F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 20086 kwietnia
Bahrain International Circuit
Długość toru: 5,412 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,238 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po sesjach 1 i 2  [  T-  |  T+  ]
Scuderia Ferrari Marlboro

Felipe Massa (P1/P1): „Jestem zadowolony z pierwszego dnia treningów. Od początku dzisiejszego poranka byłem w stanie znaleźć dobre ustawienia bolidu, a po południu warunki na torze znacząco się poprawiły. Sądzę, że zmierzamy w dobrym kierunku pod względem ustawień i czuję się bardzo pewnie jeśli chodzi o dalszą część weekendu. Lubię ten tor i myślę, że powinniśmy być konkurencyjni. Przewidujemy, że jutro i w niedzielę będzie wiał silniejszy wiatr i to może pogorszyć prowadzenie bolidu, ale z drugiej strony będzie lepsza przyczepność”.

Kimi Raikkonen (P2/P2): „Ogólnie jestem zadowolony z tego, jak potoczyły się dzisiejsze treningi, zwłaszcza te popołudniowe. Próbowaliśmy różnych ustawień, rozpoczynając od tych, które doskonaliliśmy będąc tu w lutym. Zebraliśmy sporo informacji na kwalifikacje i wyścig. Samochód prowadzi się dobrze i sądzę, że będziemy konkurencyjni, nawet w momencie, gdy jeszcze nie do końca wiadomo, gdzie się znajdujemy względem pozostałych. Osiągi obydwu typów opon są w miarę podobne”.

Luca Baldisserri, szef operacyjny na torach: „Warunki na torze tego poranka były dość ciężkie ze względu na piasek naniesiony na cały tor przez silne wiatry, które wiały tutaj przez ostatnich kilka dni. Po południu, kiedy samochody robiły coraz to więcej okrążeń, sytuacja się poprawiła. Przeprowadziliśmy nasz cały program, pracując głównie nad ustawieniami oraz porównując obydwie mieszanki opon. Możemy być zadowoleni z tego, co udało nam się osiągnąć w tych dwóch sferach. Posiadanie punktu odniesienia w postaci naszych lutowych testów było oczywiście przydatne, jednak musimy mieć na uwadze, że panują teraz inne warunki”.

(deeze)
 
Vodafone McLaren Mercedes

Lewis Hamilton (P4/P4): „Szkoda, że zakończyłem ten produktywny dzień wypadając z toru i uderzając w barierę z opon w siódmym zakręcie. Po prostu mocno cisnąłem i czasem takie rzeczy się zdarzają. Czuję się zupełnie dobrze i mam nadzieję, że uszkodzenia bolidu nie są bardzo poważne. I tak musielibyśmy wtedy wymienić silnik oraz skrzynię biegów po piątku, dlatego mam nadzieję, że chłopaki w garażu nie obrażą się na mnie. W pierwszej sesji cały czas pozostawaliśmy na jednym typie ogumienia. Przytarłem jedną z opon na początku sesji, ale ponieważ był to pierwszy trening, postanowiliśmy jej nie wymieniać, aczkolwiek cały czas monitorowaliśmy stan opon, aby nie spowodować problemów z samochodem. Tor był bardzo brudny i będziemy rozwijać samochodu podczas jutrzejszego dnia”.

Heikki Kovalainen (P5/P3): „Jako, że ten tor jest bardzo wymagający dla hamulców, właśnie na tę część bolidu położyliśmy nacisk w pierwszej sesji. Zebraliśmy tak dużo danych jak tylko mogliśmy i staraliśmy się zadbać o to, że wszystko pracuje jak należy. Tor był bardzo brudny i bardzo trudno było złapać przyczepność, dlatego uznaliśmy, że nie warto użyć więcej niż jednego zestawu miękkich opon. W drugiej sesji mogliśmy skupić się na ogólnych ustawieniach auta oraz sprawdzaniu opon. Wykonaliśmy przejazdy na obu mieszankach i zauważyliśmy, że nie ma między nimi dużej różnicy. Czuję się pewnie w samochodzie i czekam na dalszą część weekendu”.

(Pyciek)
 
BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica (P7/P5): „Jestem zadowolony z wykonanej dzisiaj pracy. Zdołaliśmy przejechać całkiem sporo okrążeń, pracując nad aerodynamicznymi ustawieniami F1.08. Regularnie poprawialiśmy balans samochodu. Koniec końców, był to bardzo produktywny dzień”.

Nick Heidfeld (P14/P17): „Wykonaliśmy nasz zaplanowany program bez najmniejszych problemów technicznych. Piasek także nie stanowił żadnego problemu. Jeśli chodzi o długodystansowe przejazdy, to jestem dość zadowolony z balansu samochodu, ale mam pewne problemy z nim, kiedy przychodzi do przejechania pojedynczego szybkiego kółka. Teraz przejrzymy wszystkie dane i poszukamy usprawnień na jutrzejsze kwalifikacje”.

Willy Rampf, dyrektor techniczny: „Jesteśmy usatysfakcjonowani po pierwszym dniu treningów. Skoncentrowaliśmy się na przygotowaniach do wyścigu i porównaliśmy obydwie specyfikacje opon. Robert zaczął sobie dobrze radzić od samego początku, podczas gdy Nick nie jest jeszcze zadowolony z balansu swojego auta. Teraz skoncentrujemy się na analizie danych, a później dokonamy odpowiednich zmian. Nie mieliśmy żadnych problemów technicznych”.

(Maraz)
 
AT&T Williams

Nico Rosberg (P3/P6): „Jestem bardziej zadowolony z samochodu, aniżeli miało to miejsce w Malezji. Myślę, że wróciliśmy do normy, co jest zachęcające. Nawierzchnia tego toru bardziej pasuje naszemu bolidowi, co z kolei oznacza, że jazda sprawia większą przyjemność. Przez dwie sesje dokonaliśmy dużych zmian w ustawieniach i myślę, że podążyliśmy we właściwym kierunku. W środku stawki jest bardzo ciasno, ale sądzę, że mamy dobrą okazję do odniesienia dobrego wyniku w ten weekend. Byliśmy również bardzo niezawodni, co dało nam wiele czasu na jazdę po torze”.

Kazuki Nakajima (P6/P8): „Nie mieliśmy dzisiaj żadnych problemów, co oznacza, że mogliśmy wykorzystać cały czas na jazdę, co było dla nas bardzo dobre. Rano trochę zmagałem się z samochodem, ale popołudniu dokonaliśmy wielu zmian w ustawieniach, które były bardzo pozytywne. Mamy jeszcze trochę rzeczy do poprawienia jutro, ale to był dobry start”.

(Pyciek)
 
Red Bull Racing

David Coulthard (P9/P7): „Lubię ten tor. Dziś wszystko poszło dobrze i zebraliśmy trochę ważnych informacji, ale musimy jeszcze poprawić trakcję i stabilność tyłu bolidu przed jutrem”.

Mark Webber (P12/P13): „Mieliśmy bardzo dobre popołudnie, a bolid spisywał się niezawodnie. Mamy dużo informacji do przeanalizowania dziś wieczorem w kwestii zrozumienia opon. Liczę jutro na dobry występ, który zapewni nam dobrą pozycję wyjściową do niedzielnego wyścigu”.

(Igor Szmidt)
 
ING Renault F1 Team

Fernando Alonso (P10/P12): „To nie był dla nas łatwy dzień. Skupiliśmy się na przygotowaniu samochodu do wyścigu, jednak nie byliśmy zbyt szybcy i mieliśmy problemy ze znalezieniem dziś odpowiedniej przyczepności, a więc na tym musimy skupić się jutro. Musimy znaleźć również szybkość i postaramy się to zrobić po nocnej analizie danych”.

Nelson Piquet (P13/P10): „Robiliśmy postępy przez cały dzień, a więc było to bardziej produktywne popołudnie. Sporo pracowaliśmy nad hamulcami, ponieważ są tu one mocno eksploatowane, a w drugiej sesji samochód zachowywał się już dobrze i był lepiej się prowadził na torze. Oczywiste jest, że musimy poprawić nasze tempo, jednak jestem przekonany, że będzie to możliwe jutro i będziemy mieli swoją szansę w kwalifikacjach”.

Pat Symonds, szef działu inżynierii: „Mimo wietrznej pogody tor nie był w najgorszym stanie i byliśmy w stanie rozpocząć rano program zgodnie z planem. Skupiliśmy się na jeździe z dużą ilością paliwa, zwłaszcza ze względu na to, że tor jest bardzo wymagający dla hamulców, jednak nie ma tu zbyt dobrej przyczepności i czeka nas jeszcze sporo pracy nad balansem samochodu. Jednak zdobyliśmy sporo danych, które będziemy analizować w nocy, aby móc jutro poprawić nasz bolid”.

(Qnik)
 
Honda Racing F1 Team

Jenson Button (P18/P11): „Tor był dość brudny dzisiejszego poranka ze względu na piasek, który został nawiany podczas ostatnich kilku dni. Przesiedzieliśmy pierwsze pół godziny treningów czekając, aż warunki się poprawią, jednak po południu zrealizowaliśmy cały plan. Po tym, jak kilku zawodników wyjechało na samym początku popołudniowej sesji, tor był już dobrze oczyszczony na resztę weekendu i warunki wciąż się poprawiały. To był dobry dzień testów i wykonaliśmy sporo pracy nad porównywaniem opon, co dobrze nas ustawia na resztę weekendu. Nadal mamy trochę pracy do wykonania z ustawieniami i musimy poprawić balans, jednak ogólnie był to dobry start. Mamy nadzieję na przebicie się do pierwszej dziesiątki podczas kwalifikacji. Będzie to trudne zadanie, aczkolwiek będziemy jutro mieć większe wyobrażenie o naszej pozycji względem rywali i myślę, że możemy podjąć się tego wyzwania”.

Rubens Barrichello (P19/P16): „Pierwsze dwa wyścigi sezonu w Australii i Malezji były bardzo gorące, więc dość łatwo zaaklimatyzowaliśmy się do warunków tu panujących. Gorące, ale suche, powietrze, nie jest tak uciążliwe dla kierowców. Z punktu widzenia własnej dyspozycji czuję się dobrze, a uczestnictwo w trzech wyścigach w ciągu jednego miesiąca jest najlepszym treningiem, jaki można wykonać. Nie widzę żadnych problemów z samochodem w tych warunkach, ponieważ już podczas dwóch wcześniejszych wyścigów pokazał swoją niezawodność. Największym kłopotem były dzisiaj hamulce, z którymi walczyłem przez większość obydwu sesji. Tak więc naszym zadaniem było ustawienie hamulców oraz ogólnie bolidu, aby odpowiadał wysokim wymaganiom dotyczącym hamowania na tym torze. Niestety na koniec dnia problem nie został rozwiązany i nie mogłem w pełni wykorzystać nowych opon, ponieważ nie byłem pewien hamulców, więc mamy trochę pracy do wykonania jutro”.

Steve Clark, szef ds. wyścigów i testów: „Na początku pierwszej sesji tor był mało przyczepny, więc skupiliśmy się na podstawowych kwestiach podczas pierwszej sesji. Warunki na torze poprawiają się tu bardzo szybko i druga sesja była dla nas bardzo produktywna. Bardzo ciężki i sypki piach może mieć destrukcyjny wpływ na wewnętrzne części, zwłaszcza jeśli chodzi o silnik. Prognozy mówią o silnych wiatrach podczas kwalifikacji i wyścigu. Musimy to przeanalizować i zdecydować o przełożeniach skrzyni oraz ustawieniach aero. Dzisiejsze treningi poszły bardzo dobrze z obydwoma bolidami pracującymi w kierunku ustawień na wyścig, więc możemy mieć nadzieję na pierwszą dziesiątkę podczas kwalifikacji”.

(deeze)
 
Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli (P8/P14): „To był dla nas przyzwoity dzień treningów. Rano nawierzchnia toru była zgodnie z przewidywaniami zabrudzona i mało przyczepna. Było dziś też dość wietrznie, a na dodatek w obu sesjach wiało z innej strony. Walczyliśmy z wiatrem i musimy ogólnie nieco poprawić samochód. Testowaliśmy tu w lutym i wiele rzeczy potoczyło się zgodnie z oczekiwaniami. To niewątpliwie wymagający tor, jednak dotychczas byłem tu dość mocny, więc czekam teraz na dalszy ciąg weekendu. Nasze wyniki pokazują, że samochód jest znacznie lepszy i musimy kontynuować rozwój, by zdobyć jak najwięcej punktów”.

Timo Glock (P11/P15): „To był produktywny dzień, a drugi trening poszedł mi znacznie lepiej niż pierwszy. Rano mieliśmy drobne problemy ze stabilnością podczas hamowania, jednak w czasie przerwy sytuacja polepszyła się i mogliśmy ulepszyć samochód oraz jego ustawienia. Mechanicy wykonali świetną robotę i samochód jest teraz lepszy, zwłaszcza przy długich przejazdach. Nasze testy w lutym wypadły bardzo pozytywnie. Znakiem zapytania jest jednak wiatr – gdy jest silny, to są problemy, jednak warunki są jednakowe dla wszystkich”.

Dieter Gass, główny inżynier ds. wyścigów i testów: „Jesteśmy zadowoleni z dzisiejszej pracy. Mieliśmy tylko jeden drobny problem z samochodem Timo podczas popołudniowej sesji, który jednak udało nam się szybko rozwiązać. Poza tym wykonywaliśmy nasz program. Co do opon, to mieliśmy już obraz nad czym musimy pracować, mimo iż podczas zimowych testów nie mieliśmy do wyboru opcjonalnej mieszanki. Również warunki były dziś inne niż w lutym. Spodziewaliśmy się, że wiatr będzie przeszkadzał i wszystko wskazuje na to, że będzie silniejszy jutro i w niedzielę, co z pewnością będzie zauważalne. Mimo wszystko będziemy naciskać jak tylko potrafimy, aby wyjechać stąd z kolejnym dobrym rezultatem”.

(Qnik)
 
Scuderia Toro Rosso

Sebastian Vettel (P16/P19): „Miałem dziś dobry poranek bez większych problemów i udało nam się utrzymać ten sam trend dzisiejszego popołudnia. To oznaczało, że udało mi się przejechać dużo okrążeń, co zdarzyło mi się po raz pierwszy podczas piątkowych sesji od rozpoczęcia sezonu, więc jestem z tego zadowolony. To jest mój pierwszy raz na tym torze i wydaje mi się, że jest on dość fajny, jednakże trzy wolne zakręty są naprawdę wolne, a to nie bardzo odpowiada tym bolidom. Nawierzchnia toru była w bardzo dobrym stanie porównując z tym, czego oczekiwałem pod względem brudu i piasku. Wyczyścili tor bardzo dobrze, a kiedy wiatr ustał, sytuacja uległa dużej poprawie. Wiatr ma przybrać na sile jutro i w niedzielę, więc może nas czekać wyprawa w nieznane”.

Sebastien Bourdais (P15/P9): „To był trudny dzień. Na torze, który jest bardzo rzadko używany podczas roku, nigdy nie ma wystarczającej przyczepności podczas piątkowych sesji. Rano było mi bardzo ciężko opanować bolid i o ile po południu było troszkę lepiej, to jednak wciąż jesteśmy daleko od punktu, w którym chcielibyśmy być. Podsumowując, nie mieliśmy przyczepności i byliśmy za wolni. Szczerze mówiąc, nie bardzo wiem co trzeba poprawić w ustawieniach, ale jestem pewny, że sytuacja zmieni się po analizie danych przed kolejnym treningiem jutro rano”.

(Igor Szmidt)
 
Force India Formula One Team

Giancarlo Fisichella (P17/P18): „Niełatwo było dziś znaleźć odpowiedni balans: w niektórych zakrętach mieliśmy podsterowność, a w innych nadsterowność. Pod koniec popołudnia, kiedy byliśmy gotowi do jazdy na nowych oponach, mieliśmy problem z tylnym skrzydłem i wyjechałem zbyt późno na tor, aby ustanowić dobry czas. Mamy niewielkie usprawnienia dzięki nowym częściom, ale w nocy musimy jeszcze trochę popracować”.

Adrian Sutil (P20/P19): „Poranna sesja nie była zbyt udana, jako że na twardych oponach i na słabo nagumowanym torze trudno było o dobry balans. Po południu, gdy po raz pierwszy pojechałem na miękkich oponach, mogłem poczuć dobrze różnicę pomiędzy dwoma mieszankami, co było zdecydowaną poprawą. Jestem zadowolony, bo wiemy, że możemy popracować nad oponami i jutro możemy się poprawić. Szkoda, że pod koniec drugiej sesji doszło do incydentu z Alonso, ale takie rzeczy się zdarzają. Wygląda na to, że stracił docisk podczas hamowania i zablokował tylne koła, ale nie był to jakiś wielki problem”.

Mike Gascoyne, szef techniczny: „To był owocny dzień pod względem przygotowań do wyścigu i pracy nad oponami. Na początku balans nie był dobry, ale po południu aspekt ten uległ poprawie i samochody sprawowały się o wiele lepiej, a kwestia doboru opon jest bardzo jasna. Dzięki nowym częściom wykonaliśmy krok naprzód, a obaj kierowcy utrzymywali na dłuższych przejazdach dobre tempo. Jednakże żaden nie był w stanie ustanowić na nowych oponach najlepszego czasu. Tym niemniej samochody wyglądają konkurencyjnie i myślę, że jutro może być dobry dzień. Kierowcy wykonali dobrą robotę, szczególnie Adrian, który czuł się najbardziej komfortowo w samochodzie od początku sezonu, co jest pozytywne zarówno dla niego jak i całego zespołu”.

(Spider)
 
Super Aguri Formula 1

Takuma Sato (P22/P21): „To nie był łatwy dzień. Próbowaliśmy znaleźć właściwy balans, jednak zmieniał on się z każdym okrążeniem i nie mieliśmy dość czasu by dobrze ustawić bolid. W tym roku opony są o stopień bardziej miękkie niż przed rokiem i porównanie wypada bardzo interesująco między średnimi a miękkimi oponami. Do tego obie mieszanki pracują dobrze. Mimo wszystko musimy jeszcze popracować i znaleźć na jutro odpowiedni balans”.

Anthony Davidson (P21/P22): „To był trudny dzień dla wszystkich ze względu na zmienny wiatr. Udało nam się znaleźć dobry balans na wyścig, jednak wciąż musimy popracować nad balansem na kwalifikacje. Nie zdołałem przejechać żadnego czystego okrążenia na nowych oponach, ponieważ zawsze trafiałem na jakiś korek, ale nie jest to dla nas szczególne zmartwienie”.

Graham Taylor, dyrektor sportowy: „Mamy bardzo zachowawcze podejście do tego weekendu, przez co ograniczyliśmy do minimum nasze przejazdy w pierwszym treningu. Pogoda była dziś dobra, nie było zbyt silnego wiatru, przez co tor oczyścił się dość szybko, tak to przynajmniej wyglądało. W drugim treningu zajęliśmy się dłuższymi przejazdami by wyczuć przyczepność opon, co myślę, że się udało, jednak daleko nam jeszcze do zadowolenia się sterowności bolidu, więc będziemy pracować przez noc, aby jutro zbliżyć się nieco do innych. Ten tor jest dla kierowców prawdziwym sprawdzianem w związku z nowymi regulacjami”.

(Qnik)

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mizoo, 04.04.2008 15:59[!]
"Nie mieliśmy żadnych problemów technicznych” - jestem pod wrazeniem.
Bart2005, 04.04.2008 17:00 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Alonso powinien mieć przy nazwisku pozycje (P10/P12) :)

Cieszy fakt, że Robert świetnie sobie radzi z bolidem i nie ma problemów.

Poprawione.
gnt3c, 04.04.2008 18:30[!]
Smieszne ze zawsze w wypowiedziach kierowców poniższe równanie jest prawdziwe:

my = zespół - (drugi kierowca + jego obsługa)

:D
tombed, 04.04.2008 19:11[!]
Wreszcie Robert ma porządnego inżyniera i efekty odrazu widać.
jędruś, 04.04.2008 20:28[!]
Kierowcy dziś narzekali na brudny i mało przyczepny tor w pierwszej sesji , przez naniesiony od kilku dni z wiatrem piasek oraz ustawiali bolid , jego balans , porównywali opony i testowali dość aktywnie hamulce . Można powiedzieć , że dzień dziś był ogólnie dość udany dla wszystkich .
F1-HELP, 04.04.2008 21:27[!]
@qnt3c
bo
zespół = pierwszy kierowca + jego obsługa + drugi kierowca + jego obsługa
przy założeniu: punkt widzenia aktualnie cytowanego kierowcy

tak więc,
my = pierwszy kierowca + jego obsługa + drugi kierowca + jego obsługa - (drugi kierowca + jego obsługa)
my = pierwszy kierowca + jego obsługa

c.b.d.o.
;)
gnt3c, 05.04.2008 00:34[!]
no nie do końca F1-HELP, jest jeszcze całe ciało zarządzające, które z obsługą nie ma nic wspólnego, bądź jest wspólne dla obu kierowców, Twoje założenia są błędne...co chciałem powiedzieć to tyle, że na ogół jak mówimy my to mamy na myśli cały zespół, a w F1 kierowcy mają gdzieś to co się dzieje u partnera i nawet jeśli on ma kłopoty to powiedzą "poszło nam dobrze itd." i tyle, że mówiąc my - kierowca ma na myśli wszystkich tylko nie partnera. :/
F1-HELP, 05.04.2008 02:47[!]
@qnt3c
Bo to nie piłka nożna czy siatkówka ;).
Wiedziałem, że się przyczepisz o to 'ciało' ale nie chciałem już komplikować. Zalecam więcej dystansu i potraktowanie wyliczeń w kategoriach żartu. Tym POWAŻNYM tonem jestem nieco zaskoczony ale co zrobić; jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził (hehehe). Przyjmij więc, że w obsłudze (bez wnikania czy technicznej, prawnej, menadżerskiej, finansowej, projektowej, fizjologicznej, psychologicznej etc.) obu kierowców zawarte jest np. po 1/2 Mario i po 1/2 Williego :))). Przy okazji, jak podzieliłeś "ciała" z zakładów w Hinwil oraz Monachium? Jak przypisałeś kierowców testowych? Co z mechanikami pracującymi przy pit-stopach? Czy założenie o punkcie widzenia aktualnie cytowanego kierowcy też nie przypasowało? ;)))
Skoro już tak usilnie szukasz precyzji to skasuj z poprzedniej wiadomości słowo ZAWSZE bo to bzdura of course. Słyszałem jak Robert wypowiadał się o Nicku a także jak Nick o Robercie (nie sprecyzowałeś bowiem czy chodzi o wypowiedzi w ogóle czy tylko po treningach). A swoją drogą jak sobie wyobrażasz by w tych kilku zdaniach poza omówieniem własnej pracy i własnych wrażeń skupić się jeszcze na dokonaniach kolegi z zespołu? Przecież mając pełne ręce i nogi roboty nie ma na to zwyczajnie czasu. Taką zbiorczą ocenę obu kierowców bierze na siebie szef techniczny. Po co się powtarzać? A co Twoim zdaniem miałby powiedzieć Robert lub Nick? :)

Robert: "Nickowi coś kiepsko poszły testy. Chyba nie znalazł jeszcze właściwego setupu."
Nick: "Robert to samolub. Znalazł setup i nie chce się podzielić wskazówkami."
hehehe
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca