F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Spa-Francorchamps.
ING Belgian Grand Prix 200930 sierpnia
Circuit de Spa-Francorchamps
Długość toru: 7,004 km
Liczba okrążeń: 44
Pełny dystans: 308,052 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:45,070 - Q2, Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:47,930 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
229,266 km/h - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Waga bolidów  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Zespół Waga bolidu Ilość paliwa (kg)* Pit po okr.* 
1.Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 648,0 43,0 12 
2.Jarno Trulli Toyota 656,5 51,5 15 
3.Nick Heidfeld BMW Sauber 655,0 50,0 14 
4.Rubens Barrichello Brawn Mercedes 644,5 39,5 11 
5.Robert Kubica BMW Sauber 649,0 44,0 13 
6.Kimi Raikkonen Ferrari 655,0 50,0 14 
7.Timo Glock Toyota 648,5 43,5 13 
8.Sebastian Vettel Red Bull Renault 662,0 57,0 17 
9.Mark Webber Red Bull Renault 658,0 53,0 15 
10.Nico Rosberg Williams Toyota 670,0 65,0 19 
11.Adrian Sutil Force India Mercedes 678,5 73,5 21 
12.Lewis Hamilton McLaren Mercedes 693,5 88,5 26 
13.Fernando Alonso Renault 684,4 79,4 23 
14.Jenson Button Brawn Mercedes 694,2 89,2 26 
15.Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 697,0 92,0 27 
16.Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari 685,0 80,0 23 
17.Jaime Alguersuari Toro Rosso Ferrari 704,5 99,5 29 
18.Kazuki Nakajima Williams Toyota 706,1 101,1 29 
19.Romain Grosjean Renault 704,7 99,7 29 
20.Luca Badoer Ferrari 691,5 86,5 25 
* Wartości w ostatnich dwóch kolumnach szacunkowe

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Przemysław, 29.08.2009 19:22[!]
3 pity na tym torze nie są dobrym pomysłem. Nie sądzę aby ktokolwiek się na to zdecydował. Natomiast jestem pewien, że parę kierowców pojedzie na 1 pit.
Walka o podium rozegra się pomiędzy TRU HEI RAI FIS VET.
Jeszcze pogoda będzie odgrywała dużą rolę. Jeżeli pokropi to kierowcy jadący na 1 pit będą mieli po wyścigu. Choć podobno ma nie padać ;)
Sir Wolf, 29.08.2009 19:47[!]
Przemysław -> Podobno...
tomekzzar, 29.08.2009 20:05[!]
Rubens Barrichello i Kimi Raikkonen to kierowcy którzy wg mnie jutro będą" rozdawać karty",specyfikacja toru sprawia że kierowcy z lekkimi bolidami będą mogli wyprzedzac i robic dobre czasy,maruderzy utkną na prostych,powodzenia Kimi....
LUKE, 29.08.2009 21:31[!]
problem silnika w bolidzie Kubicy widac go spowalnia
Sylas, 29.08.2009 22:22[!]
MARAZ - taki pomysł realizatorski - czy można by było dodać kolumnę na końcu tej tabelki z czasem z quala. Ułatwi to swojską analizę a nie wszystkie czasy się pamięta. a tak skakać mięczy stronami.
maiesky, 29.08.2009 22:42[!]
Dobry pomysł Sylaz, przyłączam się.
rafaello85, 29.08.2009 22:46[!]
Giancarlo ma mniej więcej tyle paliwa co Rubens. Jarno i Nick staną przed szansą pokonania włoskiego kierowcy podczas pit-stopu.
ergie, 29.08.2009 23:17[!]
Po raz pierwszy nie wierzę Kubicy. Najzwyczajniej dał ciała. A wyścig wygra Button przed Raikonenem i Hamiltonem. :)
Piotr_the, 30.08.2009 10:39[!]
Pojąć nie mogę jak tak słaby zespół Force India i niemłody kierowca jak Fisichella może startować z pierwszego miejsca do wyścigu ? czy to wszystko jest ukartowane? teraz starsi kierowcy będą wygrywać i słabsze zespoły z czego wzieła się nagle taka super forma Fisichelli? dopingu w tym sporcie chyba nie ma :-) choć Adrian Sutil dopiero 11 czy dostał inne auto, może Fisichella miał bolid do maximum odchudony z areo i to dało taki rezultat? czy ktoś potrafi odpowiedzieć na to pytanie?
Sanki, 30.08.2009 10:58[!]
Ahh pamiętacie rok temu (?) DC jak komentatorzy się śmiali, że ma zbiorniki z paliwem na kolanach? :) Nakajima trzyma poziom Davida hehe
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca