F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Nürburgring.
Grosser Preis Santander von Deutschland 201124 lipca
Nürburgring
Długość toru: 5,148 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,863 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:27,691 - Q1, Takuma Sato (BAR), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:29,468 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
200,160 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Suma postojów
1.Hamilton Mu Mu (16) Mu (31) Pn (51) 3
2.Alonso Mu Mu (16) Mu (32) Pn (53) 3
3.Webber Mu Mu (14) Mu (30) Pn (56) 3
4.Vettel Mu Mu (16) Mu (40) Pu (59) 3
5.Massa Mu Mu (17) Mu (41) Pn (59) 3
6.Sutil Mu Mu (22) Pn (48)  2
7.Rosberg Mu Mu (14) Mu (36) Pn (53) 3
8.Schumacher Mu Mu (15) Mu (37) Pn (56) 3
9.Kobayashi Mn Mn (20) Pn (48)  2
10.Pietrow Mu Mu (23) Pn (46)  2
11.Perez Mu Mn (8) Pn (41)  2
12.Alguersuari Mu Mu (23) Pn (43)  2
13.di Resta Mu Mn (23) Pn (51)  2
14.Maldonado Mu Mu (15) Pn (35)  2
15.Buemi Mu Mu (10) Pn (36)  2
16.Kovalainen Mn Mu (26) Pn (50)  2
17.Glock Mn Mu (22) Pn (48)  2
18.D'Ambrosio Mn Mu (24) Pn (49)  2
19.Ricciardo Mn Mu (21) Pn (49)  2
20.Chandhok Mn Mu (10) Mu (28) Pn (51) 3
Nie ukończyli wyścigu
Liuzzi Mn Mu (20)   3
Button Mu Mu (24)   2
Barrichello Mu    2
Heidfeld Mu    0
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Cały wyścig opierał się na strategii związanej z oponami: Hamilton, Alonso i Webber starali się wykorzystać pit stopy do zyskania przewagi. Chociaż niektórzy uważali, że różnica w osiągach pomiędzy miękką i pośrednią mieszanką będzie zbyt duża, Lewis Hamilton był w stanie wygrać wyścig w pięknym stylu po tym, jak jako pierwszy kierowca z czołówki założył pośrednie PZero „białe”. Kolejny raz mieliśmy do czynienia z różnymi strategiami, a dwaj kierowcy wykonali swoje ostatnie pit stopy na ostatnim okrążeniu. Z powodu niskich temperatur i gładkiej nawierzchni, ogumienie wytrzymywało tu bardzo duży dystans i stanowi to ciekawy kontrast w porównaniu z pierwszą fazą sezonu. Wtedy niektórzy byli zdania, że nasze opony nie są wystarczająco wytrzymałe! To podkreśla nie tylko szybkość, z jaką zespoły i kierowcy poradzili sobie z nowym wyzwaniem, ale także stopień skomplikowania naszych zadań jako dostawcy ogumienia. Mimo tego widzieliśmy po trzy pit stopy na samochód, co było dokładnie naszym celem”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca