|
|
|
|
|
|
UBS Chinese Grand Prix 2012 | 15 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | Suma postojów |
|
1. | Rosberg | Mu | Pn (13) | Pn (34) | | | 2 |
2. | Button | Mu | Mu (11) | Pn (24) | Pn (39) | | 3 |
3. | Hamilton | Mu | Mu (10) | Pn (22) | Pn (38) | | 3 |
4. | Webber | Mu | Pn (6) | Pu (21) | Pn (34) | | 3 |
5. | Vettel | Mn | Pn (9) | Pn (31) | | | 2 |
6. | Grosjean | Mu | Pn (11) | Pu (32) | | | 2 |
7. | Senna | Pn | Mn (12) | Pn (29) | | | 2 |
8. | Maldonado | Mn | Pn (11) | Pn (33) | | | 2 |
9. | Alonso | Mu | Pu (12) | Mu (27) | Pu (38) | | 3 |
10. | Kobayashi | Mu | Pn (9) | Mu (25) | Pn (38) | | 3 |
11. | Perez | Mu | Pn (16) | Pn (35) | | | 2 |
12. | Di Resta | Mn | Pn (11) | Pn (32) | | | 2 |
13. | Massa | Pn | Pn (18) | Mn (41) | | | 2 |
14. | Räikkönen | Mu | Pn (10) | Pu (28) | | | 2 |
15. | Hülkenberg | Mu | Pn (9) | Pn (30) | | | 2 |
16. | Vergne | Pn | Pn (11) | Mn (28) | Mn (41) | | 3 |
17. | Ricciardo | Pn | Mu (17) | Pn (33) | | | 2 |
18. | Pietrow | Mn | Pn (10) | Pn (29) | | | 2 |
19. | Glock | Mn | Pn (18) | Pn (36) | | | 2 |
20. | Pic | Mn | Pn (19) | Pn (37) | Pu (48) | | 3 |
21. | De La Rosa | Mn | Mu (17) | Pn (31) | | | 2 |
22. | Kartikeyan | Mn | Mu (16) | Pn (32) | | | 2 |
23. | Kovalainen | Mn | Pn (12) | Pn (28) | Pu (29) | Mu (47) | 4 |
|
Niesklasyfikowany | |
| Schumacher | Mu | Pn (12) | | | | 1 |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: – „Ogromne gratulacje dla Nico i zespołu Mercedes za w pełni zasłużone zwycięstwo. W drodze po wygraną zademonstrowali perfekcyjne zrozumienie tego, w jaki sposób wydobyć maksimum możliwości z obu mieszanek w wymagających warunkach i utrzymywać opony w optymalnym oknie pracy. Zgodnie z oczekiwaniami zaobserwowaliśmy wysoki stopień degradacji w trudnych warunkach w Chinach, gdzie szczególnemu obciążeniu ulegała lewa przednia opona. To stworzyło zespołom okazję do zastosowania zróżnicowanych strategii oraz zaowocowało spektakularną i czystą rywalizacją koło w koło, nawet bardziej widowiskową niż w zeszłorocznej edycji Grand Prix Chin. Chciałbym pogratulować naszemu byłemu kierowcy testowemu Romainowi Grosjeanowi z Lotusa, który zajął najlepsze w karierze szóste miejsce”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|