F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Santander British Grand Prix 200921 czerwca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,141 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,355 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,233 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:18,739 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
222,630 km/h - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Sebastian Vettel
Red Bull 60 okr. 1h22m49,328
2.
Mark Webber
Red Bull 60 okr. +0:15,188
3.
Rubens Barrichello
Brawn 60 okr. +0:41,175
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=15Sebastian VettelRed Bull RB5601h22m49,3282
2.114Mark WebberRed Bull RB560+0:15,1882
3.123Rubens BarrichelloBrawn BGP00160+0:41,1752
4.73Felipe MassaFerrari F6060+0:45,0432
5.216Nico RosbergWilliams FW3160+0:45,9152
6.=22Jenson ButtonBrawn BGP00160+0:46,2852
7.39Jarno TrulliToyota TF10960+1:08,3072
8.14Kimi RaikkonenFerrari F6060+1:09,6222
9.110Timo GlockToyota TF10960+1:09,8232
10.621Giancarlo FisichellaForce India VJM0260+1:11,5222
11.617Kazuki NakajimaWilliams FW3160+1:14,0232
12.28Nelson Piquet JrRenault R29591 okr. (1 okr.)1
13.15Robert KubicaBMW Sauber F1.09591 okr. (00,831)2
14.47Fernando AlonsoRenault R29591 okr. (00,465)2
15.=6Nick HeidfeldBMW Sauber F1.09591 okr. (23,200)2
16.21Lewis HamiltonMcLaren MP4-24591 okr. (26,897)2
17.-20Adrian SutilForce India VJM02591 okr. (01,112)1
18.112Sebastien BuemiToro Rosso STR4591 okr. (02,568)2
Niesklasyfikowani
11Sebastien BourdaisToro Rosso STR437uszkodzenia z kolizji3
2Heikki KovalainenMcLaren MP4-2436uszkodzenia z kolizji3
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB5) - 1:20,735 na 16 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 223,386 km/h
 wystartował z boksów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
six2, 21.06.2009 19:23[!]
Nuda,nuda,nuda
pjcarp, 21.06.2009 19:53[!]
Icmen - popieram twoje zdanie, Ferrari jest najszybsze z Kers i nikt tego juz im nie odbierze, jakby Bawn mialby sie teraz do tego dostosowac to stracili by duzo kasiory i czasu, a watpie zeby z tym systemem dogonili SF, moge sie myli lecz nie musze,wyscig nudny ogolnie , moze jazda Hamiltona fajna byla, BMW- porazka, nie kibucuje Kubicy bo zrobil sie strasznie nadety jak balon, wogole stratedzy tam sa super.Oby jak najmniej takich wyscigow, praktycznie Q ustawil wyscig, brawa dla Vetela.pozdrowienia dla wszystkich.
temal, 21.06.2009 20:57[!]
Lewis 16, jak oni się muszą czuć
rafaello85, 21.06.2009 21:41[!]
Wyścig nudny ( niczego innego się nie spodziewałem:/ ).
RBR miał niesamowitą przewagę, w ten weekend byli nie do pokonania.
Brawn GP miał za zadanie stracić jak najmniejszą liczbę punktów i to raczej się udało.
Ferrari uzbierało troszkę punkcików - dzięki dobrej strategii, Massa awnsował o wiele miejsc. Szkoda, że tego samego nie można powiedzieć o Kimim:(
McLaren - z wyścigu na wyścig jest coraz gorzej. To już chyba 4 wyścig z rzędu w którym brytyjski zespół nie zdobył żadnego punktu. Z tego MP4-24 już chyba naprawdę NIC nie da się wyciągnąć...
Ofer710, 21.06.2009 21:59[!]
Vettel - respekt, Kubika powinien już lepiej w Force India jeździć :), BMW to w tym sezonie blamaż totalny, o renówce i makach nie wspomnę
push_mss, 21.06.2009 22:01[!]
Wyścig raczej przeciętny, mimo to nasuwa się kilka wniosków.
Po pierwsze widać jak różne umiejętności posiadają Webber i Vettel. Niemiec wyleciał jak z procy i tyle było go widać. Webber już go nie dogonił, choć teoretycznie mają taki sam samochód.
Nie wiem o co chodzi z BMW, wyraźnie się pogubili. Już pal licho ten sezon, ale najbardziej boli mnie, jak pomyślę że położyli lachę na końcówkę sezonu 2008 po to żeby zbudować "mistrzowski bolid na 2009"... Ałłćć !
Niemniej jednak trochę dziwi mnie fakt, że Kubica w kwalach do Australii i Malezji nawet dawał sobie radę (P3 i P6), a w Australii, gdyby nie Vettel, stałby na podium. Wydaje się że te wszystkie poprawki które wprowadza BMW wcale nie pomagają, a wręcz szkodzą. Szkoda, bo jednak tęsknie za tymi emocjami które przysparzał nam Kubica w zeszłym roku.
Dobrze że Ferrari wraca do formy, choć na pewno nie jest to to co chcielibyśmy oglądać. Ale lepszy rydz niż nic.
Wyścig dzisiejszy utwierdził mnie również w przekonaniu że takie sieroty jak Nakajima, Nelsinho czy Bourdais nie nadają sie bardzo do F1.
McLaren gubi się coraz bardziej, i aż się nie chce wierzyć że to oni razem z Toro Rosso i BMW zamykają stawkę, a Fisichella z Force India bierze Hamiltona bez większych problemów.
Zobaczymy jak bedzie w Niemczech, ale coś mi się wydaje że nie wiele się zmieni.
mikolajbr, 21.06.2009 22:19[!]
Szkoda, że VET po 1 stincie nie cisnął na 100%, bo byłaby kompletna demolka (ponad minuta straty Barichello) , ale i tak wielkie brawa dla Red Bulla. Czekam na pierwsze zwyciestwo Marka! Niech utrze nosa mlokosowi :)
kuba_new, 21.06.2009 22:23[!]
moim zdaniem masakryczny wyscig dla bmw
nie wiem kiedy sie naucza zeby nie jezdzic cysterna i zaryzykowac zlezjsze auto a moze i przez to zyskanie kilkja pozycji na starcie
a takm walcza o pietruche
straszne to jest ogladac taki wyscig
a jaszcze pamietam jak we wloszech ogladalem z bliska robert na podium
az sie lza w oku kreci
a mialo byc tak pieknie w tym roku
mistrzostwo wywaidy.... :)
oliveira, 21.06.2009 22:52[!]
wyścig całkiem ciekawy,Vettel klasa sama dla siebie.szkoda że Webber bardziej nie namieszał,ale utknął za Barichello i po zabawie....gdyby udało by mu sie go wyprzedzic to moze by powalczył z Vettelem...Rubens wyraznie lepszy od Buttona,aż sie zdziwiłem...BRAWO Fisichella i Trulli...Robert robił co mógł,ale nie mógł nic(strategia!)...ogólnie BMW na pewno są z osiągami przed McLarenem wiec nie wydaje mi się żeby było aż tak źle jak niektórzy myslą..powoli idą do przodu,może trochę inną drogą niż inne zespoły,ale wierzę że jeszcze w tym sezonie Robert wyścig wygra(o ile starczy mu silników)...
wlodzio_boss, 21.06.2009 23:47[!]
Icmen, pjcarp - popatrzcie na wyniki. To wyniki odzwierciedlają skuteczność rozwiązań. A wyniki są takie, że najpierw jest Brawn, potem RBR, potem długo długo nic. Ani jeden ani drugi nie zainwestował w KERS ani centa. Pieniądze którzy inni utopili w błocie zwanym "KERS" oni zainwestowali w rozwój bolidu. I co? Popatrzcie na tabele. To, że KERS to wyrzucanie pieniędzy w błoto pojęto już obecnie w większości zespołów, a ci którzy jeszcze z nim jeżdżą robią to dlatego, że już go zaprojektowali i szkoda byłoby z niego rezygnować. Natomiast stawiam skrzynkę cydru przeciw pustej butelce, że w następnym roku KERS-u nie będzie. I słusznie.
kibic sribic, 21.06.2009 23:48 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Bourdaisa można chyba zrozumieć nie mu nie poszło. Przeciesz tydzień temu miał 24h Le Mans

ale też zobaczcie, że RBR wygarł drugi raz po starcie Vettela z pp a Webbera z P3:P
Winner, 22.06.2009 07:37[!]
kibic sribic--->nie pisze się "burdela"tylko Bouradisa bo to budzi pewne skojarzenia
zgadzam się z sixem2 ten wyścig to nuda tak jak w Hiszpanii
Kamikadze2000, 22.06.2009 15:58[!]
Szczerze powiedziawszy nie można było spodziewac się innego rezultatu. RBR w tych warunkach, jak i na tym torze była po prostu bezkonkurencyjny. Szkoda tylko, że Mark utknął za Rubensem, pownież w tej chwili stracił już realne szanse na zwycięstwo. Pechowcem można nazwac Kazukiego, który przez kiepską strategię doznał podobnej sytuacji, jakiej kilka razy doznał Rosberg. Robert moim zdaniem pojechał dobry wyścig i zrobił wszystko, co mógł zrobic. Za trzy tygodnie Nurburgring, gdzie liczę na poprawę formy BMW i lepsze warunki atmosferyczne, by Brawn GP mógł na równi walczyc z RBR. Liczę na to, że znowu wygrają!!!
zawias, 23.06.2009 01:52[!]
Przejrzalem sobie powtórki. Hei stracił skrzydło na prostej startowej-Ham mu się wcisnął. A Kub na 1 zakręcie przeszedł ze środka na wewnętrzną żeby objechać Alo po prawej ale wytracił prędkość i wykorzystał to jadący szybciej po jego lewej stronie Hei, który wcisnął się przed Roberta i śmignął Alo tak jak to chciał zrobić Kubica.
Ten start Robertowi nie wyszedł, mówiąc szczerze. Dalej - będąc atakowanym przez Ham musiał zostawiać dystans z przodu żeby przy ewentualnym ataku na Alo nie oddać pola Lewisowi.
I tu widać, że gdyby Robert uporał się po 1wszym zakręcie z Alo to byłby daleko z przodu i kto wie czy nie walczyłby o punkt. A jadąc w kondukcie prowadzonym przez uszkodzonego Heidfelda tracił tylko kontakt z punktowanymi pozycjami. Dowód: czas Kub na ostatnich 3 swobodnych okrążeniach przed zjazdem na pit był lepszy od Hei o ponad 0,5 sek.
Jeśli Kub nie poprawi się na starcie to nie ma szans na jakieś punkty..
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca