F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monte Carlo.
Grand Prix de Monaco 200727 maja
Circuit de Monaco
Długość toru: 3,340 km
Liczba okrążeń: 78
Pełny dystans: 260,520 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,532 - Q2, Kimi Raikkonen (McLaren), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:14,439 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
152,773 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.1Fernando AlonsoMcLaren MP4-221:15,284--159,71544
2.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-221:15,3720,0880,088159,52928
3.10Robert KubicaBMW Sauber F1.071:16,0060,7220,634158,19839
4.5Felipe MassaFerrari F20071:16,1830,8990,177157,83047
5.3Giancarlo FisichellaRenault R271:16,2540,9700,071157,68454
6.6Kimi RaikkonenFerrari F20071:16,5921,3080,338156,98862
7.17Alex WurzWilliams FW291:16,6581,3740,066156,85340
8.14David CoulthardRed Bull RB31:16,7861,5020,128156,59175
9.7Jenson ButtonHonda RA1071:16,8021,5180,016156,55840
10.19Scott SpeedToro Rosso STR21:16,8671,5830,065156,42673
11.16Nico RosbergWilliams FW291:16,9911,7070,124156,17470
12.9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.071:17,0411,7570,050156,07330
13.8Rubens BarrichelloHonda RA1071:17,0801,7960,039155,99469
14.4Heikki KovalainenRenault R271:17,1001,8160,020155,95372
15.22Takuma SatoSuper Aguri SA071:17,1831,8990,083155,78674
16.23Anthony DavidsonSuper Aguri SA071:17,2231,9390,040155,70563
17.11Ralf SchumacherToyota TF1071:17,2311,9470,008155,68947
18.12Jarno TrulliToyota TF1071:17,4952,2110,264155,15853
19.20Adrian SutilSpyker F8-VII1:17,6782,3940,183154,79334
20.21Christijan AlbersSpyker F8-VII1:17,6892,4050,011154,77170
21.15Mark WebberRed Bull RB31:18,9983,7141,309152,20617
107% najlepszego czasu: 1:20,554

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Phantom, 28.05.2007 01:40[!]
Czyli to samo co w drugiej części kwalifikacji. Wniosek: Taktyka dla Roberta była błędna. Tak profesjonalny zespół jak BMW powinien zmienić strategię przed 3 częścią kwalifikacji. Jeśli już liczyli na SC to mógł tak pojechać Nick. Trzecie miejsce było w zasięgu.
Drago, 28.05.2007 08:16[!]
Boshe ale ja mam pecha ;( pierw nie obejrzałem wyścigu bo o 14 miałem mecz a potem jak na złość nie działał mi telewizor -,-
Ra77, 28.05.2007 08:50[!]
Tu wszystko widać jak na dłoni i co zrobiło BMW?------amatorszczyzna!!!!!!
mkpol, 28.05.2007 11:12[!]
No Piquet pochwalił BMW za strategię. Już nie wiem co o tym mysleć
Morgul, 28.05.2007 11:47[!]
ze na piqueta zle dzialaja upaly?
rejmont, 28.05.2007 12:34[!]
Zastanawia mnie tak duża różnica czasowa między Kubkiem i Nickiem ??
ps333333, 28.05.2007 13:38[!]
rejmont: streetfighter kontra taksówkarz. Kubica Uwielbia takie tory, a Nick najwyraźniej słabo sobie na nich radzi. Nie ma się czemu dziwić.
mikoolaj, 28.05.2007 20:29[!]
Nie można tak tyrać BMW za taktykę. Podjęli ryzyko licząc na SC i się nie opłaciło. Gdyby jednak SC wyjechał na tor wszyscy by mówili o "genialnej" taktyce BMW. To nie był błąd strategów tylko świadomie podjęte ryzyko. Jazda na 2 pit stopy mogłaby dać im 4 miejsce, natomiast jazda na 1 pit stop przy SC (oraz 2 pit stopach McLarena i Ferrari) mogła zaprowadzić BMW na podium. Podsumowując należy pochwalić strategów BMW ponieważ byli ambitni i chcieli w końcu osiągnąć podium a nie wciąż zadowalać się 4 miejscem.
dejacek, 28.05.2007 21:50[!]
jak ich nie krytykować gdy to już któryś raz popełniają takie błędy. Robert powinien startować z normalną ilością paliwa na 1/3 wyścigu i utrzymywać tempo zblizone do najlepszych. Jechał z prędkością podobną do ferrari a ze swoim dobrym startem miałby spore szanse objechać Massę i dowieźć 3 miejsce albo nawet 2 bo Hamilton ostro atakował krawężniki i czasami naprawdę mało brakowało... Robert jest typem fightera i taka strategia by mu pasowała a nie wleczenie się za Hondą czy Renault i walka o to by słabsze ale lżejsze auta go nie wyprzedzały. Jeżeli w BMW zrozumieją taką strategię to widzę podium w prawie każdym wyścigu.
pawlos, 28.05.2007 22:13[!]
Myśle, że zniżka formy Ferrari w Monaco była chwilowa a co za tym idzie, walka o podium dla kierowców BMW będzie bardzo ciężka w przyszłych wyścigach. Nie należy także moim zdaniem lekceważyć Renault.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca