|
|
|
|
|
|
Gran Premio Santander d'Italia 2011 | 11 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów | |
|
1. | Vettel | Mu | Mu (20) | Pn (35) | | 2 | |
2. | Button | Mu | Mu (17) | Pn (33) | | 2 | |
3. | Alonso | Mu | Mu (19) | Pn (34) | | 2 | |
4. | Hamilton | Mu | Mu (18) | Pn (34) | | 2 | |
5. | Schumacher | Mu | Mn (16) | Pn (37) | | 2 | |
6. | Massa | Mu | Mu (21) | Pn (41) | | 2 | |
7. | Alguersuari | Mn | Mn (20) | Pn (41) | | 2 | |
8. | Di Resta | Mu | Mn (13) | Pn (31) | | 2 | |
9. | Senna | Pn | Mu (2) | Mu (19) | Mu (40) | 3 | |
10. | Buemi | Mu | Mn (16) | Pn (40) | | 2 | |
11. | Maldonado | Mu | Mu (19) | Pn (37) | | 2 | |
12. | Barrichello | Mu | Pn (1) | Mn (32) | | 2 | |
13. | Kovalainen | Mn | Mu (21) | Pn (35) | | 2 | |
14. | Trulli | Mn | Mu (5) | Pn (24) | | 2 | |
15. | Glock | Mn | Mu (20) | Pn (38) | | 2 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Ricciardo | Mn | Mu (1) | Pn (20) | | 2 | |
| Perez | Pn | | | | 0 | |
| Kobayashi | Pn | Mu (1) | Mn (19) | | 2 | |
| Sutil | Pn | | | | 0 | |
| Webber | Mu | | | | 0 | |
| D'Ambrosio | Mn | | | | 0 | |
| Petrov | Mu | | | | 0 | |
| Rosberg | Pu | | | | 0 | |
| Liuzzi | Mn | | | | 0 | |
| |
|
|
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Nasz pierwszy domowy wyścig, w bardzo specyficznym otoczeniu toru Monza, był taki jak mieliśmy nadzieję, że będzie. Fakt, że na pierwszych pięciu miejscach znalazło się pięciu mistrzów świata tylko podkreśla jakość emocji jakie dzisiaj mieliśmy. Spodziewaliśmy się gorącego weekendu na torze Monza, ale pomimo tych wysokich temperatur zarówno miękka jak i pośrednia mieszanka wytrzymały ten ekstremalnie ciężki test, bez nadmiernej ilości pęcherzyków oraz wykazały się bardzo dobrą wytrzymałością. To oznacza, że żaden z kierowców nie musiał oszczędzać opon, dzięki czemu mieliśmy świetną rozrywkę od startu do mety. Teraz z niecierpliwością czekamy na nasz pierwszy nocny wyścig w Singapurze. Włoskie upały przygotowały nas nieco na następną rundę, podczas której ponownie zobaczymy czerwoną, supermiękką mieszankę.”
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|