F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Santander British Grand Prix 20128 lipca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:30,399 - Mark Webber (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,908 - Fernando Alonso (Ferrari), 2011
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,175 km/h - Fernando Alonso (Ferrari), 2011
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opis kwalifikacji  [  T-  |  T+  ]
Fernando Alonso okazał się najszybszy w deszczowych kwalifikacjach na torze Silverstone. Czołową trójkę uzupełnili Mark Webber i Michael Schumacher.

Czasówka została przerwana na półtorej godziny z powodu zbyt dużych opadów, jednak ostatecznie udało się rozegrać kwalifikacje w całości. Jak zwykle nie zabrakło niespodzianek, kiedy Jenson Button pożegnał się z walką już po Q1, a Nico Rosberg nie wszedł do czołowej dziesiątki.

Kierowcy jednak do samego końca walczyli o pozycje startowe, więc jutro powinniśmy zobaczyć niezwykle ekscytujący wyścig.

Q1
Kwalifikacje rozpoczęły się na mokrym torze, jednak przewidywano pogorszenie się warunków, więc wszyscy od razu rzucili się do wyjazdu na tor. Już na początku sesji Kimi Raikkonen otrzymał informację o niedziałającym KERS, a jeszcze przed rozpoczęciem pomiarowych okrążeń sędziowie zakazali używania DRS.

Kilku kierowców miało problemy już na okrążeniu wyjazdowym i pobocza zwiedzali Heikki Kovalainen oraz Paul di Resta. Jako pierwszy pomiarowe okrążenie przejechał Kamui Kobayashi – 1:50,411s, które dało mu czwarte miejsce po pierwszej rundzie przejazdów. Pierwszy był Massa, przed Schumacherem i Rosbergiem. Za plecami Japończyka znalazł się Alonso, Vergne, Hulkenberg, Webber, Vettel i Button.

Podczas kolejnej przejazdów kierowcy zaczęli poprawiać swoje czasy i przed Massę wskoczyli Maldonado, Ricciardo i Hamilton, jednak Brazylijczyk niedługo potem odzyskał miejsce na czele tabeli. Czasy zmieniały się jak w kalejdoskopie i od miejsca pierwszego do osiemnastego mieliśmy niesamowite zamieszanie. Na 11 i pół minuty przed końcem w strefie spadkowej znajdował się Jenson Button. W międzyczasie Sergio Perez poinformował swojego inżyniera, że tor jednak przesycha.

Na półmetku pierwszym był Maldonado przed Ricciardo i Perezem, jednak ponownie nie trwało to zbyt długo. Na dwudzieste miejsce spadł Nico Rosberg, jednak Niemca najpewniej dotknęły jakieś poważne problemy jego czas był gorszy nawet od wyniku kierowców Caterhama. Na siedem minut przed końcem na czele mieliśmy Pereza, Schumachera i Kobayashiego. Kierowcy mieli sporo problemów ze złożeniem idealnego okrążenia, gdyż co chwile ktoś ustanawiał rekordy poszczególnych sektorów, jednak nie przekładało się to na najlepsze okrążenie.

Robserg poprawił swój czas, jednak nadal znajdował się na siedemnastym miejscu, do strefy spadkowej znowu trafił Button, drugi McLaren również nie błyszczał tempem, gdyż Hamilton był dopiero czternasty. Na pięć minut przed końcem na czele mieliśmy Vettela, Hulkenberga i Maldonado. W samej końcówce kilku kierowców zdecydowało się na założenie nowych przejściowych opon, które mają dać im szanse na awans do Q2. W boksie pozostał Vettel, Hulkenberg, Maldonado, Schumacher, Webber, Senna i Rosberg, który zajmował siedemnaste miejsce.

W czołówce ostatecznie nic się nie zmieniło, również Jensonowi Buttonowi nie udało się poprawić czasu okrążenia, jednak na to może mieć wpływ żółta flaga wywieszona w ostatnim sektorze po błędzie Timo Glocka. Kierowca McLarena był szybszy w dwóch pierwszych sektorach, jednak odpuścił w ostatnim. Ostatecznie do Q2 nie przeszedł Pic, Karthikeyan, de la Rosa, Glock, Kovalainen, Pietrow i Button.

Q2
W przerwie deszcz się nasilił i zawodnicy ponownie od razu wyjechali na tor, jednak tym razem w użyciu były opony deszczowe. Fernando Alonso i Felipe Massa próbowali jechać na oponach pośrednich, jednak zaraz po okrążeniu wyjazdowym zmienili je na deszczowe. Jako pierwszy okrążenie przejechał Jean-Eric Vergne,którzy wykręcił 2:00,082 – czas o prawie 13 sekund wolniejszy niż w Q1. Michael Schumacher miał problemy w eskach i wypadł poza tor, jednak nie uszkodził swojego bolidu.

Po pierwszej rundzie przejazdów na czele był Perez, Hamilton, Rosberg, Vergne, Hulkenberg i Kobayashi. Fernando Alonso stracił kontrolę na wyjściu na prostą Hangar, jednak jemu również udało się nie uszkodzić bolidu. Hiszpan poinformował inżyniera, że warunki na torze nie nadają się do jazdy, więc raczej nikt nie poprawi swojego czasu okrążenia. Czołówka pozostała bez zmian, a na siedem minut przed końcem w strefie spadkowej znajdowali się Maldonado, di Resta, Grosjean, Schumacher, Massa, Alonso i Senna.

Na sześć minut i 20 sekund przed końcem sędziowie podjęli decyzję o wywieszeniu czerwonej flagi. W międzyczasie Massa zaliczył wycieczkę na trawę.

Kwalifikacje zostały wznowione o 16:07, po około półtorej godzinnej przerwie. Większość kierowców zdecydowało się na deszczowe opony, jednak niektórzy ryzykowali z przejściówkami. Ostatecznie okazało się, że na torze jest jeszcze bardzo dużo wody i to opony deszczowe były odpowiednim wyborem.

Warunki i tak były lepsze niż przed wywieszeniem czerwonej flagi, gdyż zawodnicy poprawiali rekordy sektorów, a Romain Grosjean po swoim przejeździe wskoczył na pierwsze miejsce, z czasem o półtorej sekundy lepszym niż Perez przez przerwaniem sesji. Francuz niedługo cieszył się pierwszym czasem, gdyż dobre wyniki praktycznie wysypały się z worka. Przed niego wskoczyli Raikkonen, Massa, Schumacher, Hulkenberg i Webber. Kierowca Lotusa również poprawił czas i awansował na trzecie miejsce.

Ostatecznie najszybszy okazał się Hamilton z czasem 1:54,897s. Za nim znalazł się Hulkenberg, Schumacher, Webber, Grosjean Massa, Raikkonen, Maldonado, Alonso i Vettel. Do Q3 nie zakwalifikowali się di Resta, Kobayashi, Rosberg, Ricciardo, Senna, Vergne i Perez.

Q3
Romain Grosjean pomimo zakwalifikowania się do finałowej części czasówki nie pojawił się na torze po tym jak zaparkował swój bolid w żwirze na okrążeniu zjazdowym. Pozostali kierowcy pojawili się na torze, jednak niektórzy trochę zwlekali z opuszczeniem garażu. Jako pierwszy okrążenie przejeżdżał Maldonado, który pojechał blisko dwie sekundy wolniej niż w Q2. Kilka chwil później na czoło wskoczył Massa na oponach przejściowych, Brazylijczyk został bardzo szybko pobity. Na cztery minuty przed końcem najszybszy był Fernando Alonso, również na oponach z zielonym paskiem. Za jego plecami znaleźli się Schumacher, Vettel i Hulkenberg.

Na trzy minuty przed końcem kierowcy Ferrari zmieniali się na pierwszym miejscu. Kimi Raikkonen i Michael Schumacher zjechali do garaży po przejsciówki. Na minutę przed końcem Mark Webber, po rekordach w pierwszym i drugim sektorze, wskoczył na pierwsze miejsce, jednak Alonso rozpoczął jeszcze szybsze okrążenie, jednak kierowca Red Bulla też podkręcił tempo. Raikkonen w międzyczasie wskoczył na czwarte miejsce, a Hamilton na szóste.

Już po fladze w szachownicę Alonso i Webber szli łeb w łeb, jednak ostatecznie to Hiszpan przejechał lepsze okrążenie i ustawi swoje Ferrari na pierwszym polu. Mark Webber był drugi, a trzecie miejsce zajął Michael Schumacher. Urzędujący Mistrz Świata był czwarty, a dobra dyspozycji Felipe Massy wystarczyła na piąte miejsce. Dalej mamy Raikkonena, Maldonado, Hamiltona, Hulkenberga i Grosjeana.

•  Wyniki kwalifikacji do wyścigu o Grand Prix Wielkiej Brytanii

Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 18°C
Temperatura powietrza: 16°C
Prędkość wiatru: 4,2m/s
Wilgotność powietrza: 74%
Mokro

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Prophet, 07.07.2012 23:35[!]
Cytat MPOWER :
Po to jest forum aby się wypowiadać

Cytat MPOWER :
a że Tobie przeszkadza mój pkt widzenia to zachowaj to dla siebie


Skoro każdy może się wypowiedzieć to dlaczego zakazujesz tego @Zomo?

Nie mam zamiaru bronić żadnego kierowcy, obojętne co na jego temat uważam. Na szczęście Twoje zdanie jest nic nie znaczące (w sensie nic nie zmieni), a większymi autorytetami dla mnie są prawdziwi eksperci F1, zajmujący się od nastu/dziesięciu lat Formułą, którzy byli na kilkudziesięcu/set wyścigach i wiedzą kto ma talent, a kto nie. I cóż - tylko potwierdzają to co myślę o Alonso :)
MPOWER, 07.07.2012 23:36[!]
Nigdzie nie napisałem, że dzisiaj w Q3 zdobył fuksem PP tylko, że miał fuksa że nie odpadł w Q2 Gdyby nie czerwona flaga Alonso by się pożegnał z Q3. Tu miał szczęście.
Czy niektórzy naprawdę mają problemy z czytaniem?!
A jak można nazwać zwycięstwo w Walencji kosztem niepowodzenia Groszka i Vettela?? Że gdyby nie SC to Alonso nie miałby w ogóle szans na zwycięstwo? Czy ja się tutaj mijam z prawdą? Fakt, Hiszpan bardzo w tym wyścigu mi się podobał, bo walczył jak znany nam wszystkim Hamilton. I rzadko Alonso takiego agresywnego mamy okazję oglądać. Ale gdyby nie nieszczęście innych nie wygrałby wyścigu.
Nie wypowiadam się odnośnie zwycięstwa Alonso w Malezji bo nie widziałem 1-szej h wyścigu i nie wiem w jaki sposób był pierwszy startując z pozycji 8-smej.

Rozmowa z fanami to jak włożenie kija w mrowisko. Czasami mam wrażenie że ludzie czytają słowa między wierszami. Włożenie kija w mrowisko określam tutaj to, że niektórzy moim zdaniem mają klapki na oczach, bo przeważnie jest tak, że ich IDOL zawsze jest the best cokolwiek by nie robił. I jako że mimo wszystko nie jestem fanem Alonso, ale go lubię. Nie uważam, że zdobył II tytułu niezasłużenie. Uważam tylko że jest dobrym kierowcą a nie najlepszym, jak to niektórzy z Borowczykiem na czele uważają.
Dzisiaj nawet napisałem tak ironicznie "Oby sędziowie to dobrze sprawdzili...." to już wszyscy się oburzyli.
Ty chyba nie wiesz co to ubliżanie.
Nie wyciągam wniosków wyjętych z palca tylko podaje fakty. W żadnym momencie się nie minąłem z prawdą. Więc zastanów się zanim coś napiszesz.

Jestem tylko niezadowolony z dzisiejszej decyzji sędziów i mam do tego prawo. Vettel też nie był zadowolony z SC w Walencji, bo to mu zepsuło wyścig.
I mój nick to MPOWER !

@prophet - nie zakazałem @Zomo się wypowiadać ale nie nazwałem tu nikogo downem, trollem i się z nikogo nie śmieje. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii ale nie na zasadzie takiej jaką on zaprezentował.
Prophet, 07.07.2012 23:47[!]
Cytat MPOWER :
nie zakazałem @Zomo się wypowiadać

->
Cytat MPOWER :
a że Tobie przeszkadza mój pkt widzenia to zachowaj to dla siebie


Powtórzę i tak to zostawię, do widzenia dobranoc.
MPOWER, 07.07.2012 23:54[!]
Cytat Prophet :
->
Cytat MPOWER :
a że Tobie przeszkadza mój pkt widzenia to zachowaj to dla siebie


Powtórzę i tak to zostawię, do widzenia dobranoc.

@prophet - Dobranoc :)
Nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Albo może ja dla niektórych piszę zbyt skomplikowanie.
Napiszę może to prościej :) Jeżeli nie zgadza się z moim zdaniem to niech napiszę to podając argumenty. A nie nazywać mnie Trollem. Teraz rozumiesz :)? Bo najprościej jest kogoś wyzwać....Nie odniósł się do żadnej mojej wypowiedzi.
Powtórzę!!!:
Cytat MPOWER :
Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii ale nie na zasadzie takiej jaką on zaprezentował.

Nie wspomnę że przekręca mój nick ;> i pewnie zrobił to specjalnie....
THC-303, 08.07.2012 07:47[!]
Jeśli @MPOWER wymagasz od kogoś to wymagaj też od seibie. Jeśli nie chcesz żeby ktoś nazywał Cię trollem nie nazywaj ludzi fanami Alonso.

Wiem, że trudno Ci w to uwierzyć, ale są też ludzie, którzy po prostu bronią kogoś na kogo niesłusznie się najeżdża. Jak była dyskusja (2007), że Hamilton to takie nic, które tylko dostało dobry bolid to pisałem, że chłopak ma przede wszystkim wielki talent. Tak samo było z Vettelem rok temu, bo poprawił się po słabym (acz mistrzowskim) sezonie 2010. Teraz na szczęście nie ma ogólnej dyskusji o szczęściu Alonso wyjeżdżasz z tym sam jeden, ale zawsze warto reagować.

Alonso ma za uszami tyle ile nikt w obecnej stawce, chyba nawet więcej niż MSC, ale obecnie nie ma lepszego kierowcy. Bo nie jest takim ani Hamilton po tym co robił rok temu, ani Vettel ze swoim zwyczajem wygrywania w zasadzie tylko gdy prowadzi od startu do mety bez walki. O reszcie nie wspomnę.
derwisz, 08.07.2012 08:14[!]
Liczę na kolejny doskonały wyścig Hiszpana.
Szczęście można mieć w jednostkowych przypadkach, jeżeli szczęście staje się rutyną to mamy do czynienia z PROFESJONALIZMEM.
Analogicznie z pechem. Rutynowy pech to oznaka dyletanctwa lub słabej formy (MSC)

Aby mieć szczęście trzeba mu pomóc, pomagają talent i umiejętności, a ALO na te cechy nie może narzekać.

W tej sytuacji jak nigdy sprawdza się powiedzenie o szczęściu, które sprzyja lepszym i o wietrze który zawsze wieje w oczy słabym.

Co do bolidów, oczywiste jest że Ferrari ma najmniej konkurencyjne bolidy spośród całej czołówki. Miejsce Alonso w rankingu to przede wszystkim zasługa jego doskonałej jazdy. Nie ma tu, żadnej korelacji z dominacja maszyn Red Bulla i wynikającymi z niej WDC w poprzednich sezonach. W obecnym sezonie RBR również ma najlepsze bolidy ale ich przewaga nie jest już aż tak miażdżąca i inni kierowcy mogą ją niwelować własnym talentem i umiejętnościami.
RY2N, 08.07.2012 08:41[!]
Cytat NEO86 :
Pozytywne zaskoczył Felipe.


No niezupełnie. Jeżeli mierzyć jego wyniki odstępem do partnera z zespołu to są to najgorsze kwalifikacje Massy w tym roku (1,3 sek różnicy w Q3, gdzie średnio mieścił się w 0,2-0,3 sek). Po prostu miał szczęscie, że tym razem w 1 sekundzie nie mieściło się kilkanaście bolidów bo startował by pewnie w okolicy 15-20 miejsca. Inna sprawa, że jeździł dzisiaj OK, a słaby wynik jest pewnie wynikiem korka w Q3.
MPOWER, 08.07.2012 08:41[!]
Cytat THC-303 :
Jeśli nie chcesz żeby ktoś nazywał Cię trollem nie nazywaj ludzi fanami Alonso.

Kolejny, który nie rozumie chyba polskiego. A jak mam takiego użytkownika nazwać, który wychwala pod niebiosa Alonso? Kibic F1? Przykro mi ale jak ktoś jest za jakimś zespołem lub zawodnikiem to nazywa się takiego człowieka fanem (na pewno nie kibolem :P)
Cytat THC-303 :
Alonso ma za uszami tyle ile nikt w obecnej stawce, chyba nawet więcej niż MSC, ale obecnie nie ma lepszego kierowcy

Słucham? To, że ma najwięcej obecnie pkt nie znaczy że jest najlepszym kierowcą w stawce. A reszta to puchary i tytuły w pokera wygrała?!
Cytat derwisz :
Co do bolidów, oczywiste jest ze Ferrari ma najwolniejsze bolidy spośród czołówki.

Nie wiem ale wydaję mi się że oglądamy inny sezon :) Jeżeli Ferrari ma najwolniejszy bolid to kto wg Ciebie jest czołówką? Gdyby miał najwolniejszy bolid w czołówce to by nie wygrywał wyścigów. To by nie prezentował tempa wyścigowego jakie prezentuje. Rowerem do mety na podium nie dojedziesz!
Cytat derwisz :

Analogicznie z pechem. Rutynowy pech to oznaka dyletanctwa lub słabej formy (MSC)

Aby mieć szczęście trzeba mu pomóc, pomaga talent i umiejętności, a ALO na te cechy nie może narzekać.

Ok, co do talentu i umiejętności nie mam nic przeciwko niemu. Słaby kierowca nie jeździ w F1 (no poza wyjątkami, gdzie płacą za jeżdżenie). Ale nie oznacza, że Alonso jest THE BEST...


Cytat THC-303 :
Wiem, że trudno Ci w to uwierzyć, ale są też ludzie, którzy po prostu bronią kogoś na kogo niesłusznie się najeżdża.

A gdzie ja niesłusznie najechałem na Alonso?
Sami piszecie że Alonso ma szczęście. Mamy dzisiaj dopiero 9-te GP a cały sezon ma 20 GP. Nie chce krakać, ale po tym weekendzie Hiszpana szczęście opuści :) Pula jego fartów też się kiedyś skończy :) Zobaczycie, że Alonso w generalce na koniec sezonu nawet na podium nie będzie :P
THC-303, 08.07.2012 09:49[!]
Przepraszam Zomo, przepraszam. Już wiem, że miałeś rację co do trollingu, ale ja lubię z takimi dyskutować czasem dla rozrywki więc się zabawię ;)

Cytat MPOWER :
A jak mam takiego użytkownika nazwać, który wychwala pod niebiosa Alonso? Kibic F1? Przykro mi ale jak ktoś jest za jakimś zespołem lub zawodnikiem to nazywa się takiego człowieka fanem

To że nie lubię Schumachera to znaczy że mam deprecjonować 7 tytułów? WTF? Jeżeli Alonso jest dobry czemu mam tego nie uznać.

Cytat MPOWER :
Cytat THC-303 :

Alonso ma za uszami tyle ile nikt w obecnej stawce, chyba nawet więcej niż MSC, ale obecnie nie ma lepszego kierowcy


Słucham? To, że ma najwięcej obecnie pkt nie znaczy że jest najlepszym kierowcą w stawce. A reszta to puchary i tytuły w pokera wygrała?!

Sprawdź znaczenie słowa obecnie. Pomyśl i porównaj Schumachera 2012 i Schumachera 1994, Hakkinena 1998 i 2001, Hilla 1994 i 1999, Vettela 2010 i 2011, Hamiltona 2007 i 2011, Massę 2008 i 2012, Heidfelda 2005 i 2011, Alonso 2004 i 2012. Nie widzisz różnicy? Naprawdę nie rozumiesz, że kierowca może znajdować się w lepszej lub gorszej formie? Naprawdę?

Cytat MPOWER :
Gdyby miał najwolniejszy bolid w czołówce to by nie wygrywał wyścigów.

No to zadanie dla Ciebie, uwaga - zadanie na myślenie. Jak to się dzieje, że Massa tym bardzo dobrym bolidem jeździ w ogonach? Gdyby miał szybki bolid to by zdobywał punkty, że sparafrazuję.
MPOWER, 08.07.2012 10:15[!]
Cytat THC-303 :
Przepraszam Zomo, przepraszam. Już wiem, że miałeś rację co do trollingu, ale ja lubię z takimi dyskutować czasem dla rozrywki więc się zabawię ;)

Uznam to za sarkazm :) Nie będę się zniżał do Twojego poziomu...
Cytat THC-303 :
To że nie lubię Schumachera to znaczy że mam deprecjonować 7 tytułów? WTF? Jeżeli Alonso jest dobry czemu mam tego nie uznać.

Ile razy mam podkreślać, że nie mam nic do jego talentu.
Inaczej brzmi napisanie zdania, że w tym sezonie Alonso przy odrobinie szczęścia prezentuje jak dotychczas najrówniejszą formę i przez to w generalce jest najwyżej, niż napisać, że to jest najlepszy kierowca w stawce.
Cytat THC-303 :
Jak to się dzieje, że Massa tym bardzo dobrym bolidem jeździ w ogonach? Gdyby miał szybki bolid to by zdobywał punkty, że sparafrazuję.

Po pierwsze Alonso w Ferce jest nr 1. (Poza tym sam kiedyś napisałeś, że Massa to niewybitny kierowca i że szansę na WDC miał dlatego, że miał wielkie szczeście w całym sezonie i gdzieś "kanałami" nazbierał pkty - czyt. głównie za sprawą gorszej formy rywali)
Dwa - kolejny przykład. Jak to się dzieję, że Hamilton wygrywa PP, prawie w każdym wyścigu zdobywa pkty? McLaren prezentuje również dobre tempo (choćby Kanada). A Button - mistrz świata jest w tym sezonie cieniem samego siebie i się bije o pkt w drugiej 10-tce.
Takich odpowiedzi na Twoje pytanie retoryczne jest wiele. Sam sobie na nie odpowiedz.
Cytat THC-303 :
No to zadanie dla Ciebie, uwaga - zadanie na myślenie.

Dziękuję za komplement. Przynajmniej wiemy kto myśli :]
THC-303, 08.07.2012 11:30[!]
Cytat MPOWER :
Dziękuję za komplement. Przynajmniej wiemy kto myśli :]

Wiesz, wyczułeś sarkazm w innym miejscu niż powinieneś ;)

Alonso ma dobry bolid a Massa jest słaby. No ok, rozumowanie bardzo fajne. Liczy się bolid, kierowca, czy kompilacja? Jasno odpowiedz.

Dalej czekam też na odpowiedź co z wahaniami formy kierowców. Istnieją?

I co do 'akapitu' 2: wskaż lepszego kierowcę w tym sezonie. Powtarzam w tym sezonie (nie wiem ile razy mam napisać zanim trafi?).
MPOWER, 08.07.2012 12:14[!]
Taczką nie pojedziesz. W poprzednich dwóch sezonach, gdy RBR miało super bolid to ponad połowa kierowców ze stawki by nim wygrała mistrzostwo. Wszystko się liczy. Dobry bolid, dobry kierowca i dobry zespól. Ale co dla jednych jest dobrym bolidem to na drugich wcale tak nie musi być.
Jeden lubi nadsterowny, drugi podsterowny. Itd itp. Ale żeby coś z niego wyciągnąć musi być dobra podstawa która Ci preferuje.
RBR miało bardzo dobry bolid już u podstaw, więc przy niewielkiej ingerencji kierowcy i jego preferencji prawie każdy mógłby za jego kółkiem się odnaleźć.
Może obecny bolid lepiej pasuje Alonso niż Massie? Co do McL się nie wypowiadam bo Button wygrał wyścig... Może ostatnie poprawki z zawieszeniem na czele mu nie pasują?
Ale tego nie wiesz i się nie dowiesz, to jest za kulisami i tylko oni wiedzą tak naprawdę co się dzieje.
Co do Massy się nie wypowiadam, bo to moim zdaniem nierówny kierowca. Ma czasem przebłyski czasami nie.

Wahanie formy istnieją. F1 to nie wszystko. W pracy też masz słabe wyniki albo nie możesz się skupić jak życie prywatne czy inne niezależne od Ciebie aspekty życiowe się pierniczą. Nikt nie wie do końca dlaczego Button czy Massa w tym sezonie prezentują taką formę.

Cytat THC-303 :
I co do 'akapitu' 2: wskaż lepszego kierowcę w tym sezonie. Powtarzam w tym sezonie.


Cytat MPOWER :
w tym sezonie Alonso przy odrobinie szczęścia prezentuje jak dotychczas najrówniejszą formę i przez to w generalce jest najwyżej


Przecież napisałem wyraźnie. Jest dobrym kierowcą ale nie najlepszym. To tak jak mógłbym napisać, że najlepszym kierowcą jest Raikkonen albo Hamilton ale w tym sezonie mają trochę pecha. Ale nie byłoby to prawdą.

Cytat THC-303 :
Alonso ma za uszami tyle ile nikt w obecnej stawce, chyba nawet więcej niż MSC, ale obecnie nie ma lepszego kierowcy.

Przykro mi ale w sposób w jaki to napisałeś równa się z tym że jeździ 24 zawodników i z tej całej stawki kierowców Alonso jest najlepszy.
THC-303, 08.07.2012 12:37[!]
Cytat :
Wahanie formy istnieją. F1 to nie wszystko. W pracy też masz słabe wyniki albo nie możesz się skupić jak życie prywatne czy inne niezależne od Ciebie aspekty życiowe się pierniczą. Nikt nie wie do końca dlaczego Button czy Massa w tym sezonie prezentują taką formę.

Więc? Po co pisałeś co było z Alonso i Lewisem w 2007?

Cytat :

Wszystko się liczy. Dobry bolid, dobry kierowca i dobry zespól

Jeszcze raz: więc? Najlepszy pakiet wygrywa MŚ. Najlepszy na daną chwilę lideruje MŚ.

I co do ostatniego akapitu:
obecnie, obecnie, obecnie, obecnie, obecnie, obecnie, obecnie, obecnie, obecnie, obecnie.

Czy teraz rozumiesz? W tym sezonie nie ma lepszego. W tym sezonie.

W tym sezonie, w tym sezonie, w tym sezonie, w tym sezonie, w tym sezonie.

Z całej stawki jak dla mnie największy naturalny talent ma Hamilton, osiągnięcia MSC. Aktualną formę najwyższą Alonso. O co chodzi?
NEO86, 08.07.2012 12:52[!]
@RY2N
Mierząc odstępem czasowym to wynik nie jest dobry dla Felipe ale ja brałem pod uwagę miejsce jakie zajął na koniec kwalifikacji
MPOWER, 08.07.2012 12:53[!]
Cytat THC-303 :
Jeszcze raz: więc? Najlepszy pakiet wygrywa MŚ. Najlepszy na daną chwilę lideruje MŚ

A co ja napisałem?!
Cytat MPOWER :
w tym sezonie Alonso przy odrobinie szczęścia prezentuje jak dotychczas najrówniejszą formę i przez to w generalce jest najwyżej

Potwierdzasz moje słowa.
Cytat THC-303 :
Więc? Po co pisałeś co było z Alonso i Lewisem w 2007?

Po pierwsze dlatego, że wahania formy istnieją ale klasą zawodnika jest do tego się przyznanie że jest się w słabszej formie. A Hiszpan płakał, że zespół promował Hamiltona. (Kimi potrafi powiedzieć że w kwalifikacjach jest gorszy od Groszka, bo Francuz jest szybszy) Dwa, Alonso był II- krotnym mistrzem świata a dostawał baty od piewszoroczniaka.
A 3, gdybyś cały rok w pracy "dawał dupy" to by Cię zwolnili. Klasa zawodnika, to jest gdy w kilku wyścigasz niezależnie od Ciebie masz słabszą formę a nie cały sezon. Dlatego Massa jak napisałeś nie jest wybitnym kierowcą.

I proszę Cię....nie rób ze mnie głupka. Bo z gówniarzem nie rozmawiasz.
Napisałeś to wcześniej i powtórzę.
Cytat THC-303 :
Alonso ma za uszami tyle ile nikt w obecnej stawce, chyba nawet więcej niż MSC, ale obecnie nie ma lepszego kierowcy.

Napisz to w odpowiedniej formie a potem argumentuj.
Trzeba się czasami też przyznać do błędu.
I nigdzie wcześniej nie napisałeś " W tym sezonie"
Cytat THC-303 :
Aktualną formę najwyższą Alonso. O co chodzi?

Nie tylko Alonso ma formę ale cały team pracuję mocno. Po intensywnych poprawkach już są w czołówce. I mają np najkrótsze pitstopy.
I tak większa część wątku się odnosi do pozostałych tu piszących, tylko Ty się że tak powiem "wbiłeś" bez proszenia :)

PS Mimo wszystko dobrze mi się z Tobą rozmawia. Bo przynajmniej masz jakieś fakty, argumenty. Większość pisze na zasadzie bla bla bla i ch.uj.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca