F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Eni Magyar Nagydíj 201328 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Lewis Hamilton
Mercedes 70 okr. 1h42m29,445
2.
Kimi Raikkonen
Lotus 70 okr. +0:10,938
3.
Sebastian Vettel
Red Bull 70 okr. +0:12,459
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=10Lewis HamiltonMercedes F1 W04701h42m29,4453
2.47Kimi RaikkonenLotus E2170+0:10,9382
3.11Sebastian VettelRed Bull RB970+0:12,4593
4.62Mark WebberRed Bull RB970+0:18,0443
5.=3Fernando AlonsoFerrari F13870+0:31,4113
6.38Romain GrosjeanLotus E2170+0:52,2954
7.65Jenson ButtonMcLaren MP4-2870+0:53,8192
8.14Felipe MassaFerrari F13870+0:56,4473
9.=6Sergio PerezMcLaren MP4-28691 okr. (1 okr.)2
10.516Pastor MaldonadoWilliams FW35691 okr. (17,883)3
11.111Nico HulkenbergSauber C32691 okr. (29,391)3
12.218Jean-Eric VergneToro Rosso STR8691 okr. (00,459)3
13.519Daniel RicciardoToro Rosso STR8691 okr. (00,611)2
14.621Giedo van der GardeCaterham CT03682 okr. (1 okr.)3
15.420Charles PicCaterham CT03682 okr. (06,374)2
16.522Jules BianchiMarussia MR02673 okr. (1 okr.)3
17.523Max ChiltonMarussia MR02673 okr. (42,899)3
Niesklasyfikowani
14Paul di RestaForce India VJM0666hydraulika4
9Nico RosbergMercedes F1 W0464silnik3
17Valtteri BottasWilliams FW3542hydraulika2
12Esteban GutierrezSauber C3228skrzynia biegów2
15Adrian SutilForce India VJM0619hydraulika1
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB9) - 1:24,069 na 61 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 179,507 km/h
 kara doliczenia 20 sekund za kolizję z Buttonem

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Corleone, 28.07.2013 16:15[!]
Nawet ciekawy wyścig jak na Węgry. Rzuciły mi sie w oczy 2 rzeczy, po pierwsze kara dla GRO nie wiem czy ona jest słuszna ale cóż tak postanowili sędziowe. A druga rzecz to w końcu tempo Ferrari, już w Niemczech było jako tako ale teraz to muszą przez przerwe popracować bo jeśli do Monzy nie odrobią nic to cóż losy mistrzostwa będą przesądzone..
Masio, 28.07.2013 16:15[!]
Już myślałem, że Lewis nie wygra w tym roku żadnego wyścigu. Nie zanosiło się na to, zwłaszcza że Mercedes miał słabe tempo w poprzednich wyścigach.
Czwarty raz zdarzyło się, że jak Hamilton wygrywa na Węgrzech, to Raikkonen jest drugi (2007, 2009, 2012, 2013). Dobrze, że Kimi obronił się przed Vettelem.
Nie wiem dlaczego Seb narzekał na obronę Fina, według mnie Kimi zostawił mu miejsce, a on sam po prostu wyjechał poza tor. Swoją drogą zastanawia mnie to, czy Vettel dogoniłby Hamiltona, gdyby na ostatnim pot-stopie założyli mu miękkie opony, bo Webber miał nieregularne tempo pod koniec, a jeżeli chodzi o Vettela to zapewne byłoby inaczej.
Alonso i Massa - słaby wyścig i słabe tempo.
Trochę szkoda Romka, bo gdyby nie ta kara, to może byłoby takie samo podium jak rok temu. Według mnie tej kary nie powinno być.
Maldonado zdobył punkt na pocieszenie, dzięki awarii Rosberga.

Ogólnie wyścig jak zawsze na Hungaroringu, dość nudny.

Już czekam na GP Belgii.
Kamikadze2000, 28.07.2013 16:24[!]
Nowe opony nie sprawiały problemu. Wiele pokaże nam druga połowa sezonu po wakacjach. Wówczas więcej dowiemy się o faktycznych szansach na tytuł poszczególnych kierowców.
Il Capitano, 28.07.2013 16:37[!]
eh gdyby Kimi kwalifikował się 3 miejsca wyżej, to nie miał by tylu drugich miejsc. Wg mnie to on a nie Alonso jest głównym rywalem Vettela, no i zależy też jak będzie się sprawował Mercedes Hamiltona
chwast, 28.07.2013 16:49[!]
poprawcie w "następny wyścig" datę na sierpień bo "wpisany" lipiec już był. ;) widać że dziś upał ;)
Dudak, 28.07.2013 16:55[!]
Ale nie zwróciliście uwagi, ze te imbecyle z polsatu cały czas gadali, że tak piękny manewr wyprzedzania GRO zrobił na MAS i jak tak można dać za to karę... Oczywiście, że nie można - i za to k... kary nie było!!! Kara była za przejechanie zakrętu tuż po kolizji z BUT. Dlatego też decyzja o karze pojawiła się na ekranie 5s po decyzji, że kolizja zostanie rozpatrzona po wyścigu.
O ile szkoda mi było GRO, to kara słuszna w 100%. Za kolizję powinien dostać reprymendę, bo nieładnie się zachował. Chyba za bardzo zasugerował się jazdą VET na prostej startowej (gdzie GRO pojechał już prawie po trawie).
Ale wyścig był b. ładny :)
dominoziom2007, 28.07.2013 17:22[!]
@Dudak: to chyba inny wyścig oglądałeś.

http://184.106.14...ocumentNumber-36.pdf

Cytat Komunikat :
In order to overtake Car 4, Car 8 left the track. This overtaking move would not
otherwise have been possible.


"W związku z wyprzedzeniem samochodu nr 4 (MAS), samochód nr 8 (GRO) opuścił tor. W przeciwnym wypadku taki manewr wyprzedzania nie byłby możliwy."
Michal13, 28.07.2013 17:38[!]
Pierwsze punkciki williamsa :D
TVHD, 28.07.2013 18:11[!]
Incydent między Grosjeanem a Buttonem miał być rozpatrywany po wyścigu. Wiadomo może, jaka jest decyzja sędziów w tej sprawie?
krisow, 28.07.2013 18:45[!]
podobno 20 sekund kary dla Grosjeana, ale nie zmienia to wyników wyścigu.
Dudak, 28.07.2013 19:13[!]


...cholera...my bad ;)
derwisz, 28.07.2013 21:05[!]
Manewr wyprzedzania GRO/MAS:
nie wiem co tak zachwyciło speców z polsatu. GRO podczas tego manewru wyleciał z toru, gdyby na poboczu były bandy to by się rozbił i zakończył wyścig. Jakieś zasady obowiązują i nie wolno wykorzystywać tego, ze na poboczu nic nie ma a w związku z tym szarżować licząc na to, ze jak sie nie zmieszczę na torze to i tak nic się nie stanie. Tym razem GRO odniósł korzyść opuszczając tor, a że w porę jej nie oddał więc spotkała go za to zasłużona kara. ŚCIGAMY SIE NA TORZE panie Grosjaen.

Żal było patrzeć na męczarnię kierowców Ferrarri. Ich bolidy to w chwili obecnej 4 siła w stawce, praktycznie nie maja możliwości nawiązania walki z RBR, Lotusami i nawet z Mercami.

Bolidy tych ekip mijały dzisiaj czerwone pudełka niczym chorągiewki slalomowe. :(
Od pierwszych okrążeń gdy zobaczyłem jak szybko rośnie różnica miedzy czołówką a występującym w roli zawalidrogi ALO było dla mnie jasne że mój ulubieniec nic dzisiaj nie wskóra.

Trzymałem dziś kciuki, żeby Lewisowi się udało. Pojechał fantastyczny wyścig i miał trochę szczęścia że VET cały wyścig jechał z uszkodzonym spoilerem i być może dzięki temu zdarzyło mu sie pechowo utknąć za Buttonem. W przeciwnym wypadku Lewis miałby bardzo duże problemy z dowiezieniem pierwszego miejsca. Wkurzały mnie zachwyty zaślepionych komentatorów nad forma Vettela. Czy oni nie zdają sobie sprawy z tego, ze sukcesy i tempo Vettela to w 90 proc zasługa Adriana Neweya? Webber udowodnił to dzisiaj bardzo wyraźnie.
MPOWER, 28.07.2013 21:32[!]
Cytat derwisz :
Ich bolidy to w chwili obecnej 4 siła w stawce, praktycznie nie maja możliwości nawiązania walki z RBR, Lotusami i nawet z Mercami.

Aż tak źle nie jest. Po prostu nie odpowiada im ten tor. Na Spa, gdzie mówią o Raikkonenie - King of Spa - będzie Lotus miał problem. Lotusowi ten tor nie leży za bardzo. Za to Ferrari może śmiało tam powalczyć.

PS A gdzie katinka :P? Nic jeszcze nie napisała. Czyżby się ululała winem po zwycięstwie Hamiego :D?
Challenger, 28.07.2013 22:15[!]
SPA - moje ukochane miejsce. La rouge ukochany zakręt :D Rozmarzyłem się.
Gratuluje ulubieńcowi mojej matki:P - co ta szkoła i czytanka "Murzynek Bambo" robi z nauczycieli ciągle tylko słyszę "A jak tam mój mały murzynek?":) , myślałem że Merc będzie 4 siłą i Lewis nie tylko nie wygra żadnego wyścigu, ale też nigdy nie zobaczy pierwszej piątki, a tymczasem to Ferrari ledwo dyszy.
Kimi chyba musi popracować nad jednym szybkim kółkiem bo gdyby lepiej jeździł Quale mógłby dziś świętować 1 miejsce. Jeśli Fin zacznie się kwalifikować w pierwszej 4-5 będzie wygrywał i rzeczywiście może być największym zagrożeniem dla Vettela.
Vettel i Weber dziś trochę błędów ze strategią. Chociaż Mark gdyby miał równe tempo na żółtych w końcówce...
Alonso - dzisiaj bezbarwnie i cienko jak na swoje możliwości widocznie bolid cierpiał z powodu temperatury.
Massa to już chyba na wakacjach myślami, bo jeżdzi 1 sek wolniej od Alonso na okrążeniu. W końcówce poprzedniego sezonu pokazał się z dobrej strony i myślałem że odzyskał wigor ale dziś wydaje mi się, że szukał grzybów na poboczu a nie się ścigał.
Groszek - chłopak mógłby się trochę ogarnąć w wyścigu - przez prościuteńkie i podstawowe błędy łapie kary które niweczą mu wyścig.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca