F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yas Marina.
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 20091 listopada
Yas Marina Circuit
Długość toru: 5,554 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 305,470 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi przed GP  [  T-  |  T+  ]
Brawn GP Formula One Team

Jenson Button: „Miałem krótki urlop w regionie Zatoki Perskiej po GP Bahrajnu i udałem się na Yas Marina Circuit. Już wtedy, kiedy budowa była wciąż w toku, budynki wyglądały niesamowicie i organizatorzy wykonali świetną robotę, tworząc spektakularne miejsce rozgrywania wyścigu. Jazda po nowym torze to zawsze dobra rozrywka, zwłaszcza na tak niezwykłym, jak Yas Marina, który posiada niecodzienny wyjazd z pit-lane oraz będzie się odbywał zarówno w dzień, jak i w nocy. Jestem pewien, że Abu Zabi będzie gospodarzem ekscytującego weekendu oraz świetnego finału sezonu 2009”.

Rubens Barrichello: „Ściganie się na nowym torze to zawsze przyjemne wyzwanie, a Yas Marina Circuit wygląda niezwykle imponująco po tym, co do tej pory zobaczyłem. Układ toru wydaje się być zarówno fajny, jak i stanowiący wyzwanie. Ciekawie też będzie wystartować za dnia i finiszować w wieczornych warunkach. Nasza przechadzka po torze w czwartek będzie ważna do uzyskania wstępnego wyobrażenia na temat jego charakterystyki, a pierwsze okrążenia w piątek poświęcimy na przyzwyczajenie się do układu okrążenia. Później będziemy już realizować standardowy program treningowy. Zespół miał jak dotychczas świetny sezon i chcemy go zakończyć mocnym występem w ten weekend”.

(Lukas, Marek Roczniak)
 
Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli: „To był sezon wzlotów i upadków dla nas z mocnym początkiem, poprzez kilka rozczarowujących wyścigów w Europie, po bardzo konkurencyjną końcówkę. Ponieważ Abu Zabi jest nowym torem, niemożliwym jest przewidzieć, jak tutaj wypadniemy, ale sądząc po szybkości, jaką pokazaliśmy w ostatnich trzech wyścigach, jestem pewien ukończenia sezonu na wysokiej pozycji. Byłem ogromnie sfrustrowany odpadnięciem z wyścigu w Brazylii z powodu wypadku, gdyż wyglądaliśmy na bardzo szybkich przez cały weekend i naprawdę uważam, że mieliśmy fantastyczną szansę na podium. Dlatego jestem pewny siebie przed zbliżającym się weekendem i mocno zmotywowany, by uzyskać kolejny świetny wynik przed zakończeniem sezonu. Abu Zabi wygląda na kolejne wspaniałe miejsce i jestem bardzo ciekaw, jak się tutaj jeździ, zatem z niecierpliwością wyczekuję rozpoczęcia piątkowych treningów”.

Kamui Kobayashi: „Nie mogę się doczekać mojego drugiego startu w grand prix i chcę jak najlepiej wykorzystać tę nieoczekiwaną szansę. Nie znałem toru w Brazylii i to stawiało mnie w trochę gorszej sytuacji, jako że niemal wszyscy pozostali kierowcy mieli już doświadczenie na tym torze. Jednak nie tyczy się to Abu Zabi; jest to nowy tor dla każdego, co powinno mi pomóc. Jestem także bardziej zaznajomiony z samochodem, jak również z procedurami podczas weekendu wyścigowego, takimi jak pit stopy i dwie mieszanki opon, więc oczekuję być bardziej konkurencyjnym w Abu Zabi. Jestem przekonany, że samochód będzie mocny i zrobię co tylko mogę, by postarać się zdobyć moje pierwsze punkty w Formule 1. Oczywiście będzie to niesamowicie trudne, ponieważ stawka jest bardzo mocna i jest to dopiero moje drugie grand prix, ale dam z siebie wszystko”.

(Michał Roszczyn)
 
Force India Formula One Team

Adrian Sutil: „W przygotowaniach do nowego wyścigu, pierwszym krokiem zawsze jest przyjrzenie się mapie toru i warunkom, których można się tam spodziewać. Czy jest tutaj coś wyglądającego inaczej czy trudnego z zakrętach – czy jest coś, do czego potrzeba się przygotować fizycznie? Rozmawiam z moimi inżynierami o tym, czego oni oczekują w kwestii ustawień i następnym krokiem jest poskładać to wszystko razem w symulatorze. Daje to przewagę, ponieważ możesz to wykorzystać jako podstawowe ustawienia i użyć jako punkt wyjścia na treningu. Wiesz także czego się spodziewać, kiedy wyjedziesz na tor. Wygląda na to, że Yas Marina będzie świetnym obiektem – bardzo luksusowym i doskonałym środowiskiem pracy dla zespołów. Jednak nie sądzę, by tor ten stanowił szczególne wyzywanie. Jest tutaj długa prosta, ale również wiele zakrętów pokonywanych na drugim biegu, które mogą być dla nas problemem. Dobrą rzeczą jest to, że wszyscy zaczynają z tego samego punktu wyjścia, zatem będzie to mała niespodzianka, kiedy przybędziemy na miejsce. Yas Marina jest torem o stosunkowo niskim docisku, a my dobrze się spisywaliśmy w takich warunkach, więc jestem optymistą”.

Vitantonio Liuzzi: „W Abu Zabi naprawdę chcemy punktów – to ważne dla zespołu i dla mnie. Będziemy dawać z siebie 100% aż do końca, w treningach, kwalifikacjach i wyścigu. Pokonaliśmy kilka okrążeń na symulatorze i Yas Marina wygląda na świetny obiekt. Tor wydaje się być bardzo interesujący i może pasować naszemu bolidowi bardzo dobrze, gdyż jest tutaj kilka długich prostych i trudna środkowa sekcja. Dobrze jest odwiedzać nowe miejsca, więc nie mogę się doczekać tego wyścigu”.

(Michał Roszczyn)
 
AT&T Williams

Nico Rosberg: „Z wielką niecierpliwością wyczekuję przybycia do Abu Zabi. Myślę, że ilość czasu i wysiłku poświęcona budowie tego obiektu sprawi, że będzie to fantastyczne miejsce z fantastycznym zapleczem i będzie stanowić świetne doświadczenie dla Formuły 1. Słyszałem, że bilety zostały wyprzedane, zatem powinien to być naprawdę ekscytujący weekend dla zespołów i fanów oraz świetny sposób na zakończenie sezonu. Abu Zabi będzie nowym doświadczeniem dla nas wszystkich, więc symulator w Grove stanowił dużą pomoc i jestem zadowolony, że miałem go do dyspozycji w tym tygodniu. Na torze jest kilka takich rzeczy, jak wyboje i krawężniki, których nie możesz całkowicie odwzorować, ale hamowania, nadsterowność i podsterowność są bardzo podobne. Z pewnością to wielki atut posiadać taki symulator jak nasz, ponieważ będę mógł wyjechać w piątek, znając tor prawie natychmiast. Jestem ciekaw, jak wypadnie rozpoczęcie wyścigu przy świetle dziennym, by następnie kontynuować go nocną porą”.

Kazuki Nakajima: „Przybycie na nowy tor jest niezwykle interesujące. Wygląda na to, że organizatorzy z pewnością wiele myśleli nad opracowaniem toru i budynków. To wszystko wygląda bardzo imponująco i idealnie nadaje się na zakończenie mistrzostw. Jako że nie jeździliśmy jeszcze po tym torze, trudno jest dokładnie coś o nim powiedzieć, ale nasz symulator dostarczył nam kilka naprawdę bezcennych danych. Wygląda na to, że ustawienia będą się skłaniać w stronę średniej i wysokiej siły docisku, by poradzić sobie z długą prostą (wymagającą dobrej prędkości maksymalnej) i ciasnymi zakrętami, których możemy się spodziewać na torze ulicznym. Dobry poziom przyczepności dla balansu oraz radzenie sobie z piaskiem będzie również miało kluczowe znaczenie. Jedną z najbardziej interesujących spraw dla mnie będzie jazda pod hotelem i nie mogę się doczekać, by tego doświadczyć”.

(Michał Roszczyn)
 
Renault F1 Team

Fernando Alonso: „Wygląda na to, że będzie to bardzo wymagający tor dla kierowców, jako że jest tutaj ponad dwadzieścia zakrętów – a niektóre z nich wydają się stanowić duże wyzwanie. Jednakże gdy spojrzysz na mapę to trudno jest tak naprawdę zrozumieć tor i dopiero kiedy przejdziesz się po nim, to wtedy zaczynasz odczuwać, jaki on jest naprawdę. Przygotowując się do wyścigu na nowym torze, bierzemy pod uwagę wiele danych z symulacji, a ja pracuję znacznie bliżej z zespołem w celu zrozumienia wymagań toru – znacznie bliżej niż w przypadku obiektu, który już znam. Prawdopodobnie pięciokrotnie więcej czasu poświęcimy na przygotowania do nowego miejsca i obchód toru będzie bardzo ważny dla mnie i inżynierów. Sądzę, że zakręty numer 11, 12 i 13 wyglądają interesująco. Pamiętam, gdy pierwszy raz zobaczyłem mapę toru, sekcja ta skojarzyła mi się z trudnym zakrętem-szykaną numer 10 w Singapurze. Zdaje się, że zakręty numer 8 i 11 będą dwoma dużymi strefami hamowania i z pewnością będzie tam wiele okazji, by wyprzedzać. Nauka nowego toru nie potrwa długo, gdyż wskoczymy do samochodu doskonale znając tor, jako że przestudiowaliśmy mapę. Po trzech czy czterech okrążeniach wyznaczysz sobie linię jazdy i punkty hamowania, zatem sądzę, że pięć okrążeń w zupełności wystarczy, żeby poznać tor całkiem dobrze. Niemniej prawdą jest, że z każdym pokonanym kółkiem czujesz się pewniej i więcej dowiadujesz się o torze, aby jak najwięcej z niego wyciągnąć. Na ostatnich okrążeniach wyścigu zwykle pokonujesz swoje najlepsze okrążenia, ponieważ do tego czasu bardzo dobrze poznajesz tor”.

Romain Grosjean: „Yas Marina będzie nową przygodą dla wszystkich i jestem niezwykle ciekaw by zobaczyć, dlaczego tor ten jest tak wyczekiwany. Zdjęcia przystani wyglądają niesamowicie i jestem pewien, że to wspaniała opcja na zakończenie sezonu. Układ toru wygląda na fajny: będzie szybki, bo jest tam kilka długich prostych i – miejmy nadzieję – kilka możliwości wyprzedzania. Sądzę, że będzie można również poczuć się jak na obiekcie ulicznym z powodu wielkich budynków i jachtów w porcie. Ponieważ jest to nowy tor dla wszystkich kierowców, to dzięki temu powinienem mieć łatwiej, jako że wszyscy musimy się go nauczyć. Moim celem będzie postarać się dorównać Fernando, zakwalifikować się na wysokiej pozycji i – mam nadzieję – powalczyć o punkty w wyścigu”.

(Michał Roszczyn)
 
Bridgestone Motorsport

Hirohide Hamashima, szef ds. rozwoju opon: „To będzie pierwszy weekend wyścigowy na tym torze, zatem wykonujemy krok w nieznane. Oczywiście współpracowaliśmy blisko z torem i zespołami nad symulacjami i oceną układu okrążenia, a także mieliśmy do dyspozycji próbkę nawierzchni. Mamy także trochę danych z testów GP2 Asia Series, które odbyły się tydzień przed grand prix. Pod względem spodziewanych bocznych przeciążeń możemy powiedzieć, że tor ten jest podobny do Walencji. Nawierzchnia jest zbliżona do Barcelony lub Fuji, a nasze przewidywania dotyczące temperatury powietrza stawiają Abu Zabi blisko Bahrajnu. Nawierzchnia jest zupełnie nowa i co za tym idzie bardzo ciemna, zatem może się dość mocno nagrzewać. Oczekujemy sporej ewolucji nawierzchni w trakcie weekendu. Układ toru jest typowy dla ulicznych obiektów – 'stop and go', zatem kładzie spore wymagania, jeśli chodzi o przyczepność na wyjściu z zakrętów. Jak przy każdej nowej nawierzchni spodziewamy się możliwość występowania ziarnienia w początkowej fazie weekendu. Przywieziemy mieszanki miękką i średnią, które znajdują się w środku naszej rodziny opon F1. Trudno jest dokładnie przewidzieć, jakie będą temperatury, zwłaszcza toru przy tak ciemnej, nowej nawierzchni”.

(Marek Roczniak)
 
Red Bull Racing

Mark Webber: „Jak zwykle sezon F1 wydawał się dosyć długi, ale nadal dobrze jest mieć szansę ponownego poprowadzenia samochodu, zwłaszcza przy naszej obecnej formie. Ostatni wyścig w roku będzie bardzo interesujący, jako że nikt jeszcze nie ścigał się na tym torze. Myślę, że będzie to dobre zakończenie sezonu i odpowiedni moment na zakończenie mistrzostw. Wszyscy jesteśmy już gotowi na rozpoczęcie nowego roku, jako że kwestia tytułów jest już rozstrzygnięta. Spodziewam się, że Red Bull Racing będzie dość mocny w Abu Zabi. Od wyścigu w Singapurze jesteśmy w dość dobrej formie, zatem nie widzę przeszkód, abyśmy nie mogli znowu walczyć w czołówce – nie mam co do tego wątpliwości. Jak zwykle kwalifikacje będą bardzo ważne, a potem zobaczymy, jak rozwinie się wyścig. Liczymy na mocne zakończenie sezonu. Słyszałem, że tor Yas Marina jest całkiem przyjemnie pofalowany, co brzmi świetnie. Ma kilka szybkich sekcji i wolną na koniec. Myślę, że nawierzchnia będzie dość brudna, ale oczyścimy ją całkiem szybko. Zawsze przyjemnie jest udać się na nowy tor”.

(Marek Roczniak)
 
Scuderia Ferrari Marlboro

Kimi Raikkonen: „Wyścig w Abu Zabi będzie moim ostatnim grand prix z Ferrari i jak zwykle dam z siebie wszystko, aby uzyskać możliwie najlepszy rezultat. Mamy nadzieję, że uda nam się wywalczyć trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, które McLaren odebrał nam w Brazylii. Będzie to trudne, ponieważ konkurencja jest bardzo duża. Ponadto kwestia obydwu tytułów została już rozstrzygnięta, zatem pewni konkretni kierowcy mogą być skłonni do bardziej ryzykownej jazdy. [...] Jak już powiedziałem, nadszedł czas pożegnania z chłopakami w Ferrari po trzech latach spędzonych razem. Jestem dumny z tego, co osiągnęliśmy razem, zwłaszcza z indywidualnego tytułu w 2007 roku i drużynowych w latach 2007-2008. Tegoroczny samochód nie był tak konkurencyjny, jakbyśmy chcieli, ale przynajmniej zdołaliśmy wygrać jeden wyścig i zdobyliśmy pewną liczbę punktów. Miejmy nadzieję, że możemy zakończyć sezon czymś miłym do zapamiętania. Jest wiele oczekiwań względem toru Yas Marina, ale trudno jest cokolwiek przewidzieć, ponieważ będziemy się tutaj ścigać po raz pierwszy. Jeśli chodzi o organizatorów to możemy zobaczyć, że wykonali kawał dobrej roboty, a tor wydaje się być bardzo interesujący. Ponadto wyścig ten będzie stanowił unikalne wyzwanie, jako że wystartujemy jeszcze przy świetle dziennym, a finisz będzie już w blasku reflektorów: to z pewnością wprowadzi pewne napięcie”.

(Marek Roczniak)
 
BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica: „Nie byłem na torze Abu Zabi do tej pory, a ponieważ nie mamy symulatora, to znam ten obiekt jedynie z Internetu i kilku prezentacji. Wygląda on bardzo interesująco, szczególnie infrastruktura i budynki wydają się być rewelacyjne. Jednakże zanim przejedziesz pierwsze okrążenia w bolidzie Formuły 1, doprawdy trudno jest ocenić sam tor, ale oczywiście znam tę sytuację z przeszłości. W 2008 zarówno Walencja, jak i Singapur były nowościami w kalendarzu. Na szczęście uważam się za kierowcę, którzy nie potrzebuje dużo czasu, by mieć od razu dobre tempo. Sądzę, że sporo samochodów będzie jeździć po torze w piątek, aby zrozumieć tor i nauczyć się go tak dobrze, jak to tylko możliwe. Naprawdę nie mogę się doczekać przybycia na miejsce. Będzie to mój ostatni wyścig w tym zespole, ale mam nadzieję zobaczyć ich ponownie w stawce Formuły 1 w przyszłym roku”.

Nick Heidfeld: „Jestem bardzo zadowolony, że kolejny raz zaznam smak lata i polecę do Abu Zabi kilka dni wcześniej z moją rodziną. Jestem niezwykle podekscytowany tym nowym torem. Wszyscy, którzy już tam byli opisują go jako niesamowite miejsce. Uważam, że zawsze świetnie jest odkryć nowy tor. Nie twierdziłem, że brak symulatora jest mankamentem na innych nowych torach, bo w ten sposób jest jeszcze bardziej ekscytująco, gdy wyjeżdżasz z garażu po raz pierwszy. Będzie to bardzo wyjątkowy wyścig dla nas wszystkich w zespole. Jak dotychczas nie odczuwałem potrzeby, by się pożegnać, jednak z pewnością zmieni się to w Abu Zabi i prawdopodobnie będzie to całkiem intensywne przeżycie. Mam wielką nadzieję, że ekipa otrzyma miejsce w stawce na sezon 2010”.

(Michał Roszczyn)
 
Vodafone McLaren Mercedes

Lewis Hamilton: „Mieliśmy fantastyczną drugą połowę sezonu i byłoby świetnie zakończyć rok zwycięstwem – to by dało nam dużą motywację na zimę i podbudowało przed sezonem 2010. Wszystkie znaki wskazują, że Abu Zabi będzie kolejnym mocnym torem dla nas – jest tam masa wolnych zakrętów przechodzących w długie proste, gdzie KERS będzie dawał przewagę. Biorąc pod uwagę fakt, że będzie to najprawdopodobniej ostatni wyścig z KERS, byłoby fantastycznie odesłać go z rewelacyjnym wynikiem – to byłoby bardzo odpowiednie pożegnanie dla inżynierów, którzy nad nim ciężko pracowali oraz udowodniłoby, że system Vodafone McLaren Mercedes jest najlepszy w stawce”.

Heikki Kovalainen: „Miałem bardzo dobry wyścig w Brazylii i jestem zdeterminowany, by finiszować na punktowanej pozycji w Abu Zabi i utrzymać trzecią pozycję w klasyfikacji konstruktorów. Z tego co widziałem, tor wygląda dość dobrze – posiada kilka szybkich zakrętów na początku okrążenia, jednak później jest naprawdę wolna, techniczna sekcja na koniec. Wygląda na to, że będzie trudno na nim wyprzedzać, jednak zaplecze prezentuje się niesamowicie – w pełni światowa klasa – i myślę też, że pomysł wyścigu nocno/dziennego jest bardzo dobry dla naszego sportu. Singapur ustawił poprzeczkę standardu na bardzo wysokim poziomie ze swoim nocnym wyścigiem, ale wygląda na to, jakby Abu Zabi miało ustanowić nowe standardy w F1. Nie mogę się doczekać jazdy na tym torze”.

(Lukas)

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Shinsoo, 23.10.2009 20:28[!]
Chciałbym bardzo żeby w ostatnim wyścigu to właśnie Kubek wygrał ! :)
mkpol, 23.10.2009 21:17[!]
Ciekawe, że kubek mówi że nie mieli symulatora tego toru, a Rampf całkiem niedawno chwalił się, że i owszem. Któryś czaruje :-)
akkim, 23.10.2009 21:38[!]
mkpol >>>

Jeżeli zaufać obu wypowiedziom,
no to go nie mają, albo nic nie wiedzą.
MichałeQ, 24.10.2009 17:49[!]
Zobaczymy co pokaże cały team BMW na Abu Zabi ...
jan5, 25.10.2009 19:48[!]
wygraja mclaren,brawn i ferrari
Damian375, 26.10.2009 14:32[!]
Mkpol, Willy Rampf mówił o superkomputerze zespołu BMW Sauber, który ma za zadanie zrobić ustawienia, a Robert mówi o symulatorze do jazdy.
pasior, 26.10.2009 14:57[!]
jan5 wygrać może tylko jeden
noofaq, 26.10.2009 15:41[!]
trafił swój na swego ;)
Huckleberry, 26.10.2009 20:46[!]
Nikt nie napisał, że Heidfeld znowu o jedzeniu ;)
Maraz, 26.10.2009 20:51[!]
Nie wiem co Webber brał ostatnio, albo co mu DC naopowiadał o Yas Marina - bo gada, że to jest pofałdowany tor i do tego dwa razy powiedział, że to tor uliczny (co pominąłem z wypowiedzi, bo to oczywisty nonsens). Jak się tam zjawi, to czeka go chyba lekki szok ;)
lukaszk1989r, 26.10.2009 23:54[!]
tylko zmienić nieco formę kwalifikacji, tak aby z 14 ekip (28 aut) o prawo startu w GP otrzymywało 22 zawodników. 6 z najgorszymi czasami musi się obejść smakiem i zasiąść na widowni. To by z pewnością bardzo uatrakcyjniło kwalifikacje, no i widzowie więcej uwagi zwracali by na zażartą walkę w dole stawki, no i mogło by się zdarzyć również to że któreś z ekip będą miały po jednym kierowcy w wyścigu.
rmn, 27.10.2009 08:13[!]
Weberowi chdzi chyba o "pofalowany" tor. Zauważ, że na wyjściach / wejściach często są małe wzniesienia. To utrudnia hamowanie / czyste wyjście z zakrętu. Poza tym ułatwia wyprzedzanie, bo różnicuje ustawienia samochodów.
Maraz, 27.10.2009 10:13[!]
Sorry, chodziło mi o pofalowany i tak napisałem w tłumaczeniu, a tylko w komentarzu nie wiem czemu napisałem pofałdowany.
jan5, 27.10.2009 15:02[!]
mysle ze renault juz o nic nie walczy i powninni sprawdzić di grassiego chyba ze w ogóle go nie biorą pod uwage
Sobciu, 27.10.2009 15:22[!]
@jan5
Ja myślę że na miejscu Lucasa bym się nie zgodził na taki debiut na 1 GP bez testów ani niczego bo była by to klapa...
można sobie tak tylko pogorszyć opinię tak jak Romain.
jan5, 27.10.2009 18:48[!]
kiedys pisałem ze debiut algulsauriego moze mu zniszczyc kariere, zreszta jeszcze niewiadomo czy podpisze umowe na nastepny a jesli nie to kto go wezmie? potem taka sama sytuacja jak w przypadku pantano
bicampeon, 28.10.2009 00:29[!]
Alguersuari prawie na pewno zostanie w Toro Rosso na przyszły sezon, więc o niego póki co nie ma się co martwić. Mam nadzieję, że jego kariera rozkwitnie, bo jest on moim faworytem wśród młodych kierowców.
archibaldi, 28.10.2009 10:53[!]
"Układ toru wygląda na fajny: będzie szybki, bo jest tam kilka długich prostych i – miejmy nadzieję – kilka możliwości wyprzedzania." Nadzieję? Romain znowu da się wszystkim objechać jak panienka..
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca