F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monte Carlo.
Grand Prix de Monaco 200727 maja
Circuit de Monaco
Długość toru: 3,340 km
Liczba okrążeń: 78
Pełny dystans: 260,520 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,532 - Q2, Kimi Raikkonen (McLaren), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:14,439 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
152,773 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Fernando Alonso
McLaren 78 okr. 1h40m29,329
2.
Lewis Hamilton
McLaren 78 okr. +0:04,095
3.
Felipe Massa
Ferrari 78 okr. +1:09,114
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=1Fernando AlonsoMcLaren MP4-22781h40m29,3292
2.=2Lewis HamiltonMcLaren MP4-2278+0:04,0952
3.=5Felipe MassaFerrari F200778+1:09,1142
4.=3Giancarlo FisichellaRenault R27771 okr.2
5.310Robert KubicaBMW Sauber F1.07771 okr.1
6.19Nick HeidfeldBMW Sauber F1.07771 okr.1
7.417Alex WurzWilliams FW29771 okr.1
8.86Kimi RaikkonenFerrari F2007771 okr.1
9.919Scott SpeedToro Rosso STR2771 okr.1
10.18Rubens BarrichelloHonda RA107771 okr.2
11.17Jenson ButtonHonda RA107771 okr.2
12.716Nico RosbergWilliams FW29771 okr.2
13.24Heikki KovalainenRenault R2776silnik2
14.114David CoulthardRed Bull RB3762 okr.1
15.112Jarno TrulliToyota TF107762 okr.1
16.411Ralf SchumacherToyota TF107762 okr.1
17.422Takuma SatoSuper Aguri SA07762 okr.2
18.123Anthony DavidsonSuper Aguri SA07762 okr.2
19.321Christijan AlbersSpyker F8-VII70półoś napędowa3
Niesklasyfikowani
20Adrian SutilSpyker F8-VII53wypadek1
15Mark WebberRed Bull RB317skrzynia biegów1
18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR21wypadek0
Najszybsze okrążenie: Fernando Alonso (McLaren MP4-22) - 1:15,284 na 44 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 155,552 km/h
 kara przejazdu przez boksy za ignorowanie niebieskich flag

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
GTC, 27.05.2007 19:17[!]
Wyścig w Monaco jest na tyle specyficzny, że nie pokazuje rzeczywistego potencjału bolidów na pozostałych torach. Dlatego jak ktoś jest już pewny że Mclaren będzie wygrywał z łatwością pozostałe wyścigi, jest w bardzo wielkim błędzie. Myślę że Ferrari w dwóch najbliższych wyścigach na kontynencie północno amerykańskim będzie bardzo silne. Wskazują na to wyniki testów z Paul Ricard.
majron, 27.05.2007 20:33[!]
Nuda bo Szumiego nie bylo(malo wyprzedzania), a chyba wszyscy pamietaja zeszloroczny wyscig?
Kimi dysponowal lepszym samochodem od Buttona, mial podobna ilosc paliwa a mimo to nie mogl wyprzedzic? on jeszcze w tym sezonie nikogo nie probowal wyprzedzac :/
Kubica zdaje sie ze mial jakies probemy z TC wiec ciezko cos powiedziec.
Widac skrzydlo Makow to strzal w 10, ale Ferrari roznosilo na symulacji Kanady wiec pewnie i rozniesie w wyscigu.
kamilka, 27.05.2007 21:07[!]
Ahhh.... Zapomniałabym! Miałam jeszcze napisać pare słów o Toyocie. Ale nie będą to dobre słowa. Skwituje to wyrażeniem "TRAGEDIA" bo innaczej nie można tego nazwać. Ralf znów za Jarno! No i dodam jeszcze tylko że jak tak dalej będzie to niedługo Toyotka będzie dojeżdzać za Spaykerami! A to już obciach na maxa! Chociaż patrząc obiektywnie to niedużo im brakuje...
Piter, 27.05.2007 21:32[!]
Niby wyścig "nudny jak flaki z olejem" a ile emocji wzbudził. Za brak manewrów wyprzedzania w pierwszej kolejności podziękujcie firmie Bridgestone.
pawlos, 27.05.2007 22:46[!]
Czy ktoś wie jaki silnik miał Kovalainen na Monaco, tzn. nowy czy stary? W sumie i tak do mety nie dojechał - mogą mu wymienić bez kary nawet jak miał nowy.
Barth, 27.05.2007 23:08[!]
nuda... ciśnienie podniosło mi się 4 razy: na starcie, potem jak Kubica uwolniony od Rubensa docisnął i zaczął pogoń za Fisico, jak objechał Heidfelda i jak nagle pod koniec wyścigu gwałtownie zwolnił. Generalnie napięcia może jakieś 10-15 min i to też raczej umiarkowanie... a tak dno. Trochę jeszcze łezka się zakręciła jak pokazali Schumiego w stroju "służbowym" :)... reszta porywająca jak "moda na sukces". Niedługo, jak tak dalej pójdzie kwalifikacje Monaco jako bardziej emocjonujące będą transmitowane w niedziele, a wyścig będzie walczył o oglądalność w środę o 9:30 z wiadomościami rolniczymi. O honor widowiska powalczyli tylko Liuzzi i Sutil ;) he he.. Świetna jazda Hamiltona, ale dla pokory na 3 wyścigi umieściłbym go w Spykerze. Kubica ok choć jak mówi miał problemy z bolidem, Heidfeld mizernie bo jak powie miał problemy z bolidem :) Ferrari.. uff.. z cięzkim sercem: no comments. pozdrawiam
BONZAI, 27.05.2007 23:09[!]
Generalnie przed dzisiejszym wyścigiem i po ogladaniu dotychczasowych GP w tym roku, nie oczekiwałem wielu wyprzedzań, (może jedynie Kimi) więc rozczarowanie mniejsze. Natomiast trzeba zwrócic uwagę że stratedzy w BMW konsekwetnie dobieraja złą taktykę dla swoich kierowców - wyjątek (heidfeld bahrajn).
I po 4 a dzisiaj juz po 5 wyścigach nie wyciągneli żadnych wniosków, kto tam pracuje ? banda uczniaków.
Rokujące jest to że strata BMW do FERRARI jest praktycznie taka jak FERRARI do McLARENA. Z tym tempem postępu mogliby powalczyć nawet z FERRARI ( przy pewnych okolicznościach) ale musieliby zmienić podejście do dobierania strategii dla swoich kierowców.
Nie wyobrażam sobie aby RENAULT mogło zagrozić BMW w tym sezonie.
Tony Rocky Horror, 28.05.2007 00:25[!]
może i było nudno ale ja byłem przygotowany na taki przebieg zdarzeń i zrobiłem sobie kawusie przed wyścigiem żeby nie usnąć :D
Ogólnie ciesze się ze oba bolidy BMW w ogóle dojechały do mety, Maclaren-y bezkonkurencyjne, ale jeden wyścig nie stanowi o całym sezonie. Fisico zaskoczył a Kimas rozczarował. Brawo dla Alonso!
Till, 28.05.2007 10:15[!]
Jestem kompletnie rozczarowany słabą postawą Ferrari.Zaczynam mieć wrażenie że wraz z odejściem Schumachera Ferrari zostało skazane na przynajmniej 20 lat braku jakichkolwiek sukcesów.
Mclareny pokazały dzisiaj ogromna klasę ale mam nadzieję ze było to ostatni raz .
Bardzo dobrze pojechał Kubica i pokazał wszystkim że jest dobrym technikiem .
Myślę że gdyby w bolidzie F2007 zasiadał Schumacher zamiast Raikkonena to w Alonso i jego młodziutki partnerek mogli by pomazyc o tak dobrym wyniku.
sandmann21, 28.05.2007 11:16[!]
A mnie sie wyścig podobał. Owszem wyprzedzania było mało ale fakt żę na tak ciasnym i trudnym torze każdy zbyt szeroko przejechany zakręt mógł oznaczac koniec wyścigu dla ulubionego kierowcy skutecznie to rekompensował. Monako pokazuje że żeby byc kierowcą F1 to trzeba mieć przysłowiowe jaja.
Świetny Hamilton, dobra pozycja Roberta, szkoda 'Ogórków", słabo Kimi, zaskakująco wysoko Fisico.
polek, 28.05.2007 11:42[!]
Mój komentarz do wyścigu wyraziłem w formie graficznej o tu: http://schronisko...l/pliki/gpmonaco.jpg
McMarcin, 28.05.2007 13:41[!]
Wyścig mało emocjonujący, jak zawsze, gdy w Monaco akurat nie pada. Oczywiste było, że ten kierowca, który wywalczy PP ma już 50 proc. szans na zwycięstwo. To był doskonały weekend dla McLarena. Alonso na PP, Lewis na drugiej pozycji. Oczywiście można było przewidzieć, że Alonso bedzie kontrolował wyscig, a Hamilton blokował reszte. Jednak Lewis miał ułatwione zadanie, bo Massa nawet się nie zbliżył do McLarena nr 2. Zresztą tak fantastyczna forma McLarena bardzo mnie cieszy. Niestety wyścig był nudny. Zbyt ciezkie bolidy BMW i koniec marzeń o podium dla Roberta, który nie był w stanie nawet nawiązać walki z Fissico. Niestety, strategia jednego postoju okazała się fatalna dla Saubera. Ralf Schumacher zaś utwierdził mnie w przekonaniu, że najwyższy czas na niego, aby zniknął z F1. Reszta bez komentarza, bo nic ciekawego się już nie działo
czerwone_żelazko, 28.05.2007 19:24[!]
polek gratuluję pomysłu ;] nie myślałeś o jakimś konkursie na najlepsze zdjęcie roku czy czymś w tym stylu?
no ale cóż, taki urok bądź przekleństwo tego toru. Nie ma tak naprawdę miejsca żeby wyprzedzić...
temal, 29.05.2007 00:28[!]
Mam nadzieję że tego tempa nie odpuszczą do końca sezonu i pogrążą Ferrari na rzecz BMW. Śpiący styl Raikkonena chyba pnie się w górę, szkoda mi go trochę zwsze pod wiatr w ostatnich sezonach brakuje mu chyba w Ferrari szczęścia i Schumacherowej głupoty. Ciekawe co teraz Maranello wymyśli aby wysoki poziom odzyskać może sobie żyły któraś z kochanek podetnie lub będą drążyć głupie tematy, ostatnie lata pokazały jak łatwo można było przeciwników wytrącić z równowagi. Nigdy im tego nie zapomnę.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca