F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Santander British Grand Prix 20128 lipca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:30,399 - Mark Webber (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,908 - Fernando Alonso (Ferrari), 2011
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,175 km/h - Fernando Alonso (Ferrari), 2011
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Suma postojów
1.Webber Mn Tn (14) Tu (33) 2
2.Alonso Tn Tn (15) Mn (37) 2
3.Vettel Mn Tn (10) Tn (31) 2
4.Massa Mn Tn (13) Tn (35) 2
5.Räikkönen Mn Tn (13) Tn (34) 2
6.Grosjean Mn Tn (2) Tn (26) 2
7.Schumacher Mn Tn (12) Tn (34) 2
8.Hamilton Tn Mn (21) Tn (28) 2
9.Senna Mn Tn (14) Tn (30) 2
10.Button Tn Mn (16) Tn (31) 2
11.Kobayashi Tn Tn (16) Mn (37) 2
12.Hülkenberg Tn Tn (16) Mn (35) 2
13.Ricciardo Tn Mn (16) Tn (29) 2
14.Vergne Mn Tn (14) Tn (32) 2
15.Rosberg Tn Tn (15) Mn (37) 2
16.Maldonado Mn Tn (11) Tn (12) 2
17.Kovalainen Mn Tn (12) Tn (29) 2
18.Glock Tn Tn (18) Mn (38) 2
19.Pic Mn Tn (13) Tn (32) 2
20.De La Rosa Tn Mn (27)  1
21.Kartikeyan Tn Tn (16) Mn (35) 2
Niesklasyfikowany
Perez Mn Tn(11)  1
Di Resta Mn Tn (1)  1
Petrov    NS

W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig.
M = Miękka mieszanka
T = Twarda mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
NS = Kierowca nie wystartował do wyścigu


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Po mokrym początku weekendu miło było zobaczyć słońce na starcie do Grand Prix Wielkiej Brytanii oraz całkowicie suchy wyścig. Jednak stanowiło to swoiste wyzwanie dla zespołów, które miały bardzo mało informacji, na których opierali swoją taktykę. Warunki na torze wyraźnie się zmieniały, bo w piątek i sobotę nawierzchnia nie była nagumowana. Każdy miał swoje pomysły na strategię, co widać było po różnorodnym doborze ogumienia na start. Większość kierowców miała do dyspozycji bardzo dużo nieużywanych, gładkich opon. Ostatecznie taktyka sprawdziła się najlepiej w przypadku Marka Webbera i Red Bulla. Tak jak wszyscy, jesteśmy pod ogromnym wrażeniem poświęcenia ze strony kibiców, którzy w ten weekend musieli stawić czoła wyjątkowo trudnym warunkom, ale ostatecznie wynagrodził im to kolejny wspaniały wyścig”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca