F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Istanbul.
Petrol Ofisi Grand Prix of Turkey 200726 sierpnia
Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,396 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Felipe Massa
Ferrari 58 okr. 1h26m42,161
2.
Kimi Raikkonen
Ferrari 58 okr. +0:02,275
3.
Fernando Alonso
McLaren 58 okr. +0:26,181
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=5Felipe MassaFerrari F2007581h26m42,1612
2.16Kimi RaikkonenFerrari F200758+0:02,2752
3.11Fernando AlonsoMcLaren MP4-2258+0:26,1812
4.29Nick HeidfeldBMW Sauber F1.0758+0:39,6742
5.32Lewis HamiltonMcLaren MP4-2258+0:45,0852
6.14Heikki KovalainenRenault R2758+0:46,1692
7.116Nico RosbergWilliams FW2958+0:55,7782
8.310Robert KubicaBMW Sauber F1.0758+0:56,7072
9.13Giancarlo FisichellaRenault R2758+0:59,4912
10.314David CoulthardRed Bull RB358+1:11,0092
11.317Alex WurzWilliams FW2958+1:19,6282
12.411Ralf SchumacherToyota TF107571 okr. (1 okr.)1
13.87Jenson ButtonHonda RA107571 okr. (13,647)2
14.323Anthony DavidsonSuper Aguri SA07571 okr. (05,721)2
15.=18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR2571 okr. (09,489)2
16.712Jarno TrulliToyota TF107571 okr. (00,532)2
17.58Rubens BarrichelloHonda RA107571 okr. (01,027)2
18.122Takuma SatoSuper Aguri SA07571 okr. (23,020)1
19.119Sebastian VettelToro Rosso STR2571 okr. (10,895)2
20.=21Sakon YamamotoSpyker F8-VII562 okr. (01,099)2
21.220Adrian SutilSpyker F8-VII53ciśnienie paliwa2
Niesklasyfikowani
15Mark WebberRed Bull RB39hydraulika1
Najszybsze okrążenie: Kimi Raikkonen (Ferrari F2007) - 1:27,295 na 57 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 214,108 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
mruczando, 27.08.2007 00:01[!]
Robert miał tak mało paliwa że nawet jakby startował z pierwszej pozycji to i tak przy tak wczesnym pitstopie stracił by kilka pozycji (co się zresztą stało ) , następne tankowanie - znowu strata. Co to za super taktyka ? Ciekawe tez dlaczego Kubik nie próbował wyprzedzac - nie było widac nawet próby ataku.
akkim, 27.08.2007 09:00[!]
No cóż, drugi w tym sezonie eksperyment fachowców z BMW i niestety drugi nieudany. Od czasu gdy mam taką techniczną możliwość staram się archiwizować każde z GP. Obejżałem zapis GP z Kanady i wczorajsze z Turcji i w zasadzie nie ma czego się czepić. Stopy w zasadzie bardzo podobne, zarówno u szybkiego Nicka i u Roberta. Mam takie wrażenie, choć może narażony zostanę na krytykę tak zwanych "kubicomaniaków", że po prostu nasz "RboKub" miał gorszy wyścig i to wszystko. Robert powiedział, że "samochód był trudny w prowadzeniu". Myślę, że chodzi o coś zypełnie innego. Jak każdy człowiek nie miał tak zwanego "swojego dnia", to pierwsze a po drugie sądzę iż pewność zatrudnienia na następną serię 2008 też powoduje pewne rozluźnienie w człowieku. To przecież w sumie młody chłopak i każdy z występów na GP to nowe doświadczenie i nowy bagaż praktyki na torze. Nie po to jechał aby być na 8-mym ale na 1-szym miejscu. Niestety jak w życiu, chciejstwo nie oznacza zawsze tego co będzie finałem. Reasumując Panowie z BMW po raz kolejny nie okazali się mistrzami improwizacji / trudno się w sumie dziwić to przecież w końcu Niemcy / a i nasz Robert nie pojechał na maksa.
gnt3c, 27.08.2007 10:41[!]
trzeba przyznać, że wyprzedzenie Roberta w boksach było niestety pochodną tego, że nie udało mu się uzyskać odpowiedniej przewagi przy lekkim bolidzie i dość niską pozycją po Q3...czy za to również obciążycie BMW? Trzeba być sprawiedliwym i stwierdzić, że gdy Slow Nick miał podobną strategię w Kanadzie to taka taktyka się sprawdziła, wystartował z 3...a skończył na 2 miejscu...co prawda okresy neutralizacji i parę innych rzeczy się do tego przyczyniło ale...na pewno nie nam tutaj oceniać strategów BMW...pochylmy głowy i cieszmy się z tego co jest...GO ROBERT GO!!!
Iwan, 27.08.2007 10:41[!]
Każdy ma swoje słabsze dni, RK miał go wczoraj, NH na Nurburgringu, FA w Montrealu, każdemu sie takie coś zdarza
GTC, 27.08.2007 11:50[!]
W jeździe Kubicy nie widać żadnego geniuszu, czy błysku który pozwalałby na myslenie o ewentualnym mistrzsostwie w przyszłości. Być może odniesie nawet kiedyś zwycięstwo, ale moim zdaniem to on mistrzem niestety nie będzie. Robert jest regularnie wolniejszy od Nicka i nawet nie mając praktycznie paliwa w baku w kwalifikacjach przed Gp Turcji nie potrafił powalczyć o drugi rząd, smutne...
Wiem że narażam się na wielką krytykę fanów Kubicy, ale oglądam i interesuję się tym sportem od 20 lat i nie widać niestety tego wielkiego talentu Kubicy na torze. Druga sprawa to taka że wcześniej musiałem oglądać wyścigi na włoskich czy niemieckich kanałach tv bo Polska nie wiedziała że taki sport istnieje. Ciężko było zdobyć jakiś artykuł w naszej prasie, więc trzeba było wręcz zdobywać informacje. A teraz nagle cała Polska to wielcy fani F1. Ja się tym różnie od nich że kocham ten sport od lat i czy będzie Polak w F1 czy go nie będzie, to nadal będe się fascynował tym sportem i śledził rozwój tego sportu.
Pozdrawiam
polek, 27.08.2007 13:05[!]
Hamilton radzi sobie z mistrzem Alonso, Heikki radzi sobie ze starym Fisichellą,a naszego ulubieńca i Heidfelda dzieli prawie 20 punktów. Albo Alonso i GC mają jednocześnie bardzo kiepski rok, albo Heidfeld jest najlepszym kierowcą ze starej gwardii albo Kubica nie jest aż takim geniuszem. Albo źli Niemcy znowu biją naszych ;)
Iwan, 27.08.2007 13:28[!]
GTC, mylisz się, wiem że przez jakiś czas w 1 połowie poprzedniej dekady Polonia 1 transmitowała wyścigi F1, niestety zainteresowanie tym sportem w polsce było tak małe że po prostu przestali transmitować bo się to nie opłacało
gnt3c, 27.08.2007 13:36[!]
GTC...a nie pamiętasz jak na Canal+ były transmitowane wyścigi jednocześnie z kilku kamer na kilku różnych kanałach? To było super
marrcus, 27.08.2007 13:37[!]
w 95 to było, a komentatorzy to byli że szkoda fadać
Iwan, 27.08.2007 17:10[!]
@ gnt3c
Tylko że trza było mieć Cyfre + aby to oglądać. Polonia 1 była chyba dostępna na wszystkich kablówkach i satelitach. Wiem że Eurosport transmitował wyścigi F1 ale też zrezygnowali w tamtej dekadzie, trza było się przeżucić na RTL ale to była tragedia. W czasie wyścigu kilka 5 minutowych reklam a pokazanie uroczystości na podium było w co 3 wyścigu.....
wojtassss, 27.08.2007 21:19[!]
a ja pamietam , ze kiedys na dwojce wyscigi byly, ale to chyba jeszcze za czasow Senny.....chociaz sezony 97-98 chyba tez, ale glowy nie dam.....
akkim, 28.08.2007 10:36[!]
Kochani Panowie jak tylko sięgam pamiecią, od około lat 20stu nie było w Polsce możnych aby pokazywać F1 na żywo. Była faktycznie piękna chwila gdy na Cyfrze pokazano przez włoskich realizatorów przepięknie to co każdy dzisiaj by chciał widzieć. Na sześciu kanałach cudownie włoski "DIREKT+" pokazywał obraz z cudownym dżwiękiem bez komentarzy przebieg każdego GP. Niestety sprawa umarła i mimo moich wielokrotnych interwencji, próśb i błagań szefostwo Cyfry minie olało. Pisałem do nich wielokrotnie prosiłem o wznowienie tych przekazów ale Pan Prezes mi odpisał." Wyscigi F1 w Polsce są po prostu mało oglądane i nie ma zainteresowania tą dyspliną sportu". Po tak zwanej "transformacji" napisałem po raz setny prośbę o przekaz wyścigów na antenie Cyfry, jak i wcześniej "olewka" ze strony władnych. Napisałem więc do FIA aby podali mi jakim zainteresowaniem cieszy się F1 w Europie. No i przysłali mi mapkę na której byliśmy czarną plamą. Szkoda,że nie zostawiłem sobie tego obrazka, bo mógłbym dzisiaj Panom z Cyfry wydźgać oczy tym obrazkiem. Teraz gdy jeździ RoboKub oni wypisują do mnie oferty z programami które obejmują wyścigi F1 ale teraz to ja ich olweam.
REM, 28.08.2007 20:54[!]
Śmieszą mnie te komentarze o pięknym dublecie Ferrari. Po pierwsze Raikkonen był zdecydowanie szybszy. Massa mało nie zawalił wyścigu. Gdyby nie pęknięta opona Hamiltona to kto wie. Ogladacie F1 i nic w takim razie nie widzicie. Albo np. Alonso spokojnie mógł zdobyć pp(tłok na torze) i wtedy McLAREN startował z 1 i 3 pozycji. Wg. mnie jeszcze w GP Europy Ferrari wyprzedzało Mclarena o 0,3s. A w Turcji już tylko 0,05-0,1s.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca