F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
UBS Chinese Grand Prix 201215 kwietnia
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.7Michael SchumacherMercedes F1 W031:35,973--32
2.4Lewis HamiltonMcLaren MP4-271:36,1450,1720,17229
3.1Sebastian VettelRed Bull RB81:36,1600,1870,01527
4.2Mark WebberRed Bull RB81:36,4330,4600,27324
5.8Nico RosbergMercedes F1 W031:36,6170,6440,18431
6.3Jenson ButtonMcLaren MP4-271:36,7110,7380,09428
7.14Kamui KobayashiSauber C311:36,9560,9830,24528
8.11Paul di RestaForce India VJM051:36,9660,9930,01031
9.12Nico HulkenbergForce India VJM051:37,1911,2180,22531
10.5Fernando AlonsoFerrari F20121:37,3161,3430,12532
11.15Sergio PerezSauber C311:37,4171,4440,10122
12.16Daniel RicciardoToro Rosso STR71:37,6161,6430,19933
13.9Kimi RaikkonenLotus E201:37,8361,8630,22030
14.17Jean-Eric VergneToro Rosso STR71:37,9301,9570,09432
15.10Romain GrosjeanLotus E201:37,9721,9990,04226
16.18Pastor MaldonadoWilliams FW341:38,1762,2030,20435
17.6Felipe MassaFerrari F20121:38,2932,3200,11731
18.19Bruno SennaWilliams FW341:38,7832,8100,49037
19.20Heikki KovalainenCaterham CT011:38,9903,0170,20736
20.21Witalij PietrowCaterham CT011:39,3463,3730,35620
21.24Timo GlockMarussia MR011:39,6513,6780,30515
22.22Pedro de la RosaHRT F1121:40,3434,3700,69225
23.25Charles PicMarussia MR011:40,7534,7800,41030
24.23Narain KarthikeyanHRT F1121:41,1255,1520,37226
107% najlepszego czasu: 1:42,691

Michael Schumacher okazał się najszybszy podczas drugiego treningu przed Grand Prix Chin.

Pierwszy trening rozgrywany był na wilgotnym torze, co znacznie ograniczyło jazdy, więc jasnym było, że każdy z zespołów będzie chciał dobrze wykorzystać kolejne 90 minut.

Lewis Hamilton szybko odnalazł tempo, które zapewniło mu najlepszy rezultat w pierwszym treningu i już po 8 minutach wskoczył na czoło tabeli. Brytyjczyk przejechał w sumie sześć okrążeń używając pośrednich opon. Większość kierowców zdecydowała się na tę mieszankę podczas pierwszych okrążeń pomiarowych. Czas kierowcy McLarena był o 0.134s lepszy niż Schumachera i ponad 0,3s od Vettela.

Pierwszym kierowcą, który ustanowił czas na miękkiej mieszance był Vettel, który pobił wynik Hamiltona o ponad dwie dziesiąte na pierwszym okrążeniu i kolejne cztery na drugim. Tuż przed połową sesji Mark Webber zbliżył się do swojego partnera na mniej niż 3 dziesiąte sekundy. Niedługo później Hamilton i Schumacher założyli miękkie opony i od razu zaprezentowali dobre tempo. Niemiec wykręcił 1:35,973s, a kierowca McLarena ustanowił rekord w pierwszym i drugim sektorze, jednak w trzecim stracił swoją przewagę i ostatecznie znalazł się 0,172s za Schumacherem.

Nico Rosberg i Jenson Button nie byli w stanie dorównać tempu swoich kolegów zespołowych i zakończyli trening na piątym i szóstym miejscu. Za nimi znalazł się Kobayashi, którego wcześniejsze okrążenie na pośrednich oponach wystarczyło na siódmą pozycję. Ósmy był Paul di Resta, który stracił niecałą sekundę do lidera. Nieco ponad dwie dziesiąte za jego plecami znalazł się drugi kierowca Force India – Nico Hulkenberg, a czołową dziesiątkę uzupełnił Fernando Alonso.

W trakcie sesji kilku kierowców zaliczyło wyjazdy poza tor. Di Resta i Pietrow obrócili bolid w ostatnim zakręcie, po zbyt szerokim wyjeździe, jednak najpoważniejszy incydent zaliczył Timo Glock. Niemiec stracił przednie skrzydło na dohamowaniu do pierwszego zakrętu i po przejechaniu żwirowej pułapki uderzył w barierę. Zespół nie jest pewny co spowodowało wypadek, jednak pierwotne obawy o stan ręki Glocka okazały się przedwczesne.


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 15°C
Temperatura powietrza: 15°C
Prędkość wiatru: 1,3m/s
Wilgotność powietrza: 84%
Sucho

Źródło: autosport.com

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 13.04.2012 20:14[!]
@cyntia2005 sorki ale ciezko bylo by jego ostatni post nazwac fachowym.
katinka, 13.04.2012 21:35[!]
@christoff.w, dobrze widzisz, u mnie uwielbienie do Lewisa jest, no i co? A to o "niepotrzebnej karze" bylo w sensie takim, jak domyslili sie Koledzy, chodzilo o kare niepotrzebna Lewisowi, ktory tu w Szanghaju jest bardzo szybki i mialby piekna szanse na łatwiejsza wygrana, niz gdy startowal bedzie z dalszego pola. Ale jesli widzisz nadal tu żenadę, to nic nie poradze, mozesz widziec co tylko chcesz.

@MairJ23 @derwisz @paulen23 - dziekuje.
@paulen23, mysle, ze powinnam chyba tez Cie przeprosic, bo pewno to te ze mną rozmowy w komentarzach o Lewisie i F1, narazily Cie na tamten niemiły i niesłuszny w stosunku do Ciebie wpis, naprawde sorki.
paulen23, 14.04.2012 09:48[!]
Cytat cyntia2005 :
Co się wtrącasz?
@christoff.w pisze komenty wysokiej jakości,konkretne i fachowe, w przeciwieństwie do Twoich wypocin.Co drugi Twój koment to katinka nie F1.Zmień portal na randkowy.

Przepraszam, a Ty czemu się wtrącasz, że ja się wtrącam? Upominasz mnie za coś co sama robisz. Wiesz jak to się nazywa - hipokryzja. Może Ty zmienisz portal na randkowy skoro tak bardzo tego potrzebujesz? I nie twierdzę, że @christoff.w nie pisze konkretnych komentarzy ale tamten akurat był nieco obraźliwy i mój post odnosił się do tego jednego konkretnego komentarza, a nie jego pozostałych tak więc - czytanie ze zrozumieniem.
@katinka nie masz za co przepraszać. Po to przecież jest forum aby porozmawiać o swoich faworytach etc. Każdy z nas ma tutaj swojego ulubionego kierowcę któremu kibicuje tak więc tak samo ja mam prawo trzymać kciuki za Hamiltona jak i Ty lub kto inny za np. Alonso, Raikkonena czy Timo Glocka :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca