F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 201111 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wyprzedzenia w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Okr.Wyprzedzający Wyprzedzony Miejsce
1.4Michael Schumacher Lewis Hamilton 3
2.4Mark Webber Jenson Button 6
3.4Pastor Maldonado Paul di Resta 8
4.4Sebastien Buemi Timo Glock 14
5.4Kamui Kobayashi Adrian Sutil 16
6.4Kamui Kobayashi Timo Glock 15
7.5Sebastian Vettel Fernando Alonso 1
8.5Sergio Perez Paul di Resta 7
9.5Felipe Massa Heikki Kovalainen 11
10.5Kamui Kobayashi Sebastien Buemi 13
11.5Adrian Sutil Timo Glock 15
12.5Bruno Senna Timo Glock 16
13.6Felipe Massa Jaime Alguersuari 9
14.6Kamui Kobayashi Heikki Kovalainen 11
15.6Sebastien Buemi Heikki Kovalainen 12
16.7Felipe Massa Paul di Resta 8
17.7Bruno Senna Adrian Sutil 14
18.7Bruno Senna Heikki Kovalainen 13
19.7Adrian Sutil Heikki Kovalainen 14
20.8Felipe Massa Sergio Perez 7
21.10Felipe Massa Pastor Maldonado 6
22.13Lewis Hamilton Michael Schumacher 3
23.13Michael Schumacher Lewis Hamilton 3
24.16Jenson Button Lewis Hamilton 4
25.16Jenson Button Michael Schumacher 3
26.16Bruno Senna Sebastien Buemi 11
27.16Paul di Resta Timo Glock 14
28.17Michael Schumacher Sergio Perez 7
29.18Michael Schumacher Pastor Maldonado 6
30.18Sebastien Buemi Timo Glock 14
31.19Sergio Perez Pastor Maldonado 7
32.19Jaime Alguersuari Pastor Maldonado 8
33.19Jaime Alguersuari Sergio Perez 7
34.19Pastor Maldonado Sergio Perez 8
35.20Paul di Resta Heikki Kovalainen 9
36.21Jaime Alguersuari Heikki Kovalainen 9
37.23Felipe Massa Sergio Perez 6
38.24Sebastien Buemi Pastor Maldonado 10
39.27Lewis Hamilton Michael Schumacher 4
40.30Bruno Senna Pastor Maldonado 11
41.31Jaime Alguersuari Paul di Resta 8
42.36Jenson Button Fernando Alonso 3
43.47Bruno Senna Sebastien Buemi 9
Statystyka wyprzedzeń
P.Kierowca Wyprzedzenia
1.Felipe Massa 6
2.Bruno Senna 6
3.Michael Schumacher 4
4.Jaime Alguersuari 4
5.Sebastien Buemi 4
6.Kamui Kobayashi 4
7.Jenson Button 3
8.Lewis Hamilton 2
9.Paul di Resta 2
10.Pastor Maldonado 2
11.Sergio Perez 2
12.Adrian Sutil 2
13.Sebastian Vettel 1
14.Mark Webber 1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal5, 15.09.2011 15:01[!]
a by się wydawało ze tu będzie najwięcej a jednak nie w kanada było 125 tez szybki tor
punksnotdead, 15.09.2011 15:25[!]
a będą jeszcze te zabawne nagrody po GP Włoch? :)
LisuBB, 15.09.2011 15:49[!]
Jakby nie patrzeć - Liuzzi przebił się z ostatniego pola do pierwszej dziesiątki, więc nie wiem czemu tutaj tego nie uwzględniono ;)
kabans, 15.09.2011 15:57[!]
czemu nie zbudują jakiegoś nowego toru naturalnie wpasowanego w teren z dużymi różnicami wzniesień i tylko kilkoma zakrętami, przy czym między każdym mielibyśmy długą prostą? Tylko każy nowy tor na dłuższą mete to to samo; prosta z prawie nawrotem na końcu, kilka zakrętów rysowanych od linijki itd.
michal5, 15.09.2011 16:28[!]
klasyczne tory są takie mało zakrętów dużo prostych
Dante, 15.09.2011 17:24[!]
Herman Tilke najwidoczniej nie uważał na wykładach dotyczących wykorzystania naturalnych wzniesień przy projektowaniu różnorakich obiektów. Chociaż z drugiej strony nowoczesne tory powstają na jakichś pustyniach pośrodku niczego... co go i tak nie usprawiedliwia ;).
A co do newsa - szkoda, że tylko jedna tabelka (tak, też lubię napawać się cyferkami).
Arya, 16.09.2011 21:28[!]
@Dante
No właśnie, mogłaby być jeszcze tabelka wyprzedzających i wyprzedzanych, a i w rubryce "użycie opon i inne dane" wyprzedzanie nie jest zaktualizowane od dwóch GP.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca