F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Eni Magyar Nagydij 201131 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Pit-stop 4 Pit-stop 5 Suma
1.Button Pn Su (11) Su (27) Mn (42)   3
2.Vettel Pn Su (12) Su (28) Mn (41)   3
3.Alonso Pn Su (12) Su (25) Su (36) Mu (47)  4
4.Hamilton Pn Sn (12) Su (26) Su (40) Pn (52) Mn (54)+DT (56) 6
5.Webber Pn Su (10) Su (25) Mn (39) Pn (51) Mn (53) 5
6.Massa Pn Su (10) Su (25) Su (40) Mn (58)  4
7.Di Resta Pn Sn (11) Su (27) Mn (42)   3
8.Buemi Pn Sn (12) Mn (25) Mu (43)   3
9.Rosberg Pn Su (12) Mn (27) Pn (50) Mu (54)  4
10.Alguersuari Pu Su (13) Mn (24) Mn (47)   3
11.Kobayashi Pn Mn (12) Sn (34) Su (62)   3
12.Pietrow Pn Su (10) Mn (25) Pn (50) Mn (53)  4
13.Barrichello Pn Sn (10) Sn (24) Mn (37) Pu (50) Mu (52) 5
14.Sutil Pn Su (12) Mn (26) Pn (50) Su (53)  4
15.Perez Pn Su (12) Sn (24) DT (32) Mn (44)  4
16.Maldonado Pn Sn (11) DT (16) Sn (28) Pn (50) Sn (53) 5
17.Glock Pn Sn (11) Mn (28) Mn (53)   3
18.Ricciardo Pn Su (13) Su (28) Mn (43)   3
19.D'Ambrosio Pn Sn (11) Mn (29) Pn (47) Mn (51)  4
20.Liuzzi Pu Su (12) Su (25) Mn (37) Pn (48) Su (51) 5
Nie ukończyli wyścigu
Kovalainen Pn Sn (12) Sn (24) Mn (43) Pn (49) Su (52) 5
Schumacher Pn Su (13) Mn (26)    2
Heidfeld Pu Su (11) Mn (23)    2
Trulli Pn Sn (13)     1
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
S = Super miękka mieszanka
P = Opony przejściowe
n = Nowy komplet
u = Używany komplet

Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „To był kolejny fascynujący wyścig w zmiennych warunkach, który pozwolił zademonstrować Jensonowi Buttonowi swoje umiejętności przystosowania się do takiej sytuacji oraz możliwości naszych opon, które zaprezentowały odpowiednie osiągi podczas tego Grand Prix. Nawet, kiedy pod koniec wyścigu spadł deszcz, Jenson był wstanie wydobyć odpowiednio dużo przyczepności z miękkiej mieszanki i przypieczętować swoje zwycięstwo”.

„Zespoły zaprezentowały wiele rożnych strategii podczas tego wyścigu. Czołowa piątka miała cztery różne pomysły na wyścig, jednak ostatecznie wszystko zależało od umiejętności wyciągnięcia wszystkiego ze slicków przy śliskiej nawierzchni. Obaj kierowcy McLarena jechali bardzo podobnie. Lewis również pokazał wspaniałe umiejętności podczas ratowania swojej sytuacji w końcówce wyścigu. To było fantastyczne. Jestem szczególnie zadowolony, ponieważ na torze Hungaroring rzadko dochodziło do manewrów wyprzedzania, a teraz widzieliśmy ich mnóstwo, nagłych zwrotów akcji było zaś więcej, niż łącznie zakrętów na torze!”

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca