F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
Sinopec Chinese Grand Prix 200819 pa?dziernika
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
 Kierowca Konstruktor Przejazd 1 Przejazd 2 Przejazd 3 Przejazd 4 
 Kimi Raikkonen Ferrari Średnie Twarde Średnie  
 Felipe Massa Ferrari Średnie Średnie Twarde  
 Nick Heidfeld BMW Sauber Twarde Twarde Średnie  
 Robert Kubica BMW Sauber Twarde Twarde Średnie  
 Fernando Alonso Renault Twarde Twarde Średnie  
 Nelson Piquet Renault Twarde Twarde Średnie  
 Nico Rosberg Williams Toyota Średnie Średnie Twarde  
 Kazuki Nakajima Williams Toyota Średnie Twarde   
 David Coulthard RBR Renault Średnie Twarde   
 Mark Webber RBR Renault Twarde Średnie Średnie  
 Jarno Trulli Toyota Twarde Twarde wycofał się  
 Timo Glock Toyota Twarde Średnie   
 Sebastien Bourdais STR Ferrari Twarde Średnie Średnie  
 Sebastian Vettel STR Ferrari Twarde Twarde Średnie  
 Jenson Button Honda Twarde Twarde Średnie  
 Rubens Barrichello Honda Twarde Twarde Średnie  
 Adrian Sutil Force India Ferrari Średnie wycofał się   
 Giancarlo Fisichella Force India Ferrari Twarde Średnie   
 Lewis Hamilton McLaren Mercedes Twarde Twarde Średnie  
 Heikki Kovalainen McLaren Mercedes Twarde Twarde Średnie wycofał się 
Zespoły nie zawsze zmieniają opony podczas postojów.
Powyższe zestawienie obejmuje również ewentualne karne przejazdy przez boksy.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zomo, 19.10.2008 22:52[!]
moze mi ktos wytlumaczyc czemu Robert nie jechal na 1 pitstop? Wydawalo mi se ze jest mocno zatankowany, zjechal na pierwszy stop gdzies w polowie wyscigu i scielo mnie jak zobaczylem ze niezmieniaja mu opon... Potem kiedy wszyscy zjechali na 2 stop jechal 3 i gdyby nie to ze musial jeszcze raz zjechac moze bylby na podium? Czy nie bylo szans utrzymac pozycji na srednich oponach?
yorg, 20.10.2008 09:37[!]
tego nie dowiemy się nigdy...

jest prawdopodobne, że on faktycznie postawił wszystko na 1 kartę ustawiając bolid i licząc na deszcz. Też mnie zmroziło jak zobaczyłem, że oponki mu zostawili. Manewr choć dziwny, to już nie pierwszy raz stosowany w BMW.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca