F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
Qantas Australian Grand Prix 201218 marca
Melbourne Grand Prix Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 307,574 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:23,529 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.3Jenson ButtonMcLaren MP4-271:29,187--214,05456
2.1Sebastian VettelRed Bull RB81:29,4170,2300,230213,50357
3.2Mark WebberRed Bull RB81:29,4380,2510,021213,45357
4.4Lewis HamiltonMcLaren MP4-271:29,5380,3510,100213,21557
5.18Pastor MaldonadoWilliams FW341:30,2541,0670,716211,52353
6.17Jean-Eric VergneToro Rosso STR71:30,2741,0870,020211,47652
7.5Fernando AlonsoFerrari F20121:30,2771,0900,003211,46952
8.16Daniel RicciardoToro Rosso STR71:30,5921,4050,315210,73453
9.11Paul di RestaForce India VJM051:30,6051,4180,013210,70457
10.14Kamui KobayashiSauber C311:30,6201,4330,015210,66955
11.9Kimi RaikkonenLotus E201:30,7591,5720,139210,34650
12.15Sergio PerezSauber C311:30,8431,6560,084210,15246
13.19Bruno SennaWilliams FW341:30,8551,6680,012210,12449
14.8Nico RosbergMercedes F1 W031:30,9311,7440,076209,94853
15.6Felipe MassaFerrari F20121:31,9402,7531,009207,64427
16.21Witalij PietrowCaterham CT011:33,2144,0271,274204,80627
17.20Heikki KovalainenCaterham CT011:33,6934,5060,479203,75926
18.7Michael SchumacherMercedes F1 W031:34,0214,8340,328203,0484
19.24Timo GlockMarussia MR011:34,2535,0660,232202,54843
20.25Charles PicMarussia MR011:35,0115,8240,758200,93345
107% najlepszego czasu: 1:35,430

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pawel92setter, 18.03.2012 09:45[!]
Dlaczego nie ma czasu Pietrowa?
Il Capitano, 18.03.2012 09:49[!]
Toro Rosso, swietne czasy. Czas Rosberga potwierdza, że ich tempo wyścigowe nie jest tak mocne. W wyścigu DRS non stop używać nie można więc nie działa W-Duct
Lukas, 18.03.2012 09:52[!]
Pietrow dodany :)
p33ro, 18.03.2012 09:54[!]
Schumacher szybszy na pełnym zbiorniku, od Marussi...
Yurek, 18.03.2012 09:55[!]
Buahaha Massa identyczny czas co Pietrow. Nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać.
Buncol, 18.03.2012 10:03[!]
Wspaniale widzieć dwa McLaren na podium mógł być dublet ale i tak jest bardzo dobrze od razu dzień staje się milszy:-)). Jeśli Lewis przez najbliższych kilka wyścigów nie pokona Buttona to na stałe stanie się numerem dwa. Widok walczących Williamsa i Ferrari jak równy z równym- odżywają wspomnienia:-) bardzo się cieszę że Williams się podnosi boję się tylko że teraz mają fajny bolid dobrych inżynierów ale kierowcy raczej przeciętni.
Lukas, 18.03.2012 10:13[!]
Kurcze, błędy mi się wkradają! Massa nie miał identycznego czasu, już poprawiam! :)
xdomino996, 18.03.2012 10:20[!]
patrzcie jakie różnice między 5 ,a 14. Rosberg tragedia Mercedes nawet może zwyciężać w Q (bardzo możliwe w Malezji) ale po kilku okr w wyścigu będą i tak za RB i McL
MarcinPuz, 18.03.2012 10:50[!]
Mercedes jest szybki w treningach i kwalach bo tam mozna uzywac DRS-u ile chcesz a wyscig to juz inna bajka
Yurek, 18.03.2012 11:39[!]
@Lukas - a już myślałem, ale i tak czas Massy "rewelacyjny"
IceMan11, 18.03.2012 13:40[!]
@MarcinPuz
Z tego co wiem to DRS można otwierać tylko na prostych, a chyba każdy juz powinien wiedzieć (sezon 2010 i 2011 dominacja wolnego na prostych RBR), że w F1 nie liczy się Vmax, która w Mercu jest o zgrozo 5km/h większa od innych bolidów, tylko prędkość i stabilność w zakrętach.

@Yurek
Massa kręcił czasy we własnej lidze. 1s straty i ponad 1s przewagi :)
peter01, 18.03.2012 14:34[!]
Cytat Buncol :
boję się tylko że teraz mają fajny bolid dobrych inżynierów ale kierowcy raczej przeciętni.

Myślę, że w kontekście kierowców chodzi ci o Bruno Sennę, bo nie o Maldonado, który niemal wyprzedził
Alonso, ale miał zużyte opony. Ale Senna też mógłby być wyżej.
Wielkikat00, 18.03.2012 16:24[!]
Alonso miał opony starsze o 3 okrążenia od Pastora, więc już gadajcie, jakie to on miał strasznie zniszczone opony...Maldonado był po prostu szybszy, z resztą naciskał Alonso już od samego restartu, a nie tylko pod koniec...
TommyYse, 20.03.2012 21:50[!]
Czy wy kwestionujecie, że Maldonado to większy talent od Alonso ?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca