F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yeongam.
Korean Grand Prix 201116 pa?dziernika
Korea International Circuit
Długość toru: 5,615 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 308,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:35,585 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:50,257 - Fernando Alonso (Ferrari), 2010
Największa średnia prędkość wyścigu:
109,998 km/h - Fernando Alonso (Ferrari), 2010
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.4Jenson ButtonMcLaren MP4-261:36,910--18
2.3Lewis HamiltonMcLaren MP4-261:37,1990,2890,28918
3.2Mark WebberRed Bull RB71:37,7230,8130,52423
4.5Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:38,0291,1190,30621
5.6Felipe MassaFerrari 150° Italia1:38,4341,5240,40518
6.7Michael SchumacherMercedes GP W021:39,5592,6491,12523
7.10Witalij PietrowRenault R311:39,6122,7020,05320
8.14Adrian SutilForce India VJM041:39,6602,7500,04822
9.1Sebastian VettelRed Bull RB71:39,6952,7850,03522
10.8Nico RosbergMercedes GP W021:39,7432,8330,04825
11.15Paul di RestaForce India VJM041:39,8472,9370,10422
12.19Jaime AlguersuariToro Rosso STR61:39,8512,9410,00420
13.18Sebastien BuemiToro Rosso STR61:39,9643,0540,11321
14.16Kamui KobayashiSauber C301:40,0053,0950,04117
15.17Sergio PerezSauber C301:40,0303,1200,02518
16.9Bruno SennaRenault R311:40,4513,5410,42119
17.12Pastor MaldonadoWilliams FW331:40,5293,6190,07820
18.11Rubens BarrichelloWilliams FW331:40,7113,8010,18222
19.20Heikki KovalainenLotus T1281:41,9094,9991,19818
20.21Jarno TrulliLotus T1281:41,9455,0350,03613
21.24Timo GlockVirgin MVR-021:43,2756,3651,33019
22.25Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-021:44,3777,4671,10216
23.23Vitantonio LiuzziHRT F1111:44,4217,5110,04422
24.22Daniel RicciardoHRT F1111:45,1438,2330,72211
107% najlepszego czasu: 1:43,694

Jenson Button udowodnił, że piątkowa forma McLarena nie była spowodowana warunkami pogodowymi i ustanowił najszybszy czas w ostatniej sesji treningowej na torze Yeongam. Mistrz świata z 2009 roku wskoczył na czoło tabeli po 23 minutach sesji z czasem 1:38,005, jednak szybko został zepchnięty przez swojego partnera zespołowego.

Hamilton wykręcił czas 1:37,199 i wyglądało na to, że będzie to najlepszy wynik tego poranka, gdyż został ustanowiony na supermiękkiej mieszance, 5 minut przed zakończeniem sesji. Jednakże próba pojechania jeszcze szybciej została zakłócona przez Michaela Schumachera, który pojawił się przed Anglikiem w ostatniej, pełnej zakrętów sekcji toru.

Nie borykający się z korkiem Button, który w nocy zmienił podwozie, zameldował się na pierwszej lokacie z najszybszym czasem sesji: 1:36,910. Mark Webber zakończył trening na trzecim miejscu, przed Fernando Alonso i Felipe Massą oraz Michaelem Schumacherem.

Witalij Pietrow wywalczył siódmą lokatę dla Renault, przed Adrianem Sutilem, który był bardzo szybki podczas mokrych, piątkowych sesji. Sebastian Vettel zaliczył dopiero dziewiątą pozycję, jednak Niemiec dość mocno przytarł prawą przednią supermiękką oponę podczas długiego przejazdu w połowie sesji.

Pod koniec Vettel zdecydował się założyć nowy komplet najmiększych Pirelli, jednak jego okrążenia sukcesywnie niszczył Jaime Alguersuari. Mimo to, mistrz świata był najszybszy w pierwszym sektorze. Nico Rosberg uzupełnił pierwsza dziesiątkę, przed Alguersuarim i Buemim.

Bruno Senna nie dał rady poprawić 16. pozycji, po tym jak obróciło jego Renault na wyjściu z trzynastego zakrętu i uszkodził przednie skrzydło w kontakcie ze ścianą. Jarno Trulli minutę wcześniej miał problemy z podsterownością w czternastym zakręcie i przyblokował przednie prawe koło.

Daniel Ricciardo stracił dużo czasu na torze, po tym jak w jego HRT wystąpił problem z wyciekiem wody.

Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 26°C
Temperatura powietrza: 22°C
Prędkość wiatru: 3,8m/s
Wilgotność powietrza: 71%
Sucho

Źródło: autosport.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pablonzo, 15.10.2011 06:22[!]
zanosi się na kolejną wygraną McLarena, PP raczej wywalczy Vettel, gdzieś znajdzie te 0,3 s. Nie da się ukryć, że na koniec sezonu McLareny zrobiły się konkurencyjne :)
zaSchumiony, 15.10.2011 06:37[!]
a ja chciałbym się zapytać co to znaczy najmiększe :]
marios76, 15.10.2011 06:48[!]
@zaSchumiony- może chodzi o miększe niż super-miękkie ;) Ale widać mało wytrzymałe- wygrany pierwszy sektor, a później się skończyły? :D
Kamikadze2000, 15.10.2011 08:59[!]
McL najmocniej pracuje na maszyną, ale w przyszłym roku znowu mogą tracic. Ich wóz opiera się na "dmuchanym dyfuzorze" i zrobili się konkurencyjni dzięki świetnemu wkomponowaniu wszystkiego. Coś jak rok 2009 - wszystkie części w połączeniu z KERS dały najszybszy wóz w stawce. Sezon 2012 to jednak zupełnie inna bajka. Newey na pewno będzie pracował nad jeszcze lepszą maszyną! :))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca