F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 200814 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozkład wizyt w boksach  [  T-  |  T+  ]
 Nr Kierowca Konstruktor Stop Okr. Godzina Czas Suma 
 17 Rubens Barrichello Honda 16 14:28:22 31,829 31,829 
 15 Sebastian Vettel STR Ferrari 18 14:30:35 30,842 30,842 
 23 Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 22 14:37:10 31,709 31,709 
 10 Mark Webber Red Bull Renault 22 14:37:16 30,699 30,699 
 2 Felipe Massa Ferrari 22 14:37:20 30,773 30,773 
 14 Sebastien Bourdais STR Ferrari 21 14:37:51 32,465 32,465 
 16 Jenson Button Honda 22 14:38:12 30,664 30,664 
 12 Timo Glock Toyota 25 14:42:30 33,643 33,643 
 11 Jarno Trulli Toyota 26 14:44:06 33,113 33,113 
 1 Kimi Raikkonen Ferrari 26 14:44:17 28,777 28,777 
 20 Adrian Sutil Force India Ferrari 26 14:44:41 36,735 36,735 
 22 Lewis Hamilton McLaren Mercedes 27 14:45:35 32,744 32,744 
 7 Nico Rosberg Williams Toyota 28 14:47:20 36,204 36,204 
 9 David Coulthard Red Bull Renault 28 14:47:35 36,543 36,543 
 3 Nick Heidfeld BMW Sauber 29 14:49:08 33,606 33,606 
 14 Sebastien Bourdais STR Ferrari 28 14:49:39 29,045 1:01,510 
 5 Fernando Alonso Renault 30 14:50:40 33,806 33,806 
 8 Kazuki Nakajima Williams Toyota 31 14:52:43 32,090 32,090 
 2 Felipe Massa Ferrari 33 14:55:37 29,120 59,893 
 12 Timo Glock Toyota 33 14:56:02 29,142 1:02,785 
 7 Nico Rosberg Williams Toyota 33 14:56:05 29,627 1:05,831 
 23 Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 34 14:56:57 29,820 1:01,529 
 4 Robert Kubica BMW Sauber 34 14:57:04 30,645 30,645 
 10 Mark Webber Red Bull Renault 34 14:57:11 30,187 1:00,886 
 1 Kimi Raikkonen Ferrari 35 14:59:07 28,980 57,757 
 11 Jarno Trulli Toyota 35 14:59:14 28,961 1:02,074 
 15 Sebastian Vettel STR Ferrari 36 14:59:57 29,189 1:00,031 
 22 Lewis Hamilton McLaren Mercedes 36 15:00:32 28,460 1:01,204 
 6 Nelsinho Piquet Renault 36 15:00:38 31,314 31,314 
 20 Adrian Sutil Force India Ferrari 37 15:03:15 30,703 1:07,438 
 17 Rubens Barrichello Honda 43 15:12:08 31,296 1:03,125 
 20 Adrian Sutil Force India Ferrari 43 15:13:39 45,326 1:52,764 
 16 Jenson Button Honda 45 15:15:24 27,666 58,330 
 9 David Coulthard Red Bull Renault 50 15:23:15 47,043 1:23,586 

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mielony, 14.09.2008 23:20[!]
Czyzby Renault miało nieco większy zbiornik paliwa od BMW? A może Nelson jeździł oszczędniej?
Robert przejechał na jednym tankowaniu nawet minimalnie więcej (ponad 190 km) niż Nick w Kanadzie.
Cinek, 15.09.2008 00:18[!]
Kubek pewnie zjechał bo już nie widzieli sensu ciągnąć tego dalej, skoro na przejściowych robiło się lepsze czasy.
mielony, 15.09.2008 00:25[!]
Sugerujesz, że miałjeszcze trochę paliwa? :) Pisząc o zbiornikach miałem na myśli Nelsinho :)
Sam Kubica twierdził, że mokre miał już kompletnie zdarte i to samo obserwował u jadącego przed nim Alonso. Ale chyba opłaciło się pozostać lekkim bolidem nieco dłużej niż Fredek :)
noofaq, 15.09.2008 11:06[!]
mielony: nie wiem czy zauważyłeś jak wyglądały pierwsze 2 okrążenia na przejściowych oponach - czasy były kilka-kilkanaście sekund gorsze od wcześniejszych i następnych

jeśli kubica zjechałby później to alonso wyprzedziłby go, bo jego opony zaczęłyby chwilę wcześniej dobrze pracować
mielony, 15.09.2008 17:51[!]
Nie dziwne, bo przynajmniej na pierwszym przejściówki były jeszcze nie dogrzane. Alonso zjechał wcześniej. I chyba w ten sposób Robert znalazł się przed nim?
Ja nie sugerowałem, żeby Robert został dłużej na torze tylko zastanawiam się ile km mozna pojechać bolidem zatankowanym pod korek. :) Tempem wyścigowym, bo za SC to pewnie cały wyścig?
Led_Zeppelin, 15.09.2008 18:33[!]
Wydaje mi się, że Kubica faktycznie miał w zbiorniku jeszcze trochę paliwa, spójrzmy na czas postoju- wynosił 30 sek. z kawałkiem, pitstop piqueta, który miał miejsce kilka kółek później, byl dłuższy co zwykle samo przez się oznacza :) że wlano mu więcej paliwa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca