F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Istanbul.
DHL Turkish Grand Prix 20118 maja
Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,396 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po sesjach 1 i 2  [  T-  |  T+  ]
McLaren

Jenson Button (P23/P1): Jestem dość zadowolony z przebiegu dzisiejszego dnia. Bolid sprawował się dość dobrze – zawsze są jakieś rzeczy, które chciałbyś poprawić, jednak wykonaliśmy dobry postęp i mamy wiele użytecznych danych do przejrzenia. Próba zmuszenia bolidu do przejazdu przez wyboje w zakręcie 12 była trudna, jednak poprawiliśmy to podczas sesji. Zakręt 12 jest naprawdę wyboisty, niemalże tak jak tor do motocrossu!

Zakręt ósmy również jest trudny, ponieważ w zależności od balansu może zniszczyć przednie lub tylne opony. Chodzi tu głównie o znalezienie dobrego balansu i na tym się dzisiaj skupiliśmy. Nie włożyliśmy do bolidu wszystkiego, co chcieliśmy w ten weekend i jest to rozczarowujące, jednak ciągle mamy kilka użytecznych poprawek więc miło jest iść naprzód.


Lewis Hamilton (P24/P3): Zaoszczędziliśmy opony podczas porannej sesji. Po południu, pomimo ograniczonych jazd w pierwszym treningu, wykonaliśmy niemal wszystko z naszego planu, co jest bardzo satysfakcjonujące. Na początku miałem lekkie problemy z ustawieniami, czemu możemy się przyjrzeć w nocy i naprawić to. Jednakże byłem naprawdę zadowolony z mojego tempa na długim przejeździe – myślę, że był to jeden z najlepszych długich przejazdów treningowych jakie miałem. Generalnie mamy dobrą podstawę na resztę weekendu. Ciągle jesteśmy w walce, najważniejszą rzeczą w ten weekend jest kontynuacja naszych stałych osiągów – podium to mój cel i jeśli będziemy w stanie wygrać to tylko lepiej!

(Łukasz Godula)
 
Mercedes

Nico Rosberg (P2/P2): Dobrze rozpoczęliśmy weekend i jestem optymistycznie nastawiony. Mieliśmy produktywne popołudnie, podczas którego próbowaliśmy wielu rzeczy z naszym samochodem. Nie miałem zbyt wielu problemów z oponami na długich przejazdach i jestem dość zaskoczony poziomem przyczepności, który był wyższy niż się spodziewałem. Również rano opony dobrze trzymały. Jestem zadowolony z tego, czego się dziś nauczyliśmy i myślę, że reszta weekendu będzie bardzo interesująca.

Michael Schumacher (P3/P4): Mieliśmy dość pozytywny piątek, szczególnie dobrze było przetestować oba typy opon. Wcześniej nie mieliśmy okazji tak naprawdę pojeździć na deszczowych oponach, więc jestem zadowolony, że w końcu nadarzyła się taka okazja. Trzy razy obróciło mnie w zakręcie jedenastym, więc nie brakowało mi wrażeń. Koniec końców, nasz samochód potwierdził poprawę osiągów w porównaniu do Chin, więc możemy oczekiwać, że pozostała część weekendu będzie dobra. Wciąż jest kilka spraw do rozwiązania w kontekście ustawień, jednak jestem pewny, że poradzimy sobie z tym jutro.

(Paweł Zając)
 
Red Bull

Mark Webber (P11/P5): Sporo się dziś nauczyliśmy. Wraz z nowymi regulacjami tor stał się pewnym wyzwaniem dla kierowców, więc było dość zdradliwie dla nas wszystkich podczas porannej sesji. Musieliśmy przenieść sporo pracy na popołudnie, jednak wszystko przebiegło gładko. Sebastian miał wypadek dziś rano, mogło to się przydarzyć każdemu z nas i pokazuje to, jak łatwo można stracić treningi. Zespół wykorzysta dane, jakie zgromadziłem tego popołudnia. KERS pracował całkiem nieźle, z każdym jego użyciem nabieramy doświadczenia, więc jak na razie jest dobrze.

Sebastian Vettel (P17/P24): Niewiele mogłem zrobić, by nie dopuścić do uderzenia samochodu w barierę, jednak najważniejsze jest to, że nic mi się nie stało. Niestety nie udało nam się odbudować samochodu na popołudniową sesję, ponieważ uszkodzenia okazały się zbyt duże. Przykro mi z tego powodu. To komplikuję kilka spraw, jednak nie wydaje mi się, by był to problem. Znamy tor z poprzednich lat i ostatecznie jest to tylko jedno stracone popołudnie. Mimo tego, że było bardzo ciasno pozostaję pewny siebie. Miałem dziś okazję przyglądać się czasom, co jest czymś nowym.

(Paweł Zając)
 
Ferrari

Felipe Massa (P7/P6): Z tego co mogłem zaobserwować, dokonaliśmy kroku naprzód jeśli chodzi o osiągi, ale nie jesteśmy jeszcze wystarczająco blisko najlepszych. Zawsze trudno jest powiedzieć, jak duży jest to postęp po zaledwie dwóch sesjach treningowych – będziemy musieli zaczekać do kwalifikacji, by otrzymać jaśniejszy obraz. Pracujemy bardzo ciężko, by nadrobić stratę i uważam, że jesteśmy na dobrej drodze, jednakże pozostałe ekipy zdecydowanie nie stoją bezczynnie. Dla przykładu, wygląda na to, że Mercedes wykonał tutaj znaczący krok naprzód. Czy wolałbym mokry wyścig? Pewnie, jeśli okaże się, że nie jesteśmy konkurencyjni – deszcz otworzy przed nami więcej możliwości, lecz także wszystko może się ułożyć w suchych warunkach, a wygląda na to, że pogoda się poprawia. Jest to bardzo wymagający tor, ale naprawdę lubię tutaj jeździć, ponieważ zawiera on różne rodzaje zakrętów.

Fernando Alonso (P1/P11): Obydwie sesje bardzo mocno się od siebie różniły z powodu zmiennej pogody. Użytecznym było pojeździć na mokrym torze, ponieważ jest szansa, że jutro mogą ponownie wystąpić opady deszczu w którymś momencie. Spróbowaliśmy różnych rozwiązań i teraz musimy je ostrożnie ocenić, by przekonać się, czy pracują lub nie. Miałem problem z hydrauliką, który kosztował mnie trochę czasu na początku drugiej sesji. To złożyło się na fakt, że trudno jest precyzyjnie ocenić zachowanie opon. Następnie doświadczyłem niekontrolowanego poślizgu, kiedy zbyt optymistycznie korzystałem z mojego ruchomego tylnego skrzydła. Z pewnością ten tor ma duży wpływ na ogumienie – interesującym będzie zobaczyć, co wydarzy się w wyścigu. Sądzę, że dokonaliśmy postępu, ale są inne zespoły, które są od nas szybsze. Musimy dać z siebie wszystko, łącząc najlepszy pakiet złożony z nowych części i tych, których wcześniej używaliśmy oraz wydobyć cały potencjał z samochodu.

Pat Fry, zastępca dyrektora technicznego: Zawsze ciężko jest powiedzieć, jaki jest prawdziwy rozkład sił po piątkowych sesjach treningowych i jest to jeszcze trudniejsze, kiedy jedna z sesji rozgrywana jest w deszczowych warunkach, tak jak było to dzisiaj. Przynajmniej tego poranka byliśmy w stanie otrzymać pierwsze wrażenie na temat balansu i prowadzenia się samochodu na obydwu mieszankach przeznaczonych na deszcz. Jednakże nie pokonaliśmy wielu okrążeń, ponieważ prognoza pogody na resztę weekendu wciąż jest niepewna, dlatego będziemy musieli spróbować najlepiej jak to możliwe zarządzać dostępnymi dla nas zestawami opon. Po południu skoncentrowaliśmy się głównie na ocenie nowych części aerodynamicznych i tak jak zazwyczaj, porównywaniem dwóch mieszanek opon na suchą nawierzchnię. Niestety straciliśmy pół godziny w przypadku Fernando z powodu problemu hydraulicznego, więc Hiszpan nie był w najlepszej sytuacji, by jak najwięcej wyciągnąć z miękkiego ogumienia. Jeśli chodzi o Felipe, to zdołał wypełnić cały założony program. Niektóre z nowych elementów, jak na przykład tylne skrzydło, natychmiastowo zaprezentowało dobre wyniki, a inne jak podłoga oraz przednie skrzydło, wciąż potrzebują dalszej uważnej oceny.

(Ap4cz05)
 
Renault

Witalij Pietrow (P5/P7): Było dziś dość trudno z powodu warunków pogodowych. Nie udało nam się użyć opon przejściowych podczas pierwszej sesji. Chcieliśmy zaoszczędzić opony i dlatego przejechaliśmy zaledwie 10 okrążeń. W drugim treningu wiedzieliśmy, że będzie sucho. Musimy być zadowoleni z dzisiejszego dnia. Tak jak się spodziewałem, udało nam się ustanowić dobre czasy okrążeń, a z samochodu wciąż można jeszcze coś wycisnąć. Patrząc na nasze osiągi podczas drugiej sesji, myślę, że były one zachęcającym znakiem przed resztą weekendu.

Nick Heidfeld (P4/P13): Dobrze jest w końcu pojeździć po mokrym torze używając opon deszczowych, ponieważ wcześniej nie mieliśmy możliwości, aby odpowiednio je przetestować, a to przebiegło całkiem nieźle. Nie chciałem ich zniszczyć, w końcu używaliśmy ich pierwszy raz i nie wiedzieliśmy, jak długo mogą wytrzymać, a prognozy pogody na sobotę i niedzielę nie są jeszcze pewne. Niestety nie udało nam się dzisiaj pojeździć na oponach przejściowych. Podczas drugiej sesji, kiedy było całkowicie sucho, byliśmy w stanie skupić się na naszym programie, który obejmował długie przejazdy z dużym ładunkiem paliwa.

James Allison, dyrektor techniczny: Podobnie jak pozostałe teamy, w piątek nie skupiliśmy się na zoptymalizowaniu czasu podczas kwalifikacji, ale przygotowaniach do wyścigu. Trudno jest nam cokolwiek powiedzieć na temat formy różnych zespołów na podstawie czasów, jakie osiągały podczas rannej sesji. Przez cały trening padał na przemian ulewny deszcz i mżawka, co sprawiło, że teamy jeździły z różną prędkością. Cieszymy się, że przebrnęliśmy przez trening bez żadnych szkód. Popołudniowa sesja miała bardziej typowy przebieg. Jesteśmy mniej więcej w tym samym punkcie jak w piątek przed pierwszym Grand Prix sezonu. Na początku sesji treningowej testowaliśmy nowy typ opon. W drugiej części zrobiliśmy dość długie przejazdy z pełnym bakiem.

(Paweł Zając/Inf. prasowa)
 
Force India

Paul di Resta (P13/P8): Poranna mokra sesja nie pozwoliła nam na dowiedzenie się zbyt wiele na temat nowego przedniego skrzydła. Jednakże dla nie ważne było, że byłem na torze i poznawałem mokrą nawierzchnię. Po południu jeździliśmy na twardych i na miękkich oponach. Wykonaliśmy po dwa przejazdy na poszczególnych mieszankach, co dało nam cenne dane do analizy. Myślę, że to dobry początek i samochód spisuje się dobrze. Zawsze jest coś do poprawy, ale jestem zadowolony.

Adrian Sutil (P--/P10): Po południu próbowaliśmy jeździć z nowym skrzydłem. Było to dość ciekawe, ale teraz musimy przeanalizować dane w celu zrozumienia, jak ono funkcjonuje. W tej chwili jest zbyt wcześnie, aby cokolwiek mówić. Jeździłem na twardych i miękkich oponach, na obydwóch na dłuższych dystansach, więc sądzę, że jestem dobrze przygotowany. Myślę, że twarde opony pracowały dzisiaj lepiej, ale może się to zmienić wraz ze zmianami na torze. Jeśli chodzi o ogólny balans, to będziemy się starali poprawić, zwłaszcza w ostatnim sektorze poprzez zniwelowanie podsterowności. Mimo to, w szybkich zakrętach samochód spisywał się bardzo dobrze.

Nico Hulkenberg (P10/P--): Dzisiaj rano było dość mokro i po raz pierwszy pracowałem z oponami na mokrą nawierzchnię. Przez całą sesję jechałem na jednym zestawie i sporo się nauczyłem. Pod koniec sesji deszcz był mocniejszy i pojawiło się więcej stojącej wody, co oznaczało, że pojawiało się zjawisko aquaplaningu. Przynajmniej popracowaliśmy nad ustawieniami na mokrą nawierzchnię, jeśli przez dalszą część weekendu padałby deszcz.

(Mateusz Grzeszczuk)
 
Sauber

Sergio Perez (P22/P9): Ukończyłem zaplanowany na dzisiaj program. Rano nie ustanowiliśmy odpowiedniego czasu okrążenia z powodu testów aerodynamiki. Ogólnie jestem pozytywnie nastawiony do jutrzejszego dnia. Musimy wyciągnąć odpowiednie wnioski dziś wieczorem i sądzę, że możemy pokazać się z dobrej strony w kwalifikacjach. Niesamowicie podobał mi się każdy przejazd przez zakręt numer 8. Jest to mój pierwszy raz na tym torze w bolidzie F1 i było fenomenalnie.

Kamui Kobayashi (P6/P18): Rano testowaliśmy trochę poprawek mechanicznych, jednak pogoda nie była dość dobra do tego typu spraw. Ciężko dobrze ocenić poszczególne części podczas mokrych testów. Mimo to jazda na mokrych oponach przez całą sesję była dobrym doświadczeniem. Wydaje mi się, że Pirelli wykonało dobrą robotę. Nie miałem problemów z nadmiernym zużyciem i opony powinny być odpowiednie na wyścig. W drugiej sesji wykonywaliśmy nasz normalny pogram, pomimo problemów z hydrauliką, które trzeba było rozwiązać. Znów jednak ciężko było ocenić to, jak dobry jest nasz samochód, więc musimy przyjrzeć się danym dziś wieczorem.

(Paweł Zając)
 
Toro Rosso

Sebastien Buemi (P9/P12): Dzisiejsza poranna sesja poszła dobrze i byliśmy w stanie wykonać kilka okrążeń na deszczowych oponach, jednakże nie używaliśmy przejściówek, gdyż warunki nigdy nie wydawały się wystarczająco dobre. Przynajmniej mamy dobry pogląd na to, jak zachowują się deszczówki, więc jeśli popada w niedzielę to powinniśmy wiedzieć, co robić. Poza tym był to dla nas ogólnie produktywny dzień, wypróbowaliśmy kilka ustawień bolidu i jestem dość zadowolony z pracy, którą dzisiaj wykonaliśmy. Jednakże oczywiście to tylko piątek, więc musimy przejrzeć dokładnie dane i miejmy nadzieję na utrzymanie dobrego poziomu osiągów, takiego jak w pierwszych trzech wyścigach. Jeśli chodzi o porównanie opon, które dzisiaj wykonałem to wydaje się, że różnica między dwoma mieszankami jest mniejsza niż zwykle, jednak ciągle jest zbyt wcześnie na wyciąganie ostatecznych wniosków.

Jaime Alguersuari (P--/P14): Myślę, że mamy wiele pracy do wykonania by przygotować się do jutra, ponieważ nie czułem się dziś dobrze w bolidzie, więc musimy skoncentrować się na znalezieniu lepszych ustawień na resztę weekendu. Przyjrzymy się danym by przeanalizować co musimy zrobić, pomimo tego, że wiem gdzie leży problem i jestem pewien, że inżynierowie będą wiedzieli, co zrobić. Jeździłem dzisiaj z innymi ustawieniami od mojego partnera zespołowego, co oznacza, że przynajmniej mamy więcej danych do analizy. Wykonałem porównanie mieszanek opon i zmiany, które zostały wykonane w twardej wydają się być dobre, jej osiągi były stałe i również nie odczułem tak dużej różnicy pomiędzy miękką i twardą mieszanką w porównaniu do poprzednich trzech wyścigów. Wydaje się, że balans pomiędzy dwoma mieszankami się poprawił.

Daniel Ricciardo (P8/P--): To był mój pierwszy raz na torze w Stambule i sesja poszła dobrze, dając mi do zrozumienia dlaczego kierowcy tak bardzo lubią ten tor, wszystkie te pofałdowania i różne typy zakrętów. Polubiłem to, nawet jeśli warunki nie były idealne. Jazda na mokro była użyteczna, ponieważ był to dopiero drugi raz, gdy mogłem tego doświadczyć po wykonaniu kilku okrążeń w Barcelonie podczas zimowych testów. Czułem się pewnie i komfortowo w mokrych warunkach i jeździłem tylko na oponach w pełni deszczowych. Rozważaliśmy pośrednie, ale na torze było zbyt wiele stojącej wody. Wykonaliśmy trochę zmian w ustawieniach przed moim drugim przejazdem i pomimo, że tor był ciągle mokry to poprawiłem czas, więc miejmy nadzieję, że ta informacja może być pożyteczna dla zespołu.

(Łukasz Godula)
 
Williams

Pastor Maldonado (P12/P15): Był to pechowy dzień. Rano było mokro, tak więc podjęliśmy decyzję o nie wykonywaniu zbyt dużej ilości przejazdów. Po południu straciliśmy nieco czasu, jako że zespół pracował nad naprawą tylnej części bolidu po moim wypadku w końcówce pierwszego treningu. Kiedy wreszcie wyjechaliśmy, tempo było odpowiednie, jednak podczas długiego przejazdu popełniłem błąd i straciłem panowanie nad samochodem na wyjściu z zakrętu numer osiem. Uderzyłem w bariery, uszkadzając przy tym przednie skrzydło. Niemniej jednak znam ten tor, a bolid uległ poprawie, tak więc jutro będę walczył!

Rubens Barrichello (P14/P16): Nowy pakiet jest obiecujący, jednak mieliśmy problem z systemem KERS, co oznaczało, że musieliśmy skrócić nasz dzień. Wielka szkoda, lecz zachowujemy optymizm, jako że nowe przednie i tylne skrzydło oraz inne części spisywały się świetnie, a nasze tempo było konkurencyjne. Naszym głównym celem w ten weekend jest wystartowanie do wyścigu w czołowej dziesiątce i zdecydowanie jest to wykonalne zadanie.

(Michał Sulej)
 
Lotus

Jarno Trulli (P15/P17): Jestem ogólnie zadowolony z dzisiejszego dnia. To był pozytywny, bezproblemowy dzień i udało nam się przejść przez sporo różnych opcji, co daje nam dobre informacje co do kierunku na jutro i wyścig. Zmieniliśmy nieco wspomaganie kierownicy i to zdecydowanie poprawiło dla mnie sprawy w kokpicie, wciąż jednak jest w tym sporo potencjału, tak samo jak w całym samochodzie, sądzę więc, że powinniśmy być jutro w dobrej formie.

Heikki Kovalainen (P--/P19): To była dla mnie całkiem niezła sesja – miałem problem z DRS, który zdecydowanie kosztował trochę czasu, jednak balans samochodu był całkiem dobry i wykonaliśmy sporo pracy w kwestii ustawień, sądzę więc, że jutro powinno być OK.

Karun Chandhok (P21/P--): Pogoda oznaczała ograniczony program porannych jazd, jednak pomimo tego dobrze było ponownie wyjechać na tor. Nie miałem okazji mocniej przycisnąć, jednak cieszę się z pracy z zespołem i im więcej czasu spędzam z każdym z osobna, tym więcej widzę, co ta stajnia może osiągnąć. W całym garażu jest świetna atmosfera, tak samo jak w fabryce i wraz z ciągłym postępem w stronę środka stawki, jest to świetne miejsce do pracy.

(Piotr Bogucki)
 
Virgin

Jerome d'Ambrosio (P19/P20): Mamy za sobą dobry dzień. Poranna sesja była oczywiście zakłócona przez deszcz, co nawet jeśli nie było pożądane akurat w ten weekend, to widzę pozytywne strony takiej sytuacji, ponieważ pierwszy raz jeździłem tym bolidem po mokrym torze; dobrze więc było sprawdzić jego zachowanie w takich warunkach. Popołudnie poszło dosyć gładko. Mieliśmy tylko drobny problem ze wspomaganiem kierownicy, przez co straciliśmy nieco czasu i nie wykonaliśmy pełnego programu, lecz ogólnie rzecz biorąc myślę, że samochód spisuje się jak należy i czekam już na sobotę.

Timo Glock (P18/P21): Pogoda sprawiła, że początek weekendu był trudny. Rano warunki były zdradliwe dla wszystkich, ponieważ wszędzie znajdowało się mnóstwo wody. Podczas drugiego treningu mieliśmy lepszą szansę na rozpoczęcie rozwoju pakietu poprawek, co było prawdziwym priorytetem na dziś, jako że wiemy, iż będzie z nim mnóstwo pracy. Ponadto pojawiły się pewne problemy, zwłaszcza jeśli chodzi o wydech i gdy tylko się z nimi uporamy, to powinno być lepiej. Ogólnie rzecz biorąc musimy teraz przyjrzeć się zebranym danym by sprawdzić, co wiemy o nowym pakiecie, ponieważ – jak przypuszczaliśmy – niełatwo doprowadzić coś zupełnie nowego od razu do optymalnego działania.

(Grzegorz Filiks)
 
HRT

Narain Karthikeyan (P20/P22): Dziś testowaliśmy poprawki do naszego bolidu. Podczas pierwszej sesji ciężko było coś porównać, jednak druga sesja jasno pokazała, że wprowadzone zmiany są krokiem naprzód. Zespół zmierza we właściwym kierunku. Pracowaliśmy również nad mechanicznym balansem samochodu, teraz musimy przeanalizować dane. Osobiście przydałoby mi się kilka okrążeń na tym torze, ponieważ moja ostatni wizyta tutaj w 2005 roku była kompletną katastrofą. Miałem sporo problemów, więc teraz krok po kroku jest coraz lepiej. Niestety nie miałem okazji dobrze pojeździć na miękkich oponach, jednak twarda mieszanka była dobra. Myślę, że miękkie gumy będą szybsze w wyścigu.

Vitantonio Liuzzi (P16/P23): Dziś mieliśmy całkiem niezły dzień testów. Rano po raz pierwszy miałem okazje przetestować ten samochód w mokrych warunkach, więc udało się zebrać sporo danych i złożyć kilka dobrych okrążeń. Po południu przejechaliśmy sporo okrążeń. Musimy zrozumieć poprawki wprowadzone do bolidu, więc trzeba będzie ponownie znaleźć balans i ponownie popracować nad ustawieniami. Nie mogliśmy zbytnio pojeździć na miękkich oponach z powodu dużego ruchu i żółtych flag. Koniec końców, udało nam się zebrać odpowiednie dane do pracy jutro.

(Paweł Zając)


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rentonB, 06.05.2011 17:32[!]
Faktycznie tam stan jest koszmarny, nigdy nie widzialem takich wibracji!
Falarek, 06.05.2011 20:00[!]
Czemu wypowiedzi Ferrari zawsze się ukazują ostatnie?
Simi, 06.05.2011 20:17[!]
No właśnie...?
topor999, 06.05.2011 22:26[!]
Cytat Falarek :
Czemu wypowiedzi Ferrari zawsze się ukazują ostatnie?

Cytat Simi :
No właśnie...?

Bo muszą dobrze ułożyć wypowiedzi, zbyt szybkie komentarze grożą wypaplaniem czegoś co powinno zostać w zespole, tym bardziej że każdy patrzy im na ręce, zwłaszcza po tym jak zaczęli kręcić z dniami filmowymi. Poza tym jak już wszyscy się wypowiedzą to łatwiej jest im skleić te kilka zdań bo mają gotowy wzór w postaci wypowiedzi innych zespołów.
jednooki_cyklop, 06.05.2011 23:40[!]
@topor999
Zapomniałeś dodać "moim zdaniem".
latak, 07.05.2011 08:05[!]
sorki że piszę tutaj. wiecie czy gdzieś bedzie powtórka kwalifikacji? bo chyba nie uda mi się ich obejrzeć. (znaczy widze ze na sport1 bedzie ale nie wiem czy mam to to w pakienie N-ki oO)
akkim, 07.05.2011 08:12[!]
Stan toru też powodem, by z nich zrezygnować,
nie ma z czego wyłożyć aby remontować,
i te tłumy fanów, to już pełny obciach,
nad Bałtykiem nudystów jest więcej w zaroślach.
olexy, 07.05.2011 09:47[!]
@latak Jeśli masz dekoder to nagraj sobie, bo ostatnio pojawił się otwarty Polsat na platformie N. Sorka za off topic.
topor999, 07.05.2011 11:52[!]
Cytat jednooki_cyklop :
Zapomniałeś dodać "moim zdaniem".

Czyje zdanie wyraża użytkownik pisząc swój komentarz pomijając sytuację gdy cytuje? Nie widziałem wcześniej żebyś kogoś upominał w ten sposób, taka uwaga jest śmieszna i całkowicie nie na miejscu. Czy teraz każdy musi zaczynać swoje komentarze od "moim zdaniem"? W takim Twój powinien być taki: Moim zdaniem zapomniałeś dodać "moim zdaniem".
jednooki_cyklop, 07.05.2011 19:02[!]
Po prostu twój wcześniejszy komentarz zabrzmiał tak, jakbyś był tego pewien lub było to oficjalnym wyjaśnieniem Ferrari. Według mnie to był kolejny twój komentarz mający na celu wyśmianie Ferrari, a bardzo pewny ton twojej wypowiedzi mógł wprowadzić niektóre osoby w błąd.
topor999, 07.05.2011 19:32[!]
Cytat jednooki_cyklop :
Według mnie to był kolejny twój komentarz mający na celu wyśmianie Ferrari

Nie demonizuj. Nie miałbym odwagi wyśmiać marki, która jest w tym sporcie od początku i której F1 najwięcej zawdzięcza.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca