F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
Sinopec Chinese Grand Prix 20077 pa?dziernika
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.6Kimi RaikkonenFerrari F20071:36,607--31
2.1Fernando AlonsoMcLaren MP4-221:36,6130,0060,00628
3.5Felipe MassaFerrari F20071:36,6300,0230,01729
4.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-221:36,8760,2690,24633
5.12Jarno TrulliToyota TF1071:37,1510,5440,27536
6.15Mark WebberRed Bull RB31:37,4500,8430,29934
7.11Ralf SchumacherToyota TF1071:37,5240,9170,07432
8.14David CoulthardRed Bull RB31:37,6171,0100,09327
9.16Nico RosbergWilliams FW291:37,6461,0390,02936
10.3Giancarlo FisichellaRenault R271:37,9701,3630,32432
11.4Heikki KovalainenRenault R271:38,0621,4550,09221
12.7Jenson ButtonHonda RA1071:38,2051,5980,14341
13.8Rubens BarrichelloHonda RA1071:38,3041,6970,09940
14.10Robert KubicaBMW Sauber F1.071:38,3791,7720,07539
15.9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.071:38,3881,7810,00916
16.17Alex WurzWilliams FW291:38,5311,9240,14332
17.23Anthony DavidsonSuper Aguri SA071:38,9752,3680,44438
18.18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR21:39,0652,4580,09036
19.20Adrian SutilSpyker F8-VIIB1:39,2242,6170,15937
20.22Takuma SatoSuper Aguri SA071:39,3602,7530,13637
21.19Sebastian VettelToro Rosso STR21:39,4042,7970,04434
22.21Sakon YamamotoSpyker F8-VIIB1:40,0513,4440,64738
107% najlepszego czasu: 1:43,369

Na koniec drugiej sesji treningowej poprzedzającej tegoroczny wyścig o Grand Prix Chin kolejność pierwszych czterech kierowców okazała się dokładnie taka sama, jak przed południem. Jednakże tym razem Kimi Raikkonen dopiero w ostatnim momencie zapewnił sobie pierwsze miejsce, pokonując Fernando Alonso na swoim ostatnim okrążeniu o zaledwie 0,006 sekundy.

Drudzy kierowcy z zespołów Ferrari i McLaren – Felipe Massa oraz Lewis Hamilton ponownie musieli zadowolić się miejscami 3 i 4, przy czym Massie bardzo mało zabrakło do pokonania zarówno Alonso, jak i Raikkonena (odpowiednio 0,017 i 0,023 sekundy). Tymczasem Hamilton miał już ponad ćwierć sekundy straty do Raikkonena, który zadeklarował przed tym weekendem, że postara się maksymalnie utrudnić Brytyjczykowi wywalczenie mistrzostwa. Cała czołówka najlepsze czasy uzyskała na miękkich oponach.

Najbliższym rywalem kierowców Ferrari i McLarena był tym razem Jarno Trulli (Toyota), mając niewiele ponad pół sekundy straty do Raikkonena. W pierwszej dziesiątce znalazł się także drugi kierowca japońskiej stajni – Ralf Schumacher (P7, + 0,9s), dla którego Grand Prix Chin będzie przedostatnim wyścigiem w barwach Toyoty. Na pozycjach 6 i 8 uplasowali się kierowcy Red Bull Racing – Mark Webber i David Coulthard, natomiast pierwszą dziesiątkę zamknęli Nico Rosberg (Williams) i Giancarlo Fisichella (Renault).

Kierowcy BMW – Robert Kubica i Nick Heidfeld w drugiej sesji uplasowali się dopiero za reprezentantami zespołów Renault i Honda na pozycjach 14 i 15, mając ponad półtorej sekundy straty do Raikkonena. Kubica przejechał w sumie 39 okrążeń (o dwa mniej od najbardziej pracowitego Jensona Buttona, który uplasował się na 12 pozycji), a tymczasem Heidfeld zaliczył zaledwie 16, bowiem znowu miał problemy ze swoim bolidem. Tym razem awarii uległ układ hydrauliczny już w 11 minucie sesji i chociaż podobnie jak w pierwszej sesji samochód został wkrótce odstawiony do boksów i Niemiec mógł powrócić na tor, to jednak stracił przez to mnóstwo czasu.

Po południu pecha miał także Heikki Kovalainen (Renault), który po 42 minutach zatrzymał się na torze ze względu na problemy z ciśnieniem paliwa. Fin także powrócił pod koniec sesji do jazdy, ostatecznie plasując się tuż za swoim zespołowym partnerem na 11 pozycji.

Pogoda
Temperatura powietrza: 30°C
Temperatura toru: 41°C
Prędkość wiatru: 1,7 m/s
Wilgotność powietrza: 61%
Sucho

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ave, 05.10.2007 11:04[!]
O ile sie nie myle (nie ogladalem w calosci sesji treningowych) McLareny "lecialy" wylacznie na twardszych gumkach :)
Sylas, 05.10.2007 11:16[!]
Toyota chyba na oparach leciała żeby uzyskać taki czas, BMW pewnie testowało długie przejazdy. Czekam na opis.
pawlos, 05.10.2007 11:27[!]
Jest już niemal regułą, że Toyoty dość dobrze na treningach a gorzej w wyścigu.
mai, 05.10.2007 13:44[!]
vettel słabo
Castaway, 05.10.2007 15:13[!]
Czemu tak słabo Robert? Ktoś oglądał?
O2, 05.10.2007 16:01[!]
sutil-mistrzostwo.
mielony, 05.10.2007 17:29[!]
Jeżeli BMW testowało długie przejazdy i Renault też to niefajnie się robi... Heidfeldowi niech lepiej dadzą zapasowy wózek bo ten mu się rozsypie. Czy wiadomo co mu nawaliło w Japonii?
Vettel coś nie bardzo.
Podejrzewam że Hamilton znowu rzutem na taśmę w Q3 poprawi miejsce.
Lord Paweł, 05.10.2007 17:57[!]
Najlepiej na wyścigu byłovby tak :
1. Raikkonen
2. Massa
3. Kubica
4. Alonso

a FIAmilton ostatni zdublowany przez przedostatniego Yamamoto :D
gwizdek, 05.10.2007 22:26[!]
FIAmilton dobre !!!
mruczando, 06.10.2007 00:01[!]
FIAmilton - superrr !
Bebalf, 06.10.2007 00:25[!]
Coś RBR stabilizuje się w pierwszej dziesiątce. Mark podsumowujac tragiczne dla niego GP Japoni stwierdził, że miał szanse nawet owalczyć o 1. Świadczy to o pełnym zaufaniu do posiadanego sprzętu. A zapowiadają kropelki na niedzielę. Czyżby chciał pokrzyżować plany "wielkim tego sportu" :)

No, no, no i moja Honda przed BMW. Ale będzie "full optymizm" w zespole :D Szkoda, że bolidy z silnikami Renault przed nami no i Toyota :(
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca