F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Eni Magyar Nagydij 20101 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Mark Webber
Red Bull 70 okr. 1h41m05,571
2.
Fernando Alonso
Ferrari 70 okr. +0:17,821
3.
Sebastian Vettel
Red Bull 70 okr. +0:19,252
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.16Mark WebberRed Bull RB6701h41m05,5711
2.18Fernando AlonsoFerrari F1070+0:17,8211
3.25Sebastian VettelRed Bull RB670+0:19,2522
4.=7Felipe MassaFerrari F1070+0:27,4741
5.212Witalij PietrowRenault R3070+1:13,1001
6.410Nico HulkenbergWilliams FW3270+1:16,7001
7.222Pedro de la RosaBMW Sauber C29691 okr. (1 okr.)1
8.31Jenson ButtonMcLaren MP4-25691 okr. (01,447)1
9.1423Kamui KobayashiBMW Sauber C29691 okr. (01,002)1
10.29Rubens BarrichelloWilliams FW32691 okr. (01,782)1
11.33Michael SchumacherMercedes GP W01691 okr. (19,472)1
12.316Sebastien BuemiToro Rosso STR5691 okr. (06,599)1
13.315Vitantonio LiuzziForce India VJM03691 okr. (00,649)1
14.519Heikki KovalainenLotus T127673 okr. (2 okr.)1
15.518Jarno TrulliLotus T127673 okr. (00,888)1
16.224Timo GlockVirgin VR-01673 okr. (26,661)1
17.521Bruno SennaHRT F110673 okr. (29,282)1
18.325Lucas di GrassiVirgin VR-01664 okr. (1 okr.)2
19.520Sakon YamamotoHRT F110664 okr. (30,287)1
Niesklasyfikowani
2Lewis HamiltonMcLaren MP4-2524skrzynia biegów1
11Robert KubicaRenault R3024wycofał się3
4Nico RosbergMercedes GP W0116nieprzykręcone koło1
14Adrian SutilForce India VJM0316kolizja z Kubicą1
17Jaime AlguersuariToro Rosso STR51silnik0
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB6) - 1:22,362 na 70 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 181,989 km/h
 kara przejazdu przez boksy za niezachowanie odpowiedniej odległości podczas restartu
 kara obniżenia pozycji startowej w następnym GP o 10 miejsc za nieprzepisową walkę z Barrichello
 kara 10-sekundowego postoju w boksach za spowodowanie kolizji z Adrianem Sutilem

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 5 Odśwież T- T+
mateusus, 01.08.2010 17:13[!]
@ergie: Kuriozalna kara? Przepisy jasno określają tą kwestię
NEO86, 01.08.2010 17:20[!]
Już po raz kolejny wyścig na tym torze był nudny jak flaki z olejem. To najgorszy tor w kalendarzu i czekam kiedy z niego wypadnie i zrobi miejsce jakiemuś interesującemu obiektowi, bo tutaj to jest rok w rok procesja. Schumacher kiedy wyprzedzał go Barrichello zachował się jak skończony idiota powinien dostać za to karę. Mark miał świetny przejazd po zjeździe SC. Szkoda Vettela bo gdyby nie SC to Vettel by wygrał ten wyścig. Bardzo rzadko zdarza się to co się działo dzisiaj w boksach. Kolizja 2 samochodów w alei serwisowej i odpadnięte, niedokręcone koło- naprawdę było na co popatrzeć:)))) Oczywiście kolizja Kubicy z Sutilem to nie była wina Roberta tylko "pana lizakowego". Brawa dla Witalija za udany start i świetną jazdę.
MairJ23, 01.08.2010 17:35[!]
@marrcus marrcus nie wiem czy ktos jzu ci napisal tutaj... ale mysle ze zaczalbym od sprawdzenia za co tak na serio Seb dostal kare... a nie pisanei tu ze wyniki sa gdzies tam ustalane .....
Vettel dostal kare za restart przy zjezdzie samochodu bezpieczesntwa - odleglosc miedzy nim a samochodem z przodu nei moze byc wieksza niz 10 dlugosci bolidu !!!! i tyle w tym temacie - kara jak najbardziej sluszna a ty z twoimi stolikowymi zagraniami prosze si enastepnym razem poduczyc i nei sluchac debili na polsacie czy innych stacjach TVP
oklasky, 01.08.2010 17:40[!]
@flow

jako ciekawostka
PUNKTACJA WG STAREGO SYSTEMU po GP Węgier
(zmiana pozycji w stosunku do nowego systemu punktacji)
1 HAM (65) +1
2 WEB (63) -1
3 VET (61)
4 BUT (59)
5 ALO (57)
6 MAS (39)
7 ROS (36)
8 KUB (35)
9 MSC (13)
10 SUT (11)
11 BAR (10)
12 PET (6)
13 KOB (5)
14 HUL (3) +1
15 LIU (2) -1
16 DLR (2) +1
17 BUE (1) -1
MairJ23, 01.08.2010 17:57[!]
@krisow - dodalbym jeszcze - co wynika z telemetrii i dodatkowo z czasow sektorow - zapraszam do spogladania na Live Timing na F1.com - wiec dodalbym jeszcze ze RBR jest wolniejszy od Ferrari na prostej - Webber wczoraj na kwalifikacjach ze znakomitym czasem mial 11 km/h wolniejszy speedtrap od najszybszego samochodu ktory mnotabene chyba bylo Force India. Wiec taki RBR mogl miec problem z dogonieniem Ferrari na prostej.
vommbath, 01.08.2010 18:10[!]
msc dostał +10 miejsc na starcie w spa - bardziej by mnie ucieszylo dns na jeden wyscig, ale i tak dobrze

mialem dsq na mysli oczywiscie ; )
testauto, 01.08.2010 19:06[!]
ht-hubcio,@ jakoś nie zauważyłem nic ironicznego w komentarzu Borowczyka a wręcz odebrałem to jako bardzo poważny komentarz, którego nie dokończył bo jakby ugryzł się w język i zapanowała chwilowa cisza. No ale skoro Ty twierdzisz, że jest inaczej to szacun chłopie.
K, 04.08.2010 00:33[!]
Ja oglądałem wyścig z brązowego sektora. Upał jak nie wiem co, byle nestea za 2.40EUR, no ale miało być o wyścigu - siedziałem między zakrętami 10 i 11 i w sumie tam nic specjalnego się nie działo. Cała akcja na ekranie. Ten element, który spowodował wyjazd SC był w zasięgu mojego wzroku i w sumie nie dziwię się, że puścili SC, bo po kilku okrążeniach stawka rozłazi się po całym torze i nie ma tych 15 - 20 sekund, w ciągu których gość z obsługi toru mógłby przebiec przez pobocze, dotrzeć na środek toru, zabrać element i zmyć się za barierkę, żeby nie zostać zmasakrowanym, jak to już bywało za dawnych czasów. Do zapamiętania na pewno niezapomniany dźwięk silników F1, upał oraz piosenka polskich kibiców (obecnych we wszystkich miejscach toru): "Robert Kubica bogiem seksu jest" - myślałem że padnę ze śmiechu... :P
htreh, 05.08.2010 13:59[!]
Zespół Williams Brawo ! oba bolidy dojechały do mety na punktowanych pozycjach BMW Sauber też. A Lotus chociaż nie zdobył punktów też nieźle według mnie. A Kobayashi niesamowicie sie przebił.

No i gratulacje dla Pietrowa.
Strony  •  < 1 2 3 4 5 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca