F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 200715 kwietnia
Bahrain International Circuit
Długość toru: 5,412 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,238 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
 Kierowca Konstruktor Przejazd 1 Przejazd 2 Przejazd 3 Przejazd 4 
 Giancarlo Fisichella Renault Średnie Średnie Twarde  
 Heikki Kovalainen Renault Średnie Średnie Twarde  
 Felipe Massa Ferrari Średnie Średnie Twarde  
 Kimi Raikkonen Ferrari Średnie Średnie Twarde  
 Fernando Alonso McLaren Mercedes Średnie Średnie Twarde  
 Lewis Hamilton McLaren Mercedes Średnie Średnie Twarde  
 Jenson Button Honda Średnie wycofał się   
 Rubens Barrichello Honda Średnie Średnie Twarde  
 Nick Heidfeld BMW Sauber Średnie Średnie Twarde  
 Robert Kubica BMW Sauber Średnie Średnie Twarde  
 Ralf Schumacher Toyota Średnie Średnie Twarde  
 Jarno Trulli Toyota Średnie Średnie Twarde  
 David Coulthard Red Bull Renault Średnie Średnie wycofał się  
 Mark Webber Red Bull Renault Średnie Średnie Twarde  
 Nico Rosberg Williams Toyota Średnie Średnie Twarde  
 Alex Wurz Williams Toyota Średnie Średnie Twarde  
 Vitantonio Liuzzi STR Ferrari Twarde Średnie Średnie  
 Scott Speed STR Ferrari Średnie Średnie wycofał się  
 Christijan Albers Spyker Ferrari Średnie Średnie Twarde  
 Adrian Sutil Spyker Ferrari Średnie Twarde Średnie Średnie 
 Takuma Sato Super Aguri Honda Średnie Średnie wycofał się  
 Anthony Davidson Super Aguri Honda Średnie Średnie Twarde  
Źródło: BridgestoneMotorsport.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
patgaw, 15.04.2007 20:56[!]
no i po tej tabeli widac jak trafnym przepisem bylo wprowadzeniu nakazu uzycia dwoch mieszanek ;x
Pussik, 15.04.2007 21:05[!]
Nie chodzi o, to, że wszyscy używają tej samej strategii, lecz o to, że teraz każdy zespół prezentuje nie jedną, lecz dwie formy.

Ferrari musi zdecydować czy ma być silniejsze na początku cyz na końcu i w zasadzie wyścig nie rozstrzyga się tak szybko, bo po zmianie na twarde, rozkład sił może ulec zmianie.
jędruś, 15.04.2007 21:10[!]
Powinna byś dowolność w wybieraniu mieszanek, każdy kierowca mógłby cały czas używać takiej jaka mu jest odpowiednia.
Pussik, 15.04.2007 21:52[!]
Nie jest źle teraz.
al_bundy_tm, 15.04.2007 23:07[!]
Pussik ma racje, chyba o to chodzi aby bylo ciekawiej, faktycznie 2 formy, przeciez nikt nikomu nie kaze byc dobrym tylko na 1 mieszance, poprzeczka idzie w gore, to moze zastapic niejako 2 dostawce opon bo ktos moze naszykowac wozek lepiej na jakas mieszanke niz zrobia to inni
TimOOv, 15.04.2007 23:34[!]
Przecież speed rozbił się na pierwszym okrążeniu... czyż nie więc raczej 2razy srednich nie miał :D
Fisico_F1_ASR, 16.04.2007 16:09[!]
Scott out na 2 wirażu nie mógł wymieniać opon
rafaello85, 16.04.2007 16:41[!]
Zgadzam sięz jędrusiem w 100%
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca