|
|
|
|
|
|
Korean Grand Prix 2011 | 16 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:35,585 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:50,257 - Fernando Alonso (Ferrari), 2010 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 109,998 km/h - Fernando Alonso (Ferrari), 2010 |
| |
Sesja treningowa 3 [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Strata | Odstęp | Okr. |
|
1. | 4 | Jenson Button | McLaren MP4-26 | | 1:36,910 | - | - | 18 |
2. | 3 | Lewis Hamilton | McLaren MP4-26 | | 1:37,199 | 0,289 | 0,289 | 18 |
3. | 2 | Mark Webber | Red Bull RB7 | | 1:37,723 | 0,813 | 0,524 | 23 |
4. | 5 | Fernando Alonso | Ferrari 150° Italia | | 1:38,029 | 1,119 | 0,306 | 21 |
5. | 6 | Felipe Massa | Ferrari 150° Italia | | 1:38,434 | 1,524 | 0,405 | 18 |
6. | 7 | Michael Schumacher | Mercedes GP W02 | | 1:39,559 | 2,649 | 1,125 | 23 |
7. | 10 | Witalij Pietrow | Renault R31 | | 1:39,612 | 2,702 | 0,053 | 20 |
8. | 14 | Adrian Sutil | Force India VJM04 | | 1:39,660 | 2,750 | 0,048 | 22 |
9. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB7 | | 1:39,695 | 2,785 | 0,035 | 22 |
10. | 8 | Nico Rosberg | Mercedes GP W02 | | 1:39,743 | 2,833 | 0,048 | 25 |
11. | 15 | Paul di Resta | Force India VJM04 | | 1:39,847 | 2,937 | 0,104 | 22 |
12. | 19 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso STR6 | | 1:39,851 | 2,941 | 0,004 | 20 |
13. | 18 | Sebastien Buemi | Toro Rosso STR6 | | 1:39,964 | 3,054 | 0,113 | 21 |
14. | 16 | Kamui Kobayashi | Sauber C30 | | 1:40,005 | 3,095 | 0,041 | 17 |
15. | 17 | Sergio Perez | Sauber C30 | | 1:40,030 | 3,120 | 0,025 | 18 |
16. | 9 | Bruno Senna | Renault R31 | | 1:40,451 | 3,541 | 0,421 | 19 |
17. | 12 | Pastor Maldonado | Williams FW33 | | 1:40,529 | 3,619 | 0,078 | 20 |
18. | 11 | Rubens Barrichello | Williams FW33 | | 1:40,711 | 3,801 | 0,182 | 22 |
19. | 20 | Heikki Kovalainen | Lotus T128 | | 1:41,909 | 4,999 | 1,198 | 18 |
20. | 21 | Jarno Trulli | Lotus T128 | | 1:41,945 | 5,035 | 0,036 | 13 |
21. | 24 | Timo Glock | Virgin MVR-02 | | 1:43,275 | 6,365 | 1,330 | 19 |
22. | 25 | Jerome d'Ambrosio | Virgin MVR-02 | | 1:44,377 | 7,467 | 1,102 | 16 |
23. | 23 | Vitantonio Liuzzi | HRT F111 | | 1:44,421 | 7,511 | 0,044 | 22 |
24. | 22 | Daniel Ricciardo | HRT F111 | | 1:45,143 | 8,233 | 0,722 | 11 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:43,694 |
|
|
Jenson Button udowodnił, że piątkowa forma McLarena nie była spowodowana warunkami pogodowymi i ustanowił najszybszy czas w ostatniej sesji treningowej na torze Yeongam. Mistrz świata z 2009 roku wskoczył na czoło tabeli po 23 minutach sesji z czasem 1:38,005, jednak szybko został zepchnięty przez swojego partnera zespołowego.
Hamilton wykręcił czas 1:37,199 i wyglądało na to, że będzie to najlepszy wynik tego poranka, gdyż został ustanowiony na supermiękkiej mieszance, 5 minut przed zakończeniem sesji. Jednakże próba pojechania jeszcze szybciej została zakłócona przez Michaela Schumachera, który pojawił się przed Anglikiem w ostatniej, pełnej zakrętów sekcji toru.
Nie borykający się z korkiem Button, który w nocy zmienił podwozie, zameldował się na pierwszej lokacie z najszybszym czasem sesji: 1:36,910. Mark Webber zakończył trening na trzecim miejscu, przed Fernando Alonso i Felipe Massą oraz Michaelem Schumacherem.
Witalij Pietrow wywalczył siódmą lokatę dla Renault, przed Adrianem Sutilem, który był bardzo szybki podczas mokrych, piątkowych sesji. Sebastian Vettel zaliczył dopiero dziewiątą pozycję, jednak Niemiec dość mocno przytarł prawą przednią supermiękką oponę podczas długiego przejazdu w połowie sesji.
Pod koniec Vettel zdecydował się założyć nowy komplet najmiększych Pirelli, jednak jego okrążenia sukcesywnie niszczył Jaime Alguersuari. Mimo to, mistrz świata był najszybszy w pierwszym sektorze. Nico Rosberg uzupełnił pierwsza dziesiątkę, przed Alguersuarim i Buemim.
Bruno Senna nie dał rady poprawić 16. pozycji, po tym jak obróciło jego Renault na wyjściu z trzynastego zakrętu i uszkodził przednie skrzydło w kontakcie ze ścianą. Jarno Trulli minutę wcześniej miał problemy z podsterownością w czternastym zakręcie i przyblokował przednie prawe koło.
Daniel Ricciardo stracił dużo czasu na torze, po tym jak w jego HRT wystąpił problem z wyciekiem wody.
Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 26°C
Temperatura powietrza: 22°C
Prędkość wiatru: 3,8m/s
Wilgotność powietrza: 71%
Sucho
Źródło: autosport.com
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|