F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
Qantas Australian Grand Prix 201028 marca
Melbourne Grand Prix Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 307,574 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,408 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.5S. VettelRed Bull RB611:24,774511:24,096811:23,919619
2.6M. WebberRed Bull RB661:25,286521:24,276921:24,035620
3.8F. AlonsoFerrari F1051:25,082631:24,335931:24,111722
4.1J. ButtonMcLaren MP4-2531:24,897541:24,531941:24,675519
5.7F. MassaFerrari F1091:25,5481071:25,010851:24,837624
6.4N. RosbergMercedes GP W0121:24,7881151:24,788861:24,884726
7.3Mich. SchumacherMercedes GP W0171:25,3511161:24,871771:24,927624
8.9R. BarrichelloWilliams FW32111:25,702991:25,085781:25,217420
9.11R. KubicaRenault R30101:25,58810101:25,122791:25,372623
10.14A. SutilForce India VJM0381:25,5041281:25,0468101:26,036424
11.2L. HamiltonMcLaren MP4-2541:25,0465111:25,1848---13
12.16S. BuemiToro Rosso STR5131:26,0619121:25,6388---17
13.15V. LiuzziForce India VJM03161:26,17011131:25,7438---19
14.22P. de la RosaBMW Sauber C29141:26,0899141:25,7476---15
15.10N. HulkenbergWilliams FW32121:25,8669151:25,7488---17
16.23K. KobayashiBMW Sauber C29171:26,2519161:25,7777---16
17.17J. AlguersuariToro Rosso STR5151:26,0958171:26,0898---16
18.12W. PietrowRenault R30181:26,47110------10
19.19H. KovalainenLotus T127191:28,7979------9
20.18J. TrulliLotus T127201:29,1118------8
21.24T. GlockVirgin VR-01211:29,5928------8
22.25L. di GrassiVirgin VR-01221:30,1858------8
23.21B. SennaHRT F110231:30,52610------10
24.20K. ChandhokHRT F110241:30,61310------10
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB6) - 1:23,919 w III bloku

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
topor999, 27.03.2010 10:59[!]
ojej senna znowu na końcu?! przecież mówił że HRT będzie szybsze od lotusa i reszty nowicjuszy..., dlaczego teraz nie jest taki wyszczekany że ma wicemistrza w niższej serii itp, hehehe mam nadzieję że to jego pierwszy i ostatni sezon :)
Kamikadze2000, 27.03.2010 11:07[!]
@Zomo - sorry, źle Cię zrozumiałem. Ale oczywiście, tak jak pisze @krisow - zmiana opon w przypadku złej pogody jest konieczna. Co do twojego pytania, bolid cięższy jest cięższy w prowadzeniu i niekoniecznie musi być tak konkurencyjny względem czołówki, co na oparach. No ale zobaczymy.... Pozdrawiam! :))
Simi, 27.03.2010 11:20[!]
Bardzo ładne kwalifikacje w wykonaniu panów z Red Bulla. Trzymałem kciuki za Marka. Było dość blisko Pole Position. Vettel pojechał jednak naprawdę ładnie i pokonał kolegę z zespołu.
Potwierdzają się dwaj pretendenci wśród zespołów: Red Bull i Ferrari są obecnie najszybsze. Myślę, że RB6 będzie mocniejsze na wolniejszych torach, F10 zaś na szybszych. Tak uważam.
Druga rzecz, którą mogę z powodzeniem powiedzieć to to, że Massa jest wolniejszy od Alonso.
Potwierdza się nam także to, że McLaren po raz kolejny nie zaczął sezonu w roli faworyta.
I wreszcie ostatnia, czwarta rzecz: przez jeszcze kilka wyścigów nowe zespoły nie nawiążą walki ze "starymi".
francorchamps, 27.03.2010 11:23 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Panowie proponuje nie przeżywać tak wyników Kubiki..
Moim zdaniem w renault wszystko idzie ku lepszemu, a to że narazie auto jest jakie jest, to temat na dłuższą dyskusję..
Mnie naprawdę dużym optymizmem napawa 2x z rzędu q3!
Pamiętajmy o tym że sezon jest długi, a agresywny program rozwoju w renalut pozwala z optymizmem czekać na kolejne grand-prix..
Myślcie co chcecie, a aja jestem pewien że w tym sezonie kubika nie raz stanie na pudełku!
pozdro dla cierpliwych ;)

Nie nadużywaj WIELKICH liter. // Maraz
Wrzatek, 27.03.2010 11:24[!]
A mi się wydaje, że Hamilton ,,specjalnie" się nie zakwalifikował. Może mieli jakieś problemy i stwierdzili, że lepiej z 11 na nowych, niż np. 8,9,10 na starych. Zresztą jak dobrze wystartuje to na luzie na starcie ,,łyknie" Barichello, Kubicę i Sutila.
topor999, 27.03.2010 11:25[!]
francorchampsie czy masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem???!!!
ht-hubcio, 27.03.2010 11:28[!]
topor999 - ciekawe, że HRT mimo największych problemów i zupełnego braku testów traci po zaledwie jednym wyścigu pół sekundy do Virgin? Jak utrzymają takie tempo rozwoju, to za parę wyścigów będą na czele :P
topor999, 27.03.2010 11:31[!]
ja wiem że nie robili testów, ale ja to piszę bo senna przed sezonem twierdził że będą najlepsi z nowych, typowy cwaniaczek myślał że z wicemistrzem i nazwiskiem to już osiągnie nie wiadomo co, a wcześniej FI było za słabe dla niego, bardzo dobra lekcja życia dla tego cwaniaczka :)
jan5, 27.03.2010 11:42[!]
alonso jest bliziutko red bullów chociaż widac w tym gp sa o 0,5 s szybsze, pewnie wever padnie jego łupem zaraz na starcie bo weber czesto słabo startuje, a jesli chodzi o vetela to pewnie tak jak w bahranie 1-2 s za jego plecami i czekanie na jakis błąd
Jędruś, 27.03.2010 11:58[!]
HRT jest już około 1s za Virgin, a więc widać, że mimo braku testów bolid ma jakiś tam potencjał.
Lotus też się poprawił i jednak nie za, a przed Virgin.

Pietrow chyba ma syndrom Rosberga tj. na treningach jeździ szybko a w decydujących momentach nie potrafi jeszcze sklepać dobrego lapa :D
Szkoda Saubera,bo chłopaki na testach naprawdę dobrze sobie radzili.
Luzzi 0,7s za Sutilem... Musi chłop nad tym elementem poważnie popracować.
rafaello85, 27.03.2010 12:29[!]
RBR najszybszy. Cieszy dobra postawa Ferrari:) Schumi troszkę daleko...
mikromakro, 27.03.2010 15:30[!]
a gdzie mozna zobaczyc na jakich oponach jutro beda startowali zawodnicy ?
robertunio, 27.03.2010 20:23[!]
Wydaje mi sie ze Williams poprawil swoje osiagi i podobnie jak Force India jest juz szybszy niz Renault. W Q2 Robert mial szczescie ze Hamilton mial problemy, a w Q3 wycisnal chyba juz mozna powiedziec ze tradycyjnie 105% z samochodu wiec jest gdzie jest. Gdyby w Wiliiams'ie i Force India mieli tak wybitnych kierowcow jak Robert to Renault mogloby pomarzyc o Q3. Wierze ze Robert zdobedzie jutro pierwsze w tym sezonie punkty.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca