F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Indianapolis.
United States Grand Prix 200717 czerwca
Indianapolis Motor Speedway
Długość toru: 4,192 km
Liczba okrążeń: 73
Pełny dystans: 306,016 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,454 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:10,399 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,648 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2005
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Lewis Hamilton
McLaren 73 okr. 1h31m09,965
2.
Fernando Alonso
McLaren 73 okr. +0:01,518
3.
Felipe Massa
Ferrari 73 okr. +0:12,842
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=2Lewis HamiltonMcLaren MP4-22731h31m09,9652
2.=1Fernando AlonsoMcLaren MP4-2273+0:01,5182
3.=5Felipe MassaFerrari F200773+0:12,8422
4.=6Kimi RaikkonenFerrari F200773+0:15,4222
5.14Heikki KovalainenRenault R2773+0:41,4022
6.212Jarno TrulliToyota TF10773+1:06,7032
7.215Mark WebberRed Bull RB373+1:07,3312
8.110Sebastian VettelBMW Sauber F1.0773+1:07,7832
9.13Giancarlo FisichellaRenault R27721 okr.1
10.717Alex WurzWilliams FW29721 okr.1
11.523Anthony DavidsonSuper Aguri SA07721 okr.2
12.17Jenson ButtonHonda RA107721 okr.1
13.719Scott SpeedToro Rosso STR2712 okr.1
14.720Adrian SutilSpyker F8-VII712 okr.2
15.721Christijan AlbersSpyker F8-VII703 okr.1
16.216Nico RosbergWilliams FW2968wyciek oleju/silnik1
17.218Vitantonio LiuzziToro Rosso STR268ciśnienie wody2
Niesklasyfikowani
9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.0755hydraulika2
22Takuma SatoSuper Aguri SA0713poślizg0
14David CoulthardRed Bull RB30kolizja z Schumacherem1
8Rubens BarrichelloHonda RA1070kolizja z Schumacherem i Buttonem1
11Ralf SchumacherToyota TF1070kolizja z Coulthardem i Barrichello0
Najszybsze okrążenie: Kimi Raikkonen (Ferrari F2007) - 1:13,117 na 49 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 201,401 km/h
 obniżenie pozycji startowej o 10 miejsc w następnym GP za wyprzedzanie przy żółtej fladze

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
kamilka, 18.06.2007 00:30[!]
@Fisico_F1_ASR
To chyba prawda bo nawet Zientarski coś o tym wspominał. To tylko pokazuje jak "wielką" klasę posiada Mistrz Świata. Ale skoro nie można uczciwie...
rmn, 18.06.2007 05:13[!]
ja widzialem, jego slalom na prostej i sie zastanawialem o co chodzi!? Nie sadze jednak, zeby wygrazal zespolowi pięścia
sadektom, 18.06.2007 06:52[!]
Tak, ten slalom byl dziwny, ja zrzucilem to na to ze chcial blizej podjechac do tablicy informacyjnej, szeroki tor i moze od zewnetrzne slabo ja widac? ale ot tylko moje domysly.
ptaku, 18.06.2007 07:30[!]
Sorki ze nie na temat ale bede moze wypowiedzi kierowcow po GP USA???
Bosman, 18.06.2007 07:39[!]
Kamilka - bo Miszcz posiada klase tylko jak wygrywa, a jak młody mu przyciera dumny nosek to już klasa idzie do kieszeni. Dwa sezony czekałem na takiego zawodnik który "temu miszczu" trochę posoli pod ogon :)
McMarcin, 18.06.2007 08:59[!]
Mocny wyścig na Indianapolis. Dominacja McLarena potwierdza się ;) Wygląda na to, że sprawę tytułu rozegrają między sobą Hamilton i Alonso a Ferrari będzie walczyło o 3 miejsce ;) Czekałem na to od 1998 r. ;) Zastanawia mnie tylko fakt, że Fernando jest po prostu bezradny wobec szybkiego i perfekcyjnego Lewisa. Szkoda mi Rosberga, jechał fantastycznie i defekt nie pozwolił mu punktować. Kovalainen nabiera pewności siebie i jest coraz lepiej ;) SA znowu objeżdżało Hondy jak chciało.
Czechoslowak, 18.06.2007 10:01[!]
onet jak zwykle swoje...
zdecydowanie bardziej wierze samemu Alonso: "I was constantly in his slipstream and was getting all kind of dirt from the brakes on my overalls, the car and the helmet which was why I sometimes went slightly off line to try and get some clean air."
Może i nie lubią się z Hamiltonem, ale obaj są profesjonalistami.
michal5, 18.06.2007 10:18[!]
Lewis Hamilton nowy M.Schumacher będzie
rafaello85, 18.06.2007 10:39[!]
Kolumb84...

Chyba trochę przesadzasz z tym porównaniem Vettel & Kubica. Robert na Węgrzech popełnił dwa błedy, przy czym ten drugi mógł go całkowicie wykluczyć z wyścigu! Dojechał na 7 pozycji, bo z walki odpali tacy giganci jak: Schumacher, Alonso, Raikkonen. Chociaż nie ulega wątpliwości, że Polak jechał wtedy bardziej agresywnie niż Niemiec wczoraj.

Co do wczorajszego wyścigu:
Alonso i Hamilton niepokonani i boję się, że tak zostanie już do końca sezonu. Lewis podbił Amerykę
Północną w 1 tydzień;) Dla Fernando przegrana z młodszym i mniej doświadczonym kolegą z zespołu to była niezykle gorzka pigułka. Teraz to dopiero Hiszpan ma o czym mysleć.
Massa jechał raczej bezpłciowo;/ Niczego wielkiego nie pokazał. Pod koniec wyścigu tylko bronił się przed Kimim.
Raikkonen dalej śpi:/// To nie jest już ten wojowniczy Fin, który przed ostatnie lata szalał w McLarenie. Teraz jezdzi beznadziejnie, wlecze się za wolniejszym bolidem i nawet nie próbuje go wyprzedzić. Spodziewałem się po nim czegoś więcej...
Kovalainen pojechał bardzo przyzwoicie, ciekawe czy "złapał wreszcie wiatr w żagle" czy ten tor po prostu mu pasował.
Trulli i Weber też pojechali dobry wyścig. Włoch udowodnił, że Toyota jest w stanie punktować.
Vettel jechał zachowawczo. Hmm on po prostu jechał. Awarie w bolidach jego rodaków pozowliły mu zdobyć punkcik. Ogólnie debiut nienajgorszy - nie popełniał błędów i to jest bardzo ważne.

Szkoda mi Rosberga, znowu brakło kilka okrążeń żeby zdobyć zasłużone punkty.
Ralf to tragedia:///// Myślę, że najwyższa pora serdecznie go pożegnać. On już chyba nic nie pokaże w tym sezonie. Założę się, że za rok już nie będzie go w Toyocie.
Sato - moim zdaniem ta kara obniżenia pozycji na starcie za dwa tygodnie jest krzywdząca i niesprawiedliwa.
m3, 18.06.2007 11:13[!]
Z tego co wiem, to jeżeli chodzi o awarie Nicka, nawalił układ hydrauliczny-stracił wspomaganie kierownicy i możliwość zmiany biegów. Szkoda, że odpadł, bo stracił do Kimiego w generalce.
Sławek56, 18.06.2007 18:25[!]
Wyścig podobał mi się. Dużo (jak na F1) walki, wyprzedzania. To jest cały smaczek wyścigów. Ponieważ wyścig został wręcz "przenicowany" przez moje koleżanki i kolegów, chciałbym odnieść się tylko do niektórych wypowiedzi. I tak: jeśli chodzi o Ferrari to odniosłem wrażenie, że Maki przestały im się oddalać a wręcz wydaje mi się, że uczynili -maleńki- ale krok do przodu. Moje wnioski sugeruje stała a biorąc pod uwagę poprzednie wyścigi niewielka różnica czasowa na dystansie i na mecie. Kolega "jarux" chyba słusznie zwrócił uwagę na "bardzo szeroką" jazdę Jarno. W Kanadzie też tak jechał. Jestem niemal pewien, że tuż przed wypadkiem dał lekko w prawo blokując Roberta, który nie mógł wyprzedzić go po wewnętrznej bo tam nie było miejsca!
I jeszcze jedna refleksja. Pan Borowczyk jest niereformowalny. Wkurza bardzo wielu fanów F1. No ale tak to jest z Narcyzami.
Wszystkich serdecznie pozdrawiam
pawlos, 18.06.2007 18:36[!]
Ktoś napisał że Kimas, Alonso i Kubek cierpią z powodu zmiany opon z Michelina i Bridgestoena i takie jest też moje zdanie. Stracił też także na tym Renault. Wogole wg mnie, powinno pozostać 2 dostawców opon. Byłoby wiecej niewiadomych i domysłów, ale tym samym ciekawiej zarazem. A po trzecie, Bridgestone nie ma teraz żadnej motywacji do ulepszania swoich opon.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca