F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Santander British Grand Prix 200921 czerwca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,141 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,355 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,233 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:18,739 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
222,630 km/h - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po wyścigu  [  T-  |  T+  ]
Red Bull Racing

Sebastian Vettel (P1): „To taki wspaniały tor. Wydaje mi się, że lubią go wszyscy kierowcy, z tymi szybkimi zakrętami, to naprawdę jak marzenie – więc pełna koncentracja i uważanie podczas całego wyścigu nie jest proste! Start był bardzo ważny, a potem podczas pierwszego przejazdu starałem się naciskać i zwiększać przewagę, ponieważ wiedziałem, że będzie to kluczowe dla całego wyścigu. Samochód był fantastyczny – wprost niewiarygodny. Byłem w stanie cisnąć coraz mocniej i mocniej, a opony były bardzo stałe w osiągach. Drugi przejazd nie był zbyt łatwy. Było wiele zdublowanych samochodów, które walczyły między sobą o pozycję, więc zespół powiedział mi, żebym uważał. Po ostatnim pit-stopie miałem przed sobą czysty tor i od tego momentu tylko odliczałem okrążenia. Miałem całkiem dużą przewagę nad Markiem i kontrolowałem wyścig. Każdy w zespole pracował bardzo ciężko zarówno w fabryce, jak i na torze. Sposób, w jaki zespół doprowadził samochód tu gdzie jest teraz jest fantastyczny i udowodniliśmy, że to krok w dobrą stronę, wiec jestem bardzo zadowolony. Chciałem również podziękować Silverstone. Bardzo podobał mi się ten wyścig – kiedy spojrzałem na trybuny, każdy stał i klaskał, a kiedy mijałem flagę w szachownicę, atmosfera była wspaniała. To jest to, o czym marzyłem, kiedy oglądałem brytyjskie grand prix, będąc małym chłopcem i kiedy Mansell jeździł. To prawie nierealne, kiedy pomyślę sobie teraz, że jestem tutaj i to zrobiłem. Wygrałem ten wyścig i jestem bardzo szczęśliwy”.

Mark Webber (P2): „To wspaniały dzień dla zespołu. Jestem rozczarowany tym, że nie wygrałem, jednak straciłem swoją szanse podczas wczorajszych kwalifikacji. Powinienem być w pierwszym rzędzie i jeśli by tak było, to próbowałbym uczynić zadanie Sebastiana trudniejszym podczas pierwszego przejazdu, kiedy byłem za Rubensem. Zaoszczędziłem sporo paliwa podczas pierwszego przejazdu, co oznaczało, że byliśmy w stanie przeskoczyć Rubensa podczas pierwszego tankowania. Wydaje mi się, że nie mogliśmy zrobić dziś nic więcej. Gratulację dla Sebastiana, miał dobry pierwszy przejazd, który leży u podstaw jego zwycięstwa. Zespół? Cóż, chłopaki ostatnio zakopali się w robocie na nocnych zmianach i zwracali uwagę na każdy szczegół, za co im dziękuję. Wszystko dobrze się układa i każdy reaguje zgodnie z oczekiwaniami. Taki rezultat zawsze pomaga i zdobycie dubletu przed własną publicznością jest dla nich wspaniałą motywacją. Cieszę się z tego. Silverstone jest wspaniałym torem i przejazd przez pierwszy sektor okrążenie po okrążeniu jest niesamowity. To wspaniałe miejsce do jazdy samochodem Formuły 1, a brytyjscy fani są zawsze fantastyczni, więc dziś było wspaniale”.

(Paweł Zając)
 
Brawn GP Formula One Team

Rubens Barrichello (P3): „Jestem niezwykle dumny z trzeciego miejsca, jakie dziś uzyskałem na Silverstone. Dla całego zespołu to był trudny weekend i wiedzieliśmy, że jeśli temperatura powierzchni toru nie zwiększy się, to będzie niemalże niemożliwe pokonanie samochodów Red Bulla. Nasz samochód był dobrze zbalansowany i nie straciliśmy osiągów od poprzedniego wyścigu – po prostu cierpieliśmy z powodu niskich temperatur. Miałem dobry start i utrzymałem drugie miejsce, ale Sebastian później zniknął mi z pola widzenia i wiedzieliśmy już, że walczymy tylko o trzecie miejsce. W ten weekend pomiędzy obiema mieszankami opon była bardzo niewielka różnica, ale te bardziej miękkie były znacznie lepsze w wyścigu, zatem było nam ciężko pokonać długi środkowy przejazd na twardszych oponach. Tak czy inaczej trzecie miejsce to najlepszy wynik, jaki zespół mógł dziś uzyskać, co jest bardzo zadowalające, zatem jestem szczęśliwy, tym bardziej że odrobiłem kilka punktów do Jensona”.

Jenson Button (P6): „Na tym etapie sezonu każde punkty mają dużą wartość i te trzy, jakie zdobyłem w ten weekend także, ale był to dla nas frustrujący domowy wyścig. Miałem zły start, jako że stojący przede mną Trulli ruszył wolno z miejsca i nie miałem którędy go ominąć. Próbowałem pojechać środkiem, a później od zewnętrznej, ale wszyscy mnie wyprzedzali. Spadek na dziewiąte miejsce oznaczał, nie będę miał łatwego wyścigu. Utknąłem za Trullim do pierwszego zjazdu na pit-stop, co było naprawdę frustrujące, jako że samochód sprawował sie dobrze na miękkich oponach i byłem dużo szybszy niż on, ale nie byłem w stanie go wyprzedzić. Później miałem długi środkowy przejazd na twardszych oponach i obydwaj z Rubensem jechaliśmy wówczas wolniej, bo te opony nie sprawowały się dobrze w tak niskiej temperaturze i z dużą ilością paliwa na pokładzie. Na miękkich gumach pod koniec wyścigu byłem w stanie zbliżyć się do Rosberga i Massy, zatem tempo samochodu było dobre, ale ciężko było wyprzedzać i nie mogłem już nic zdziałać, jadąc na szóstym miejscu na kilka okrążeń do końca. Musimy teraz zrozumieć, czemu nasz samochód nie pracował tak, jak powinien przy niskich temperaturach i mam też nadzieję, że teraz nadejdą cieplejsze wyścigi”.

(Mariusz Karolak)
 
Scuderia Ferrari Marlboro

Felipe Massa (P4): „Czuję się prawie tak, jakbym wygrał wyścig! Ukończenie go na czwartej pozycji po starcie z jedenastego pola to naprawdę wspaniały wynik. Nie spodziewaliśmy się tego, zatem jesteśmy podwójnie szczęśliwi. Mieliśmy dobrą strategię i cisnąłem do maksimum w kluczowych momentach. Dzisiaj KERS był bardzo pomocny, zwłaszcza na początku, ale ogólnie cały samochód pracował bardzo dobrze. Zespół wykonał świetną robotę, a wyniki mówią same za siebie. Musimy iść dalej w tym kierunku. Interesujące będzie zrozumieć przyczynę poprawy osiągów samochodu z dnia na dzień. Może to kwestia nieco wyższej temperatury toru, by opony pracowały lepiej”.

Kimi Raikkonen (P8): „Miałem dobry start, ale nie mogłem naciskać tak jak bym chciał, ponieważ cały czas natrafiałem na duży ruch. Oczywiście moja pozycja, biorąc pod uwagę ładunek paliwa, zepsuła moją strategię. Po pierwszym postoju wyjechałem na tor tuż za Trullim i od tego momentu mój wyścig był już praktycznie skończony. Starałem się go wyprzedzić i czasami byłem bardzo blisko tego, ale to się nie udawało, ponieważ wyprzedzanie jest bardzo trudne. Pod koniec walczyłem z Glockiem, ale mogłem komfortowo bronić mojej pozycji, zarówno dzięki KERS, jak i mojemu tempu, które było rzeczywiście dobre. Szkoda, gdyż sądząc po pozycji, jaką zajmowałem na koniec pierwszego okrążania, mogłem uzyskać lepszy rezultat. Jeden punkt nie jest zdecydowanie czymś ekscytującym, ale lepsze to niż nic. Samochód nie był zły dzisiaj, dużo lepszy niż wczoraj podczas kwalifikacji”.

(Michał Roszczyn)
 
AT&T Williams

Nico Rosberg (P5): „Jestem niezmiernie zadowolony zarówno z zespołu, jak i z siebie, ponieważ to był nasz kolejny udany wyścig. Nie osiągnęliśmy rezultatu, jaki byliśmy dziś w stanie osiągnąć, ale Barrichello był bardzo wolny podczas środkowego przejazdu i utknąłem za nim, co kosztowało mnie utratę pozycji na rzecz Massy. Gdyby nie to, moglibyśmy zdobyć solidne czwarte miejsce. Pragnę podziękować zespołowi, ponieważ wszyscy pracowali naprawdę ciężko nad rozwojem pakietu. Jesteśmy tak samo szybcy na każdym torze, tak więc ze spokojem czekam na kolejne wyścigi”.

Kazuki Nakajima (P11): „Osiągnięty wynik nie jest szczytem marzeń. Na dobrą sprawę nie wydarzyło się nic, co mogłoby to spowodować. Byłem zadowolony ze startu i zapowiadało się na całkiem udany wyścig, ale utknąłem trochę przed moim pierwszym postojem i potem już trudno mi było utrzymać tempo bolidów jadących przede mną przez resztę wyścigu”.

Sam Michael, dyrektor techniczny: „Wspaniale, że zespół zdobył dzisiaj kolejne punkty dzięki piątej pozycji Nico. Pokazuje to, że cały czas zmierzamy w dobrym kierunku, jeśli chodzi o rozwój. Nico jechał dobrze – bardzo szkoda, że jechał w korku przez większą część wyścigu, bo myślę, ze mógł osiągnąć więcej. Pokazał, że jest szybki, ustanawiając trzeci najlepszy czas okrążenia w tym wyścigu, a więc szybsze od niego były jedynie dwa Red Bulle. Jeśli chodzi o Kazukiego, to przy jego strategii od początku było wiadomo, że trudno będzie o punkty, ale oczywiste jest, że robi postępy i bardzo pomógł zespołowi, wskazując jakie powinny być ustawienia podczas tego weekendu”.

(MDK)
 
Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli (P7): „To był dla mnie trudny wyścig. Miałem kiepski start, ponieważ auto nie chciało jechać tak szybko, jak powinno i straciłem kilka pozycji. Starałem się je odzyskać przez cały wyścig, ale nie było to łatwe, ponieważ auto ślizgało się za bardzo. Być może powodem tego były ustawienia, jakie wybrałem wczoraj. Liczyłem, że temperatura dzisiaj będzie nieco wyższa, przez co borykałem się problemami przez cały wyścig, zwłaszcza podczas długich przejazdów. Nasza strategia była dobra, dlatego liczyliśmy na więcej. Jestem zdeterminowany, aby uzyskać lepszy wynik w Niemczech”.

Timo Glock (P9): „Szkoda, że nie zdobyłem punktów, zwłaszcza że byłem naprawdę szybki, kiedy nie jechałem w korku, co było widać pod koniec, gdy z łatwością doścignąłem Kimiego. Problemem był dla mnie pierwszy zakręt, kiedy to straciłem kilka pozycji przez, co utknąłem w korku i to zaprzepaściło szanse na lepszy wynik. Mimo to nie poddałem się i walczyłem z Giancarlo podczas środkowego przejazdu, kiedy jeszcze była realna szansa na zdobycz punktową. Pod koniec, podczas jazdy na twardej mieszance auto spisywało się dobrze i szybko doścignąłem Kimiego, ale nie miałem szansy go wyprzedzić. Próbowałem na ostatnim zakręcie podczas ostatniego okrążenia, ale nie udało się. Teraz czekam na kolejne GP, które jest dla mnie i dla zespołu domowym wyścigiem. Mam nadzieję, że będzie nieco cieplej, co powinno lepiej odpowiadać naszemu bolidowi, niż dzisiejsze niskie temperatury”.

John Howett, prezes zespołu: „Oczekiwaliśmy lepszego wyniku, ale wyścig nie przebiegł tak, jak na to liczyliśmy. Kwalifikacje były bardzo obiecujące i szczerze mówiąc oczekiwaliśmy walki o podium, ale Jarno stracił pozycję na starcie, a Timo został przyblokowany na dojeździe do pierwszego zakrętu. Dwa punkty to o wiele mniej niż oczekiwaliśmy po kwalifikacjach, ale to nas tylko zmotywowało do dalszego rozwoju i powrotu w jeszcze lepszej formie podczas jednego z naszych domowych GP na torze Nurburgring”.

(MDK)
 
Force India Formula One Team

Giancarlo Fisichella (P10): „Czołowa dziesiątka była w ten weekend naszym celem. Myśleliśmy, że to będzie trudno, ale dzisiaj miałem bardzo dobry wyścig i osiągnęliśmy maksimum tego, co mogliśmy. To był fajny wyścig. Miałem dobry początek i na pierwszym okrążeniu wyprzedziłem kilku kierowców, a na drugim udało mi się nawet wyprzedzić dwa Renault i Kubicę, więc byłem na początku bardzo skupiony. To było ważne w perspektywie mojej strategii, ponieważ wczoraj nie zakwalifikowaliśmy się dobrze ze względu na czerwoną flagę. Być może zdobylibyśmy punkty, gdybym wystartował z wyższej pozycji, ponieważ byłem szybszy zarówno od Kimiego, jak i Timo. To wielki krok naprzód i nie mogę się już doczekać następnych wyścigów. Zespół wykonał fantastyczną pracę, więc musimy to kontynuować”.

Adrian Sutil (P17): „Po moim wczorajszym wypadku samochód był tak bardzo uszkodzony, że musieliśmy użyć rezerwowego podwozia, jednak na okrążeniu formującym mieliśmy problem z ciśnieniem paliwa. Zdołaliśmy go usunąć i przynajmniej wystartowałem, ale to był rozczarowujący dzień. Straciliśmy wielką okazję na dobre zakwalifikowanie się ze względu na wypadek, więc wyścig nie był czymś nadzwyczajnym, jak i uzyskany rezultat. Jechałem przed siebie bez szans na dogonienie kogokolwiek, więc było nudno. W Niemczech spodziewam się, że będę mógł wykorzystać nowe części, które mieliśmy w ten weekend”.

(Spider)
 
ING Renault F1 Team

Nelson Piquet Jr (P12): „Ogólny wynik jest rozczarowujący, ale myślę, że miałem solidny wyścig. Jest jasne, że musimy nadal ciężko pracować i wprowadzić kilka nowych ulepszeń w ciągu tych kilku tygodni, które nas dzielą od następnego wyścigu. Wiem, że mogę być konkurencyjny, jeśli samochód jest dobry, jednak muszę się jeszcze poprawić w kwalifikacjach”.

Fernando Alonso (P14): „Nasze szanse na punkty zostały zaprzepaszczone podczas startu wyścigu, gdyż straciliśmy tam dwie pozycje i utknąłem za Heidfeldem, który był mocno zatankowany, co kosztowała nas wiele czasu. Mimo, że miałem kilka dobrych walk na torze, to jednak jestem oczywiście sfrustrowany tak słabym wynikiem i jasne jest, że musimy się poprawić pod każdym względem przed wyścigiem w Niemczech”.

(Michał Roszczyn)
 
BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica (P13): „To był dla mnie bardzo trudny wyścig. Przy starcie z 12 pozycji było jasne, że w normalnych warunkach nie zdobędziemy zbyt wiele, dlatego też zdecydowaliśmy się zaryzykować i wystartować do wyścigu z dużą ilością paliwa i na twardych oponach. To się jednak nie opłaciło, ponieważ miałem duży problem z rozgrzaniem opon na starcie i traciłem pozycje. Musimy zaakceptować fakt, że tylko 13 miejsce było dzisiaj możliwe do osiągnięcia”.

Nick Heidfeld (P15): „Po naszych słabych kwalifikacjach mogę powiedzieć, że spodziewaliśmy się takiego wyścigu. Niezbyt wiele mogliśmy osiągnąć. Na starcie sporo ryzykowałem, kiedy próbowałem się zmieścić w niewielką lukę. Uszkodziłem swoje przednie skrzydło, jednak byłem zadowolony, że nie aż tak bardzo. Oczywiście znacznie wpływało to na aerodynamikę, jednak zdecydowaliśmy się zaczekać do planowanego pit-stopu, żeby nie stracić jeszcze więcej. Podczas drugiego przejazdu musiałem użyć twardej mieszanki, jednak miękkie opony były wyraźnie lepsze”.

(Paweł Zając)
 
Vodafone McLaren Mercedes

Lewis Hamilton (P16): „Dałem z siebie wszystko dzisiaj. Choć walczyłem o niższe pozycje, to jednak absolutnie jechałem na limicie przez cały wyścig. Wiedzieliśmy, że będzie trudno i cieszyła mnie walka z Fernando, ale nasze dzisiejsze tempo było niewystarczające, by ukończyć wyścig na punktowanej pozycji. Najlepszą rzeczą podczas tego weekendu byli kibice: oni naprawdę stanowili dla mnie pocieszenie, dopingując mnie podczas całego wyścigu. Chciałbym bardzo uzyskać wynik, który sprawiłby, że byliby oni zadowoleni, a mój kraj dumny, ale wciąż mamy jeszcze dużo pracy przed sobą, zanim będzie to realistyczne”.

Heikki Kovalainen (nie ukończył): „Oczywiście fakt nieukończenia domowego wyścigu jest rozczarowaniem dla zespołu. Zanim skończyłem jazdę, samochód pracował dobrze i strategia również się sprawdzała; wszystko szło po naszej myśli. Wtedy Bourdais uderzył w mój tył i uszkodził lewą jego część. Musiałem się zatrzymać, ponieważ uszkodzenia sprawiły, że samochód zaczął źle się prowadzić; zdecydowaliśmy się na rezygnację z dalszej jazdy ze względów bezpieczeństwa”.

(Michał Roszczyn)
 
Scuderia Toro Rosso

Sebastien Buemi (P18): „To był bardzo trudny wyścig, ponieważ mieliśmy problem z tempem i teraz musimy dowiedzieć się, czemu tak się stało, ponieważ na początku weekend byliśmy szybsi. Bolid był trudny w prowadzeniu, szczególnie na zużytych oponach. Nurburgring będzie kolejnym ciężkim weekendem, lecz na Węgrzech dostaniemy nowe części, które pozwolą nam na lepsze wyścigi i bycie bardziej konkurencyjnymi”.

Sebastien Bourdais (nie ukończył): „Co do mojej kolizji z Kovalainenem, to zmienił on linię jazdy dwukrotnie. Na wyjściu ze Stowe byłem na normalnej linii jazdy, a on przejechał do zewnątrz. Potem zmienił jeszcze raz linię, więc ja przejechałem na drugą stronę i zamieniliśmy się po raz kolejny. Zahamował wcześnie, ponieważ dopiero opuścił boksy i miał zimne opony oraz pełny bak paliwa. Chciałem zahamować później od niego, lecz on nie powinien tak zmieniać linii jazdy. To było frustrujące, a potem straciłem ciśnienie wody i musiałem zakończyć wyścig w garażu”.

(Igor Szmidt)

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kuban, 21.06.2009 17:24[!]
Oj sebastianie sebastianie.. co to miało być on na lewo on na prawo potrafisz to tak wytłumaczyć żeby ktośś zrozumiał :P A borowczyk jak zwykle nie ma co mówić - "oj szkoda takiego ładnego trwanika" o wogule wie co gada??
Jakuzo, 21.06.2009 17:24[!]
Moim zdaniem to byla wina Kovalainena, bo zmienil linie jazdy wiecej niz 1 raz, a jest to przeciez zabronione.
Corvi78, 21.06.2009 17:59[!]
Też uważam że wina leży po stronie Kovalainena, a Borowczyk pier... takie glupoty...
Maly-boy, 21.06.2009 18:14[!]
wypowiedzi Piqueta i Alonso chyba są zamienione :P
bicampeon, 21.06.2009 18:19[!]
A no taka mała pomyłka - zaraz zostanie poprawione :)
Maraz, 21.06.2009 18:47[!]
Wow, Nakajima ustawiał bolid Rosbergowi :)
Chłodny, 21.06.2009 19:43[!]
Ten Nelson już nudny, co GP mówi że musi się poprawić w Qualach a efektów nie widać...
Witek, 21.06.2009 19:46[!]
Wg. mnie to jednoznacznie wina Kovalainena! W ogole nie najezdzalbym na Bourdais'a, gdyz w tym sezonie juz dwukrotnie punktowal chyba najwolniejszym (od 2 ostatnich wyscigow) bolidem, a jego jazda w Monaco byla bardzo solidna! Poza tym srednie miejsca w wyscigu od poczatku sezonu zajmowal chyba nawet wyzsze, niz BUE !
pjcarp, 21.06.2009 20:01[!]
Hamilton jaki patriota sie znalkazl- moj kraj dumny:)fajny on jest.
oliveira, 21.06.2009 20:50[!]
Heidfeld był mocno zatankowany?..chyba Alonso nie wie o czym mówi...
Gerlach, 21.06.2009 21:17[!]
Ale i tak najlepsza była "ciasna brazylijsko - polsko - hiszpańska kanapka". Rewelacja :-)))
noofaq, 22.06.2009 07:43[!]
w sumie idę sobie zrobić kanapkę na śniadanie ;)
MCNoras, 22.06.2009 10:32[!]
Rubens dumny, wreszcie przed Jensonem i to na jego terenie :D
michael85, 22.06.2009 11:44[!]
Brak słów na to jakim frajerem okazał się Koval. Rozumiem gdyby Hamilton walczył o jakieś ważne punkty, mistrzostwo ale nic takiego nie miało miejsca. Tymczasem on jak pies posłusznie przepuścił swojego pana!
badyl, 22.06.2009 14:58[!]
michael85:

Kova jechał z pełnym bakiem na zimnych oponach, wyprzedziłby go i Bourdais w wolniejszym jednak aucie, wiec Hamilton zrobił to swobodnie.

Oczywiściety nie jest w stanie interpretować i rozumieć tego co widzisz, zresztą szwabski nick wiele mówi.
cobra, 22.06.2009 18:16[!]
NPiquet: "jednak muszę się jeszcze poprawić w kwalifikacjach"

Czy on przypadkiem nie stosuje już od dłuższego czasu metody kopiuj/wklej? ;]
michael85, 22.06.2009 19:04[!]
@badyl
Dziwnym trafem na starcie w ubiegłym roku było identycznie. Dobra "psina" z tego Kovala. Nie umie jeździć to chociaż statystuje dobrze. Kto wie może to jego jedyna szansa żeby zachować posadę na przyszły rok.

Jeśli mówisz do mnie o szwabskim nicku to chyba jesteś niedouczony bo jesli nawet to po niemiecku i po angielsku pisze się tak samo!
jenny_s, 22.06.2009 20:13[!]
Czy ktos moze mi wyjaśnic jakim cudem Massa startujący z 11 pozycji skończył czwarty; a Raikkonen startujący z 9, jadący na 5 kończy ósmy? Czy strategia dla Massy była tak genialna że można byo go przesunąć o pięć pozycji do przodu? Czy nie można było zrobic tego samego z Raikkonenem w Turcji, gdzie po żałosnym starcie skończył o krok od jednego punktu (podczas gdy Felipe oczywiście punktował)?
badyl, 22.06.2009 22:16[!]
Dobra "psina" z tego Kovala

Dlaczego pozwala się wyzywać kierowców od psów przez takich małych, anonimowych gnojków?
Khelinubril, 23.06.2009 08:45[!]
@jenny s
To co mówisz to dowód na to że F1 też jest sportem, choć niektórzy twierdzą przeciwnie, ponieważ w każdym sporcie potrzeba troszkę szczęścia i w przypadku Raikkonena go zabrakło a dla Massy ostatnio nieźle nim sypie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca