F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
Chinese Grand Prix 200919 kwietnia
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.23Rubens BarrichelloBrawn BGP0011:52,592--174,28942
2.15Sebastian VettelRed Bull RB51:52,6270,0350,035174,23542
3.10Timo GlockToyota TF1091:52,7030,1110,076174,11842
4.14Mark WebberRed Bull RB51:52,9800,3880,277173,69142
5.11Sebastien BourdaisToro Rosso STR41:53,4740,8820,494172,93543
6.22Jenson ButtonBrawn BGP0011:53,5460,9540,072172,82544
7.6Nick HeidfeldBMW Sauber F1.091:54,1581,5660,612171,89940
8.16Nico RosbergWilliams FW311:54,2431,6510,085171,77155
9.7Fernando AlonsoRenault R291:54,4811,8890,238171,41438
10.2Heikki KovalainenMcLaren MP4-241:54,5161,9240,035171,36141
11.12Sebastien BuemiToro Rosso STR41:54,5901,9980,074171,25142
12.1Lewis HamiltonMcLaren MP4-241:54,6652,0730,075171,13939
13.20Adrian SutilForce India VJM021:54,7772,1850,112170,97241
14.5Robert KubicaBMW Sauber F1.091:55,3502,7580,573170,12244
15.4Kimi RaikkonenFerrari F601:55,3962,8040,046170,05438
16.8Nelson Piquet JrRenault R291:55,5352,9430,139169,85042
17.17Kazuki NakajimaWilliams FW311:56,1673,5750,632168,92638
18.21Giancarlo FisichellaForce India VJM021:56,2393,6470,072168,82137
19.3Felipe MassaFerrari F601:56,4843,8920,245168,46616
20.9Jarno TrulliToyota TF1092:00,3307,7383,846163,08214
107% najlepszego czasu: 2:00,473

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Madiavanran, 19.04.2009 12:03[!]
Zdziwił mnie świetny wynik Bourdais'a. Reszta, szczególnie pierwsza czwórka, nic zaskakującego. Red Bulle wiadomo, Glock szaleńczo się przebijał, a Baricz dysponuje szybkim bolidem, zresztą, tak jak RBR i Toyota.
Słaby czas Massy, miał czas na zrobienie dobrego kółka, tak szybko nie odpadł.
tomasson, 19.04.2009 12:10[!]
Trulli zdecydowanie najwolniejszy. Nic dziwnego, że można na nim zahamować
maroo, 19.04.2009 12:17[!]
Chyba widać jaką cenę zapłacił Robert za testy KERS.
Andre180, 19.04.2009 12:18[!]
Barichello 16-raz w karierze ma najszybsze okrążenie.Uj Trulli ponad dwie minuty jego najlepszy czas w końcu przejechał najmniej okrążeń ze wszystkich
mkpol, 19.04.2009 12:23[!]
Ferrari i BMW są z osiągami swoich autek .... w lesie. I nie ma znaczenia czy jadą na pełno czy na pusto oba zespoły są dramatycznie wolne. Po BMW można się było spodziewać, ponieważ niemcy słyną z solidności a nie z finezji, ale włosi - mistrzowie designu, żeby nie byli w stanie zaprojektować szybkiego autka? Śmiem twierdzić, że dla tych zespołów sezon jest już stracony. Być może uda im się zająć czasem lepsze pozycje, może nawet coś wygrać, ale to będą tylko przysłowiowe kwiatki do kożucha. Układ sił jest jaki jest i musieli by wszyscy w koło stanąć w miejscu a te dwa zespoły poczynić OGROMNY postęp, żeby nagle znaleźć się na czele. Doświadczenie poprzednich sezonow pokazuje, że to wymaga czasu, a przy zakazie testów w trakcie sezonu oznacza stagnację i brak jakichkolwiek szans na znaczącą progresję wyników. Zwłaszcza, że wprowadzone zmiany przetestowane tylko w tunelu i na symulacjach komputerowych nie dają gwarancji skuteczności.

Nie ma w tym nic złego bo nudno było oglądać te same twarze na podium prze tyle lat, ale szkoda tylko kolejnego zmarnowanego sezonu naszego Robcia
maroo, 19.04.2009 12:25[!]
Madiavanran - zobacz że najlepsze czasy ustanawiane były zdecydowanie pod koniec. Felipe jechał cysterną a tor przesychał dosyć powoli.
marios76, 19.04.2009 12:27[!]
Dobre czasy zaczęły się od około 38 kółka i przez około 10-15 minut większość kierowców wykręcila swoje najlepsze czasy- można się dopatrywać że niby za dużo paliwa na szybkie kółka, ale z koleji po boksach najlepsze opony(bieżnik) A raczej wpływ miały warunki-może trochę mniej padało, może był to okres bez żółtych flac i SC? Nie winiłbym Trulli'ego i Massy za słabe czasy...
andy, 19.04.2009 12:29[!]
strata najbardziej utytuowanych zespołów ferrari i Mclarena do aktualnej czołówki to przepaść. dna nie widać. aż żal patrzeć na te czasy.
Norbi123, 19.04.2009 12:36[!]
Robertowi szło naprawdę dobrze pomimo zatankowania pod korek i startu z boksów, po parunastu okrążeniach zabierał się już za pozycje nr 12. trullego, lecz po tak efektownej kraksie, aż dziw że dalej mógł jechać dalej! Więc nie dziwcie się, że czasy takie słabe.
rafaello85, 19.04.2009 14:12[!]
Ferrari, McLaren i BMW strasznie słabe czasy!!!! Niesamowita porzepaść oddziela te zespoły od czołówki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca