F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yeongam.
Korean Grand Prix 201116 pa?dziernika
Korea International Circuit
Długość toru: 5,615 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 308,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:35,585 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:50,257 - Fernando Alonso (Ferrari), 2010
Największa średnia prędkość wyścigu:
109,998 km/h - Fernando Alonso (Ferrari), 2010
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Suma postojów 
1.Vettel  Su Su (16) Mn (34)  2 
2.Hamilton  Su Su (15) Mn (33)   2 
3.Webber  Su Mn (14) Mn (33)  2 
4.Button  Su Su (13) Mn (34)   2 
5.Alonso  Su Mn (15) Mn (37)   2 
6.Massa  Su Mn (14) Mn (34)   2 
7.Alguersuari  Sn Su (17) Mn (37)   2 
8.Rosberg  Su Mn (13) Mn (27)  2 
9.Buemi  Sn Mn (14) Su (36)   2 
10.di Resta  Su Sn (11) Mn (31)   2 
11.Sutil  Mn Sn (16) Mn (35)   2 
12.Barrichello  Sn Mn (10) Mn (31)   2 
13.Senna  Mn Mu (13) Su (30)   2 
14.Kovalainen  Sn Mn (13) Mn (38)   2 
15.Kobayashi  Mn Su (10) Sn (24)  Su (42) 3 
16.Perez  Mn Sn (16) Su (36)  Su (53) 3 
17.Trulli  Sn Mn (12) Mn (36)  2 
18.Glock  Mn Mn (16) Sn (41)   2 
19.Ricciardo  Mn Mn (16) Sn (41)  2 
20.D'Ambrosio  Mn Mn (16) Sn (38)  2 
21.Liuzzi  Mn Mn (1) Mu (16) Sn (38) 3 
Niesklasyfikowani
Maldonado  Mn Mn (16) DT (22) Mn (28) 3 
Pietrow  Su Su (14)   1 
Schumacher  Sn Mn (14)   1 
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
S = Supermiękka mieszanka
M = Miękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet

Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Chociaż świadomie zdecydowaliśmy się na odważny wybór opon na ten wyścig, a zespoły miały niewiele danych za sprawą piątkowych warunków atmosferycznych, już na początku wyścigu widać było, że supermiękkie opony przy dużym obciążeniu paliwem wytrzymują dłużej niż 10 okrążeń, a miękkie dłużej niż 20 okrążeń. Stało się jasne, że w krótkim czasie tor ewoluował i od pierwszej tury pit stopów wiedzieliśmy, że czeka nas strategia dwóch postojów, czyli minimalna zakładana przez nas liczba. Stosowano kilka różnych rozwiązań taktycznych, ale ostatecznie kierowcy utrzymywali dobre tempo na obu mieszankach – Vettel uzyskał najlepszy czas okrążenia na ostatnim kółku w wyścigu na miękkim ogumieniu – mimo że przed wyścigiem niektórzy przepowiadali cztery lub więcej pit stopów i znaczną degradację. Na koniec chciałbym pogratulować Red Bull Racing zdobycia kolejnego tytułu mistrzowskiego wśród konstruktorów, w niesamowitym dla nich sezonie. Wyścig o Grand Prix Korei było ostatnim, w którym zastosowano supermiękkie opony Pirelli P Zero „czerwone”. Korzystano z nich także w Monako, Kanadzie, na Węgrzech i w Singapurze. W pozostałych trzech wyścigach kierowcy używać będą miękkich i pośrednich mieszanek P Zero.”

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Arya, 17.10.2011 17:17[!]
I na co się Red Bullowi przydały te 2 zaoszczędzone komplety miękkich opon? :P W ogóle tak straszyli, że będzie duża degradacja...
yaper, 18.10.2011 18:47[!]
Dokładnie, nastawiałem się na horror z 4-5 stopami, a tutaj ledwo 2 stopy. Sauber wyróżnia się na niekorzyść, a zawsze Perez był liderem pod względem minimalizacji czasu spędzonego w pit lane.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca