, a ja wyjechałem tuż obok Giancarlo. Koniec końców to dobry weekend dla mnie, no i zdobyłem ważne punkty zarówno dla mnie jak i zespołu. W trudnych warunkach ekipa zrobiła wspaniałą robotę.

Felipe Massa: - Drugie miejsce pozostawiło trochę smaku goryczy w moich ustach. Jechałem mocny wyścig do ostatnich opadów deszczu. Założyłem deszczówki i od razu poczułem wibracje, które sprawiły, że samochód był bardzo niezbalansowany. I to po tym, gdy byłem tak mocny na mokrym torze w początkowej fazie wyścigu. Na suchym byłem w stanie zrobić sobie przewagę nad Alonso, samochód był wspaniały.

- Miałem szczęśliwy początek, gdyż udało mi się utrzymać na torze, gdy warunki były sprawiły, że było to praktycznie niemożliwe. Potem jednak nie byłem tak szczęśliwy pod koniec, ale takie są wyścigi i muszę to zaakceptować. A dyskusja z Fernando? Byłem trochę wnerwiony, ale potem przeprosił i taki był koniec. Pozytywną rzeczą jest to, że zdobyłem trochę gruntu w klasyfikacji kierowców. Choć ciągle jest wiele do zrobienia w tym sezonie i musimy być pewni siebie.
Barth, 22.07.2007 20:20[!]
Uszaty świetny (kij) (drzewo) (korba) translator ;)

A co do wyścigu...
Hamilton - czarna flaga
NH - przegiął, ale nie dlatego, że wogóle dopuścił do kolizji, ale dlatego, że dopuścił do kolizji z teamowym partnerem. Myślę, że powinno obyć się bez kar, ze strony sędziów, natomiast Dr Theissen wyćwiczy chłopaka..
Raikkonen - wielka szkoda, chyba po Miszczostwie
Massa - a mogło być tak pięknie, ale myślę, że zawiniło bardziej słabe ustawienie bolidu (może za bardzo się pospieszyli w boksie)
Kubica - mogło być na prawdę wysoko, mam nadzieję, że niemoc w pogoni za Coulthardem wynikała z uszkodzenia bolidu

generalnie najbardziej zawiódł Polsat ;) pilot mi padł od ciągłego przełączania Polsat-RTL
andy, 22.07.2007 20:24[!]
a co sądzicie o wyczynie raikkonena jak zaczęło mocno padać na początku wyścigu? był na drodze dojazdowej do boksów i w ostatniej chwili pojechał przez trawe przekraczając wszystkie mozliwe białe linie. Można sobie tak jeżdzić i przekraczać linie? czy nie dawano innymi czasy kar kierowcom którzy przekraczali białe linie? To tak a propos tym wszystkim krzykaczom, którzy uważają że Hamiltona powinni zdyskwalifikować a zapominają jak schumiego też wyciągali na tym torze ze żwiru pare lat temu.
gwiazdka, 22.07.2007 20:25[!]
Nick przegiął z tym że to wszystko wina Roberta no po prostu...no comments..w kazdym razie sie ucieszyłam ze byłam w stanie przetłumaczyć osobiście wypowiedzi po wyścigu bez translatora:P a kogo to obchodzi że był rozproszony tym swoim nowym dzieckiem..mógł sobie siedzieć z żoną w domu i tyle a nie rozwalać kogo popadnie..
Zidi, 22.07.2007 20:27[!]
Nie, ja myślę, że Raikkonen po prostu chciał zjechać do boksu, ale przeliczył się z prędkością, gdy wchodził w zjazd do pitlane i wyrzuciło go z powrotem na tor. =/
Uszaty22, 22.07.2007 22:03[!]
To winna rajkonena ale też złych warunków. Źle ocenił i zaczęło mu auto tanczyć. Kare powinen dostać jakby wypadł i znowu wiechał. A on pojechał jeszcze jedno kółko
Zomo, 22.07.2007 22:44[!]
do Adminow: moze by zrobic porzadek z tym watkiem? Sporo wypowiedzi nie na temat i niezgodnych z netykieta
do @andy@: Przeciez tam bylo slisko jak na lodzie ! Zreszta wyczyn Kimiego i tak byl pestka w porownaniu do traktora z Hamiltonem?? Ale to moze taka nowa tradycja w F1 - bedzie sie przeciagac za uszy McLareny i Hamiltona :( Zaczyna byc jak w Wreslingu - mamy idola ktory sie sprzedaje, zlote dziecko, wiec na miszcza go !!
Czekam tez na dokladne wiesci o bolidzie Kubka, takie wleczenie sie przez pol wyscigu to nie w jego stylu, nawet jesli pogoda nie dopisuj
Gofer, 22.07.2007 22:48[!]
Wiesci juz sa od dawna ;). A mianowicie po kolizji na poczatku z NH, Kubica skarzyl sie na brak przyczepnosci z tylu na dohamowaniach. O ile na suchym mozna bylo z tym jechac, to juz na mokrym jest ciezko z tanczacym tylem ;)
skan, 23.07.2007 00:11[!]
Rozwalila mnie wypowiedz NH: 'W pierwszym zakręcie Robert wywiózł mnie niestety poza tor, w drugim również.'

Jak go RK mogl wywiezc w drugim zakrecie? Przeciez to NH sie w niego wpiep**l i to po wewnetrznej! Coś mu sie pomerdało :P
deimos, 23.07.2007 00:35[!]
K***a @Spielberg w Kanadzie było tak, że się nie zrozumieli, ale Trulli mógł jechać swoim torem a nie nagle w prawo wtedy akurat kiedy Kubica a zresztą masz przykład jazdy Trulli'ego podczas Grand Prix Francji...To samo Heidfeld założę się, że wkurzył się za to, że Robert go okiwał w pierwszym zakręcie, później chciał szybko nadrobić no i uderzył w bolid Roberta zgodzę się uderzyć w samochód z innego Team'u, ale w kolegę z zespołu - to chyba trochę żenujące i brak niby "profesjonalizmu" Nick'a...a w ogóle postaw się na miejscu Nick'a na pewno zrobiłbyś to samo, gdyby twój kolega z Team'u cię okiwał chciałbyś na bank odrobić straty by pokazać, że to ja jestem 1-szym kierowcą w Team'ie - niby doświadczony zawodnik, a jeździ mało racjonalnie to właśnie Roberta można byłoby o to podejrzewać nie Nick'a, ale jak widać jest zupełnie odwrotnie...W ogóle to się cieszę, że Robert dowiózł jakiekolwiek punkty od razu byłem pewien, że wyścig jest stracony w jego wykonaniu...A założyłbym się, że któryś na pewno znalazłby się na podium, gdyby nie duma Heidfeld'a...tyle
marrcus, 23.07.2007 01:01[!]
Hakkinena za karambol na starcie odsuneli na pare(?) wyścigów.
W tym wyścigu najlepszy był początek, kiedy prowadził Markus w Spykerze z przewagą ponad 30 sekund, szkoda że wyjechał Safety Car a później przerwali wyścig, dłużej by troche poprowadził.
Strony  •  < 1 2 3 4 5 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca