F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Buddh.
Airtel Grand Prix of India 201228 pa?dziernika
Buddh International Circuit
Długość toru: 5,141 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,460 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,178 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:27,249 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,316 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Suma postojów
1Vettel Mu Tn (33)  1
2Alonso Mu Tn (29)  1
3Webber Mu Tn (30)  1
4Hamilton Mu Tn (32)  1
5Button Mu Tn (25)  1
6Massa Mu Tn (28)  1
7Räikkönen Mu Tn (27)  1
8Hülkenberg Mn Tn (28)  1
9Grosjean Tn Mn (36)  1
10Senna Mn Tn (26)  1
11Rosberg Mn Tn (27)  1
12di Resta Mn Tn (28)  1
13Ricciardo Tn Mn (27)   1
14Kobayashi Tn Mn (36)  1
15Vergne Mn Mn (1) Tn (33) 2
16Maldonado Mu Tn (27) Tn (30) 2
17Pietrow Mn Tn (31)  1
18Kovalainen Mn Tn (32)  1
19Pic Mn Tn (28)  1
20Glock Mn Tn (31)  1
21Karthikeyan Mn Tn (26)  1
22Schumacher Tn Mn (1) Mu (33) 2
Niesklasyfikowani
de la Rosa Mn Tn (32)  1
Perez Mu Mu (14) Tn (19) 2
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
M = Miękka mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Twarda i miękka mieszanka wykazały się w Indiach niesamowitą wytrzymałością. Niski poziom degradacji umożliwił kierowcom jazdę maksymalnym tempem od startu do mety na tym fantastycznym torze. Sebastian Vettel i Red Bull udzielili nam wykładu na temat zarządzania oponami i strategii, podejmując właściwe decyzje na całym dystansie wyścigu. Grosjean i Kobayashi spróbowali innej taktyki, wykonując długi pierwszy przejazd na twardych oponach, co także się opłaciło. Widać, że strategia związana z oponami może sprawić różnicę także w przypadku kierowców startujących poza pierwszą dziesiątką. W zeszłym roku większość czołowych zawodników zatrzymywała się po dwa razy: w tym roku wystarczył jeden zjazd – mimo że nasze mieszanki są w tym sezonie bardziej miękkie. Gratulacje dla Ferrari i Fernando Alonso, który zademonstrował świetne wyścigowe tempo i wysoką prędkość na prostych. Dzięki temu awansował z piątego miejsca na drugie, co zwiastuje pasjonującą końcówkę mistrzostw. Teraz udajemy się bezpośrednio do Abu Zabi, gdzie czeka nas zupełnie inne wyzwanie”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca