F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Eni Magyar Nagydij 201131 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.3Lewis HamiltonMcLaren MP4-261:21,018--29
2.5Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:21,2590,2410,24140
3.4Jenson ButtonMcLaren MP4-261:21,3220,3040,06334
4.2Mark WebberRed Bull RB71:21,5080,4900,18635
5.1Sebastian VettelRed Bull RB71:21,5490,5310,04131
6.6Felipe MassaFerrari 150° Italia1:22,0991,0810,55040
7.8Nico RosbergMercedes GP W021:22,1211,1030,02236
8.7Michael SchumacherMercedes GP W021:22,4401,4220,31936
9.15Paul di RestaForce India VJM041:22,8351,8170,39540
10.14Adrian SutilForce India VJM041:22,9811,9630,14637
11.16Kamui KobayashiSauber C301:23,0302,0120,04934
12.17Sergio PerezSauber C301:23,3992,3810,36937
13.11Rubens BarrichelloWilliams FW331:23,6792,6610,28034
14.9Nick HeidfeldRenault R311:23,8612,8430,18228
15.12Pastor MaldonadoWilliams FW331:24,1813,1630,32039
16.19Jaime AlguersuariToro Rosso STR61:24,1823,1640,00126
17.10Witalij PietrowRenault R311:24,5463,5280,36421
18.18Sebastien BuemiToro Rosso STR61:24,8783,8600,33235
19.21Jarno TrulliLotus T1281:24,9943,9760,11638
20.20Heikki KovalainenLotus T1281:25,4474,4290,45339
21.24Timo GlockVirgin MVR-021:26,8235,8051,37633
22.25Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-021:27,2616,2430,43828
23.22Daniel RicciardoHRT F1111:27,7306,7120,46931
24.23Vitantonio LiuzziHRT F1111:28,2557,2370,52525
107% najlepszego czasu: 1:26,689

Lewis Hamilton okazał się najszybszy również w drugiej sesji treningowej przed GP Węgier. Brytyjczyk o ponad dwie sekundy poprawił swoje poranne osiągniecie, wykręcając czas 1:21,018. Na drugim miejscu, ze stratą ponad dwóch dziesiątych do Hamiltona, znalazł się Fernando Alonso. Trzecie miejsce zajął drugi kierowca Mclarena, Jenson Button, ze stratą 0,3s do swojego zespołowego partnera.

Sesja była zdominowana przez długie przejazdy oraz analizę zużycia opon. Hamilton wykręcił swój najlepszy czas podczas krótkiego przejazdu na miękkich oponach po 50 minutach treningu. Kierowcy Red Bulla znaleźli się na czwartym i piątym miejscu z niewielką stratą do czołowej trójki, co oznacza, że walka pomiędzy najlepszymi zespołami znów będzie bardzo zacięta.

Początkowo spodziewano się opadów deszczu, dlatego też kierowcy dość wcześnie pojawili się na torze. Hamilton był szybki od samego początku, wykręcając czas 1:22,969. Deszcz, który na krótko pojawił się w okolicach trybuny przy pierwszym zakręcie, nie przeszedł nad tor, ani też nie nasilił się, dlatego po chwili wszystko wróciło do normy i zespoły zaczęły koncentrować się na długich przejazdach.

Nie mniej, na torze pozostał Fernando Alonso, który przejechał całkiem sporo okrążeń na początku sesji, wykręcając 1:22,297, który to wynik przez większość czasu znajdował się na czele tabeli. W tym momencie za Hiszpanem znajdowali się Vettel, Button, Massa i Hamilton. Ferrari było pierwszym zespołem, który zdecydował się na użycie miękkich opon. Wyglądało na to, że Massa obejmie prowadzenie, jednak Brazylijczyk wyjechał za szeroko z piątego zakrętu.

Chwilę później, szybkie okrążenie przejechał Alonso, który poprawił czas o ponad sekundę. Dobre wyniki kierowców z Maranello zachęciły Hamiltona do pracy, który po chwili wskoczył na czoło tabeli wyników. W tym samym czasie Button przesunął się przed Webbera, najszybszego z Red Bulli, który zajmował czwarte miejsce tuż przed Sebastianem Vettelem. Taki stan rzeczy utrzymał się do końca treningu, ponieważ kierowcy skupili się na porównywaniu opon. W tej fazie treningu Red Bull wyglądał na najbardziej konkurencyjnego.

Za Massą, który zakończył trening na szóstej pozycji, znaleźli się Nico Rosberg i Michael Schumacher, którzy powtórzyli swoje pozycje z pierwszego treningu. Kierowców Mercedesa dzielił jednak spory dystans od najlepszych zespołów, a dodatkowo całkiem blisko znaleźli się zawodnicy Force India, który dopełnili czołową dziesiątkę.

Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 33°C
Temperatura powietrza: 23°C
Prędkość wiatru: 5,2 m/s
Wilgotność powietrza: 71%
Sucho

Źródło: autosport.com

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
vermaden, 29.07.2011 17:06[!]
Wiele osob szuka przyczyn 'slabszej' formy RBR, a prawda pewnie jest taka, ze od 2-3 wyscigow nie rozwijali tegorocznego bolidu i juz skupili sie na nastepnym ... i w przyszlym roku znowu beda z tego powodu dominowac, w tym sezonie maja juz tyle punktow, ze spokojnie moga 'dotytlac' mistrza do konca, poniewaz i tak nie maja 1 rywala, tylko 2 ktorzy beda sobie jeszcze nawzajem te punkty wyrywac.
IceMan11, 29.07.2011 17:55[!]
Coś słabo, za słabo RBR. Tracili najwięcej w drugim sektorze. Albo się kryją (w co wątpie), albo ich forma spadła niesamowicie. W zeszłym roku Vettel uzyskał czas poniżej 1:21 w 1-szym treningu i był szybszy od trzeciego kierowcy o ponad sekunde. Teraz tracą 0.5s. Nie wiem co o tym myśleć. Na nurburgringu zapowiadało się lepiej i było tylko P3 dla Seby, a teraz zapowiada się gorzej...
marla, 29.07.2011 18:12[!]
@IceMan11
Jak już nawet Ty przyznajesz, że z formą RBR jest coś nie tak, to coś w tym może być. A tak już całkiem na serio, to patrzyłabym na to bardziej obiektywnie, może być powtórka z przed tygodnia i nie mówię, że Webbo, ale któryś z RB7 może mieć P1. Chociaż to co piszesz o czasach Vettela rzeczywiście daje do myślenia.
Ja tam się cieszę ;)
IceMan11, 29.07.2011 18:21[!]
@marla - pewnie jutro trening wygra zawodnik RBR, ale tak jest zawsze. W tej części sezonu nic to nie oznacza. Przynajmniej będą emocje :)
marla, 29.07.2011 18:33[!]
@IceMan11
Emocje prze ogromne E.

Z innej beczki, Senna porównywalnie z Heidfeldem. Hmm...
akkim, 29.07.2011 18:48[!]
Tyle naszej radości na zmianę liderów,
co na treningach, w to chyba raczej wierzy wielu ?
No nie Myślicie chyba, że "puszki" przepadną,
jutro torem potrząsną i w niedzielę jazdą.

Mnie jeszcze ciekawi, co zrobią tetrycy,
wygra regulamin czy też "politycy",
bo 107% śmierdzi na tym torze,
wykluczą kogoś wreszcze, czy znów tylko - może ?
PINHEAD, 29.07.2011 20:13[!]
W koncu puszki słabo. Mam nadzieje ze tak juz zostanie.
BullBull, 30.07.2011 10:06[!]
Cytat PINHEAD :
W koncu puszki słabo. Mam nadzieje ze tak juz zostanie.

W końcu? To nie pierwsza (druga) sesja treningowa w tym roku, na którym RBR pojechał "słabo" (jeśli 4 i 5 czas można nazwać słabym osiągnięciem). Moim zdaniem testowali na tych treningach również rozwiązania na kolejne GP, bo Hungaroring raczej pasuje RB7. Zobaczymy co będzie dzisiaj, moim zdaniem kolejne PP dla Marka lub Sebastiana.
MrWorldwide, 30.07.2011 10:15[!]
czy Team Lotus korzysta z kers-u?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca