F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Prêmio do Brasil 201225 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Pit-stop 4 Pit-stop 5 Suma postojów
1.Button Pu Tn (23) Pon (57)    2
2.Alonso Pu Pon (10) Mu (18) Pon (56)   3
3.Massa Pu Pon (15) Mu (19) Pon (55)   3
4.Webber Pu Pon (9) Tu (19) Pon (55)   3
5.Hulkenberg Pu Tn (23) Pon (57) DT (58)   3
6.Vettel Pu Pon (10) Tn (19) Pu (52) Pon (54)  4
7.Schumacher Tn Tn (5) Pon (8) Tn (17) Pon (54)  4
8.Vergne Pn Pon (15) Tn (20) Tn (29) Pon (56)  4
9.Kobayashi Tn Pon (8) Tn (18) Pon (54)   3
10.Raikkonen Pu Pon (5) Pu (19) Pon (53)   3
11.Pietrow Pn Pon (14) Tn (19) Pon (54)   3
12.Pic Pn Pon (13) Pu (20) Pon (55)   3
13.Ricciardo Pn Pon (9) Tn (19) Tn (51) Pon (56) Dn (61) 5
14.Kovalainen Pn Pon (15) Pu (19) Tn (37) Pon (56) Dn (59) 5
15.Rosberg Pu Pon (9) Tn (18) Tn (20) Pon (50)  4
16.Glock Pn Pon (14) Pu (19) Tn (31) Pon (56)  4
17.de la Rosa Pu Pon (14) Pu (19) Tn (50) Pon (55)  4
18.Karthikeyan Pu Pon (13) Tn (20) Tn (51) Pon (55)  4
19.di Resta Pn Pon (10) Tn (18) Pon (57)   3
Niesklasyfikowani
Hamilton Pu Pon (10) Tn (18)    2
Grosjean Tn      0
Maldonado Pu      0
Senna Pn      0
Perez Pu      0
W ostatniej kolumnie podana jest całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
Po = Opony pośrednie
D = Opony deszczowe
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Dokładnie 11 lat temu zdobyliśmy z Richardem Burnsem rajdowe mistrzostwo świata, więc dobrze się składa, że właśnie dzisiaj na Interlagos byliśmy świadkami kolejnego dramatycznego rozstrzygnięcia w walce o tytuł. Pogoda odegrała bardzo dużą rolę, zmuszając zespoły do zmiany strategii i reagowania na zmieniające się warunki. Zadanie było wyjątkowo trudne, bo podczas treningów i kwalifikacji było sucho i o wiele cieplej, więc dzisiaj trzeba było wykonać krok w nieznane. Przy tak nieprzewidywalnej pogodzie niektóre ekipy zakładały jednemu kierowcy opony przejściowe, zostawiając drugiego na slickach i porównując na bieżąco formę obu rodzajów opon. Kolejnym czynnikiem mającym wpływ na strategią związaną z oponami była długa neutralizacja w pierwszej połowie wyścigu, która zmniejszyła poziom zużycia ogumienia w autach wciąż obciążonych dużą ilością paliwa. Nawet przy mocnych opadach deszczu w pierwszej połowie wyścigu pośrednia mieszanka wciąż wytwarzała wystarczającą temperaturę i przyczepność, aby umożliwić Jensonowi Buttonowi zachowanie kontroli nad samochodem bez zmiany opon na przejściowe. Gratulacje dla Red Bulla i Sebastiana Vettela, którzy świetnie dostosowali swoją strategię do zmiennych warunków, a także dla Fernando Alonso i Ferrari, którzy cały czas wywierali na nich presję. Chcielibyśmy także pogratulować Jensonowi Buttonowi, który do maksimum wykorzystał potencjał slicków i opon przejściowych. Składamy także hołd Michaelowi Schumacherowi: wielkiemu mistrzowi i fantastycznemu ambasadorowi sportu, który w ostatnim starcie w Grand Prix zdobył punkty”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca