F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Nürburgring.
Grosser Preis Santander von Deutschland 200912 lipca
Nürburgring
Długość toru: 5,148 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,863 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:27,691 - Q1, Takuma Sato (BAR), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:29,468 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
200,160 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Waga bolidów  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Zespół Waga bolidu Ilość paliwa (kg)* Pit po okr.* 
1.Mark Webber Red Bull Renault 661,0 56,0 21 
2.Rubens Barrichello Brawn Mercedes 647,0 42,0 16 
3.Jenson Button Brawn Mercedes 644,0 39,0 15 
4.Sebastian Vettel Red Bull Renault 661,0 56,0 21 
5.Lewis Hamilton McLaren Mercedes 654,5 49,5 19 
6.Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 664,0 59,0 22 
7.Adrian Sutil Force India Mercedes 678,5 73,5 28 
8.Felipe Massa Ferrari 673,5 68,5 26 
9.Kimi Raikkonen Ferrari 674,0 69,0 26 
10.Nelson Piquet Jr Renault 676,0 71,0 27 
11.Nick Heidfeld BMW Sauber 681,0 76,0 29 
12.Fernando Alonso Renault 668,2 63,2 24 
13.Kazuki Nakajima Williams Toyota 683,6 78,6 30 
14.Jarno Trulli Toyota 683,7 78,7 30 
15.Nico Rosberg Williams Toyota 689,6 84,6 32 
16.Robert Kubica BMW Sauber 673,5 68,5 26 
17.Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari 674,5 69,5 26 
18.Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 662,5 57,5 22 
19.Sebastien Bourdais Toro Rosso Ferrari 689,5 84,5 32 
20.Timo Glock Toyota 662,3 57,3 22 
* Wartości w ostatnich dwóch kolumnach szacunkowe

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
A.S., 11.07.2009 20:30[!]
No nareszcie wynik McLarena, którego nie muszę się wstydzić.
Po ilości paliwa widać, że nie jechali na oparach a wynik bardzo dobry. Mam nadzieję, że ten postęp utrzyma się do końca sezonu i chłopcy z Woking podskoczą trochę w klasyfikacji.
Brawa dla Force India! Ho, ho bolid cięższy od czerwonych a mimo wszystko przed nimi.
IceMan2991, 11.07.2009 20:43[!]
Sadze ze moze byc tak: Mark startuje czysto i utrzymuje prowadzenie. Na drugie po wyprzedzeniu Baricza wysuwa sie Jenson. Hamilton prawie na pewno wyprzedzi na starcie Vettela i bedzie go blokowal natomiast Heikki zostanie na swoim miejscu. Dalej. Kimi wyprzedza i Masse i Sutila wiadmomo KERS i czysta strona toru. 1-szy do boksu zjezdza Jenson za nim Baricz a pozniej Hamilton. Vettel korzysta na tym mimo ze ma duza strate do Marka przesunie sie dalej przez pozniejsze tankowanie. Po Vettelu zjezdza Heikki i gdy utrzyma tempo Vettela jest wstanie takze wyprzedzic jeden bolid Brawn GP. Z 10 nie zjechali jeszcze Kimi Sutil i Massa. Zjezdza Massa i wysuwa sie do przodu po jeszcze pozniejszym tankowaniu a przed nim bedzie Kimi. Zmierzam do tego ze jezeli nie bedzie padac Ferrari ma bardzo dobra strategie jezeli tylko utrzymaja tempo. Maja duzo paliwa KERS na pokladzie i po tankowaniu wysuna sie prawdopodobnie przed Heikkiego Jensona Baricza Hamiltona i jedna niewiadoma. Sutil. Nie wiemy jakim tempem jest wstanie jechac bolid Adriana. Jezeli nic sie nie wydarzy to Kimi badz Felipe bo to roznie bywa maja szanse na podium. Mozecie sie smiac ale tak cos czuje. Button i Baricz maja malo paliwa. Hamilton jak i Heikki maja mniej niz dwojka Ferrari. Wyprzedza Sutila na starcie tak wiec zostanie im tylko Mark i Vettel ktorych nie maja szans doscignac. Trzymam kciuki. Pozdro
akkim, 11.07.2009 20:48[!]
Bardzo przepraszam, że to nie tyczy się meritum Newsa ale bardzo chciałem się z Wami podzielić tą informacją.

Tak odnośnie Brawna dorzucić tu chciałem,
czego dziś od Wurza w TV usłyszałem.
W „zamkniętym Polscie” zdradził wszystkim plany
jak dzisiejszy lider został zbudowany.

Pięć tuneli aero i 500 milionów,
tyle kosztowało to cudo sezonu.
Więc Ci co sądzili w 40-tu się zmieszczą,
niech dziś przetrą oczy i głupot nie p....rzą.

Macie tutaj przykład iście namacalny
że FIA zgłupiała dając budżet marny.
Przykład bardzo prosty – jak chcesz mieć sukcesy,
to nie możesz żałować i wytrzepać z kiesy.
Khelinubril, 11.07.2009 20:55[!]
Po Brawnach można się było od razu spodziewać że mają mało paliwa, ale jest jedna rzecz której bym się nigdy nie spodziewał: SUTIL
Sanki, 11.07.2009 21:03[!]
IceMan2991 czysta strona toru? Jak tam deszcz pada? xD
ir3n3usz, 11.07.2009 21:25[!]
Waga Brawnów potwierdza to, że złapali zadyszkę. Różnica paliwa na 5,6 okrążeń to jest przepaść. Powinni się martwić, żeby nie stracić pozycji na rzecz McLarenów i tak nie mają szans z RedBullami, a McL jest mocny. Już widzę duet RedBulla na 1 i 2 miejscu. Chciałbym zobaczyć Hamiltona na 3 miejscu...sam nie wierzę, że to napisałem :)
akkim, 11.07.2009 21:39[!]
Mój wpis można wyczyścić. Oświecili mnie, że Mielicie tego Newsa. Ale kwota szok.
ctulu1, 11.07.2009 21:48[!]
sutil brawo!!!
blader, 11.07.2009 21:49[!]
akkim, dokładnie. Chyba tutaj była kiedyś informacja zawierająca cytat jednego z członków BrawnGP bądź Hondy, który mówił, iż Honda(Brawn) rozwijali kilka równoczesnych projektów a później testując je i porównując zostawili inne i skupili się całkowicie nad tym, czym teraz jeżdżą.
Dlatego myślę, że BrawnGP w przyszłym sezonie już nie będzie taki mocny. Po prostu nie będą mieli wystarczających funduszy, żeby tak się "bawić". Chyba, że zrobią jeden projekt, z którym akurat trafią w dziesiątkę..

brawo SUTIL !!
YAHoO, 11.07.2009 21:54[!]
Chyba będę kolejnym który napisze że Sutil mnie nieźle zaskoczył :D

A pozycja Piqueta to również nieporozumienie ! :D
IceMan2991, 11.07.2009 22:18[!]
Sanki to chyba jasne ze chodzi mi o suchy tor to po 1-sze po 2-gie nikt nie wie czy bedzie padac a po 3-cie to na niedziele nie zapowiadali opadow tak wiec chyba wiadome ze nie bede pisal startu pod deszcz bo kazdy glupi wie ze wtedy te przewidywania w leb wezma. Chciales zablysnac czy jak?
kuban, 11.07.2009 22:54[!]
Ja powiem tak zę robert wreszcie nei bedzie jeździł cysterną to jest wielki +Najważniejsze dla niego będą start i taktyka. Moim zdaniem jeżeli dobije się do ferdka na taktyce mógłby zyskać gdyby zaczeło padać i mys.le ze w takim rozowju sytuacji doejchałby gdzieś 7 8 bo przy deszczu dochodzą jeszcze wypadki
Maly-boy, 11.07.2009 23:00[!]
ok teraz przetłumacz to na polski
rvs, 11.07.2009 23:26[!]
Mnie przeraża to, jak niektórzy z Was skreślają Brawna... Ogólnie wiadomo, że mają problemy na zimnych torach i jak na razie tylko na takich Button przegrywał (Chiny - deszcz, W.Brytania - chłodno)... Być może jutro nie wygra Button, może nie wygra też na Węgrzech (jeśli nie będzie pogody), ale spójrzcie, co będzie pod koniec sezonu - gorące tory, na których Brawny mogą wygrywać:)

Jutro będzie bardzo ciekawy wyścig...
rafaello85, 11.07.2009 23:58[!]
RBR jest strasznie mocny. Jenson i Ruebns mimo najlżejszych bolidów nie zdołali pokonać Marka Webbera. Sutil mając cięższy bolid znalazł się przed Ferrari. hmmmmmm
Winner, 12.07.2009 09:20[!]
Sutil jedzie na Pit Stop żeby znależć się w pierwszej czwórce przynajmniej mam taką nadzieję że pierwszych punktów Force India będzie 6-5

rafaello 85--->możesz sobie tylko wyobrazić który byłby Sutil gdyby jechał lżejszym bolidem
patka877, 12.07.2009 12:19[!]
życze ci powodzenia dziosięszym wiscigu stani na podium 2 i 1 miesce z wycięz do zobaczenia
__kamil__, 12.07.2009 13:28[!]
Robert ma nie Ciekawą sytuacje ma mało paliwa i ma Ciężkich rywali przed sobą ( chodzi o to że mają dużo paliwa na pokładzie )
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca