F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 201014 marca
Bahrain International Circuit
Długość toru: 6,299 km
Liczba okrążeń: 49
Pełny dystans: 308,405 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Fernando Alonso
Ferrari 49 okr. 1h39m20,396
2.
Felipe Massa
Ferrari 49 okr. +0:16,099
3.
Lewis Hamilton
McLaren 49 okr. +0:23,182
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.28Fernando AlonsoFerrari F10491h39m20,3961
2.=7Felipe MassaFerrari F1049+0:16,0991
3.12Lewis HamiltonMcLaren MP4-2549+0:23,1821
4.35Sebastian VettelRed Bull RB649+0:38,7131
5.=4Nico RosbergMercedes GP W0149+0:40,2631
6.13Michael SchumacherMercedes GP W0149+0:44,1801
7.11Jenson ButtonMcLaren MP4-2549+0:45,2601
8.26Mark WebberRed Bull RB649+0:46,3081
9.315Vitantonio LiuzziForce India VJM0349+0:53,0891
10.19Rubens BarrichelloWilliams FW3249+1:02,4001
11.211Robert KubicaRenault R3049+1:09,0931
12.214Adrian SutilForce India VJM0349+1:22,9581
13.517Jaime AlguersuariToro Rosso STR549+1:32,6562
14.110Nico HulkenbergWilliams FW32481 okr. (1 okr.)2
15.619Heikki KovalainenLotus T127472 okr. (1 okr.)1
16.116Sebastien BuemiToro Rosso STR546elektronika1
17.318Jarno TrulliLotus T12746hydraulika1
Niesklasyfikowani
22Pedro de la RosaBMW Sauber C2928hydraulika2
21Bruno SennaHRT F11017silnik1
24Timo GlockVirgin VR-0116skrzynia biegów1
12Witalij PietrowRenault R3013zawieszenie1
23Kamui KobayashiBMW Sauber C2911hydraulika0
25Lucas di GrassiVirgin VR-012hydraulika0
20Karun ChandhokHRT F1101wypadek0
Najszybsze okrążenie: Fernando Alonso (Ferrari F10) - 1:58,287 na 45 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 186,273 km/h
 wystartował z boksów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
totalfun, 14.03.2010 19:46[!]
Po tym wyścigu upewniłem się tylko, że wyścigi w tym roku będą nudne. Jedna zmiana opon, bardzo krótki pit-stop, wszyscy jednakowo obciążeni, dbanie o opony... Tragedia będzie na Węgrzech, Monaco... Kluczowe będą kwalifikacje a później procesja. Nie rozumiem tej zmiany, przecież każdy dąży do tego aby F1 jeden była ciekawa, a tu taki klops. I na końcu pytanie: czemu wprowadzili kiedyś tankowanie podczas wyścigu? Odp.: ABY POPRAWIĆ WIDOWISKO ;D
Gibonlak, 14.03.2010 20:07[!]
Zakaz tankowania ma szlachetny cel, ochrona naszej planety przez rozwój zmniejszania zużycia trującego ziemie paliwa. Więc jest sensowny powód tej zmiany, niestety odbiera trochę atrakcyjności wyścigu do tego wszystkiego jeszcze Ci nudni komentarzy, mogliby by chociaż poopowiadać coś ciekawego, zabawne było jak chcieli podkreślić, że są na miejscu, szkoda, że Krzysztof Wyrzykowski i Tomasz Jaroński nie komentują F1.
dex, 14.03.2010 20:21[!]
Mógł wygrać każdy wygrał Alonso to jakaś tragedia , u moich znajomych i u mnie wszyscy wkurzeni , sam wyścig dosyć ciekawy, a to przez szereg zmian , każdy się zastanawiał ile razy będą tankować czy jak pojadą z pełnym bakiem, wyprzedzenia jakieś tam były ale mało tego ogólnie.No cóż gratulacje dla Ferrari ale mam nadzieję że powiedzenie kto wygrywa pierwszy wyścig będzie mistrzem się nie sprawdzi :P
Lolkoski, 14.03.2010 20:48[!]
ja też uważam, że Kubek mógł być w szóstce, ani Webber, ani Schumi i Button nie pokazali niesamowitego tempa, co innego Vettel i Ferrari.
A do Barichello to się chyba nie mógł zbliżyć bo po wcześniejszej pogoni oszczędzał paliwo.
A i zapytam jak to w końcu jest z tym dyfuzorem Reno legalny czy nie, bo gdzieś komentarze czytałem, że legalny ale nie mogę znaleść?
quattro75, 14.03.2010 20:53[!]
Po raz pierwszy w życiu nie cieszyłem się ze zwycięstwa FERRARI :-(
dex--> u mnie to samo i takie same nadzieje są:-)
Schumi całkiem dobrze jak na taką przerwę, myślę że jakieś 5 wyścigów i będzie jak kiedyś :-)
Massa powrócił całkiem nieźle po takim wypadku (oprócz tego że dał się tak łatwo objechać ''koledze'') myślę że z każdym wyścigiem będzie lepiej.
A.S., 14.03.2010 21:36[!]
Rezultat jak z sennego koszmaru :( Dwa czerwone na dwóch pierwszych miejscach – błeeee.
Ogólnie wyścig nudny, zupełny brak emocji. Myślałem, że zespoły pójdą na dwa pit stopy. A tak każdy oszczędzał opony i zero walki. Widać wyraźnie, że czerwoni i Red Bull (gdyby nie kłopoty) mają sporą przewagę nad resztą. McLaren niestety wyraźnie odstaje od tej dwójki. Znowu nie popisali się przez zimę, a miało być tak pięknie, szkoda. Trzeba będzie gonić czołówkę.
michael85, 14.03.2010 21:58[!]
@Gibonlak
Niestety FiA kosztem atrakcyjności wyścigów poddała się chorej eko-terrorystycznej modzie. Każdy z nas chyba zdaje sobie sprawę, że jest to posunięcie równie śmieszne co "ekologiczne" hybrydy no może te ostatnie są śmieszniejsze. Dlaczego? Bo f1 nie ma żadnego wpływu w ogólnym rozrachunku na klimat, a hybrydy są jeszcze bardziej szkodliwe dla środowiska niż zwykłe "benzyniaki".
mielony, 14.03.2010 22:59[!]
@michael85
Masz rację ale zakaz tankowania to nawet z ekologią nie ma wiele wspólnego. Co za różnica czy spalą to samo paliwo tankując 3 razy (raz przed wyścigiem) czy raz. A może teraz spalą więcej, bo cięższe (o różnicę w ciężarze paliwa)? Chociaż tego nie jestem pewny, może palą tyle samo, co najwyżej wolniej sie rozpędzają. Ale, że palą mniej nie sądzę.
michael85, 14.03.2010 23:40[!]
@mielony
Teoretycznie powinni teraz palić więcej bo trzeba wytworzyć więcej energii żeby poruszyć większą.masę. Jednak w F1 były już takie niedorzeczności... np. egologiczna Honda. Czemu ekologiczna bo zielona (kolor) ;)
Huckleberry, 14.03.2010 23:44[!]
Z zakazem tankowania chodziło o oszczędności - nie trzeba całego ciężkiego sprzętu do tankowania ciągać po całym świecie. Czy słusznie? Nie wiem. Jakoś w innych seriach (np. Le Mans) ten cały sprzęt wygląda dużo skromniej - bańka na stelażu i rura. W F1 natomiast miało to wygląd jak pół stacji benzynowej. Pewnie chodzi o szybkość tankowania...
NEO86, 17.03.2010 19:41[!]
Vettel pojechał fantastycznie:) Należało mu się to zwycięstwo. Ferrari pojechało bardzo dobrze zarówno Alonso jak i Massa. Schumacher jak na 1 wyścig po tak dużej przerwie spisał się bardzo dobrze.
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca