|
|
|
|
|
|
Santander British Grand Prix 2011 | 10 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów |
|
1. | Alonso | Pn | Mu (12) | Mu (27) | Mu (39) | 3 |
2. | Vettel | Pu | Mu (13) | Mu (27) | Mu (36) | 3 |
3. | Webber | Pu | Mu (12) | Mu (26) | Mu (38) | 3 |
4. | Hamilton | Pn | Mu (12) | Mu (24) | Mu (37) | 3 |
5. | Massa | Pn | Mu (13) | Mu (26) | Mu (41) | 3 |
6. | Rosberg | Pu | Mu (12) | Mu (30) | | 2 |
7. | Perez | Pn | Mu (12) | Mn (32) | | 2 |
8. | Heidfeld | Pn | Mu (10) | Mn (30) | | 2 |
9. | Schumacher | Pn | Mu (9) | S&G (16) | Mn (31) | 3 |
10. | Alguersuari | Pn | Mn (12) | Mn (31) | | 2 |
11. | Sutil | Pn | Mn (11) | Mu (25) | Mu (40) | 3 |
12. | Pietrow | Pn | Mu (11) | Mn (38) | | 2 |
13. | Barrichello | Pn | Mu (11) | Mn (31) | | 2 |
14. | Maldonado | Pn | Mu (11) | Mu (24) | Mu (35) | 3 |
15. | di Resta | Pn | Mu (12) | Mu (24) | Tn (26) | 3 |
16. | Glock | Pn | Mn (11) | Mu (30) | | 2 |
17. | D'Ambrosio | Pn | Mn (11) | Mu (28) | | 2 |
18. | Liuzzi | Pu | Mu (11) | Mn (31) | | 2 |
19. | Ricciardo | Pn | Mn (12) | Mu (28) | | 2 |
|
Nie ukończyli wyścigu | |
| Button | Pn | Mu (11) | Mu (26) | Mu (39) | 3 |
| Buemi | Pn | Mn (11) | Mn (25) | | 2 |
| Kobayashi | Pn | Mu (11) | S&G (20) | | 2 |
| Trulli | Pn | | | | 0 |
| Kovalainen | Pn | | | | 0 |
| |
|
|
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
T = Twarda mieszanka
P = Opony przejściowe
D = Opony deszczowe
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
NU = Kierowca nie ukończył wyścigu
S&G = Kara Stop & Go
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Gratulacje dla Ferrari i Fernando Alonso za fantastyczny wyścig, 60 lat po naszym pierwszym zwycięstwie z Ferrari na Silverstone. Dziś byliśmy świadkami wielu wspaniałych popisów jazdy i świetnych manewrów. Na początku wyścigu przez około 12 okrążeń przejściowe ogumienie PZero „niebieskie” potwierdziło swoją konkurencyjność w zmiennych, suchych i mokrych warunkach, demonstrując imponującą formę. Strategicznie rzecz biorąc, widzieliśmy taktykę dwóch lub trzech pit stopów na samochód, co doskonale wpisało się w nasze oczekiwania. Kolejny raz obsada miejsc na podium rozstrzygnęła się dopiero na ostatnim okrążeniu”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|