F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
Sinopec Chinese Grand Prix 20077 pa?dziernika
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozkład wizyt w boksach  [  T-  |  T+  ]
 Nr Kierowca Konstruktor Stop Okr. Godzina Czas Suma 
 20 Adrian Sutil Spyker Ferrari 14:15:21 27,782 27,782 
 21 Sakon Yamamoto Spyker Ferrari 14:17:21 28,711 28,711 
 23 Anthony Davidson Super Aguri Honda 11 14:24:37 32,689 32,689 
 2 Lewis Hamilton McLaren Mercedes 15 14:30:12 27,290 27,290 
 5 Felipe Massa Ferrari 17 14:33:58 27,465 27,465 
 1 Fernando Alonso McLaren Mercedes 18 14:35:45 27,810 27,810 
 6 Kimi Raikkonen Ferrari 19 14:37:18 27,644 27,644 
 14 David Coulthard Red Bull Renault 19 14:37:49 27,556 27,556 
 18 Vitantonio Liuzzi STR Ferrari 19 14:37:56 26,508 26,508 
 17 Alexander Wurz Williams Toyota 22 14:43:52 28,990 28,990 
 15 Mark Webber Red Bull Renault 23 14:45:05 27,287 27,287 
 11 Ralf Schumacher Toyota 23 14:45:50 32,481 32,481 
 4 Heikki Kovalainen Renault 24 14:47:24 29,540 29,540 
 7 Jenson Button Honda 24 14:47:25 27,728 27,728 
 10 Robert Kubica BMW Sauber 25 14:48:39 26,805 26,805 
 12 Jarno Trulli Toyota 25 14:48:59 29,071 29,071 
 16 Nico Rosberg Williams Toyota 25 14:49:00 31,037 31,037 
 3 Giancarlo Fisichella Renault 25 14:49:07 26,535 26,535 
 8 Rubens Barrichello Honda 25 14:49:17 29,815 29,815 
 20 Adrian Sutil Spyker Ferrari 24 14:49:21 29,113 56,895 
 22 Takuma Sato Super Aguri Honda 25 14:49:28 31,392 31,392 
 21 Sakon Yamamoto Spyker Ferrari 24 14:49:32 54,949 1:23,660 
 5 Felipe Massa Ferrari 26 14:50:13 28,643 56,108 
 19 Sebastian Vettel STR Ferrari 26 14:50:35 32,182 32,182 
 14 David Coulthard Red Bull Renault 26 14:50:45 27,522 55,078 
 8 Rubens Barrichello Honda 26 14:51:42 34,047 1:03,862 
 15 Mark Webber Red Bull Renault 27 14:52:42 26,469 53,756 
 9 Nick Heidfeld BMW Sauber 28 14:54:05 30,377 30,377 
 21 Sakon Yamamoto Spyker Ferrari 26 14:54:32 27,838 1:51,498 
 16 Nico Rosberg Williams Toyota 28 14:56:30 30,559 1:01,596 
 18 Vitantonio Liuzzi STR Ferrari 31 14:59:57 29,436 55,944 
 15 Mark Webber Red Bull Renault 31 15:00:20 27,199 1:20,955 
 6 Kimi Raikkonen Ferrari 32 15:01:07 28,543 56,187 
 1 Fernando Alonso McLaren Mercedes 32 15:01:21 29,267 57,077 
 8 Rubens Barrichello Honda 31 15:01:31 26,822 1:30,684 
 9 Nick Heidfeld BMW Sauber 32 15:01:54 29,351 59,728 
 16 Nico Rosberg Williams Toyota 31 15:02:34 27,257 1:28,853 
 21 Sakon Yamamoto Spyker Ferrari 30 15:02:35 28,624 2:20,122 
 17 Alexander Wurz Williams Toyota 37 15:10:48 27,117 56,107 
 7 Jenson Button Honda 42 15:18:46 26,716 54,444 
 3 Giancarlo Fisichella Renault 45 15:24:06 25,693 52,228 

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
gnt3c, 07.10.2007 18:01[!]
Czy KUB jechał na jeden pit?
Maraz, 07.10.2007 20:20[!]
No więc Theissen twierdzi jednak, że był konieczny drugi postój. Nastawiali się na miejsce 3-4.
gnt3c, 07.10.2007 20:29[!]
Dzięki Maraz...tak sądziłem ale nie byłem pewien w końcu...swoją drogą gdyby KUB jechał na jeden pit to byłby bardziej sfrustrowany tym, że nie ukończył ... ale z drugiej strony mówił o szansach na coś więcej niż podium, a pit nie dałby mu szansy na wynik lepszy niż 3miejsce także już sam nie wiem...
mielony, 07.10.2007 21:43[!]
Mnie się od razu wydawało, że Kubica stał za krótko żeby go dotankowali do końca. Poza tym mogłoby być na styk... Z kolei Nick teoretycznie mógł się przemęczyć trochę na twardych i jechać na jeden stop, jego postój był dłuższy.
Maraz, masz gdzieś tę wypowiedź doktora nt strategii dla obydwóch?
marrcus, 07.10.2007 22:17[!]
na autoklubie.pl pisali o 2 postoju
mielony, 07.10.2007 22:37[!]
Tak, jest tu http://f1.autoklu...6,item,0,384,f1.html
Ale w baku jest chyba miejsce na paliwo na 31 okrążeń to mogli chyba wlać na maksa. Robert nie piął by się tak szybko do góry ale i tak miałby przewagę opon na suchym. Czyli nie poszli na całość... Czy to miał na myśli Robert, że "uciekło coś jeszcze" - nadzieja na odważne decyzje?
Rampf mówi o długim 1. przejeździe. http://f1.autoklu...3,item,0,384,f1.html Jaki planowali drugi?
Nickowi po 28 okrążeniu wleli chyba wystarczająco? Mimo wszystko mogli zaryzykować twarde, a może średnie?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca