F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Valencia.
Grand Prix of Europe 201224 czerwca
Valencia Street Circuit
Długość toru: 5,419 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,883 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:36,975 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:38,683 - Timo Glock (Toyota), 2009
Największa średnia prędkość wyścigu:
193,983 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2008
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1S. VettelRed Bull RB8141:39,626641:38,530611:38,086315
2.4L. HamiltonMcLaren MP4-2751:39,169681:38,616521:38,410617
3.18P. MaldonadoWilliams FW3411:38,8251071:38,570631:38,475622
4.10R. GrosjeanLotus E20121:39,530711:38,489641:38,505316
5.9K. RaikkonenLotus E20111:39,464751:38,531351:38,513616
6.8N. RosbergMercedes F1 W0341:39,061921:38,504361:38,623517
7.14K. KobayashiSauber C31151:39,6514101:38,703571:38,741312
8.12N. HulkenbergForce India VJM0531:39,009791:38,689881:38,752419
9.3J. ButtonMcLaren MP4-27131:39,622561:38,563591:38,801616
10.11P. di RestaForce India VJM0521:38,858831:38,5196101:38,992418
11.5F. AlonsoFerrari F201281:39,4096111:38,7078---14
12.7Mich. SchumacherMercedes F1 W0391:39,4475121:38,7707---12
13.6F. MassaFerrari F201271:39,3886131:38,7808---14
14.19B. SennaWilliams FW34101:39,4498141:39,2077---15
15.15S. PerezSauber C3161:39,3538151:39,3586---14
16.20H. KovalainenCaterham CT01171:40,0878161:40,2953---11
17.16D. RicciardoToro Rosso STR7161:39,9249171:40,3583---12
18.17J-E. VergneToro Rosso STR7181:40,2039------9
19.2M. WebberRed Bull RB8191:40,3957------7
20.21W. PietrowCaterham CT01201:40,4578------8
21.22P. de la RosaHRT F112211:42,1717------7
22.23N. KarthikeyanHRT F112221:42,5278------8
23.25C. PicMarussia MR01231:42,67510------10
Nie wzięli udziału w sesji kwalifikacyjnej
24T. GlockMarussia MR0124--------0
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB8) - 1:38,086 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:45,743

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
marrcus, 24.06.2012 16:12[!]
IceMan11, dla THC-303 to chyba trza egzorcystę ;p
SirKamil, 24.06.2012 18:02[!]
Cytat Aeromis :
Skoro wiedziały, to czemu nadal tak wiele ich zaskakuje?

Bo nie zrobili wystarczająco dobrej pracy. To, że zespoły wiedzą o tym, że muszą stworzyć najlepszy możliwy pakiet aerodynamiczny nie oznacza, że go zrobią i że każdy pakiet będzie takiej samej jakości.

To że powszechnie wiadomo, że samochód musi mieć dobry balans, nie oznacza, że każdy zespół to osiągnie...

i tak dalej i tak dalej... to było dziwne pytanie.

W niedostatecznie dobrej pracy nie ma ani krzty losowości. Tak jak w tym sezonie.
Aeromis, 25.06.2012 01:17[!]
@SirKamil
Cytat :
W niedostatecznie dobrej pracy nie ma ani krzty losowości. Tak jak w tym sezonie.

Pracy kogo? Meteorologów?
Gdy bolidy startują to losowości już nie ma, nie o takiej przecież mowa, bo tempo, które można osiągnąć staje się faktem. Jeśli badasz coś (opony/temperatura) by to zrozumieć, to łutem szczęścia może okazać się (i nie raz się już okazało w tym sezonie) to, czego uświadczą bolidy na starcie, otwierającym początek walki z tempem, którego mogą się spodziewać, ale częstokroć nie wiedzą i je ono zaskakuje, co jest faktem niezaprzeczalnym. To jest esencja problemu, którego nie dostrzegasz.
Ty nazywasz to dobrą lub złą pracą. Oceniasz jednak rezultat końcowy i od niego wychodzisz a to błąd, bo dopasować wynik do osiągów podczas wyścigu to pójście na łatwiznę. Bierzesz zbyt mało danych pod uwagę i stąd wychodzi błędny wniosek.
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca