F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
ING Australian Grand Prix 200929 marca
Melbourne Grand Prix Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 307,574 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,408 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]
Brawn GP Formula One Team

Jenson Button (P1): „Umieszczenie samochodu na pierwszym polu startowym podczas naszego debiutanckiego wyścigu jest fantastycznym osiągnięciem i muszę ogromnie podziękować Rossowi, Nickowi oraz każdej osobie z fabryki w Brackley. Ostatnie cztery miesiące były niezwykle trudne dla zespołu, a przejście od sytuacji, w której nie wiesz, czy będziesz się w ogóle ścigał do zdobycia pole position w pierwszym grand prix sezonu jest po prostu czymś niewiarygodnym. Jutro oczywiście najważniejszy dzień całego weekendu i jest jeszcze wiele pracy do zrobienia, by odjechać stąd ze świetnym wynikiem, aczkolwiek musimy pamiętać, gdzie byliśmy jeszcze niedawno i nacieszyć się tym momentem”.

Rubens Barrichello (P2): „To był świetny dzień i chciałbym pogratulować całemu zespołowi za świetną pracę. Miałem nadzieję na zdobycie pierwszej pozycji startowej i podczas pierwszych dwóch sesji wyglądało to dobrze, jednak w Q3 zacząłem zmagać się z podsterownością w samochodzie, co skutecznie utrudniło mi moje ostatnie okrążenia. Tak czy inaczej pierwszy rząd dla obydwu naszych samochodów to wielki ukłon w stronę zespołu i taki wynik daje nam duże szanse w jutrzejszym wyścigu. Mamy naprawdę świetny samochód, za który każdemu należą się brawa, a ja jestem niezwykle szczęśliwy, że znów ścigam się z przodu stawki”.

Ross Brawn, szef zespołu: „Widok obydwu naszych aut będących wciąż na szczycie tabeli podczas całych kwalifikacji był idealnym podsumowaniem świetnego dnia dla naszego zespołu, który zaczął się od ogłoszenia po południu współpracy z firmą Virgin. Warunki na torze były trochę lepsze niż te, jakie mieliśmy okazję zaobserwować wczoraj i okazało się, że nasze opony pracowały w bardziej konwencjonalny sposób. Ponadto zmiany, jakich dokonaliśmy po wczorajszych sesjach treningowych okazały się trafionymi i obydwaj kierowcy mieli dobrze zbalansowany samochód, który pozwolił im skupić się na jak najlepszych czasach okrążeń. Co prawda jest to wspaniałe osiągnięcie, które daje naszym kierowcom świetną szansę w jutrzejszym wyścigu, to jednak praca została wykonana tylko w połowie i musimy skupić się teraz na jak najlepszym wyniku w wyścigu. Chciałbym wyrazić swoje uznanie dla Jensona, Rubensa oraz całego zespołu, zarówno tutaj, jak i w fabryce, za ich dzisiejsze osiągnięcie, oraz dla Mercedesa-Benza za ich nieocenioną pomoc, jaką okazali podczas ostatnich kilku miesięcy”.

(deeze)
 
Red Bull Racing

Sebastian Vettel (P3): „Dwa dni poprzedzające kwalifikacje były dla nas bardzo trudne. Miałem przyjemność zrobić tylko jedno okrążenie podczas pierwszej sesji treningowej, a w drugiej popełniłem błąd, co oznaczało brak możliwości wypełnienia naszego programu. Dziś rano mieliśmy awarię, co znów kosztowało nas trochę czasu, więc wszystko szło nie po naszej myśli! Mimo tych wszystkich niedogodności udało się nam jednak złożyć wszystko w jedną całość; dogłębnie przeanalizowaliśmy zebrane informacje i próbowaliśmy się dobrze przygotować do sesji kwalifikacyjnej. Myślę, że się nam udało, więc dziękuję wszystkim. Mieliśmy ciężką zimę i byłem zdziwiony, jak podobnie prowadzi się nowy bolid w stosunku do zeszłorocznego. Z wszystkimi nowymi regulacjami, praca jaką wykonali wszyscy ludzie jest imponująca – jest bardzo ciasno zarówno na początku stawki, jak i w jej środku. Czasami zastanawialiśmy się nawet, czy uda się nam dostać do Q2, ale wystartujemy z drugiego rzędu i nie mogę doczekać się wyścigu. To na pewno dobry punkt wyjściowy”.

Mark Webber (P8 po dyskwalifikacji Toyoty): „Nie jestem zachwycony z mojego ostatniego okrążenia. Moje wcześniejsze szybkie kółka były dobre, więc oczekiwałbym lepszego wyniku, ale jesteśmy gdzie jesteśmy i spróbujemy coś zyskać w wyścigu. Wyboje na zakręcie dziewiątym były dość mocno odczuwalne podczas mojego ostatniego przejazdu pomiarowego. Zespół wykonał dobrą pracę podczas całego programu przygotowawczego tej zimy. Szkoda, że nie udało się pojechać lepiej w kwalifikacjach, ale zobaczymy, jak nam pójdzie w jutrzejszym wyścigu”.

(Igor Szmidt)
 
BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica (P4): „Jestem dość zadowolony z czwartej pozycji startowej. Patrząc na pierwszą sesję treningową, jesteśmy wyżej, niż oczekiwaliśmy. Uczyniliśmy postęp z bolidem i byłem w stanie pojechać kilka naprawdę dobrych okrążeń. Moje okrążenie w Q2 było szczególnie dobre. Niestety podczas mojego drugiego przejazdu w Q3 Nico Rosberg pojechał za szeroko i zostawił przede mną trochę brudu na torze. W konsekwencji moje opony straciły dużo przyczepności w ostatnich zakrętach okrążenia. Gdyby nie to najprawdopodobniej ukończyłbym trzeci, ale wciąż jestem zadowolony z mojego występu”.

Nick Heidfeld (P9 po dyskwalifikacji Toyoty): „Poprawialiśmy osiągi bolidu w każdej sesji, a w kwalifikacjach było w porządku. Również moje ostatnie okrążenie w Q2 była w porządku aż do ostatniego sektora, w którym pojechałem źle. W ostatnim zakręcie miałem za dużo nadsterowności. Jedenaste miejsce nie jest dokładnie tym, na co liczyłem po zimowych testach, które przebiegały dość obiecująco, lecz przynajmniej mam przewagę nad dziesiątym kierowcą, bo mogę wybrać dowolną ilość paliwa na wyścig. Mam nadzieję na dobry wyścig i zdobycz punktową. Dzięki KERS mogę mieć małą przewagę zaraz po starcie, mimo iż prosta przed pierwszym zakrętem nie jest zbyt długa”.

Willy Rampf, koordynator techniczny: „Robert miał fantastyczne kwalifikacje i jeździł na równi z czołowymi zespołami zarówno z małym, jak i z dużym obciążeniem. Jego czwarta pozycja jest wyższa, niż mogliśmy się spodziewać po wszystkich trzech sesjach treningowych. Niestety Nickowi nie udało się dostać do Q3 z powodu małej różnicy. Jednakże daje nam to więcej możliwości w doborze strategii na wyścig, ponieważ jedenasty kierowca może wybrać dowolną ilość paliwa. Obydwa bolidy nie miały żadnych problemów technicznych. Nasza ekipa wykonała świetną robotę”.

(Igor Szmidt)
 
AT&T Williams

Nico Rosberg (P5): „Myślę, że to dobra sprawa być nieco rozczarowanym z piątego miejsca! Nasza sesja kwalifikacyjna była zgodna z tym, czego doświadczyliśmy w ten weekend i jak dotychczas samochód prowadził się przyjemnie przez cały weekend. Dzięki pracy, jaką dziś wykonaliśmy jesteśmy w dobrej pozycji do rozpoczęcia wyścigu, możliwe że w lepszej, niż się spodziewaliśmy, gdy przybyliśmy tutaj. Jesteśmy wśród najszybszych samochodów, ale to będzie interesujące zobaczyć, z jaką ilością paliwa każdy jeździł. Start jutro będzie oczywiście ważny, ale na szczęście nie mamy zbyt dużo aut używających KERS blisko nas, które mogłyby nam zagrozić. Dużym wyzwaniem będą jutro opony, ale sądzę, że mamy dobrą strategię i odpowiednią niezawodność, czyli wszystkie narzędzia, których potrzebujemy do wykonania dobrej roboty w wyścigu”.

Kazuki Nakajima (P11 po dyskwalifikacji Toyoty): „Samochód był dzisiaj wystarczająco dobry, aby wejść do Q3, ale popełniłem mały błąd i to kosztowało mnie kilka pozycji. Jutro jednak dużo może się jeszcze wydarzyć i myślę, że wciąż mam szansę na dobry wyścig, dlatego ważna będzie odpowiednia koncentracja i wszystko musi pójść absolutnie po naszej myśli. Jako że jest to pierwszy wyścig sezonu, myślę że trzeba będzie jechać rozważnie, co uczyni to GP ekscytującym, ale także stanowić będzie dla nas wyzwanie”.

(Pyciek)
 

Scuderia Ferrari Marlboro

Felipe Massa (P6 po dyskwalifikacji Toyoty): „Przeczuwaliśmy, że dostanie się do pierwszej piątki będzie możliwe, ale jednocześnie bardzo trudne i okazało się to prawdą – ukończyliśmy kwalifikacje na siódmej pozycji, co zdecydowanie nie jest satysfakcjonującym wynikiem, ale reprezentuje najlepsze osiągi, na jakie było nas stać dziś po południu. Teraz musimy skoncentrować się na jutrzejszym wyścigu, który będzie niezwykle trudny. Pierwsza runda sezonu tutaj w Australii jest zawsze krokiem w kierunku nieznanego, zwłaszcza, że tor jest dość śliski, a wypadki są dość prawdopodobne. Będziemy starać się ukończyć wyścig i nazbierać jak najwięcej punktów”.

Kimi Raikkonen (P7 po dyskwalifikacji Toyoty): „Dzisiejszego poranka usterka hydrauliczna tak naprawdę oznaczała, że musiałem odpuścić sobie trzecią sesję treningową, co jest dość przykre, ale lepiej, jeśli dzieje się to w sobotę, niż w niedzielę. Samochód był daleki od ideału na kwalifikacje, jednak podczas wyścigu powinniśmy być w dobrej formie. Ukończenie wyścigu na punktowanej pozycji jest możliwe, nawet jeśli mogliśmy być wyżej podczas kwalifikacji. Z tego co dziś widzieliśmy, z pewnością brakuje nam osiągów w porównaniu z najszybszymi, ale wyścig będzie długi i zobaczymy, co będziemy w stanie zrobić”.

Stefano Domenicali, szef zespołu: „Nie możemy być zadowoleni z takiego wyniku. Wiedzieliśmy o tym, że – nie licząc jednego zespołu, który jest poza zasięgiem – pod względem czystych osiągów jest sporo zespołów, które mogą aspirować do najlepszych pozycji. Dziś dostaliśmy potwierdzenie tego, co mówiliśmy w zimie – że różnice w osiągach dość dużej grupy bolidów są minimalne, i że niewielkie niedopatrzenie od razu spycha cię w stronę końca stawki. Stało się tak dzisiaj, zwłaszcza podczas Q3, gdyż nie wykorzystaliśmy całego naszego potencjału. Musimy dowiedzieć się, co się stało, przygotowując się w tym samym czasie jak najlepiej do wyścigu, który może okazać się bardzo trudnym i niepewnym”.

(deeze)
 
ING Renault F1 Team

Fernando Alonso (P10 po dyskwalifikacji Toyoty): „Przyjechaliśmy tu, aby walczyć o podium, ale jutro może na się to nie udać. Byliśmy bardzo blisko czasów z Q3, gorsi tylko o 0,2-0,3 sekundy, ale popełniłem błąd, gdy starałem się nadrobić trochę czasu w ostatnim zakręcie. Jestem zawiedziony, bo miałem nadzieję, że będę na P5 lub P6. Jednakże pamiętam, że rok temu startowałem z P12 a dojechałem na czwartej pozycji, więc mam wciąż dużo pewności siebie i jeśli jutro będzie się dużo działo, to wciąż mogę uzyskać dobry wynik”.

Nelson Piquet (P14 po karze dla Hamiltona i dyskwalifikacji Toyoty): „Wiedziałem, że dzisiaj będzie ciężko po trudnym weekendzie dla nas. Na początku kwalifikacji samochód wydawał się być dobry, ale później musiałem się z nim zmagać. Nieszczególnie lubię ten tor. Za mocno cisnąłem i popełniłem mały błąd w trzecim sektorze”.

(Baart)
 
Vodafone McLaren Mercedes

Heikki Kovalainen (P12 po dyskwalifikacji Toyoty): „Ogólny balans samochodu jest całkiem dobry, ale nie mamy wystarczającej przyczepności, aby zrobić z tego użytek. Zespół pracował bardzo ciężko przez kilka ostatnich tygodni i udało nam się zrobić postęp, co daje nam nadzieję na powrót do czołówki zanim będzie za późno”.

Lewis Hamilton (P18 po karze za wymianę skrzyni biegów i dyskwalifikacji Toyoty): „Coś pękło z tyłu mojego samochodu podczas ostatniego szybkiego okrążenia w Q1. Straciłem wszystkie biegi i nie mogłem już kontynuować jazdy. Zespół przyjrzy się temu dokładniej w nocy i jestem zdeterminowany, aby pojechać jutro agresywny wyścig. Na pewno będziemy mieli sporo frajdy, startując z piętnastego pola jutro”.

(Pyciek)
 
Scuderia Toro Rosso

Sebastien Buemi (P13 po karze dla Hamiltona i dyskwalifikacji Toyoty): „Muszę przyznać, że tempo, w jakim odbywają się kwalifikacje jest bardzo szybkie! Wyjeżdżasz z boksu, wracasz, zmieniasz opony i wyjeżdżasz z powrotem. Trzeba być zrelaksowanym. Myślę, że wykonaliśmy dziś dobrą robotę z tym, jako że Q2 ominęło nas tylko o kilka dziesiątych części sekundy. Jestem dość zadowolony, gdyż te dni były dla nas czymś w rodzaju sesji testowych, a od wczorajszego ranka udało się nam dość znacznie poprawić osiągi bolidu. Jestem dość pewny siebie po pracy, jaką wykonaliśmy i czuję, że nadaje się do tej roboty, mimo iż jestem dość młody. Widoczność w słońcu była trochę lepsza niż wczoraj, lecz musimy do tego przywyknąć”.

Sebastien Bourdais (P17 po karze dla Hamiltona i dyskwalifikacji Toyoty): „Było bliżej Q2 niż wszyscy w zespole tego oczekiwaliśmy, ponieważ Seb przegapił 15 miejsce tylko z powodu ułamku sekundy na rzecz McLarena. Mój bolid też nie był najgorszy: podczas mojego drugiego przejazdu popełniłem niewielki błąd, a podczas mojego trzeciego przejazdu wyjazdowe kółko było za wolne i nie udało się nam rozgrzać opon do odpowiedniej temperatury. Napawające optymizmem jest to, że samochody Red Bulla radzą sobie jak na razie bardzo dobrze. Poczyniliśmy duży postęp w kwestii zrozumienia pracy bolidu. Start z ostatniej pozycji oznacza, że zapowiada się ciężki wyścig, lecz będę atakował jak tylko będę potrafił i mam nadzieję, że ten wyścig będzie obfitował w tak wiele wydarzeń, jak rok temu”.

Giorgio Ascanelli, dyrektor techniczny: „Cieszymy się z tego, że nasze bolidy jeździły przez cały dzień bez żadnych problemów technicznych i uważam, że Buemi zaliczył dobry debiut w Formule Jeden”.

(Igor Szmidt)
 
Force India Formula One Team

Giancarlo Fisichella (P15 po karze dla Hamiltona i dyskwalifikacji Toyoty): „Wiedzieliśmy, że to będzie trudny dzień dla nas, ale biorąc pod uwagę to, co mogliśmy zrobić przy ograniczonych testach przedsezonowych, bycie wolniejszym zaledwie o dwie dziesiąte części sekundy niż mistrz z roku 2008 to całkiem dobry wynik. Bycie tak blisko stawki pokazuje, jakim wyzwaniem będzie ten sezon. Miałem dobre okrążenie i generalnie jestem zadowolony, zwłaszcza że miałem problemy z hamulcami i patrząc na cały weekend nie jechałem tak szybko, jakbym chciał. Ale biorąc wszystko pod uwagę auto ma potencjał, co motywuje nas do dalszej pracy. Co do jutra to przede wszystkim chcemy ukończyć wyścig – to główne zadanie. A co dalej? Zobaczymy”.

Adrian Sutil (P16 po karze dla Hamiltona i dyskwalifikacji Toyoty): „Jest oczywiste, że mając w pamięci nasze wczorajsze tempo mieliśmy nadzieję na wejście do Q2, jednak okazało się to niemożliwe. Sprawy wyglądały lepiej podczas treningów prawdopodobnie dlatego, że pozostałe zespoły nie pokazywały swego pełnego potencjału. Wiemy, że przed nami mnóstwo pracy, a naszym największym problemem jest zbyt mały docisk. Moim podstawowym celem jest ukończenie jutrzejszego wyścigu i być może poprawienie lokaty. Mimo wszystko stawka jest bardziej wyrównana niż przed rokiem”.

Dominic Harlow, główny inżynier ds. wyścigów i testów: „To była bardzo wyrównana sesja – to znaczy, że stawka jest bliżej siebie niż przed rokiem. Mieliśmy nadzieję na dostanie się oboma autami do Q2, ale niestety nie udało nam się tego osiągnąć. Zarówno kierowcy, jak i mechanicy dali z siebie niemal wszystko, aby maksymalnie wykorzystać możliwości aut. Potrzebujemy jeszcze kilku modyfikacji, aby skutecznie konkurować z innymi zespołami, ale biorąc pod uwagę to, jak późno ruszył nasz program rozwoju dokonaliśmy już ogromnego postępu, a co ważne wiemy też, że mamy jeszcze kilka asów w rękawie. [...]”.

(MDK)
 
Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli (P19 po dyskwalifikacji za użycie elastycznego skrzydła): „To były dla mnie naprawdę trudne kwalifikacje. Liczyłem dziś na nieco lepszy wynik, tak więc jestem rozczarowany. Oczywiście będę jutro podczas wyścigu walczył ze wszystkich sił, jednak nie wiem czego mogę oczekiwać, ponieważ auto zachowywało się inaczej w sesji kwalifikacyjnej, niż podczas ostatniego treningu. Nie wiem, jaki był powód, ale opony po prostu nie chciały się rozgrzać, jak tego chciałem i ślizgałem się po torze trochę za bardzo. Do tego wszystkiego miałem małe przygody z hamulcami, tak więc widać, że nie było mi łatwo”.

Timo Glock (P20 po dyskwalifikacji za użycie elastycznego skrzydła): „Mieliśmy nieco kłopotów w drugiej i trzeciej sesji treningowej ze znalezieniem właściwego balansu, ale dzięki ciężkiej pracy udało nam się przygotować dobre ustawienia, które pozwoliły nam na walkę w czołówce. Myślę, że przy niewielkich poprawkach w ustawieniach bylibyśmy wyżej na starcie do jutrzejszego wyścigu – do czołowej trójki straciliśmy kilka dziesiątych sekundy, więc zdecydowanie mogliśmy wypaść lepiej, ale i tak jestem zadowolony i pozytywnie nastawiony przed jutrzejszym wyścigiem. Auto spisuje się teraz całkiem dobrze i jak widać nie odstajemy od najlepszych, tak więc zobaczymy, jak nam pójdzie jutro przy strategii, jaką zaplanowaliśmy na wyścig. Znając ją jestem całkiem zadowolony i zupełnie spokojny o wynik”.

Pascal Vasselon, szef techniczny ds. nadwozia: „Ogólnie rzecz biorąc wynik jest nieco rozczarowujący, ponieważ liczyliśmy na więcej w dzisiejszych kwalifikacjach. Mieliśmy nadzieję na wyższe pozycje startowe do jutrzejszego wyścigu, ale oczywiście strategia gra ważną rolę w Q3, więc nie zapominajmy o tym czynniku. Łatwo było wybrać opony na kwalifikacje, ponieważ supermiękka mieszanka dawała dużo lepsze osiągi, jednak wyścig to już zupełnie inna historia. Wybór opon stanowi wielkie wyzwanie, ale mamy teraz sporo czasu, aby rozważyć cała strategię zmiany opon”.

(MDK)

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
YAHoO, 28.03.2009 12:05[!]
@andy:
Ferrari może i było 7. i 9., ale nie mieli wielkiej straty do podium (poniżej 1s).
Za to McLaren pokazał klasę - kierowcy poza dziesiątką i na dodatek awaria skrzyni :D
Nilstem, 28.03.2009 12:08[!]
Hamilton: "(...) jestem zdeterminowany, aby pojechać jutro agresywny wyścig. Na pewno będziemy mieli sporo frajdy, startując z piętnastego pola jutro”.

Oj tak, szczególnie jak uderzy w tył któregoś z bolidów, bo przecież jest agresywnie nastawiony ;]
rafaello85, 28.03.2009 12:08[!]
orzech819---> tak, zdaje się, że to prawda.
Sanki, 28.03.2009 12:18[!]
Coś mi się wydaje, że w tym sezonie Hamiltonowi bardzo często coś będzie pękało :D
Huckleberry, 28.03.2009 12:32[!]
maroo: "A jak zacznie naciskać różne przyciski w nerwach jeszcze to może zobaczymy pierwszy raz systemy gaśnicze w akcji przy 280km/h? " - rozwaliłeś mnie ;)
Lewisowi życzymy więcej frajdy, a Kovalowi zapowiadanego mistrzostwa świata... ;)
A tak serio to naprawdę niecierpliwie czekam jak się będzie Hamilton zachowywał w środku stawki. Naprawdę ma szanse zyskać mój szacunek w tym roku swoją waleczną postawą. :)
Gemini, 28.03.2009 12:45[!]
Jeli Heidfeld przesunął sie do pierwszej dziesiatki to jak wyglada sprawa z jego tankowaniem ? dalej moze wlać paliwa ile chce ?
maciec1981, 28.03.2009 12:46[!]
robert ma malo paliwa, najmniej w wierwszej 10
jimi, 28.03.2009 12:48[!]
"Musimy dowiedzieć się, co się stało, przygotowując się w tym samym czasie jak najlepiej do wyścigu" - ten teks ferrari często powtarzało w zeszłym sezonie, widocznie im się spodobał bo i w tym go lansują :)
SpeedKing, 28.03.2009 13:10[!]
Koledzy tłumacze to może i znają języku obce, ale po polsku piszą tragicznie :) A tak na serio, to tylko pierwsze przymiarki i rzeczywisty układ sił będzie widoczny dopiero po trzecim GP. Ale wesoło to jutro będzie na pewno. Kciuki za Roberta!!!
Andre180, 28.03.2009 13:40[!]
Nelsihnio już 14
sneer, 28.03.2009 14:06[!]
I jeszcze jedna reklamacja wg autosportu słowa Willego Rampfa powiedział w rzeczywistości Mario Theissen
Góró, 28.03.2009 14:15[!]
Nie zapominajmy, że pech/wpadka Nicka może być przez BMW dobrze wykorzystana, bo może obrać dowolną taktykę :)


Brawo Robert i BrAwn GP :)

Chociaż z mojej subiektywnej strony chciałbym zobaczyć walkę Kubicy i Barichello* o mistrza :)

*To nie wiem czy dobrze napisałem.
Khelinubril, 28.03.2009 14:27[!]
@Góró
wystarczyło popatrzec na góre strony żeby dobrze napisać "Barrichello"
wiekszy, 28.03.2009 14:37[!]
maciec1981 z tym paliwem to raczej nie do końca jak mówisz bo ekipa bmw dziwiła się że Robert wykręcił ta ilością paliwa takie czasy. Robert musi być pierwszy;)
benethor, 28.03.2009 17:22[!]
Dwóch na P18?:D (HAM i SUT)
kimir, 28.03.2009 18:28[!]
I na P17 Fisichella z Bourdais razem:)

deeze: zamiast chciałbym pogratulować całemu zespołowi za świetną pracę lepiej powiedzieć podziękować albo pogratulować świetniej pracy

Igor: Nie jestem zachwycony z mojego ostatniego okrążenia to też nie najlepiej brzmi. 'Zadowolony z' lub 'zachwycony moim ostatnim okrążeniem' byłoby poprawnie
No cóż, belfer zawsze wyjdzie z człowieka.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca