F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Eni Magyar Nagydij 201131 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.1Sebastian VettelRed Bull RB71:21,168--17
2.5Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:21,4690,3010,30113
3.4Jenson ButtonMcLaren MP4-261:21,6390,4710,17014
4.2Mark WebberRed Bull RB71:21,6450,4770,00618
5.6Felipe MassaFerrari 150° Italia1:22,0020,8340,35714
6.8Nico RosbergMercedes GP W021:22,5341,3660,53222
7.3Lewis HamiltonMcLaren MP4-261:22,6671,4990,13314
8.7Michael SchumacherMercedes GP W021:23,0371,8690,37019
9.10Witalij PietrowRenault R311:23,1752,0070,13819
10.15Paul di RestaForce India VJM041:23,2762,1080,10118
11.9Nick HeidfeldRenault R311:23,2812,1130,00513
12.17Sergio PerezSauber C301:23,3752,2070,09418
13.16Kamui KobayashiSauber C301:23,6262,4580,25125
14.11Rubens BarrichelloWilliams FW331:23,6632,4950,03717
15.12Pastor MaldonadoWilliams FW331:23,8942,7260,23117
16.14Adrian SutilForce India VJM041:23,9662,7980,07218
17.19Jaime AlguersuariToro Rosso STR61:23,9982,8300,03215
18.18Sebastien BuemiToro Rosso STR61:25,0613,8931,06319
19.21Jarno TrulliLotus T1281:25,1413,9730,08020
20.20Heikki KovalainenLotus T1281:25,5014,3330,36020
21.25Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-021:26,9555,7871,45420
22.22Daniel RicciardoHRT F1111:26,9915,8230,03619
23.24Timo GlockVirgin MVR-021:27,1746,0060,18316
24.23Vitantonio LiuzziHRT F1111:27,7136,5450,53920
107% najlepszego czasu: 1:26,850

Najszybszym kierowcą ostatniej sesji kwalifikacyjnej przed Grand Prix Węgier był Sebastian Vettel. Niemiec z zespołu Red Bull Racing ustanowił w końcówce sesji czas 1:21,168 pokonując o 0,301s drugiego Fernando Alonso i o 0,471s trzeciego Jensona Buttona. Wszyscy kierowcy czołówki swe najlepsze rezultaty osiągnęli na oponach z super miękkiej mieszanki.

Trzecia sesja treningowa rozpoczęła się przy bardzo przyjemnej, słonecznej pogodzie. Jeśli zaś chodzi o wydarzenia na torze, to po zapaleniu się zielonego światła, wszyscy kierowcy wyjechali na tor, wykonali jedno lub dwa okrążenia instalacyjne, po czym powrócili do garaży.

Co ciekawe, zespół Red Bull Racing po raz pierwszy w tym sezonie skorzystał z odstępstwa od zakazu pracy nad bolidami w nocy, by wprowadzić serię ulepszeń, które, jak stwierdził Christian Horner, miały na celu poprawę możliwości ustawienia bolidów. Jeśli chodzi zaś o inne zespoły, to bardzo ciekawe rozwiązanie dotyczące przedniego skrzydła przygotował zespół Williams, które krzywizną różniło się zdecydowanie od rozwiązań pozostałych zespołów.

Po upływie dziesięciu minut, kierowcy pomału zaczęli powracać na tor i jako pierwszy czas ustanowił dziś Jerome D'Ambrosio – 1:32,884. Poprawa czasów następowała jednak bardzo szybko i pięć minut później na prowadzeniu był już Nico Rosberg z czasem o ponad osiem sekund lepszym.

Kolejni kierowcy poprawiali najlepsze rezultaty, natomiast problemy z przyczepnością tyłu bolidu po raz kolejny dopadły Michaela Schumachera, który uskarżał się na nie przez radio po przejechaniu zaledwie sześciu okrążeń na oponach z miękkiej mieszanki.

Przez pierwszych trzydzieści minut sesji wszyscy korzystali z miękkich opon, a najszybszym kierowcą na półmetku był Sebastian Vettel z rezultatem 1:22,021 wyprzedzając najbliższych rywali – Hamiltona i Webbera o ponad 0,6s. Przez następnych pięć minut większa część stawki przebywała w garażach, po czym zaczęły się pierwsze wyjazdy na oponach z super miękkiej mieszanki. Pierwszym kierowcą korzystającym z tych opon był Michael Schumacher, jednak nawet taka pomoc nie pozwoliła mu zbliżyć się na mniej niż sekundę do najszybszych.

Następnych dziesięć minut przyniosło niewiele akcji na torze. Kolejni kierowcy szukali jednak limitów i najpierw na pobocze wypadł w zakręcie numer osiem Felipe Massa, jednak zdołał opanować sytuację i uniknąć uderzenia w bandę, natomiast w ostatnim zakręcie bardzo szeroko pojechał Kamui Kobayashi. Problemy miał też Vitantonio Liuzzi z HRT, ponieważ od prowadzonego przez niego bolidu odpadały części przedniego skrzydła.

Ostatnie dziesięć minut sesji zespoły po raz kolejny przeznaczyły na symulacje przejazdów kwalifikacyjnych. Pierwszym kierowcą z czołówki na oponach z czerwonym oznaczeniem był Fernando Alonso, który natychmiast wysunął się na prowadzenie, schodząc jako pierwszy z czasem poniżej 1min 22s. Hiszpan przejechał okrążenie w czasie 1:21,469.

O ile kierowcy McLarena nie byli w stanie poprawić czasu Hiszpana, w końcówce sesji udało się to Sebastianowi Vettelowi, który przejechał bardzo dobre okrążenie wysuwając się na czoło z przewagą 0,3s. Po raz kolejny w tym sezonie zespoły Virgin i HRT balansują na granicy limitu 107% i kierowców tych ekip czeka naprawdę trudne zadanie w nadchodzącej sesji kwalifikacyjnej.

Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 36°C
Temperatura powietrza: 22°C
Prędkość wiatru: 7,5 m/s
Wilgotność powietrza: 48%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Bambek, 30.07.2011 12:26[!]
Myślałem że Hamilton pociśnie a tu kurde problem z hamulcami ;/
francorchamps, 30.07.2011 12:27[!]
Oglądał ktoś transmisje? Inne warunki niż wczoraj bo czasy słabsze...?
akkim, 30.07.2011 12:29[!]
Dziś już smutniej Fanom Maca, Seb o chorej rączce,
wziął się ostro do roboty i zajął porządkiem,
jeszcze Ferka domieszała, gdyby nie błąd Massy,
razem staliby wysoko, jako dowód klasy.
konradosf1, 30.07.2011 12:30[!]
sprawdziły się moje obawy - Vettel pierwszy. Mógłby ktoś podrzucic fotkę tego skrzydła Williamsa?
akkim, 30.07.2011 12:31[!]
@francorchamps

To samo co wczoraj, nawet słońca więcej,
jedynie trochę zimniej, ku Ferki udręce.
adnowseb, 30.07.2011 12:34[!]
@francorchamps
Ja oglądałem .Warunki pogodowe te same, ale o ile się nie mylę, na początku sesji treningowej narzekano na temperaturę(chłód)
Edit: @akkim wyprzedziłeś mnie :)
akkim, 30.07.2011 12:40[!]
@adnowseb

E tam, raptem dwa okrążenia i pierwszy sektor ;)
qwartetowy, 30.07.2011 12:41[!]
szkoda Hamiltona, gdyby nie problemy może byłoby poniżej 1:21
robertunio, 30.07.2011 12:44[!]
A o ile ja sie nie myle to narzekali tez na wiatr i ze jutro moze wiac jeszcze mocniej wiec musza inaczej ustawic 7 bieg. Miejmy nadzieje ze Sebastian powtorzy swoj zeszloroczny rezultat (z kwalifikacji) ;-)
adnowseb, 30.07.2011 12:45[!]
@akkim
W kwalifikacjach postaram się bardziej:)

Kolejny trening w którym Force India dobrze wypadło.
Lukas, 30.07.2011 12:48[!]
biegi już są dawno ustawione
m_grabarz, 30.07.2011 12:49[!]
@robertunio
Do tego w nocy jeszcze padał deszcz.
Bambek, 30.07.2011 12:50[!]
Cytat qwartetowy :
szkoda Hamiltona, gdyby nie problemy może byłoby poniżej 1:21


Też tak myślę :P
robertunio, 30.07.2011 13:03[!]
@ Lukas
Komentator BBC powiedzial ze zespoly musza uwzglednic sile wiatru w ustawieniach siodmego biegu. Szczerze powiem ze nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze miedzy treningiem a kwalifikacjami moga jeszcze cos zmienic gdyby chcieli; a moze zmienili cos w ustawienich tego biegu pomiedzy wczorajszym treningiem a dzisiejszym.
xdomino996, 30.07.2011 13:11[!]
@robertunio Nie mogą nic zmieniać po piatkowych treningach. Kazda zmiana równa sie startem z pit.
misiek3510, 30.07.2011 13:29[!]
Na czym jeździł Giermaziak w studio? PCC i rFactor?
Gangster, 30.07.2011 13:30[!]
A mi się wydawało, że nie mogą zmieniać po sobotnich treningach. Ewentualnie zmianie mogą ulec detale jak wloty powietrza do hamulców, delikatnie zmianie może ulec nachylenie przedniego skrzydła itd.
yaper, 30.07.2011 13:34[!]
Nadal liczę na walkę Vettel-Hamilton-Alonso o PP. Róźnice czasowe niczego nie przekreślają.
xdomino996, 30.07.2011 13:38[!]
@misiek3510 Tak to Rfactor był a mod pewnie albo PCC albo jakis wlasno recznie przez nich robiony
adnowseb, 30.07.2011 13:52[!]
@yaper
Dokładnie , tym bardziej ,że Hamilton nie miał czystego przejazdu
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca