|
|
|
|
|
|
Grand Prix of Europe 2011 | 26 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:37,587 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:38,683 - Timo Glock (Toyota), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 193,983 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2008 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów |
|
1. | Vettel | Mu | Mu (14) | Mu (30) | Pn (47) | 3 |
2. | Alonso | Mu | Mu (14) | Mu (29) | Pn (45) | 3 |
3. | Webber | Mu | Mu (13) | Mu (28) | Pn (42) | 3 |
4. | Hamilton | Mu | Mu (12) | Mu (24) | Pn (42) | 3 |
5. | Massa | Mu | Mu (15) | Mu (31) | Pn (48) | 3 |
6. | Button | Mu | Mu (14) | Mu (30) | Pn (48) | 3 |
7. | Rosberg | Mu | Mn (12) | Mu (30) | Pn (45) | 3 |
8. | Alguersuari | Mn | Mn (19) | Pn (42) | | 2 |
9. | Sutil | Mu | Mn (12) | Mu (28) | Pn (43) | 3 |
10. | Heidfeld | Mu | Mu (11) | Mu (27) | Pn (40) | 3 |
11. | Perez | Pn | Mn (25) | | | 1 |
12. | Barrichello | Mu | Mn (11) | Mu (28) | Pn (40) | 3 |
13. | Buemi | Mu | Mu (14) | Mn (26) | Pn (45) | 3 |
14. | Di Resta | Mu | Mu (14) | Mu (27) | Pn (44) | 3 |
15. | Pietrow | Pn | Mu (15) | Mu (27) | Mn (39) | 3 |
16. | Kobayashi | Mu | Pn (11) | Mn (33) | | 2 |
17. | Schumacher | Mu | Mu (14) | Mu (15) | Pn (31) | 3 |
18. | Maldonado | Pn | Mn (10) | Mn (28) | Mu (44) | 3 |
19. | Kovalainen | Mn | Mu (14) | Mu (26) | Pn (42) | 3 |
20. | Trulli | Mn | Mu (18) | Pn (34) | | 2 |
21. | Glock | Mn | Mu (17) | Pn (42) | | 2 |
22. | D'Ambrosio | Mn | Mu (18) | Pn (37) | | 2 |
23. | Liuzzi | Mn | Mu (15) | Mu (28) | Pn (43) | 3 |
24. | Karthikeyan | Mn | Mu (14) | Mu (29) | Pn (44) | 3 |
| |
|
|
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport – Paul Hembery powiedział: „To nie był tak klasyczny wyścig jak na przykład w Kanadzie, Monako czy Chinach. Kolejny raz obserwowaliśmy ciekawą mieszankę strategii, chociaż było jasne, że najlepiej jest jechać na trzy pit stopy. W takich warunkach najszybsze samochody mogły w pełni wykorzystać swój potencjał na miękkich oponach PZero «żółtych». Teraz nadchodzi Silverstone i wracamy na «stały», szybki tor wyścigowy, który powinien zapewnić nam wiele akcji w czołówce stawki”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|